SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okquote:Op donderdag 11 november 2010 15:58 schreef Brittie het volgende:
Geen clowns, wel XboxenIk heb ook een X360. Dusse, als je je ooit nog aan Black Ops waagt moet je me maar ff aan de Friendslist van je vriendin toevoegen
.
Tuurlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 16:02 schreef Avey het volgende:
[..]
Ok
Maar dan moet je wel voorzichtig met me zijn, ik ben noob
Dan moet je zeker Plants vs. Zombies en PB Winterbottom proberen. Die zijn echt de shit!quote:Op donderdag 11 november 2010 17:03 schreef Magenta het volgende:
Heb wel een Xbox 360 maar dan niet voor al die 'oorlogje-spelen' spelletjes. Vind de laagdrempelige 'even 5 minuten' Arcade spelletjes (Peggle, Feeding Frenzy, Sonic) leuker..
Geweldig spelquote:Op donderdag 11 november 2010 18:07 schreef Bakfiets. het volgende:
Lang leve torrents.Ben nu bezig met Fallout: New Vegas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:08 schreef Avey het volgende:
[..]
Geweldig spelIk vond Fallout 3 beter. Leukere storyline.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Dat klopt. Zullen we samen oefenen? Dan probeer ik te knipogen en met mijn wenkbrauwen te wapperen en dan doe jij het slappe handje.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:51 schreef wonderer het volgende:
Ik moet mijn slappe handje oefenen toch?
Is goed. Eerst opwarmen he. *doet (t)rekken en (s)trekken*quote:Op donderdag 11 november 2010 18:52 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat klopt. Zullen we samen oefenen? Dan probeer ik te knipogen en met mijn wenkbrauwen te wapperen en dan doe jij het slappe handje.
Niet persé, maar ik vind het wel erg butch bij sommige mensen.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:03 schreef wonderer het volgende:
Is dat iets lesbo's trouwens, die wenkbrauw? Want dat kan ik ook
Oh, maar ik ben ook keibutchquote:Op donderdag 11 november 2010 19:05 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Niet persé, maar ik vind het wel erg butch bij sommige mensen.
Ik vind dat jij de volgende magquote:Op donderdag 11 november 2010 15:41 schreef skunkasaur het volgende:
Je doet het er ook om, he? Ik zat helemaal klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Ik heb m alweer aanquote:Op donderdag 11 november 2010 19:58 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, over pyjama's... Ik slaap in een pyjamabroek en een shirt als het koud is. Sneller een broek aan dan een hemd want mijn bovenlijf koelt niet zo snel af.
Hier was het ook enorm noodweer, echt gek.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:02 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik heb m alweer aan. Kom net thuis en was helemaal zeiknat geregend. Verkeerde bus gepakt naar huis, wilde ik overstappen (nog binnen schiphol rijk) begint het me te storten en onweren!! Ik was vet bang in mn uppie bij die halte in de fucking middle of nowere (langs startbaan
) en flitsen! Toen ging ik ook nog in een plas staan en kon ik m'n pump leeggieten
.
Die pyama is mn mattie nu!
Alle lampen?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:09 schreef Magenta het volgende:
Om drie uur 's middags alle lampen aan moeten doen
Oh ja, na Oh Oh Chersoquote:Op donderdag 11 november 2010 20:51 schreef Qebbel het volgende:
Vanavond komt toch Bridget Maasland op tv met dat lesbofeest?
In elke kamer waar ik moet zijn moeten ze aan bedoel ik, anders zie je echt geen steekquote:Op donderdag 11 november 2010 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alle lampen?Twee is toch wel genoeg?
Met dat 3Dkarton?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:29 schreef Bakfiets. het volgende:
* Bakfiets. doet gezellig haar pyjama aan.
Morgen eindpresentatie van m'n project. Zenuwachtig. Kan er een masterstudie in Barcelona mee winnen, ten waarde van ¤16.000.
Uiteindelijk toch hout gebruikt. Karton viel uit elkaar.quote:
Hoef je je voorlopig nog niet druk om te maken. Ik zit hier nog wel een tijdje. Bovendien ben ik niet zo van Barcelona.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef Vanyel het volgende:
Succes dan. Met het hout.
Maar wel een goeie internetverbinding regelen in Barcelona straks he!
DO WANTquote:Op donderdag 11 november 2010 18:07 schreef Bakfiets. het volgende:
Lang leve torrents.Ben nu bezig met Fallout: New Vegas.
Tsja, dat weet ik nog niet. Bovendien zijn er maar twee plaatsen Barcelona te vergeven in een groepje van 5(van de rest van Nederland).quote:
Ik heb hier een laptop met intel core i5.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:11 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
DO WANT
Mijn pc kan dat niet aan
Betekent dit dat ons fietsje wel een beetje iets bijzonders heeft gedaan?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:52 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Tsja, dat weet ik nog niet. Bovendien zijn er maar twee plaatsen Barcelona te vergeven in een groepje van 5(van de rest van Nederland).
Dat weet ik nog niet. Morgen kom ik voor de jury. We vinden zelf wel dat het een superidee is.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Betekent dit dat ons fietsje wel een beetje iets bijzonders heeft gedaan?
Waarom is dat zo gek?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:53 schreef wonderer het volgende:
Ik zag iemand die een 17" laptop in de trein had...
Nou!quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:21 schreef Vanyel het volgende:
Goeiemorgen.
Wat heb ik slecht geslapen zeg. Vandaag is een spannende dag
Dat gaat mijn maatje ook doen in Frankfurt bij Nintendoquote:
schijnt dat ze er busverbindingen hebben.. maar die connecties bedoel jij vast nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:46 schreef wonderer het volgende:
Hij moet maandag beginnen en heeft nog geen woonruimte...Heeft iemand connecties in Frankfurt?
quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:02 schreef Vanyel het volgende:
Was dat fijn?
Ik heb wel iets gewonnen. Teruggestuurd naar de verloskundige, geen ziekenhuiscontroles meer
gefeliciteerd!!!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:02 schreef Vanyel het volgende:
Was dat fijn?
Ik heb wel iets gewonnen. Teruggestuurd naar de verloskundige, geen ziekenhuiscontroles meer
Wat is dat toch met dat beest, gemixte signalen. Blijft maar met zijn staart wapperen. Ik wordt er gewoon nerveus van.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:47 schreef Vanyel het volgende:
Ook een koddige kat en koddig Engels als bonus
Van mijn mama altijd geleerd dat dat juist een teken van irritatie was...quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:05 schreef Vanyel het volgende:
Sommige katten doen dat uit tevredenheid..
Waarom moet ik altijd zo hard om je lachen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:43 schreef Vanyel het volgende:
Ging je mama ook met haar staart wapperen als ze geïrriteerd was?
Ik zie nu schaapjes met enorm dikke wenkbrauwen voor mequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:47 schreef Vanyel het volgende:
Oh en ik moest ws net zo hard lachen om jouw wenkbrauwloze shoarma..
Zit in de familie hier.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:46 schreef Vanyel het volgende:
Misschien heb jij ook wel gewoon een heel slecht gevoel voor humor.
We hebben de BT nie eens gehaaldquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:47 schreef Brittie het volgende:
Goeiemooooorgen. Eh, bijna middag. Ik ga een etiket designen voor een fles drank, jeuj!
Qebbel, nog leuk gehad in de BT gister?
Nounee. Ik word vooral elke keer als ik omdraai wakker omdat t pijn doet, mijn neus zit de halve nacht dicht waardoor ik met een droge bakkes wakker word of door de vrouw word wakkergemaakt omdat ik snurk, ik moet 2 tot 4 keer per nacht piesen en ik lig in het algemeen gewoon minder lekker omdat mijn buik in de weg zit.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je bent al aan het nestelen?
Zeg maar, wennen aan nachtelijke voed-sessies en zulks?
Waar is dat? Nooit van gehoord... zo zie je maarquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:05 schreef Qebbel het volgende:
[..]
We hebben de BT nie eens gehaald, maar zijn in 't pakhuis geweest met wat vrienden. Was gezellig, beetje brakkig nu.
![]()
Jullie nog leuk gehad?
quote:
quote:
Jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je gaat vanzelf met je hoofd meezwaaien he
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:25 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik moet zometeen met een mexicaanse poncho aan naar een feest.
Ik snap die zin niet helemaalquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:46 schreef Vanyel het volgende:
Tering, waarom praat bridget in een pottenafl alleen met wijzen met een vent thuis die.daar komen snoepen?
Nu op rtl 5 trouwens.
Iemand heeft die als Gif gemaakt... Ik heb een minuut of twee naar de loop zitten kijken en ELKE KEER moest ik keihard lachenquote:
Heel stuitend ja.quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:34 schreef Vanyel het volgende:
owja, dat is het genot van een autocorrectiefunctie op je telefoon. Het had idd wijven moeten zijn. Ze gaat naar Sin en elke vrouw die ze filmt heeft een kerel thuiszitten en komt daar om ook eens leuk kutje te likken.
Je was er een uur geleden nogquote:
Wijsneusquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:29 schreef lezzer het volgende:
Het lijkt er op dat ik straks per boot naar de bewoonde wereld moet ofzo
http://www.nu.nl/binnenla(...)ingsgebieden-in.html
Straks spoelt er bij jou ook een bruinvis aan...quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:29 schreef lezzer het volgende:
Het lijkt er op dat ik straks per boot naar de bewoonde wereld moet ofzo
http://www.nu.nl/binnenla(...)ingsgebieden-in.html
Dan moet ik maar vast een bassin graven. Water genoegquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Straks spoelt er bij jou ook een bruinvis aan...
Brr. Ik hoop dat het snel weer opklaart.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dan moet ik maar vast een bassin graven. Water genoeg
Wij hebben de hut wijselijk de hele dag nog niet verlaten, maar het schijnt dat alle gemeenten om ons heen vreselijke wateroverlast hebben.
Ja, da's VEELquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:43 schreef lezzer het volgende:
Het lijkt wel of het hier al 48 uur aan één stuk door regent. Vannacht ging het echt heel lang heel hard te keer.
57,1 mm regen in de afgelopen 24 uur. Zegt ons weerstation dan.
Geen idee. Het is deze keer mijn eigen familie, dus da's Brabantquote:
Ik had gisteren een Mexicaans feest. Net een wedstrijd gehad. Bonzende koppijn.quote:
Provoceren op z'n Mexicaansquote:Op zondag 14 november 2010 14:12 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik had gisteren een Mexicaans feest. Net een wedstrijd gehad. Bonzende koppijn.
De poncho bleek trouwens heel erg roze te zijn. Paste niet echt bij de rest van m'n kleren.
quote:Op zondag 14 november 2010 16:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze?
Kijk je dat programma wel eens?
Neuh, maar ik heb ooit dit fragment wel gezien.quote:
Denk je dat het op het internet beter is?quote:
Dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 14 november 2010 22:06 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Doorzichtige roze siliconen knuppels.
quote:
Beetje politiek, beetje zeuren over ondernemers.quote:
Ik dacht dat ik geen shopper was...quote:Op maandag 15 november 2010 09:24 schreef lezzer het volgende:
In de wetenschap dat ik maar één keer m'n schoenen uittrek op zo'n dag
Jij hebt het ook?quote:Op maandag 15 november 2010 09:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik geen shopper was...
Daar is bij ons gelukkig geen twijfel over mogelijk. 12 cm lengteverschil, andere bouw en gewoonlijk heel verschillende smaak.quote:Op maandag 15 november 2010 10:36 schreef lezzer het volgende:
Dan houdt ze iets omhoog, en dan denk ik "ja, is dat nou voor jou of voor mij" en "wat is het gewenste antwoord?"
Ik ben thuis aan het werk en heb fallout nog niet aangeslingerd.quote:Op maandag 15 november 2010 11:51 schreef Brittie het volgende:
Ik wil naar huiuiuis Black Ops spelen! Zucht.
Da's knapquote:Op maandag 15 november 2010 12:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben thuis aan het werk en heb fallout nog niet aangeslingerd.
Respect voor mezelf!
Ik heb ook ontwenningsverschijnselen ..quote:Op maandag 15 november 2010 12:07 schreef Brittie het volgende:
[..]
Da's knap. Ik heb Black Ops al sinds vrijdag niet meer aangeraakt. Ik heb nu last van een soort delirium tremens
quote:Op maandag 15 november 2010 12:07 schreef Brittie het volgende:
[..]
Da's knap. Ik heb Black Ops al sinds vrijdag niet meer aangeraakt. Ik heb nu last van een soort delirium tremens
Denk post hetzelfde als wat jij achterliet in TAL.quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 09:24 schreef lezzer het volgende:
Ik zou willen dat ik dat allemaal in één dag geshopt kreeg
ik ben het na een kwartier meestal wel zat. Wat dat betreft ben ik echt net een kerel.
Mijn mrs duwt mij over het algemeen het pashok in en begint er dan van alles binnen te gooien van "pas dit ook even".
In de wetenschap dat ik maar één keer m'n schoenen uittrek op zo'n dag
quote:Op maandag 15 november 2010 15:46 schreef lezzer het volgende:
Je hebt niet toevallig blond haar een blauwe ogen en woont bij mij in huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Leuke dingen kopen als je je kut voelt.quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 16:38 schreef Qebbel het volgende:
Ik vind het eigenlijk best een good habbit. Beter dan je volproppen, drinken of roken.Foei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet toch zichzellef.
quote:Op maandag 15 november 2010 16:38 schreef Qebbel het volgende:
Ik vind het eigenlijk best een good habbit. Beter dan je volproppen, drinken of roken.Ik wil ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 15 november 2010 16:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik wil ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 16:48 schreef Qebbel het volgende:
[..]
NietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This might be a surprise but it's true
And I never will![]()
I knowquote:
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wellest.
En met een beetje pech gaat dat nooooooit meer overOp 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
I dunno, ik heb het nooit echt begrepen dat roken. Het stinkt zo vreselijk. Mijn ouders roken allebei (mijn vader stopt zo nu en dan) en altijd als ik daar kom krijg ik last van mijn luchtwegen en meur ik de pan uit. Da's niet leuk meerquote:.
Je weet toch zichzellef.![]()
I knowquote:Op maandag 15 november 2010 16:58 schreef Vanyel het volgende:
Wellest.
En met een beetje pech gaat dat nooooooit meer over![]()
![]()
Verliefd op vriendin
Ok het kan een troll zijn etc Maar ik kies er voor om te geloven dat het echt is
And I never will![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Het is zeker lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
wrom pas 1 dec dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stop er gewoon nu al mee. Dan heb je meer kans op succes!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hallo!
Ik kom net terug van een schooldag van 9 tot 7 met 5 tussenuren. Ondertussen met een groep naar de IKEA geweest. D'r stond een hele mooie dame in het restaurant.
Ik heb wel maar 3 uurtjes geslapen, dus zo lang houdt ik het niet meer vol.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.![]()
quote:
Niet
And I never will![]()
Haha, tja, verschil moet er zijn.quote:
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Hoe raak jij hier zo verzeild?quote:Op maandag 15 november 2010 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha, tja, verschil moet er zijn.
And I never will![]()
Je was ineens weg joh.quote:
''ugh''“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Weg? Ik snap het nietquote:Op maandag 15 november 2010 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je was ineens weg joh.
''ugh''
And I never will![]()
TAL. Nee, maar ik zag deze SC in de General, ik denk even kijken. Ik ben SC's aan het hunten, eventjes naast de pot pissen.quote:“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 20:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
TAL. Nee, maar ik zag deze SC in de General, ik denk even kijken. Ik ben SC's aan het hunten, eventjes naast de pot pissen.
Oh dat, ja die SC is stom nu.This might be a surprise but it's true
And I never will![]()
Waarom?quote:“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Ja weet ik niet, vind het saaiquote:
And I never will![]()
Dat kan gebeuren inderdaad.quote:“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Hier gaat het niet zo snel, is eigenlijk beterquote:
And I never will![]()
Jaaaa, dit topic is echt een slowchat.quote:Op maandag 15 november 2010 20:50 schreef Avey het volgende:
[..]
Hier gaat het niet zo snel, is eigenlijk beter“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Keigezellig hier
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
![]()
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
![]()
And I never will![]()
Ik kijk shownieuws (![]()
), gaat over bekende homoparen die kinderen krijgen/hebben.
Hee ik kan dat ook hoor.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Zoals?quote:Op maandag 15 november 2010 23:34 schreef Qebbel het volgende:
Ik kijk shownieuws (![]()
), gaat over bekende homoparen die kinderen krijgen/hebben.
And I never will![]()
Claudia de Breij, Barbara Barend, Paul de Leeuw, Peter v/d Vorst en nog zo'n presentator waarvan ik de naam even niet meer weet.quote:Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Eh... dat dekentje gaat wel erg op en neer...quote:"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Eerst wel maar Frasier is op tvquote:
And I never will![]()
Haha ik ben sinds vorige week verslaafd aan Glee![]()
Maar zelfs daar geen zin in om te kijken.
En mijn bedje is leeg zo
I won't cross these streets until you hold my hand.![]()
Shake my hand.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:32 schreef Carmy het volgende:
En mijn bedje is leeg zo![]()
Ik zeg Friends!![]()
Ik probeer een liedje op de piano uit te zoeken, maar 't lukt niet echt. Die blues akkoorden moet ik toch maar eens onder de knie krijgen. Mn gehoor is kaput fso.*moe*
Mijn meisje ligt nu in een bed zon 300 km verderop. Aaawh.
Hmm, akkoorden had ik daarnet last van, zie je er ook altijd zo tegenop om wat nieuws te leren dat je continue het oude vertrouwde speelt, maar zogauw je het kan, is het wel de moeite waard.I won't cross these streets until you hold my hand.![]()
Die van mij ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:32 schreef Carmy het volgende:
En mijn bedje is leeg zo
And I never will![]()
Ik vind het altijd wel lekker dat geklus om iets uit te zoeken. Meestal lukt het aardig snel hoor, maar nu ff niet. Ik speel meestal idd zelfde soort repertoire (top 40 shit, of filmmuziek), maar 't lijkt me fijn om eens iets van Paul Simon of Janis Joplin fatsoenlijk te kunnen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:47 schreef Carmy het volgende:
Mijn meisje ligt nu in een bed zon 300 km verderop. Aaawh.
Hmm, akkoorden had ik daarnet last van, zie je er ook altijd zo tegenop om wat nieuws te leren dat je continue het oude vertrouwde speelt, maar zogauw je het kan, is het wel de moeite waard.
Mwa morgen weer een dag
Same here, alleen dan op de gitaar. Maar ik moet toegeven dat Janis Joplin verdomd lastige muziek maakt!
Anyways, vanaf nu gaan jullie me hier vaker zien =) Na maanden meelurken!
Slaaplekker!!!
Cool. Gitaren zijn tof. Heb er ooit wel wat op kunnen spelen (lees zelf gepriegel), maar nooit les gehad, dus begreep vrij weinig van die akkoordensettingen en zo.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:03 schreef Carmy het volgende:
Same here, alleen dan op de gitaar. Maar ik moet toegeven dat Janis Joplin verdomd lastige muziek maakt!
Anyways, vanaf nu gaan jullie me hier vaker zien =) Na maanden meelurken!
Slaaplekker!!!
Welkom en slaap lekker
Stiekemerd!quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:03 schreef Carmy het volgendeNa maanden meelurken!
Tijd voor een quizje
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
*Kom maar naar beneden stel B en sla uw slag! *quote:
=> Met uw altijd charmante quizmaster Vanyel <=
*applausmachine aanzet*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Strakkies, heus. Nu ff braaf sporten enzo..Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Lekker juist met zon enzo!Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:36 schreef Brittie het volgende:
Gutenmorgen lieve lesbeaukindertjes!![]()
Wat was het koud vanochtend
~Fin![]()
Ik ook wel hoor, maar mijn stukkie was maar 5 minuten. En pas om 10 voor 9. Misschien scheelt dat.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Mijne is 20 minuten, om ietsje over half 9... scheelt niet zoveel dan I guess.
Mogguh."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Twee genderjongeren gisteren bij DWDD.quote:Staat een filmpje van op de site, maar op de een of andere manier pakt hij hem niet om 'm rechtstreeks te linken.
site dwdd
(Rood blokje met fragmenten uitzendingen 15-11-10)Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Die muziek.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
*Kom maar naar beneden stel B en sla uw slag! *
=> Met uw altijd charmante quizmaster Vanyel <=
*applausmachine aanzet*![]()
Ik denk ¤399.95
* Bakfiets. droomde weer eens vreemd.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.![]()
Oh ja, ik droomde dat ik uit de kast kwam tegenover mijn schoonouders... Wat droomde jij?"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Dat we in een wereld van magische wezens waren. Ik had een tweelingzus, maar dan met heel lang zwart haar. We moesten een speciaal voorwerp uit een soort van kabouterhuis halen, maar dan groot.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:16 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, ik droomde dat ik uit de kast kwam tegenover mijn schoonouders... Wat droomde jij?
Er kwamen helaas yakuza's achter ons aan, die ons met een pistool bedreigden. We moesten dus dat voorwerp halen. Ik was stiekem naar een ander huisje gegaan om een pistool te halen, maar dat had ik opgegeten(oeps). Dus toen gingen we dat halen en kregen we magische krachten en konden we blauwe vlammen spugen.
En het zag er allemaal heel sepia uit binnen de huisjes, terwijl het buiten juist heel kleurrijk was.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.![]()
Lol, dat klinkt best heel tof, eigenlijk
Jammer genoeg werd ik net gebeld in het midden van die droom. Nou weet ik nog steeds niet waar ik naar op zoek was.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:34 schreef wonderer het volgende:
Lol, dat klinkt best heel tof, eigenlijk
Goedemorgenn!!quote:
Ik ook niet, maar als straf daarvoor moet ik dus tot 10 uur werken.
Tis wel heerlijk weer vandaag!
Vanavond Claudia de Breij bij dwdd
Hier 's niks! Link is dat altijd die mist.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Nou heb ik wel eens eerder gezegd dat ik soms het gevoel heb dat ik op Avalon woon, maar er is hier echt heel vaak mist. Meestal trekt het echter weg. Vandaag is zo'n dag dat dat niet gebeurt.
Ik kan de (verlichte) kerkklok niet zien en dat is heel vreemd want ik woon er zo'n beetje naast.
[ Bericht 0% gewijzigd door lezzer op 16-11-2010 18:32:05 (knullige typo) ]![]()
verlichtte?Sorry
Maar das wel dikke mist dan! Zal n lekkere chaos zijn qua spits. Hier is bijna nooit mist eigenlijk. Paar maanden geleden wel 's ochtends en toen kon ik de overkant van de straat niet zien.
Ahw, geen griepje toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me niet zo lekker, dat zal het zijnIk hoor iedereen weer snotteren en proesten om me heen.
Kusje erop.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me niet zo lekker, dat zal het zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.![]()
Blaasontsteking.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:34 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ahw, geen griepje toch?Ik hoor iedereen weer snotteren en proesten om me heen.
Dus ik moest morgen maar laten controleren.
Maar dan moet ik weg voor een paar dagen, en bovendien ben ik vandaag ziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Blaasontsteking.
Dus ik moest morgen maar laten controleren.
Maar dan moet ik weg voor een paar dagen, en bovendien ben ik vandaag ziek.Belachelijk gedoe. Toevallig vorige week met mijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zelfde gelazer gehad. Hoe moeilijk is het om gewoon die antibiotica te geven?? Ik bedoel, als je het vaker gehad hebt, weet je toch exact wat het is? Gelukkig doen ze bij mij altijd erg makkelijk. Ik krijg het ook altijd op de meest onmogelijke tijden, maar ben nog nooit ergens niet acuut geholpen. Thank God, wat kan zo'n pijn doen
.
*hug*Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Thanksquote:![]()
Ik heb gelukkig eigenlijk nooit pijn daarvan.
Dan heb ik één keer gehad. Godjezus ik dacht dat ik open scheurde van onder toen ik moest plassen zeg![]()
Maar ik ben wel grieperig en heb pijn in m'n zij.![]()
Op 3 bij bnn (o.a.) een dochter van een man die vrouw werd toen zij ong aan het pureren sloeg.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Fin![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:45 schreef Magenta het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:45 schreef Magenta het volgende:
[ afbeelding ]
Ooooh net klaar met werken!
Wat een kutkutkutdag zeg. Vanmiddag straaaalend weer en nu koud mistig en rainy!
Zo lekker al mn bedje in..I won't cross these streets until you hold my hand.![]()
Damn die nasty telefoon.
PuBeren.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
![]()
Zeg, doen we ook aan lesbeau-knokploegen? Zoja, kan ik jullie dan inhuren? Mijn huisgenoot doet weer lompPureren mag ook, als dat jullie beter ligt dan gewoon slaan. kthxbye
Rotzakken zijn jullie allemaal!
Arm onschuldig meisje pesten met zn allen
Ik kan best hard meppen hoor, al zou je 't misschien niet zeggen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:03 schreef Brittie het volgende:
Zeg, doen we ook aan lesbeau-knokploegen? Zoja, kan ik jullie dan inhuren? Mijn huisgenoot doet weer lompPureren mag ook, als dat jullie beter ligt dan gewoon slaan. kthxbye
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Oeps laatste post. Nieuwe: Lesbeau #295 Fighters en Angels
[ Bericht 4% gewijzigd door Qebbel op 16-11-2010 23:21:00 ]Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: