Is er eindelijk een appartement hier verkocht?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wist ik al we.Je komt om de hoek wonen.
qftquote:Op woensdag 10 november 2010 21:57 schreef MissMSX het volgende:
Overigens is die stopweek helemaal nergens voor nodig, dus rode zeeen zijn overbodig
gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 november 2010 22:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gaat over mn samenwoonplannen....![]()
![]()
dankjequote:
nog niet, maar we zitten in de plannenmakerij fasequote:
Trek je bij hem in?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nog niet, maar we zitten in de plannenmakerij fase
maar het mag van mij ook gisteren
@air, ja precies, als het goed is wel jagezellig
![]()
wonen wel een beetje aan de veurbeurgse kant van DH dan?
Ik woon aan de andere kant van Den Haag. Maar Den Haag is Den Haag,quote:Op woensdag 10 november 2010 22:03 schreef Murmeli het volgende:
@air, ja precies, als het goed is wel jagezellig
![]()
wonen wel een beetje aan de veurbeurgse kant van DH dan?
Oh, oh Den Haag, mooie stad achter de duinenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik woon aan de andere kant van Den Haag. Maar Den Haag is Den Haag,
dus sowieso tof. Ik zou er wel willen wonenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik woon aan de andere kant van Den Haag. Maar Den Haag is Den Haag,
hoiquote:
hoiquote:
Had al wel zo'n idee dat 't enigsinds bekend was enzoquote:Op woensdag 10 november 2010 22:05 schreef Murmeli het volgende:
@jofu: stiekum feliciteren kan je beter via sms doen![]()
dat kan niet heel nederland lezenmaargoed, dit is niet geheim, anders ging ik er op fok niet op in
Vrouwen als jij zijn altijd welkom.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:05 schreef littledrummergirl het volgende:
dus sowieso tof. Ik zou er wel willen wonen
quote:
Hoi & hoi,quote:Op woensdag 10 november 2010 22:05 schreef danny130 het volgende:
Hallo allemaal.
Ben ook weer heel eventjes van de partij
regel een vriendje in den haagquote:Op woensdag 10 november 2010 22:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dus sowieso tof. Ik zou er wel willen wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |