ik heb dat ook af en toequote:Op donderdag 11 november 2010 20:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vond ze mooi, daarvoor![]()
[..]
nat ok maar een winderige kut![]()
stomme rot fok met kapotte envelopje
[ afbeelding ]
ik heb geen eens pm
Wellus, je hebt wel pmquote:Op donderdag 11 november 2010 20:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vond ze mooi, daarvoor![]()
[..]
nat ok maar een winderige kut![]()
stomme rot fok met kapotte envelopje
[ afbeelding ]
ik heb geen eens pm
waar kun je die foon kopen? ?quote:
nee juist geen pm en toch een geel envelopjequote:Op donderdag 11 november 2010 20:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, wavvoor, niet waarvoor
[..]
verkapte kijk mij geen pm hebben post
Nee maar echtquote:
lees dan, ik zei toch 'geen'quote:Op donderdag 11 november 2010 20:12 schreef PeZu het volgende:
nee juist geen pm en toch een geel envelopje
wavoor?
[ afbeelding ]
Je hebt wel pmquote:Op donderdag 11 november 2010 20:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar kun je die foon kopen? ?
[..]
wavoor?
[ afbeelding ]
Oh en die glazen heb ik grootquote:Op donderdag 11 november 2010 20:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar kun je die foon kopen? ?
[..]
wavoor?
[ afbeelding ]
Ik heb alquote:Op donderdag 11 november 2010 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb zo nergens zin inSuikertje, wil je nu al koffie heel misschien?
![]()
![]()
Ik vind het gek dat je een nieuwe Caviaplaatje hebtquote:Op donderdag 11 november 2010 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en die glazen heb ik groot
je bent er toch welquote:
Goedkope plasticuh van Blokker die eerst heul stroef zijn en dan langzaamaan super slap wordenquote:
jawel hoor hier staat er ook een 1 bij en weet ik want al gelezenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt wel pmEr staat tegenwoordig niet altijd meer een cijfertje bij
ja ik ben scheelquote:Op donderdag 11 november 2010 20:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lees dan, ik zei toch 'geen'
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI
mooi soul dat bodum met dubbele bodemquote:Op donderdag 11 november 2010 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh en die glazen heb ik groot
dank u, ik wil namelijk een op stap/back up foon en die is sjiek en handigquote:Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://www.johnsphones.com/nl/
Ik snap het en ik ook van jouquote:Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb al![]()
Maar ik kan niet meer van de bank komen schat, ik ben stuk..met nog steeds hoofdpijn en mijn schouders zitten vast![]()
Maar ik hou wel van je!![]()
![]()
oooh, zukke!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:16 schreef Fha het volgende:
Goedkope plasticuh van Blokker die eerst heul stroef zijn en dan langzaamaan super slap worden
Hoezo gek?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind het gek dat je een nieuwe Caviaplaatje hebt
HA ZIE JE WEL FLES!! SUIKERBEEB ZEGT HET EN DIE IS EEN MAMA DUS DIE WEET ALLES!!!quote:
wat is daarmee?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:16 schreef pgrferrari het volgende:
Suiker:
Verzin een leuk onderschrift!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |