Eerst wel maar Frasier is op tvquote:
Shake my hand.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:32 schreef Carmy het volgende:
Haha ik ben sinds vorige week verslaafd aan Glee![]()
Maar zelfs daar geen zin in om te kijken.
En mijn bedje is leeg zo
Die van mij ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:32 schreef Carmy het volgende:
Haha ik ben sinds vorige week verslaafd aan Glee![]()
Maar zelfs daar geen zin in om te kijken.
En mijn bedje is leeg zo
Ik vind het altijd wel lekker dat geklus om iets uit te zoeken. Meestal lukt het aardig snel hoor, maar nu ff niet. Ik speel meestal idd zelfde soort repertoire (top 40 shit, of filmmuziek), maar 't lijkt me fijn om eens iets van Paul Simon of Janis Joplin fatsoenlijk te kunnen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:47 schreef Carmy het volgende:
Mijn meisje ligt nu in een bed zon 300 km verderop. Aaawh.
Hmm, akkoorden had ik daarnet last van, zie je er ook altijd zo tegenop om wat nieuws te leren dat je continue het oude vertrouwde speelt, maar zogauw je het kan, is het wel de moeite waard.
Cool. Gitaren zijn tof. Heb er ooit wel wat op kunnen spelen (lees zelf gepriegel), maar nooit les gehad, dus begreep vrij weinig van die akkoordensettingen en zo.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:03 schreef Carmy het volgende:
Same here, alleen dan op de gitaar. Maar ik moet toegeven dat Janis Joplin verdomd lastige muziek maakt!
Anyways, vanaf nu gaan jullie me hier vaker zien =) Na maanden meelurken!
Slaaplekker!!!
Stiekemerd!quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:03 schreef Carmy het volgendeNa maanden meelurken!
*Kom maar naar beneden stel B en sla uw slag! *quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:36 schreef Brittie het volgende:
Gutenmorgen lieve lesbeaukindertjes!![]()
Wat was het koud vanochtend
Twee genderjongeren gisteren bij DWDD.quote:
Die muziek.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
*Kom maar naar beneden stel B en sla uw slag! *
=> Met uw altijd charmante quizmaster Vanyel <=
*applausmachine aanzet*
Dat we in een wereld van magische wezens waren. Ik had een tweelingzus, maar dan met heel lang zwart haar. We moesten een speciaal voorwerp uit een soort van kabouterhuis halen, maar dan groot.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:16 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, ik droomde dat ik uit de kast kwam tegenover mijn schoonouders... Wat droomde jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |