Het is meer dat ik gericht zoek en onderweg allemaal dingen lees die ik niet wil weten. Internet is stom!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik tochMaar met zoeken op google maak je jezelf, denk ik, alleen maar meer ongerust. Inlezen is goed, maar googlen op allerhande kinderziektes niet
Oh zo, dat is stom iddquote:Op woensdag 10 november 2010 22:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is meer dat ik gericht zoek en onderweg allemaal dingen lees die ik niet wil weten. Internet is stom!
volgens internet had ik slokdarmkankerquote:Op woensdag 10 november 2010 22:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is meer dat ik gericht zoek en onderweg allemaal dingen lees die ik niet wil weten. Internet is stom!
Ik doe mijn best. Meer kan ik niet beloven.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:21 schreef DeBassist het volgende:
[..]
volgens internet had ik slokdarmkanker![]()
luister er dus niet teveel naar
ach bekijk het positief, uiteindelijk heb je alle pagina's gehadquote:Op woensdag 10 november 2010 22:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. Meer kan ik niet beloven.
Provinciequote:Op woensdag 10 november 2010 22:19 schreef danny130 het volgende:
[..]
Ja kom zelf ook uit die provincie
ik wil in utrecht gaan wonenquote:
Ga gewoon langs de dokter. Heel veel symptomen zijn bij meerdere ziektes hetzelfde.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Lezen!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:22 schreef danny130 het volgende:
[..]
Ga gewoon langs de dokter. Heel veel symptomen zijn bij meerdere ziektes hetzelfde.
daarom kan je ook beter niet teveel lezenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:20 schreef L-E het volgende:
[..]
ik ookquote:
Jij hoeft nietquote:Op woensdag 10 november 2010 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wil best op z'n tijd naar Utrecht, maar om er te gaan wonen is mij wat overdreven, sorry Yuuk
Als ik zelf naar de huisarts ga heb ik eigenlijk zelf altijd al een diagnose gesteldquote:Op woensdag 10 november 2010 22:23 schreef littledrummergirl het volgende:
toch l-e denk ik dat je beter niet zelf vanalles op kunt gaan zoeken. Als je blanco naar de kinderarts gaat kun je gerichter luisteren en dan prent je ook niet de verkeerde dingen in je hoofd.
Sterkte iig
Dat ben ik niet met je eens. Nooit en te nimmer zal ik blanco naar een arts toe stappen, met alle respect, artsen zijn ook maar mensen. Mensen die fouten kunnen maken. Niemand kent mijn kind beter dan ik.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:23 schreef littledrummergirl het volgende:
toch l-e denk ik dat je beter niet zelf vanalles op kunt gaan zoeken. Als je blanco naar de kinderarts gaat kun je gerichter luisteren en dan prent je ook niet de verkeerde dingen in je hoofd.
Sterkte iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |