Jij wil niet in Utrecht wonen. Dan maar niet hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, heb ik weer afgedaan bij je?
quote:
absoluutquote:
Ik ook niet echt. Zit in de buurt van Amsterdam en dat is genoegquote:Op woensdag 10 november 2010 22:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij wil niet in Utrecht wonen. Dan maar niet hoor
Oh, bedenk me ineens dat ik je nog moet PM'enquote:Op woensdag 10 november 2010 22:26 schreef DeBassist het volgende:
[..]
absoluutje ziet me wel verschijnen als mijn gezondheid en portemonnee weer in orde zijn
snel danquote:Op woensdag 10 november 2010 22:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, bedenk me ineens dat ik je nog moet PM'en
Blijkbaar beteken ik ook niet genoeg voor je dat je me zou willen overhalen.. Laat dan helemaal maar zittenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij wil niet in Utrecht wonen. Dan maar niet hoor
Wijf.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Blijkbaar beteken ik ook niet genoeg voor je dat je me zou willen overhalen.. Laat dan helemaal maar zitten
Donequote:Op woensdag 10 november 2010 22:27 schreef DeBassist het volgende:
[..]
snel danmoet over 3 minuten van de pc af
daar heb je ook wel weer gelijk in. ze zien wel vaak dingen over het hoofd.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Nooit en te nimmer zal ik blanco naar een arts toe stappen, met alle respect, artsen zijn ook maar mensen. Mensen die fouten kunnen maken. Niemand kent mijn kind beter dan ik.
En dankje.
Niks meer gehoord?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:27 schreef JoeBravo het volgende:
ik wil een baan
ik wil een eigen stek
ik wil ik wil ik wil!![]()
Hoe is het eigenlijk verder gegaan met die sollicitatie?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:27 schreef JoeBravo het volgende:
ik wil een baan
ik wil een eigen stek
Enschedequote:Op woensdag 10 november 2010 22:26 schreef L-E het volgende:
Ik zit er wel serieus over te denken om uit P. te vertrekken trouwens. Maar weet niet waarheen.
Post je sollicitatiebrief maar hier, willen wij hem wel controlerenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:27 schreef JoeBravo het volgende:
ik wil een baan
ik wil een eigen stek
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Blijkbaar beteken ik ook niet genoeg voor je dat je me zou willen overhalen.. Laat dan helemaal maar zitten
nope.quote:
Nogmaals: Utrecht is tofquote:Op woensdag 10 november 2010 22:26 schreef L-E het volgende:
Ik zit er wel serieus over te denken om uit P. te vertrekken trouwens. Maar weet niet waarheen.
Fijn, have it your wayquote:
fok is een den haag kliekquote:Op woensdag 10 november 2010 22:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Den Haag en heb in L'Veen gewoond
[..]
Thanks
Des te meer redenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daar nog nooit geweest zelfs.
jamaar mijn oppas danquote:Op woensdag 10 november 2010 22:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nogmaals: Utrecht is tof
En heb je nu vast een oppasadres
Peuter is![]()
Peuter was strontvervelend, want moe. Dat ging thuis nog even door, zucht.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nogmaals: Utrecht is tof
En heb je nu vast een oppasadres
Peuter is![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
fok is een den haag kliek
kom ik over een paar maandjes meedoen
herkenbaarquote:Op woensdag 10 november 2010 22:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Peuter was strontvervelend, want moe. Dat ging thuis nog even door, zucht.
Utrecht vind ik absoluut een leuke stad. Jij, Q, Snuit in de buurt.. ik heb er al vrienden.
Viel best mee. Ik heb echt wel irritantere peuters meegemaaktquote:Op woensdag 10 november 2010 22:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Peuter was strontvervelend, want moe. Dat ging thuis nog even door, zucht.
Utrecht vind ik absoluut een leuke stad. Jij, Q, Snuit in de buurt.. ik heb er al vrienden.
Nodig mij maar een keer uitquote:Op woensdag 10 november 2010 22:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Viel best mee. Ik heb echt wel irritantere peuters meegemaakt
Hoop dat t thuis niet te lang was...
En hoe dan ook: hier ben je altijd welkom. Ik heb altijd thee
Herkenbaar.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:30 schreef DeBassist het volgende:
toch raar dat er zoveel van geld kan afhangen![]()
![]()
ik moet echt binnen nu en 2 weken wat te horen krijgen voor werk, heb iig gesolliciteerd ..
en dat is mooi, gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 november 2010 22:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Gelukkig heb ik soort van gegarandeerd werk vanaf maandag
Trustequote:Op woensdag 10 november 2010 22:32 schreef DeBassist het volgende:
ben het ff zat, kutafstand ..
ik ga maar wel gewoon slapen
welterusten iedereen
Hey, zo kijk je er goed tegenaanquote:Op woensdag 10 november 2010 22:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Gelukkig heb ik soort van gegarandeerd werk vanaf maandag
en thanksquote:Op woensdag 10 november 2010 22:33 schreef DeBassist het volgende:
[..]
en dat is mooi, gefeliciteerd
trustequote:Op woensdag 10 november 2010 22:32 schreef DeBassist het volgende:
ben het ff zat, kutafstand en machteloosheid ..
ik ga maar wel gewoon slapen
welterusten iedereen
Daar blijf ik liever bij uit de buurt hahaquote:Op woensdag 10 november 2010 22:32 schreef Gasol het volgende:
[..]
Jij denkt die irritante peuters te kunnen overtreffen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |