Ben zo weer weg, ti's nu reclamequote:Op donderdag 11 november 2010 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je bent er toch wel![]()
hoe is het met je dipje?
Ja hallo.. dat is anders hoor!!!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoezo gek?
En sta ik al goed in de OP?![]()
![]()
ghihihihi.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:17 schreef Fha het volgende:
[..]
HA ZIE JE WEL FLES!! SUIKERBEEB ZEGT HET EN DIE IS EEN MAMA DUS DIE WEET ALLES!!!![]()
![]()
Oh nou sorry hoor mevrouw met autitsische neigingenquote:
het is nog geen 24 uur laterquote:
Goed schatquote:Op donderdag 11 november 2010 20:17 schreef Fha het volgende:
[..]
HA ZIE JE WEL FLES!! SUIKERBEEB ZEGT HET EN DIE IS EEN MAMA DUS DIE WEET ALLES!!!![]()
![]()
Doeinquote:Op donderdag 11 november 2010 20:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is nog geen 24 uur later
Oh nou, wacht maar tot de 27ste danquote:Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ghihihihi.
Fhaahaaaa, ik vind je ZO LEUK!![]()
![]()
omg.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh nou sorry hoor mevrouw met autitsische neigingen
Hihiquote:Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
ghihihihi.
Fhaahaaaa, ik vind je ZO LEUK!![]()
![]()
Oh hoeft geen sorry hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh nou sorry hoor mevrouw met autitsische neigingen
Waarom?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou, wacht maar tot de 27ste dan![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omg.
ik werd net boos, want de gordijnen hingen niet goed, ze zijn dicht en er stond een stoel tegenaan en toen deukten ze daar achter in..en dat kon niet in mijn hoofd.
![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:21 schreef Fha het volgende:
[..]
HihiIk jou ook
![]()
[..]
Oh hoeft geen sorry hoorIk ga wel gewoon iets harder zitten schommelen
Wehehehehhe
![]()
![]()
Dan is ze er nietquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
D
[..]
Dan is ze er nietWant ze kan niet
Ik heb Fha toch allanger gemeet man, gek, toen ze in haar ondergoed de zee in rende en er heulemaal gekippeveld weer uit kwamquote:
quote:
Nee ik ben autistisch en nu raak ik in de war van je nieuwe ava dus nu ga ik nog meer heen en weer zitten schommelen op de bank dan normaalquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb Fha toch allanger gemeet man, gek, toen ze in haar ondergoed de zee in rende en er heulemaal gekippeveld weer uit kwam![]()
Ja preciesquote:Op donderdag 11 november 2010 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb Fha toch allanger gemeet man, gek, toen ze in haar ondergoed de zee in rende en er heulemaal gekippeveld weer uit kwam![]()
Oh mooiquote:Op donderdag 11 november 2010 20:23 schreef Fha het volgende:
@Fles: Weet je wel hoe goed ik pizza's in de oven kan gooien!? Ik ben VET leuk!!![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik ben autistisch en nu raak ik in de war van je nieuwe ava dus nu ga ik nog meer heen en weer zitten schommelen op de bank dan normaal![]()
![]()
![]()
@Suiker: Ik snap dat! Ik snap dat heeeeeelemaal!!!
@Fles: Weet je wel hoe goed ik pizza's in de oven kan gooien!? Ik ben VET leuk!!@ mezelf
Ja maar volgens mij ging jij vreemd ofzo. Of de zin werd me gewoon te langquote:Op donderdag 11 november 2010 20:23 schreef PeZu het volgende:
![]()
ik ben zelfs van fha gescheiden zonder dat ik het zelf wist, de feeks![]()
en toch houd ik van der hoor
Maar dat is stomquote:Op donderdag 11 november 2010 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
D
[..]
Dan is ze er nietWant ze kan niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |