ik zit al wel over de 20quote:Op woensdag 10 november 2010 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd... Volgens internet had ik al 3 keer dood moeten zijn
quote:
echt welquote:
mja, als je echt bezorgd bent, kan je dan niet naar de huisartsenpost gaan?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:17 schreef L-E het volgende:
Jullie zijn lief hoor, maar op het moment is er serieus iets gaande met hem, dus mijn zoektocht komt ergens vandaan. En nee, ik kan geen diagnose stellen maar ik kan me wel inlezen voordat ik met mijn mond vol tanden bij de kinderarts zit. Ik maak meteen een vragenlijst trouwens.
en terecht !!quote:
Maar, dan word je straks ook uitgemaakt voor luie kutpuber.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:17 schreef Murmeli het volgende:
de wiki is niet lief, dus vandaag geen OP
Hij is al onder controle/onderzoek/behandeling/hoe zeg je dat?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mja, als je echt bezorgd bent, kan je dan niet naar de huisartsenpost gaan?
Weet ik tochquote:Op woensdag 10 november 2010 22:17 schreef L-E het volgende:
Jullie zijn lief hoor, maar op het moment is er serieus iets gaande met hem, dus mijn zoektocht komt ergens vandaan. En nee, ik kan geen diagnose stellen maar ik kan me wel inlezen voordat ik met mijn mond vol tanden bij de kinderarts zit. Ik maak meteen een vragenlijst trouwens.
Nee, het is niet acuut. HA is op de hoogte, we zijn met onderzoeken etc bezig.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mja, als je echt bezorgd bent, kan je dan niet naar de huisartsenpost gaan?
behandeling is meestal na een diagnosequote:Op woensdag 10 november 2010 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is al onder controle/onderzoek/behandeling/hoe zeg je dat?
oeh leuk, lang geleden dat ik voor puber ben uitgemaaktquote:Op woensdag 10 november 2010 22:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar, dan word je straks ook uitgemaakt voor luie kutpuber.
Het is meer dat ik gericht zoek en onderweg allemaal dingen lees die ik niet wil weten. Internet is stom!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik tochMaar met zoeken op google maak je jezelf, denk ik, alleen maar meer ongerust. Inlezen is goed, maar googlen op allerhande kinderziektes niet
Oh zo, dat is stom iddquote:Op woensdag 10 november 2010 22:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is meer dat ik gericht zoek en onderweg allemaal dingen lees die ik niet wil weten. Internet is stom!
volgens internet had ik slokdarmkankerquote:Op woensdag 10 november 2010 22:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is meer dat ik gericht zoek en onderweg allemaal dingen lees die ik niet wil weten. Internet is stom!
Ik doe mijn best. Meer kan ik niet beloven.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:21 schreef DeBassist het volgende:
[..]
volgens internet had ik slokdarmkanker![]()
luister er dus niet teveel naar
ach bekijk het positief, uiteindelijk heb je alle pagina's gehadquote:Op woensdag 10 november 2010 22:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. Meer kan ik niet beloven.
Provinciequote:Op woensdag 10 november 2010 22:19 schreef danny130 het volgende:
[..]
Ja kom zelf ook uit die provincie
ik wil in utrecht gaan wonenquote:
Ga gewoon langs de dokter. Heel veel symptomen zijn bij meerdere ziektes hetzelfde.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Lezen!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:22 schreef danny130 het volgende:
[..]
Ga gewoon langs de dokter. Heel veel symptomen zijn bij meerdere ziektes hetzelfde.
daarom kan je ook beter niet teveel lezenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:20 schreef L-E het volgende:
[..]
ik ookquote:
Jij hoeft nietquote:Op woensdag 10 november 2010 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wil best op z'n tijd naar Utrecht, maar om er te gaan wonen is mij wat overdreven, sorry Yuuk
Als ik zelf naar de huisarts ga heb ik eigenlijk zelf altijd al een diagnose gesteldquote:Op woensdag 10 november 2010 22:23 schreef littledrummergirl het volgende:
toch l-e denk ik dat je beter niet zelf vanalles op kunt gaan zoeken. Als je blanco naar de kinderarts gaat kun je gerichter luisteren en dan prent je ook niet de verkeerde dingen in je hoofd.
Sterkte iig
Dat ben ik niet met je eens. Nooit en te nimmer zal ik blanco naar een arts toe stappen, met alle respect, artsen zijn ook maar mensen. Mensen die fouten kunnen maken. Niemand kent mijn kind beter dan ik.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:23 schreef littledrummergirl het volgende:
toch l-e denk ik dat je beter niet zelf vanalles op kunt gaan zoeken. Als je blanco naar de kinderarts gaat kun je gerichter luisteren en dan prent je ook niet de verkeerde dingen in je hoofd.
Sterkte iig
Jij wil niet in Utrecht wonen. Dan maar niet hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, heb ik weer afgedaan bij je?
quote:
absoluutquote:
Ik ook niet echt. Zit in de buurt van Amsterdam en dat is genoegquote:Op woensdag 10 november 2010 22:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij wil niet in Utrecht wonen. Dan maar niet hoor
Oh, bedenk me ineens dat ik je nog moet PM'enquote:Op woensdag 10 november 2010 22:26 schreef DeBassist het volgende:
[..]
absoluutje ziet me wel verschijnen als mijn gezondheid en portemonnee weer in orde zijn
snel danquote:Op woensdag 10 november 2010 22:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, bedenk me ineens dat ik je nog moet PM'en
Blijkbaar beteken ik ook niet genoeg voor je dat je me zou willen overhalen.. Laat dan helemaal maar zittenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij wil niet in Utrecht wonen. Dan maar niet hoor
Wijf.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Blijkbaar beteken ik ook niet genoeg voor je dat je me zou willen overhalen.. Laat dan helemaal maar zitten
Donequote:Op woensdag 10 november 2010 22:27 schreef DeBassist het volgende:
[..]
snel danmoet over 3 minuten van de pc af
daar heb je ook wel weer gelijk in. ze zien wel vaak dingen over het hoofd.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Nooit en te nimmer zal ik blanco naar een arts toe stappen, met alle respect, artsen zijn ook maar mensen. Mensen die fouten kunnen maken. Niemand kent mijn kind beter dan ik.
En dankje.
Niks meer gehoord?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:27 schreef JoeBravo het volgende:
ik wil een baan
ik wil een eigen stek
ik wil ik wil ik wil!![]()
Hoe is het eigenlijk verder gegaan met die sollicitatie?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:27 schreef JoeBravo het volgende:
ik wil een baan
ik wil een eigen stek
Enschedequote:Op woensdag 10 november 2010 22:26 schreef L-E het volgende:
Ik zit er wel serieus over te denken om uit P. te vertrekken trouwens. Maar weet niet waarheen.
Post je sollicitatiebrief maar hier, willen wij hem wel controlerenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:27 schreef JoeBravo het volgende:
ik wil een baan
ik wil een eigen stek
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Blijkbaar beteken ik ook niet genoeg voor je dat je me zou willen overhalen.. Laat dan helemaal maar zitten
nope.quote:
Nogmaals: Utrecht is tofquote:Op woensdag 10 november 2010 22:26 schreef L-E het volgende:
Ik zit er wel serieus over te denken om uit P. te vertrekken trouwens. Maar weet niet waarheen.
Fijn, have it your wayquote:
fok is een den haag kliekquote:Op woensdag 10 november 2010 22:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Den Haag en heb in L'Veen gewoond
[..]
Thanks
Des te meer redenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daar nog nooit geweest zelfs.
jamaar mijn oppas danquote:Op woensdag 10 november 2010 22:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nogmaals: Utrecht is tof
En heb je nu vast een oppasadres
Peuter is![]()
Peuter was strontvervelend, want moe. Dat ging thuis nog even door, zucht.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nogmaals: Utrecht is tof
En heb je nu vast een oppasadres
Peuter is![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
fok is een den haag kliek
kom ik over een paar maandjes meedoen
herkenbaarquote:Op woensdag 10 november 2010 22:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Peuter was strontvervelend, want moe. Dat ging thuis nog even door, zucht.
Utrecht vind ik absoluut een leuke stad. Jij, Q, Snuit in de buurt.. ik heb er al vrienden.
Viel best mee. Ik heb echt wel irritantere peuters meegemaaktquote:Op woensdag 10 november 2010 22:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Peuter was strontvervelend, want moe. Dat ging thuis nog even door, zucht.
Utrecht vind ik absoluut een leuke stad. Jij, Q, Snuit in de buurt.. ik heb er al vrienden.
Nodig mij maar een keer uitquote:Op woensdag 10 november 2010 22:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Viel best mee. Ik heb echt wel irritantere peuters meegemaakt
Hoop dat t thuis niet te lang was...
En hoe dan ook: hier ben je altijd welkom. Ik heb altijd thee
Herkenbaar.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:30 schreef DeBassist het volgende:
toch raar dat er zoveel van geld kan afhangen![]()
![]()
ik moet echt binnen nu en 2 weken wat te horen krijgen voor werk, heb iig gesolliciteerd ..
en dat is mooi, gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 november 2010 22:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Gelukkig heb ik soort van gegarandeerd werk vanaf maandag
Trustequote:Op woensdag 10 november 2010 22:32 schreef DeBassist het volgende:
ben het ff zat, kutafstand ..
ik ga maar wel gewoon slapen
welterusten iedereen
Hey, zo kijk je er goed tegenaanquote:Op woensdag 10 november 2010 22:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Gelukkig heb ik soort van gegarandeerd werk vanaf maandag
en thanksquote:Op woensdag 10 november 2010 22:33 schreef DeBassist het volgende:
[..]
en dat is mooi, gefeliciteerd
trustequote:Op woensdag 10 november 2010 22:32 schreef DeBassist het volgende:
ben het ff zat, kutafstand en machteloosheid ..
ik ga maar wel gewoon slapen
welterusten iedereen
Daar blijf ik liever bij uit de buurt hahaquote:Op woensdag 10 november 2010 22:32 schreef Gasol het volgende:
[..]
Jij denkt die irritante peuters te kunnen overtreffen?
Moet ik je weer een schop onder je kont geven?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Blijft moeilijk
Ik voel me heel egoïstisch
T viel mee, maar hij heeft zich wel eens beter gedragen. Vanavond ook nog zn antibioticakuur (drankje) eruit gespuugd.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Viel best mee. Ik heb echt wel irritantere peuters meegemaakt
Hoop dat t thuis niet te lang was...
En hoe dan ook: hier ben je altijd welkom. Ik heb altijd thee
slaap lekker murmquote:Op woensdag 10 november 2010 22:36 schreef Murmeli het volgende:
trusten bassistje
ik ga ook maar slapen. morgen weer vroeg mn nest uit
Voorbeeldig is ook maar saaiquote:Op woensdag 10 november 2010 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
T viel mee, maar hij heeft zich wel eens beter gedragen. Vanavond ook nog zn antibioticakuur (drankje) eruit gespuugd.
Trustequote:Op woensdag 10 november 2010 22:36 schreef Murmeli het volgende:
trusten bassistje
Trustequote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 10 november 2010 22:36 schreef Murmeli het volgende:
trusten bassistje
Werkgever A aan het lijntje houden tot ik weet of ik bij werkgever B kan werken.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:37 schreef Murmeli het volgende:
yuki waar voor jij je egoistisch over?
Hahaquote:Op woensdag 10 november 2010 22:37 schreef L-E het volgende:
SNUIT!
Ik wilde jou net smsen maar foon ligt nog boven!
Ik kan toch moeilijk niet mezelf zijn?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:38 schreef danny130 het volgende:
[..]
Je bent wel jezelf weerWas gisteren ook al zo met het douchen haha
Trouwens... callcenters gaan altijd uit van een bepaald percentage uitval, dus nemen meer mensen aan dan ze nodig hebben.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Werkgever A aan het lijntje houden tot ik weet of ik bij werkgever B kan werken.
mja, snap dat het kut voelt ja, zou ik ook moeilijk vinden.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Werkgever A aan het lijntje houden tot ik weet of ik bij werkgever B kan werken.
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:38 schreef Murmeli het volgende:
sletje![]()
* Murmeli blijft nog maar ff wakker
Graag gedaanquote:Op woensdag 10 november 2010 22:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mag ik jullie allen danken voor het hartelijke welkom!!
Ik bedenk me net dat ik jou nog een PM schuldig ben...quote:Op woensdag 10 november 2010 22:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
Moet je niet doen meid, bedrijven hebben over het algemeen ook scheid aan het personeelquote:Op woensdag 10 november 2010 22:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
B is de gemeente Utrechtquote:Op woensdag 10 november 2010 22:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mja, snap dat het kut voelt ja, zou ik ook moeilijk vinden.
maar ja, ze zouden het zelf ook doen als ze de kans kregen...
en wat voor werk is werkgever B? (A is de klantenservicedinges toch?)
Ik had een moeilijke avond, dus ik was blij met je vm.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oeehh, mag ik mee? Ah toeeeeee?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Graag gedaan
Wanneer kan ik je huis komen bezichtigen?
haha, volgens mij klonk ik echt belachelijkquote:Op woensdag 10 november 2010 22:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had een moeilijke avond, dus ik was blij met je vm.
Het scheelt dat ik morgen middag pas naar school moet en dus uit kan slapen...quote:Op woensdag 10 november 2010 22:40 schreef Murmeli het volgende:
ik heb ook geen zin in bed
en morgen geen zin in opstaan.
zucht
Het leven is ellendig.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:40 schreef Murmeli het volgende:
ik heb ook geen zin in bed
en morgen geen zin in opstaan.
zucht
jij en Yuki samen? en dan ook een hapje erbij eten oid? Heb ik weer een reden om lekker te kokenquote:
Je bent nog best scherp voor iemand, die wou gaan slapenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan toch moeilijk niet mezelf zijn?
Heul niet!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha, volgens mij klonk ik echt belachelijk
Sounds like a planquote:Op woensdag 10 november 2010 22:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij en Yuki samen? en dan ook een hapje erbij eten oid? Heb ik weer een reden om lekker te koken
Scherp als een botte bijlquote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef danny130 het volgende:
[..]
Je bent nog best scherp voor iemand, die wou gaan slapen
jaloers!!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik morgen middag pas naar school moet en dus uit kan slapen...
nee dat niet gelukkigquote:
Ik kom voor je kookkunsten juist, niet voor de 'gezelligheid', kom nou.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij en Yuki samen? en dan ook een hapje erbij eten oid? Heb ik weer een reden om lekker te koken
Haha, daar heb je een puntquote:
jamaar! WEL!quote:
Huh? Ben je afgewezen?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef JoeBravo het volgende:
kut, ik raak door m'n goeie zin heen![]()
Afgewezen worden op die sollicitatie gaat heul slecht vallen zo
Als jouw huis af is, wil ik het ook zien!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, daar heb je een punt
[..]
jamaar! WEL!ik kwam heul niet meer uit mn woorden..
had er helemaal niet aan gedacht dat dat ook kon en dat ik hem dan ging inspreken
oeh dan kom ik ook nog een keer, mag je nog een x lekker kokenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Puik! top! gaan we regelen dan!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kom voor je kookkunsten juist, niet voor de 'gezelligheid', kom nou.
Komt goed lieverdquote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef JoeBravo het volgende:
Je weet het toch nog niet zeker? Je had er een goed gevoel over, het hoeft niet perse negatief te zijn dat het zo lang duurt voordat je iets hoortquote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef JoeBravo het volgende:
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:42 schreef danny130 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik de andere bijl niet ken, dan ben je helemaal in top-vorm
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jouw huis af is, wil ik het ook zien!
Je hebt ons nog.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef JoeBravo het volgende:
maandag gesprek, zouden dinsdag wat laten horen: is nu woensdag en nog niks gehoord. Ik reken inmiddels op een afwijzing.quote:
Mwa, volgens mij is het niet zeldzaam dat bedrijven langer op zich laten wachten... Probeer positief te blijvenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
maandag gesprek, zouden dinsdag wat laten horen: is nu woensdag en nog niks gehoord. Ik reken inmiddels op een afwijzing.
het over in Utrecht willen wonen maakte de afstand juist pijnlijk duidelijkquote:
ik wil graag een dinsdag of een donderdagquote:Op woensdag 10 november 2010 22:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en murm ook
iedereen welkom, maar dan moet er wel echt wat gepland gaan worden natuurlijk
Geen probleemquote:Op woensdag 10 november 2010 22:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en murm ook
iedereen welkom, maar dan moet er wel echt wat gepland gaan worden natuurlijk
ik schrijf jouw naam bij dinsdag en donderdagquote:Op woensdag 10 november 2010 22:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik wil graag een dinsdag of een donderdagen mag ook best met mensen samen ofzo, maakt me niks uit
Er is altijd wel werk te vinden, veel blijven solliciteren. Ik doe er meestal maar 1-2 maanden over om werk te vinden, schrijf dan wel iets van 20-35 brievenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
maandag gesprek, zouden dinsdag wat laten horen: is nu woensdag en nog niks gehoord. Ik reken inmiddels op een afwijzing.
Wat werd er gezegd? Heb ik gemist.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het over in Utrecht willen wonen maakte de afstand juist pijnlijk duidelijk
Dinsdags kan ik ook welquote:Op woensdag 10 november 2010 22:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik schrijf jouw naam bij dinsdag en donderdag
Het hangt er voor mij vanaf welk werk ik ga doen. Indien callcenter, kan ik alleen op woensdag (of evt zondag).quote:Op woensdag 10 november 2010 22:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik schrijf jouw naam bij dinsdag en donderdag
not helping: 6 maand thuis inmiddels. bouw, überhaupt weinig om op te solliciterenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:46 schreef danny130 het volgende:
[..]
Er is altijd wel werk te vinden, veel blijven solliciteren. Ik doe er meestal maar 1-2 maanden over om werk te vinden, schrijf dan wel iets van 20-35 brieven
Okee..quote:
Wat is het ook weer precies wat je doet? Bouwtechnisch tekenen toch?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
not helping: 6 maand thuis inmiddels. bouw, überhaupt weinig om op te solliciteren
Dan mag je heel hard gaan duimen dat ik aangenomen word vrijdagquote:Op woensdag 10 november 2010 22:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Okee..
ma ........
di Flips en Murm en snuit
wo .........
do Murm snuit
vr ........
za ........
zo .......
nu ik het zo zie kan ik gemiddeld genomen alleen op di en/of do.
Ja dat is wel lastiger inderdaad. Werkte eerst ook bij een bouwbedrijf op het kantoor, maar ben ook voor een gedeelte weg bezuinigd.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
not helping: 6 maand thuis inmiddels. bouw, überhaupt weinig om op te solliciteren
We duimen sowiesoquote:Op woensdag 10 november 2010 22:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan mag je heel hard gaan duimen dat ik aangenomen word vrijdag
ik wil ook in of bij utrecht wonen oa ivm met m'n ventje, maar dat gaat niet zolang ik geen werk in de buurt vind.quote:
Wat ik van je over die functie heb gehoord zou ik wel netjes gaan, maar niet in pakquote:Op woensdag 10 november 2010 22:49 schreef Yuki het volgende:
Oh ja. Is het too much om in pak te komen, vrijdag?
bouwkundig constructief tekenaar idd. maar ik pak alles op zolang het maar een hoofdzakelijk techinische functie is. managen/verkopen behoort niet tot mijn kwaliteiten, integendeel zelfs.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is het ook weer precies wat je doet? Bouwtechnisch tekenen toch?
[roosvicee stem] Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 10 november 2010 22:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik wil ook in of bij utrecht wonen oa ivm met m'n ventje, maar dat gaat niet zolang ik geen werk in de buurt vind.
zonder werk zit ik hier vast en dat begint me nu op te breken.
(m'n vader zei vandaag nog dat hij het zo knap vind dat ik er zo lang de moed weet in te houden)
Thanksquote:
Pantalon + nette zwarte trui ok dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:50 schreef Gasol het volgende:
[..]
Wat ik van je over die functie heb gehoord zou ik wel netjes gaan, maar niet in pak
Pantalon lijkt me prima, trui weet ik niet wat ik er bij moet voorstellen maar als het er net uit ziet lijkt me ok.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Pantalon + nette zwarte trui ok dan?
Mja, ik zat te denken... Misschien kan je het eens bij de Grolsch proberen. Zij hebben panden door het hele land enz. Mijn pa doet dat ook, cafe's ombouwen, ontwerpen, bla bla. Maar ook de begeleiding in de bouw en dergelijke.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bouwkundig constructief tekenaar idd. maar ik pak alles op zolang het maar een hoofdzakelijk techinische functie is. managen/verkopen behoort niet tot mijn kwaliteiten, integendeel zelfs.
Zwarte trui, aansluitend (niet los, niet te strak), met kraagje erin zodat het lijkt alsof ik er een bloesje onder aan heb.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:53 schreef Gasol het volgende:
[..]
Pantalon lijkt me prima, trui weet ik niet wat ik er bij moet voorstellen maar als het er net uit ziet lijkt me ok.
Ik zou iets sneller voor een blouse gaan, eigenlijk. Maar het klinkt primaquote:Op woensdag 10 november 2010 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Trustequote:Op woensdag 10 november 2010 22:54 schreef danny130 het volgende:
Ik ga slapen, tot morgen weer mensen
Klinkt goed, een kraagje helpt wel voor zoietsquote:Op woensdag 10 november 2010 22:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zwarte trui, aansluitend (niet los, niet te strak), met kraagje erin zodat het lijkt alsof ik er een bloesje onder aan heb.
Trustequote:Op woensdag 10 november 2010 22:56 schreef Flippiee het volgende:
Ik duik mijn nest ook in, eigenlijk al veel te laatTrusten
![]()
Truste Flipsquote:Op woensdag 10 november 2010 22:56 schreef Flippiee het volgende:
Ik duik mijn nest ook in, eigenlijk al veel te laatTrusten
![]()
klinkt als een uitvoerder/werkvoorbereider functie: dat houd ik nog geen half jaar vol. En ik wil naar het midden van het land. Maar thnx voor de suggestiequote:Op woensdag 10 november 2010 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik zat te denken... Misschien kan je het eens bij de Grolsch proberen. Zij hebben panden door het hele land enz. Mijn pa doet dat ook, cafe's ombouwen, ontwerpen, bla bla. Maar ook de begeleiding in de bouw en dergelijke.
pantalon met leuk bloesje? geen trui, tenzij het een extreem net exemplaar isquote:Op woensdag 10 november 2010 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Grolsch zit in het hele land hequote:Op woensdag 10 november 2010 22:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
klinkt als een uitvoerder/werkvoorbereider functie: dat houd ik nog geen half jaar vol. En ik wil naar het midden van het land. Maar thnx voor de suggestie
Ik zat zelf ook aan een bloesje te denken maar ging twijfelen vanwege het weer. Ik denk dat de dames er meer verstand van hebben dan ikquote:Op woensdag 10 november 2010 22:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
pantalon met leuk bloesje? geen trui, tenzij het een extreem net exemplaar is
Ik zal ff kijken of ik een foto kan vinden...quote:Op woensdag 10 november 2010 22:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
trustequote:Op woensdag 10 november 2010 22:58 schreef Murmeli het volgende:
mormeltje gaat nu ook echt slapen
trusten
Dat is ook wat ik dacht... Trui eventueel met een blouse eronder of zo.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat deel van het werk heb ik ook geen problemen mee, het begeleiden van de (ver)bouw wel.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grolsch zit in het hele land heVolgens mij heb ik dan niet goed begrepen wat je precies doet... Want pa maakt ook echt bouwtekeningen e.d.
Vlees!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het vis/vlees of vega menu?
Oke. Maar dat hoeft lijkt mij, niet perse. Mijn pa doet dat, maar zijn collega, tekent alleen zeg maarquote:Op woensdag 10 november 2010 22:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat deel van het werk heb ik ook geen problemen mee, het begeleiden van de (ver)bouw wel.
Ik wil alle drie!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het vis/vlees of vega menu?
Dus die collega moet tijdelijk vervangen worden door Joe?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Maar dat hoeft lijkt mij, niet perse. Mijn pa doet dat, maar zijn collega, tekent alleen zeg maarMaar die is overspannen dus die doet sowieso niks meer nu
Wie is hier nu de baas?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee L-E. Een keuze of je krijgt niets.
Geniet van je 5 uurtjes slaapquote:Op woensdag 10 november 2010 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, bedje eens opzoeken, morgen weer vroeg dag
Foto?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:02 schreef Myraela het volgende:
Over kleren gesproken. Ik heb vandaag toffe kleren aan.![]()
Als je de rest van de week in zwart/wit loopt is je aankleden op vrije dagen ineens veul toffer.
Ik loop op vrije dagen ook graag in zwart, wit en grijsquote:Op woensdag 10 november 2010 23:02 schreef Myraela het volgende:
Over kleren gesproken. Ik heb vandaag toffe kleren aan.![]()
Als je de rest van de week in zwart/wit loopt is je aankleden op vrije dagen ineens veul toffer.
Ook de baas heeft te eten wat de kok voorschotelt. Dus je zal die keuze toch moeten maken baasje.quote:
Mag ik ook een keer komen eten?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee L-E. Een keuze of je krijgt niets.
Ik wil eerst het menu horen alvorens ik een keus maak.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ook de baas heeft te eten wat de kok voorschotelt. Dus je zal die keuze toch moeten maken baasje.
Ik betrap mezelf erop dat ik ook wel erg veel zwart heb.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik loop op vrije dagen ook graag in zwart, wit en grijs
ik in trainingsbroek en shirt. ook zwart of grijs/wit.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik loop op vrije dagen ook graag in zwart, wit en grijs
Het vega menu:quote:Op woensdag 10 november 2010 23:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil eerst het menu horen alvorens ik een keus maak.
Ik hou van jequote:Op woensdag 10 november 2010 23:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het vega menu:
Vooraf
in truffelolie gegrilde asperges op een bedje van botersla en een gepocheerd eitje
Hoofd
Lasagne
na
tiramisu
Het vlees menu
Vooraf
een espresso van bospaddestoelen soepje
hoofd
een rollade denk ik met roozeval aardappelen uit de oven en wat seizoensgroenten erbij
na
creme brullee
Het vis menu
vooraf
Wilde zalm met zeekraal
hoofd
Mosselen
toe
don't know yet
denk dat het zo iets wordt.
hmmmmmquote:Op woensdag 10 november 2010 23:02 schreef Myraela het volgende:
nee joh, die zijn prima vooraf te maken en snel te serveren.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:09 schreef Gasol het volgende:
Doe of één toetje, of koppel ze los van de menu's
Sowiesoquote:Op woensdag 10 november 2010 23:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ook de liefde van de vrouw gaat door de maag
topchef niks voor jou?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het vega menu:
Vooraf
in truffelolie gegrilde asperges op een bedje van botersla en een gepocheerd eitje
Hoofd
Lasagne
na
tiramisu
Het vlees menu
Vooraf
een espresso van bospaddestoelen soepje
hoofd
een rollade denk ik met roozeval aardappelen uit de oven en wat seizoensgroenten erbij
na
creme brullee
Het vis menu
vooraf
Wilde zalm met zeekraal
hoofd
Mosselen
toe
don't know yet
denk dat het zo iets wordt.
Ik bedoel, geef dan de keuze tussen verschillende toetjes, los van het menu. Als iemand menu A wil maar het toetje van menu B het lekkerst vind is dat toch jammerquote:Op woensdag 10 november 2010 23:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee joh, die zijn prima vooraf te maken en snel te serveren.
Mij ookquote:Op woensdag 10 november 2010 23:10 schreef L-E het volgende:
Geen vismenu dan, want ik ben dol op vis maar lust geen mosselen. Dat vegamenu spreekt me aan.
nee joh, ik kan een beetje koken en smaken combineren, maar het moet niet te moeilijk worden.quote:
Kijk, zij is het met mijn suggestie eensquote:Op woensdag 10 november 2010 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij ookMaar dan met crème brullee ipv tiramisu, want dat lust ik niet
Dat ja.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:10 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik bedoel, geef dan de keuze tussen verschillende toetjes, los van het menu. Als iemand menu A wil maar het toetje van menu B het lekkerst vind is dat toch jammer
Je hoeft geen topchef te zijn hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 23:09 schreef JoeBravo het volgende:
streept "ik kan koken" van pluspunten lijstje
Ze moeten niet miepen maar gewoon nassen wat ze voorgeschoteld krijgen.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:10 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik bedoel, geef dan de keuze tussen verschillende toetjes, los van het menu. Als iemand menu A wil maar het toetje van menu B het lekkerst vind is dat toch jammer
het klinkt anders behoorlijk moeilijk, je menu.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee joh, ik kan een beetje koken en smaken combineren, maar het moet niet te moeilijk worden.
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij ookMaar dan met crème brullee ipv tiramisu, want dat lust ik niet
tutjequote:Op woensdag 10 november 2010 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo. Zus weg, deken weg, vuilniszakken buiten..
Zo alleen nog douchen en mn bed opmaken
goeie suggestiequote:Op woensdag 10 november 2010 23:12 schreef Gasol het volgende:
[..]
+1, laat dat voor en hoofdgerecht maar zitten
jeukjongquote:
Eigenlijk moet het zonder die trui, maarja, ik was toch maar thuis en hij is lekker warm.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Okee, nieuwe menu
Voor
in truffelolie gegrilde asperges op die botersla
tussen
espresso van bospaddo's
hoofd
Lasagne
na
Creme brulee
Laat die oppas maar zitten, peuter kan best alleen thuis blijven, ik kom morgen!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Okee, nieuwe menu
Voor
tussen
espresso van bospaddo's
hoofd
Lasagne
na
Creme brulee
Uit nieuwsgierigheid, wat bedoel je precies met een espresso? Een geconcentreerd soepje?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Okee, nieuwe menu
Voor
tussen
espresso van bospaddo's
hoofd
Lasagne
na
Creme brulee
Nu nog een datum prikken
zo'n lasagne vult wel heel erg, en dan een créme brulee erachter aan is mischien iets te veel van het goede.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Okee, nieuwe menu
Voor
tussen
espresso van bospaddo's
hoofd
Lasagne
na
Creme brulee
Nu nog een datum prikken
gewoon de tijd nemen en nog wat wijntjes schenkenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:15 schreef Under_Score het volgende:
[..]
zo'n lasagne vult wel heel erg, en dan een créme brulee erachter aan is mischien iets te veel van het goede.
maar klinkt lekker
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eigenlijk moet het zonder die trui, maarja, ik was toch maar thuis en hij is lekker warm.En ik weet niet hoe ik foto's draai op mijn mac.
*draait laptop* Hij is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn dat ballerina's of zit er een hakje onder?
het is een vrij geconcentreerd soepje, maar er gaat ook daadwerkelijk espresso doorheen (ristretto zelfs)quote:Op woensdag 10 november 2010 23:15 schreef Gasol het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid, wat bedoel je precies met een espresso? Een geconcentreerd soepje?
ik wou zeggen, m'n ventje zou gewoon mee kunnen, maar zonder vlees eet hij zijn bordje niet leeg begint hij niet eens met etenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Laat die oppas maar zitten, peuter kan best alleen thuis blijven, ik kom morgen!
En dan noem je mij prinsesjequote:Op woensdag 10 november 2010 23:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik wou zeggen, m'n ventje zou gewoon mee kunnen, maar zonder vlees eet hij zijn bordje niet leeg begint hij niet eens met eten
Apart... Ik haat koffie, maar ik heb geleerd dat je alles eerst moet proevenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het is een vrij geconcentreerd soepje, maar er gaat ook daadwerkelijk espresso doorheen (ristretto zelfs)
Haha, echt? Die van mij heeft een liefde voor brie en pesto.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik wou zeggen, m'n ventje zou gewoon mee kunnen, maar zonder vlees eet hij zijn bordje niet leeg begint hij niet eens met eten
Interessant, kan me voorstellen dat dat een mooie smaak geeft. Ik hou ook wel van een beetje experimenteren in de keuken maar zo'n menutje schud ik niet zomaar even uit mijn mouwquote:Op woensdag 10 november 2010 23:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het is een vrij geconcentreerd soepje, maar er gaat ook daadwerkelijk espresso doorheen (ristretto zelfs)
hij is mijn prinsjequote:
Hakje, maar doe waren puur voor de foto, daar ga ik thuis niet op lopen. Thuis heb ik toffe sloffen.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:17 schreef Gasol het volgende:
[..]
*draait laptop* Hij is leukZijn dat ballerina's of zit er een hakje onder?
eerlijk? Ik vind bij zoveel speciaal eten lasagne een beetje jammer.. Sorryquote:Op woensdag 10 november 2010 23:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Okee, nieuwe menu
Voor
tussen
espresso van bospaddo's
hoofd
Lasagne
na
Creme brulee
Nu nog een datum prikken
met lasagne is ook veel te doen.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
eerlijk? Ik vind bij zoveel speciaal eten lasagne een beetje jammer.. Sorry
Een goede lasagne is heel bijzonder hoor.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
reerug met een bosbessensausje en rode kool met appeltjes past beter inderdaad.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Smoesjesquote:Op woensdag 10 november 2010 23:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hij is mijn prinsjein de peuterpubertijd
Haha ik dacht al, die heb je vast niet de hele dag aanquote:Op woensdag 10 november 2010 23:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hakje, maar doe waren puur voor de foto, daar ga ik thuis niet op lopen. Thuis heb ik toffe sloffen.Daar heb ik nog een oude foto van.
[ afbeelding ]
ja serieus.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, echt? Die van mij heeft een liefde voor brie en pesto.
dan heb jij nog nooit lekkere lasagne gegeten. Er is zoooo veel mee te doen.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
waarom denk je dat ik het herken?quote:
Oh, een profquote:Op woensdag 10 november 2010 23:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik het herken?![]()
Dat is waar iddquote:Op woensdag 10 november 2010 23:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan heb jij nog nooit lekkere lasagne gegeten. Er is zoooo veel mee te doen.
Kom je naar Utrecht dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik ben te huur als menselijke kachel
goedzoquote:Op woensdag 10 november 2010 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Apart... Ik haat koffie, maar ik heb geleerd dat je alles eerst moet proeven
Courgette!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is waar iddAl heb ik wel een hekel aan lasagnes met 3 miljoen veschillende groentes erin... Of met courgette of aubergine
Klinkt goedquote:Op woensdag 10 november 2010 23:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
goedzoeerst proeven dan oordelen. het heeft nl. geen extreme smaken, vrij romig en champignons, en wat koffie smaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |