ik zit al wel over de 20quote:Op woensdag 10 november 2010 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd... Volgens internet had ik al 3 keer dood moeten zijn
quote:
echt welquote:
mja, als je echt bezorgd bent, kan je dan niet naar de huisartsenpost gaan?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:17 schreef L-E het volgende:
Jullie zijn lief hoor, maar op het moment is er serieus iets gaande met hem, dus mijn zoektocht komt ergens vandaan. En nee, ik kan geen diagnose stellen maar ik kan me wel inlezen voordat ik met mijn mond vol tanden bij de kinderarts zit. Ik maak meteen een vragenlijst trouwens.
en terecht !!quote:
Maar, dan word je straks ook uitgemaakt voor luie kutpuber.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:17 schreef Murmeli het volgende:
de wiki is niet lief, dus vandaag geen OP
Hij is al onder controle/onderzoek/behandeling/hoe zeg je dat?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mja, als je echt bezorgd bent, kan je dan niet naar de huisartsenpost gaan?
Weet ik tochquote:Op woensdag 10 november 2010 22:17 schreef L-E het volgende:
Jullie zijn lief hoor, maar op het moment is er serieus iets gaande met hem, dus mijn zoektocht komt ergens vandaan. En nee, ik kan geen diagnose stellen maar ik kan me wel inlezen voordat ik met mijn mond vol tanden bij de kinderarts zit. Ik maak meteen een vragenlijst trouwens.
Nee, het is niet acuut. HA is op de hoogte, we zijn met onderzoeken etc bezig.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mja, als je echt bezorgd bent, kan je dan niet naar de huisartsenpost gaan?
behandeling is meestal na een diagnosequote:Op woensdag 10 november 2010 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is al onder controle/onderzoek/behandeling/hoe zeg je dat?
oeh leuk, lang geleden dat ik voor puber ben uitgemaaktquote:Op woensdag 10 november 2010 22:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar, dan word je straks ook uitgemaakt voor luie kutpuber.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |