Jammer genoeg werd ik net gebeld in het midden van die droom. Nou weet ik nog steeds niet waar ik naar op zoek was.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:34 schreef wonderer het volgende:
Lol, dat klinkt best heel tof, eigenlijk
Goedemorgenn!!quote:
Ahw, geen griepje toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me niet zo lekker, dat zal het zijn
Kusje erop.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:32 schreef lezzer het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me niet zo lekker, dat zal het zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Blaasontsteking.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:34 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ahw, geen griepje toch?Ik hoor iedereen weer snotteren en proesten om me heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Blaasontsteking.
Dus ik moest morgen maar laten controleren.
Maar dan moet ik weg voor een paar dagen, en bovendien ben ik vandaag ziek.Belachelijk gedoe. Toevallig vorige week met mijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zelfde gelazer gehad. Hoe moeilijk is het om gewoon die antibiotica te geven?? Ik bedoel, als je het vaker gehad hebt, weet je toch exact wat het is? Gelukkig doen ze bij mij altijd erg makkelijk. Ik krijg het ook altijd op de meest onmogelijke tijden, maar ben nog nooit ergens niet acuut geholpen. Thank God, wat kan zo'n pijn doen
.
*hug*Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Thanksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Fin
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:45 schreef Magenta het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:45 schreef Magenta het volgende:
[ afbeelding ]
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |