abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88572958
Het vorige deel: Slank #1245: bijgeschaafd lichaam in een bruine duster
De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_88572964
Zó teleurstellend :')

Wij hebben hier een elektrische boiler van 80 liter die 's nachts opgeladen wordt.

Lief en ik willen samen douchen = warm water op }:|

Nou komt hij morgenochtend eerder zijn bed uit zodat we 's ochtends samen kunnen douchen *;
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_88572994
oh en kan iemand de typo even fixen in de titel O-)
  Vis een optie? woensdag 10 november 2010 @ 21:42:50 #4
70532 loveli
N
pi_88573158
Welke typo? Of issie al weg? Oh die.
crap in = crap out
pi_88573287
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 21:28 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

wat gebeurd er dan? :P
Nou, dan worden de foto's kleiner en dan nemen ze minder geheugenruimte in beslag. Tenminste, als je daarna de kleine foto'tjes selecteert.

Hoe groot zijn ze nu? 1 foto? hoeveel pixels of hoeveel byte?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_88573326
Ghihi, ik ben niet de enige die altijd de cijfertjes fout doet..
Springfield's looking pretty dusty today
pi_88573347
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 21:39 schreef _aurum_ het volgende:
Zó teleurstellend :')

Wij hebben hier een elektrische boiler van 80 liter die 's nachts opgeladen wordt.

Lief en ik willen samen douchen = warm water op }:|

Nou komt hij morgenochtend eerder zijn bed uit zodat we 's ochtends samen kunnen douchen *;
Wat lief!
pi_88573560
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 21:46 schreef -marz- het volgende:
Ghihi, ik ben niet de enige die altijd de cijfertjes fout doet..
Ik ben vandaag heel ingewikkeld wezen rekenen waarom m'n som niet klopte.
Ik had ergens 856 getypt waar 685 moest staan. Ik ben woordblind genoeg om dat "hetzelfde" te vinden :').
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 10 november 2010 @ 21:55:21 #9
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88573802
Kan nooit mijn postcode onthouden en zeg mijn telefoonnummer consequent verkeerd terwijl ik hem wel goed in mijn hoofd heb.

Mag ik PM met emailadressen waar ik de foto's heen kan sturen (voor de aanwezigen)? Bedankt.
Incl. rode ogen :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_88574047
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 21:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan nooit mijn postcode onthouden en zeg mijn telefoonnummer consequent verkeerd terwijl ik hem wel goed in mijn hoofd heb.

Mag ik PM met emailadressen waar ik de foto's heen kan sturen (voor de aanwezigen)? Bedankt.
Incl. rode ogen :D
Verzonden!

Bedtijd voor mij, maak jij er een latertje van vandaag?
  woensdag 10 november 2010 @ 22:07:31 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88574544
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 21:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Verzonden!

Bedtijd voor mij, maak jij er een latertje van vandaag?
Ja, meneer komt over een half uur...

Verzonden

Welterusten!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_88574661
Goedenavond! O+
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_88574725
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:07 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja, meneer komt over een half uur...

Verzonden

Welterusten!
Foto's zijn binnen! Ik bekijk ze morgen.
pi_88576358
gewoon motorbloempje at fok punt nl!
Ja doei.
  woensdag 10 november 2010 @ 22:49:19 #15
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88576698
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon motorbloempje at fok punt nl!
Eindbazin :7 O+

Tevens puike kwoot: "If the paper seems preoccupied with the diaspora experience and its narratives of displacement, it is worth remembering that all discourse is 'placed', and the heart has its reasons".
Stuart Hall O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_88576902
Hoi! :W
Ik ben echt blij met mn nieuwe tanden :) voor het eerst dat er iets ingrijpends cosmetisch aan me is gedaan.
Oh en ik heb surinaamse nasi met kipkerrie op :9 .
pi_88577115
Zijn je nieuwe tanden zo anders dan hoe ze waren Puff?
  woensdag 10 november 2010 @ 23:02:29 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88577280
Ja dat vraag ik me ook af! Zo ja, fotootje? :7

Oh en receptje van de Surinaamse nasi met kipkerrie? O-)
pi_88578200
:W truste allen, heb net chocomix op :P dus dat is mijn fout van vandaag samen met een puntje taart.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_88582365
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Eindbazin :7 O+

Tevens puike kwoot: "If the paper seems preoccupied with the diaspora experience and its narratives of displacement, it is worth remembering that all discourse is 'placed', and the heart has its reasons".
Stuart Hall O+
Een vrouw die het eens is met zo'n citaat?! :o
Sowieso de vergelijking van redenatie met emotie, moet mijns inziens niet natuurlijk zijn...
Indiaantje _O_
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_88582715
Zo dat was een gezellig feestje. Gelukkig ben ik morgen/vandaag vrij, kan ik nog even een paar uurtjes slapen :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_88582872
Mogge!
pi_88582924
:O

Nog 1 dag en dan weekend.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_88582932
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 07:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
:O

Nog 1 dag en dan weekend.
Ja, dat. Ik hoef zaterdag niet te werken. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_88582945
mogge! :z
Ja doei.
pi_88582973
Mogge!
quote:
Op woensdag 10 november 2010 22:58 schreef -marz- het volgende:
Zijn je nieuwe tanden zo anders dan hoe ze waren Puff?
Nou ja, ze zijn weer status quo eigenlijk, maar als je kijkt naar zaterdag is het verschil groot ja.
Als ik tijd heb (weekend denk) shop ik een voor-na :) .
pi_88583207
Lijstje:

O: halve bak kwark
T: banaan
L: 4 boterhammen (2 met kipfilet, 2 met pindakaas)
T: 2 mandarijntjes
D: risotto met gorgonzola en spinazie
S: uur spinning
Ja doei.
  donderdag 11 november 2010 @ 08:53:01 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88583695
Goeiemorgen :W.

Geen zin :r. Dat is het nadeel van vrije dagen midden in de week, dan ben je het ritme helemaal kwijt.
Niet meer actief op Fok!
pi_88583731
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 08:53 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen :W.

Geen zin :r. Dat is het nadeel van vrije dagen midden in de week, dan ben je het ritme helemaal kwijt.
Nee hoor, dat is het niet. Ik was gisteren niet vrij en ik heb ook geen zin.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_88583836
quote:
3s.gif Op donderdag 11 november 2010 08:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is het niet. Ik was gisteren niet vrij en ik heb ook geen zin.
Donderdag maar uitroepen tot rottigste dag van de week? Heb ook geen zin namelijk! }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 11 november 2010 @ 09:04:20 #31
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88583862
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 09:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Donderdag maar uitroepen tot rottigste dag van de week? Heb ook geen zin namelijk! }:|
Nee, maandag is veel erger. Maar, ik heb ook slechte zin. En ik voel me als een oude vrouw, gister anderhalf uur gevolleybald en nu kan ik m'n schouder niet bewegen, doen m'n knieen en m'n enkels zeer....
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_88584580
Goedemorgen!

Ik heb geen last van sjagrijnigheid :P maar iedereen begroette me met "goodmorning! Oh, you look tired :D" en ik weet niet waarom? Heb wel echt vaag gedroomd misschien was dat het...
pi_88584884
Op wat woggen na gaat het hier wel aardig :Y)

Ik heb helemaal geen werkritme, soms werk ik van 8:00 uur tot 20:00 uur en soms van 11:00 uur tot 18:00 uur, soms thuis, soms op kantoor, soms ergens anders, soms een paar dagen niet, enz.

Slankietechnisch gezien moest ik vandaag maar eens gaan fitnessen.
pi_88584906
Hoei, het begint hier al aardig te waaien!
  donderdag 11 november 2010 @ 09:54:23 #35
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88584915
Hier gaat het ook aardig. Net nog even wat toetsen nagekeken en nu ga ik aan m'n lesvoorbereiding voor vandaag en morgen beginnen. Examenteksten, best leuk :Y. Eerst maak ik ze zelf, dan zie ik ook meteen waar mogelijke problemen liggen. Alleen maak ik ze in een half uurtje en doet zo'n leerling er 2,5 tot 3 uur over :').
Niet meer actief op Fok!
pi_88584927
Goedemorgen!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_88584935
't Zou ook niet goed zijn als het andersom zou zijn he!
pi_88585095
kwam ik op de uni aan, viel ochtendcollege uit, dus zit al sinds 9 uur op 't werk :z

:W
Ja doei.
pi_88585119
Zo, sinds 9 uur al, dat is wel extreem vroeg :*
pi_88585144
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:02 schreef -marz- het volgende:
wut? :D Ik zat er om 7:45 :')
pi_88585194
:D viking dat is toch precies de bedoeling?

Het waait hier ook heel aardig hard, ik was ook helemaal verwaaid (t? viking?) toen ik aankwam op kantoor!

(disclaimer, ik typ en praat hier alleen maar engels dus mn grammatica gaat naar de mallemoeren :') :@)
pi_88585206
Ja, ik ben om 7:00 uur begonnen.
pi_88585215
Ik sindd 8:15 :D
pi_88585232
Marz wat doe je eigenlijk met dier flexibele werktijden?
  donderdag 11 november 2010 @ 10:07:53 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88585269
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:05 schreef Perruche het volgende:
:D viking dat is toch precies de bedoeling?
Het zou niet best zijn als ik er óók 3 uren over zou doen idd :').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 november 2010 @ 10:08:21 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88585284
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:06 schreef Perruche het volgende:
Marz wat doe je eigenlijk met dier flexibele werktijden?
Marz probeert baas boven baas te spelen, no way dat zij om 7 uur op het werk zat.

Volgens mij wint XM :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_88585325
Mogge :W
pi_88585338
Wat zitten we toch weer heerlijk te woggen hier :D

Over de TT: dat ga ik vanavond doen na 1,5 week zonder vriendje!
  donderdag 11 november 2010 @ 10:10:17 #49
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88585347
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:06 schreef Perruche het volgende:
Ik sindd 8:15 :D
ik ook....

En ik heb ook hele flexibele werktijden..en werkplaatsen..thuis, duitsland, kantoor...
pi_88585355
Hm eigenlijk voor NL tijd zat ik pas om 9:30 op kantoor dus ik verlies gigantisch :')

Ik ben denk ik niet zo flexibel, ik moet echt naar kantoor helaas. Maar ja. Hopelijk ooit een eigen business dan is het wat minder erg :')

Wat ik wel fijn cind aan al het werk op kantoor doen is dat als ik naar huis ga, ik ook echt vrij ben. Hoef ik me nergens druk om te maken tot de volgende dag. Nou ja, thuis nog genoeg te doen, maar je begrijpt het wel ;)
pi_88585363
Lig nu nog in mijn bed mijn mailbox bij te werken.
Maar normaal begin ik muv de woensdag om 7 uur heerlijk!
pi_88585383
Ik had om 07:04 de trein *O*.
pi_88585399
XM hoe laat sta je dan op?
pi_88585557
Hmm misschien moet ik het rapport wat ik gisteravond na 2 biertjes heb geschreven nog eens goed nalezen vandaag, ging wel erg rap gisteravond. B-)

Maar ik was heul wel om 7:00 uur begonnen vandaag hoor :( wel thuis tho.

Ik werk trouwens als psycholoog voor een HRM adviesbureau (assessments, coaching en werving & selectie) en ik doe voor mezelf iets in online hulpverlening.
pi_88585558
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:02 schreef -marz- het volgende:
vroeg? Neuh.. maar normaal begin ik op donderdag om 11 uur, aangezien ik eerst college heb :)

normaal begin ik half 9 en dat vind ik al laat :')
Ja doei.
pi_88585587
Ja jullie sarcasmometers zijn nog niet wakker geloof ik c_/
pi_88585589
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:12 schreef Perruche het volgende:
XM hoe laat sta je dan op?
Vanochtend om 06:10, omdat ik wakker was. Normaliter staat de wekker om 6:30.
pi_88585615
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:17 schreef -marz- het volgende:
Hmm misschien moet ik het rapport wat ik gisteravond na 2 biertjes heb geschreven nog eens goed nalezen vandaag, ging wel erg rap gisteravond. B-)

Maar ik was heul wel om 7:00 uur begonnen vandaag hoor :( wel thuis tho.

Ik werk trouwens als psycholoog voor een HRM adviesbureau (assessments, coaching en werving & selectie) en ik doe voor mezelf iets in online hulpverlening.
Dit klinkt heel herkenbaar :D
pi_88585637
quote:
Op donderdag 11 november 2010 10:18 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hoe kan je dan om 07:04 de trein hebben? Ontbijt je niet enzo? Of op het werk?

Ik ben op zoek naar tips om snel op te starten in de ochtend :')
pi_88585642
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:18 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hoe laat ben jij klaar met werken dan?
pi_88585678
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:19 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dit klinkt heel herkenbaar :D
Wat; bier drinken, 7 uur beginnen of psychologenwerk? :P
pi_88585737
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:21 schreef -marz- het volgende:

[..]

Wat; bier drinken, 7 uur beginnen of psychologenwerk? :P
Het bier laat ik staan maar mijn teksten na 19h s'avonds bekijk ik s'morgens altijd nog even en de rest tsja dat doe ik ook.
pi_88585786
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:20 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik ben om 6:10 uit bed en zit om 7:00 achter mijn bureau en heb een half uur reistijd.
Dat is een kwestie van uit bed de douche in en dan de kleding aan en spullen die al klaarliggen oppakken en de auto in. Ontbijten doe ik wel rond 8 uur als ik wakker ben.
pi_88585824
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:20 schreef Perruche het volgende:

[..]

Patroon is als volgt :')

06:30: wekker, even nieuws luisteren
06:35: eruit en onder de douche
06:50: aankleden en optutten
07:10: bak yoghurt maken en opeten, brood en fruit in tas kieperen :+
07:25: naar station fietsen
07:34: vertrek trein naar Den Haag.

Vandaag dus hetzelfde patroon, alleen alles een half uurtje eerder.
pi_88585844
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Het bier laat ik staan maar mijn teksten na 19h s'avonds bekijk ik s'morgens altijd nog even en de rest tsja dat doe ik ook.
Oh echt :D *;
pi_88585846
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:20 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hoe laat ben jij klaar met werken dan?
Vandaag rond 16:00 omdat ik vroeg was, bij starttijd rond 08:00/08:15 ga ik rond 16:30 naar huis, omdat ik nooit lunchpauze neem. Ik eet m'n brood altijd achter de pc.
pi_88585856
Hmmm. Ik ga denk ik op de fiets naar kantoor, dus ik stop mijn office klding in mijn tas en ga ik me daar opfrissen en in de avond douchen, ofzo. Het zal wennen worden :D
pi_88585893
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Vandaag rond 16:00 omdat ik vroeg was, bij starttijd rond 08:00/08:15 ga ik rond 16:30 naar huis, omdat ik nooit lunchpauze neem. Ik eet m'n brood altijd achter de pc.
Lekker dan zie je nog wat daglicht ieg.
pi_88585939
Ik moet een uur reizen naar kantoor. Dan sta ik 6:15 uur op en ben ik daar rond 8:15 uur.

Voorheen stond ik 20 min. van tevoren op, ging ik als een soort tornado door het huis en at ik ontbijt in de auto. Maar sinds ik koffie drink 's morgens doe ik dat maar thuis. Dat is toch wel ontspannen, beetje ontbijtnieuws kijken en dan blijft de auto ook een beetje schoon :+
  donderdag 11 november 2010 @ 10:31:04 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88585963
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Maar het niet nemen van lunchpauze compenseer je wel weer ruim met je gepost hier :P.

Meh, ik ben ongi aan het worden ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_88585992
Noes niet dat woord gebruiken :r
pi_88586057
De boog kan niet altijd gespannen staan Vik!
  donderdag 11 november 2010 @ 10:39:53 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88586224
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:32 schreef -marz- het volgende:
Noes niet dat woord gebruiken :r
Sorry! :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_88586293
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
De boog kan niet altijd gespannen staan Vik!
Nee inderdaad soms komen we ineens op goede ideeen na even surfen ;)
pi_88586442
heerlijk een paar dagen vrij.. mag ook wel naar het idioot harde werken van de afgelopen tijd..
Heb mijn team ook een paar dagen extra vrij gegeven.. zo kunnen we er hopelijk allemaal weer tegen vanaf volgende week.. Echt iedereen liep op zijn tandvlees.

Ben nu bij mijn oudjes en net even de infrarood sauna ingedoken (toch blijft een normale sauna prettiger vind ik)

En zo maar eens even bij mijn oma op bezoek en vanmiddag bij de andere...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_88586821
Ik ben ook alweer thuis, vergadering van 8.30-9.30 op mijn vrije dag :(

Ik stap vanmorgen de trein in, kijk recht tegen een twee meter lange kerel aan, gekleed in een blauw babypak :') Hij zat alleen in een vierzitter en keek me toch een potje sjaggo :D Pas toen ik de trein terug had en een kluitje eskimo's op het station zag bedacht ik dat het vandaag 11-11 is (opening carnavalsseizoen).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_88586945
Om half acht de eerste afspraak vanmorgen, en voor die tijd een last minute studieplanner in elkaar gedraaid voor collega. En zo snel richting station, heb een afspraak in Rotterdam vanmiddag. Lange, maar productieve dag. Overigens wel blij dat ik 't etentje met O+ heb afgezegd, ben nu al kapot!
pi_88586977
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi! :W
Ik ben echt blij met mn nieuwe tanden :) voor het eerst dat er iets ingrijpends cosmetisch aan me is gedaan.
Oh en ik heb surinaamse nasi met kipkerrie op :9 .
Toevallig lees ik dit en word ik heel nieuwsgierig :) Watvoor nieuwe tanden bedoel je? Ik krijg binnenkort facings en ben een beetje bang en dus opzoek naar succes verhalen :D
  donderdag 11 november 2010 @ 11:02:49 #79
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88587018
quote:
12s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar het niet nemen van lunchpauze compenseer je wel weer ruim met je gepost hier :P.

Meh, ik ben ongi aan het worden ;(.
ik ook, en ik heb buikpijn. Daarom ga ik vanmiddag, na m'n laatste afspraak om 15.30 naar huis, en dan thuis nog even werken....
pi_88587039
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:57 schreef Syrena het volgende:
Ik ben ook alweer thuis, vergadering van 8.30-9.30 op mijn vrije dag :(

Ik stap vanmorgen de trein in, kijk recht tegen een twee meter lange kerel aan, gekleed in een blauw babypak :') Hij zat alleen in een vierzitter en keek me toch een potje sjaggo :D Pas toen ik de trein terug had en een kluitje eskimo's op het station zag bedacht ik dat het vandaag 11-11 is (opening carnavalsseizoen).
Misschien moest hij verschoond worden 8-)
pi_88587496
Gadver ik wil eigenlijk naar huis en kappen met dit kansloos geneuzel. Krijg net cijfer van m'n excel test terug volgens mij het laagste van de hele klas :') en ik dacht nog wel dat ik het begreep. Maar goed.

[ Bericht 2% gewijzigd door Perruche op 11-11-2010 11:20:29 ]
pi_88587844
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:14 schreef Perruche het volgende:
Gadver ik wil eigenlijk naar huis en kappen met dit kansloos geneuzel. Krijg net cijfer van m'n excel test terug volgens mij het laagste van de hele klas :') en ik dacht nog wel dat ik het begreep. Maar goed.
is het wel voldoende? En geef jezelf even de tijd om in te komen :)

dus niet zo hard zijn voor jezelf!
pi_88587868
mogguh!

Ik heb zin in kerst O+

Maar geen zin om 's ochtends mijn bed uit te komen als het donker is }:|
pi_88587907
quote:
Op donderdag 11 november 2010 11:23 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

is het wel voldoende? En geef jezelf even de tijd om in te komen :)

dus niet zo hard zijn voor jezelf!
ja het is wel voldoende maar ja iedereen heeft een 9 ofzo en dan voel ik me gelijk zo kansloos. Nou ja. ik heb gevraagd of ze het nog een 1 op1 wil uitleggen. Want mijn resultaat is hetzelfde als iedereen maar blijkbaar heb ik een andere code gebruikt. En de dingen waar punten voor in mindering zijn gebracht zijn gewoon sloridgheid. Maar ja dat doet niets af aan mijn cijfer.
pi_88587952
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:24 schreef Perruche het volgende:

[..]

ja het is wel voldoende maar ja iedereen heeft een 9 ofzo en dan voel ik me gelijk zo kansloos. Nou ja. ik heb gevraagd of ze het nog een 1 op1 wil uitleggen. Want mijn resultaat is hetzelfde als iedereen maar blijkbaar heb ik een andere code gebruikt. En de dingen waar punten voor in mindering zijn gebracht zijn gewoon sloridgheid. Maar ja dat doet niets af aan mijn cijfer.
Dan is het toch haske goed?
Vind het knap dat je je zelf vergelijkt met de rest en je daaraan meet maar in deze zou ik dat niet doen hoor excel is best lastig.
pi_88588036
Ja je hebt misschien wel gelijk. En ach het is nu nog training dus ik mag nog fouten maken. Beter maak ik nu fouten en begrijp ik alles 100% dan dat ik nu alles automatisch goed doe maar niet weet wat ik doe. /positieve draai ;)
pi_88588126
Aww niet zo sippen hoor Perruche, komt wel goed schatje!
pi_88588168
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:27 schreef Perruche het volgende:
Ja je hebt misschien wel gelijk. En ach het is nu nog training dus ik mag nog fouten maken. Beter maak ik nu fouten en begrijp ik alles 100% dan dat ik nu alles automatisch goed doe maar niet weet wat ik doe. /positieve draai ;)
Klinkt inderdaad ineens een heel stuk beter. En 't is ook nog eens gewoon waar natuurlijk! :)
pi_88588173
:D haha marz grappenmaker! Maar ken je dat gevoel dat je jezelf in vergelijking echt zo dom vind als je naar de rest kijkt? Nou ja. Ik vind het vooral naar dat ik echt dacht dat ik het begreep. Ach. als ik maar niet ga emo eten :P (slank gerelateerd!)
pi_88588279
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:30 schreef Perruche het volgende:
:D haha marz grappenmaker! Maar ken je dat gevoel dat je jezelf in vergelijking echt zo dom vind als je naar de rest kijkt? Nou ja. Ik vind het vooral naar dat ik echt dacht dat ik het begreep. Ach. als ik maar niet ga emo eten :P (slank gerelateerd!)
:Y dat ken ik wel had altijd de hoogste cijfers @havo en vervolgens was ik middenmootje op vwo das dan best even rot die 2 jr.
Maar heyy ik heb het diploma toen gehaald en jij rolt er ook doorheen en uiteindelijk moet je het op je werk laten zien.
pi_88588519
Crosspost uit het Crohn & Colitis forum:

quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:36 schreef ArchEnemy het volgende:
..was dit hier al bekend?:

http://www.gezondheidsnet(...)-de-ziekte-van-crohn

"LIVERPOOL - Een aanvullend dieet van broccoli lijkt te verhinderen dat infecties door de ziekte van Crohn doorzetten. Zij voorkomen dat bepaalde bacterieën zich vastzetten in de ingewanden."
Zo zie je maar weer. Broccoli FTW! *O*
pi_88588603
Ik heb gistern trouwens boodschappen gedaan!
broccoli *2, 3 paprikas, garnalen, bacon, kip, parsnips, rijst en pasta, sausjes, kruiden... genoeg voor de komende 3 dagen! uit eten is wel goedkoper, was 30 pond kwijt :')
pi_88588791
Ja ik moet ook weer eens broccolisoep maken, lekker.
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:30 schreef Perruche het volgende:
Was geen grapje :o :D

Ik heb de prestatiemotivatie van een dood paard, dus het deed me op school nooit zo veel als ik matige cijfers haalde. Maar he, als het in het leven om cijfers draaide was het wel heel makkelijk scoren. :P
pi_88589071
quote:
Op donderdag 11 november 2010 11:43 schreef -marz- het volgende:
Ja ik moet ook weer eens broccolisoep maken, lekker.

[..]

Was geen grapje :o :D

Ik heb de prestatiemotivatie van een dood paard, dus het deed me op school nooit zo veel als ik matige cijfers haalde. Maar he, als het in het leven om cijfers draaide was het wel heel makkelijk scoren. :P
Op school had ik "optimaal cijfer" motivatie. Niet te hoog, niet te laag. Goede input-output ratio. Ik had allemaal negens kunnen halen als ik echt had gestudeerd, maar als ik met minimale inzet een 7 kon halen vond ik het ook wel best :P
  donderdag 11 november 2010 @ 11:54:03 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88589244
Ik was wel echt een streber :@. Behoorde dan ook tot de top 3 van de klas :'). En ik was goed in zowel talen en geschiedenis als economie en M&O. Het enige waar ik niet goed in was, was wiskunde A :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 november 2010 @ 11:54:08 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88589248
Dood paard _O-

Perruche :*

Broccoli O+

Goeiemorgen!

Gisteraaf de hele tijd zitten rommelen en pruttelen }:| Als het zo door gaat ga ik zsm terug aan de pil }:|
pi_88589287
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dood paard _O-

Perruche :*

Broccoli O+

Goeiemorgen!

Gisteraaf de hele tijd zitten rommelen en pruttelen }:| Als het zo door gaat ga ik zsm terug aan de pil }:|
Warom ben je er eigks mee gestopt? Of heb ik dat nu al eens gevraagd?

Denk dat mijn Mr me wat doet als ik broccolisoep maak :P
pi_88589346
O ik zat net nog te denken aan hoe ik het klasgemiddelde van het kleine, competitieve latijnklasje omlaag trok met mijn altijd keurig uitgemikte 5,5. 8-)

en op het examen haalde ik een 8 doordat ik de volledige tekstvertaling die we hadden moeten leren in uitgegumd potlood in mijn woordenboek had geschreven, maar dat weet niemand

Pruttelen klinkt niet best! Ik denk dat je even toch moet doorzetten Maria als je echt wilt stoppen, dit houdt vast niet lang aan.
pi_88589419
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef -marz- het volgende:
O ik zat net nog te denken aan hoe ik het klasgemiddelde van het kleine, competitieve latijnklasje omlaag trok met mijn altijd keurig uitgemikte 5,5. 8-)

en op het examen haalde ik een 8 doordat ik de volledige tekstvertaling die we hadden moeten leren in uitgegumd potlood in mijn woordenboek had geschreven, maar dat weet niemand

Pruttelen klinkt niet best! Ik denk dat je even toch moet doorzetten Maria als je echt wilt stoppen, dit houdt vast niet lang aan.
_O- toetsen zijn ook zo relatief.

Mijn klasgenoten keken altijd medelijdend naar me als ik dan met mijn 5,7 in de gloria was voor wiskunde B1,2 :')
  donderdag 11 november 2010 @ 11:58:29 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88589454
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Warom ben je er eigks mee gestopt? Of heb ik dat nu al eens gevraagd?

Denk dat mijn Mr me wat doet als ik broccolisoep maak :P
Ik ben al sinds mn 15e aan de pil, dus ik wou nu ik in het buitenland ben eens checken hoe ik functioneer zonder. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat als je het maar voor korte tijd probeert je hoogst waarschijnlijk de hele tijd aan het ontpillen bent en dus allemaal stomme symptomen krijgt en de kans erg groot is dat je ongesteldheid zich veel later dan normaal aandient :') Wat weer zorgt voor extra stress, ook al weet ik donders goed dat de kans op MiniMaria minimaal is (8>

Kortom: nog niet echt een succes tot nu toe _O-
  donderdag 11 november 2010 @ 11:58:47 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88589467
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef -marz- het volgende:

Wat zinloos... een tekstvertaling uit je kop léren! Het is toch veel nuttiger om gewoon daar, ter plaatste, te vertalen?
Niet meer actief op Fok!
pi_88589613
Ja nee, we moesten het eerst vertalen in de les en tijdens het eindexamen kreeg je vragen over de inhoud van de tekst (dus moest je de vertaling uit je hoofd leren want voor vertalen tijdens het examen zou er niet genoeg tijd zijn).

Maar idd erg zinloos. Dat hele Latijn mogen ze van mij afschaffen trouwens! Hahaha! :+
pi_88589693
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik ben al sinds mn 15e aan de pil, dus ik wou nu ik in het buitenland ben eens checken hoe ik functioneer zonder. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat als je het maar voor korte tijd probeert je hoogst waarschijnlijk de hele tijd aan het ontpillen bent en dus allemaal stomme symptomen krijgt en de kans erg groot is dat je ongesteldheid zich veel later dan normaal aandient :') Wat weer zorgt voor extra stress, ook al weet ik donders goed dat de kans op MiniMaria minimaal is (8>

Ah :D ja die stress ken ik :P
Ben uiteindelijk van pil naar mirena gegaan.
pi_88589700
6jes-cultuur aanhanger! :D

Alleen de makkelijke vakken als Engels, wiskunde, natuurkunde en scheikunde had ik altijd negens :6
  donderdag 11 november 2010 @ 12:03:41 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88589715
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef V1z0R het volgende:

Alleen de makkelijke vakken als Engels, wiskunde, natuurkunde en scheikunde had ik altijd negens :6
En Nederlands dan? >:)
Niet meer actief op Fok!
pi_88589736
quote:

[..]

Ik ben al sinds mn 15e aan de pil, dus ik wou nu ik in het buitenland ben eens checken hoe ik functioneer zonder. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat als je het maar voor korte tijd probeert je hoogst waarschijnlijk de hele tijd aan het ontpillen bent en dus allemaal stomme symptomen krijgt
Of... dat is gewoon hoe je functioneert zonder pil :o :P
pi_88589819
quote:

Ik wil binnenkort ook eens gaan stoppen met de pil. Schijnt dat je lijf ongeveer een half tot één jaar nodig kan hebben om alles weer zelf netjes te regelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88589837
quote:
Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef V1z0R het volgende:

idem! Alleen wiskunde altijd slecht maar voor eindexamen iets van een 8.7 haha.
  donderdag 11 november 2010 @ 12:06:39 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88589849
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik wil binnenkort ook eens gaan stoppen met de pil. Schijnt dat je lijf ongeveer een half tot één jaar nodig kan hebben om alles weer zelf netjes te regelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel, miniCoco's! :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_88589878
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En Nederlands dan? >:)
Nederlands is niet makkelijk :{w
Had een kleine 7 op m'n examen, maar was vooral door het begrijpend lezen.

@Coco, klopt! M'n ma wou ook kinderen maar kon pas jaar na gestopt te zijn zwanger raken.
  donderdag 11 november 2010 @ 12:07:28 #111
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88589888
MI-etje: ik heb me ook ingelezen op alle alternatieven, maar het klinkt allemaal zo stom -O- Stomme anticonceptie. Ik wou dat je gewoon als je kinderen wilt kon zeggen <vruchtbaar> en als je klaar bent </vruchtbaar> :+

quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:04 schreef -marz- het volgende:

[..]

Of... dat is gewoon hoe je functioneert zonder pil :o :P
D:

_O-

Ja dat zou kunnen :o :D Ben ik gewoon een pruttelmonster :7

Oh en Vizor, waarom was mijn quote vrouwonvriendelijk dan? :P
pi_88589919
ik haalde altijd 7 & 8'en niet echt hoog niet echt laag..

Maar ik zat op de Mavo en dat is echt een fout geweest van mijn ouders..
Ik heb nooit wat gedaan aan mijn huiswerk hetzelfde op de MTS...
Ik had denk ik veel beter havo / vwo kunnen gaan doen, dan was ik veel meer uitgedaagd en had ik tenminste moeite moeten doen.
  donderdag 11 november 2010 @ 12:08:51 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88589939
quote:

[..]

SPOILER
Oh wat leuk! O+

Ja ik had me wat beter moeten inlezen toen ik dacht "ik doe het eens een maand of twee zonder *) " :') Faal.
pi_88589973
pfff ontpillen, bah... wat een drama was dat bij mij..
Daarom ben ik toch maar weer aan de pil gegaan...
Vriend en ik zijn er nog niet helemaal uit of we nou wel of geen kinderen willen..
Hij wil wel heel graag een kindje met mij, maar ja, hij heeft al 2 kinderen en is 19 jaar ouder dan ik :P
Dus ik vind het nog niet zo'n makkelijke beslissing..
Maar ik twijfel wel genoeg om toch maar niet een spiraaltje te nemen dan.
pi_88589981
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
MI-etje: ik heb me ook ingelezen op alle alternatieven, maar het klinkt allemaal zo stom -O- Stomme anticonceptie. Ik wou dat je gewoon als je kinderen wilt kon zeggen <vruchtbaar> en als je klaar bent </vruchtbaar> :+

[..]

D:

_O-

Ja dat zou kunnen :o :D Ben ik gewoon een pruttelmonster :7

Oh en Vizor, waarom was mijn quote vrouwonvriendelijk dan? :P
Niet vrouwonvriendelijk, alleen komt het raar bij mij over dat een vrouw zo'n quote geniaal vindt ;)
  donderdag 11 november 2010 @ 12:10:19 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88589986
Ik wou dat het al zaterdag was ;(.

Ik heb even geen zin in vervelende pubers :{w.
Niet meer actief op Fok!
pi_88589997
quote:

SPOILER
cool ^O^

Maar ik ben bevooroordeeld, mijn eierstokken verkeren in een constante wapper fase. Volgens mij proberen ze me iets te vertellen O-) Maar dat negeer ik gewoon nog even :7
pi_88590004
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:06 schreef Viking84 het volgende:
Koel, miniCoco's! :o.
Hopelijk wel, als alles lukt en een beetje meezit, dan zou ik over +/- 1,5 - 2 jaar de eerste eruit kunnen persen *O*

En we weten nu de namen al :D

SPOILER
pi_88590013
Ik had een TIEN voor Nederlands *)

O dat is wel erg ingewikkeld ja progje..
  donderdag 11 november 2010 @ 12:11:39 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88590038
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:10 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hopelijk wel, als alles lukt en een beetje meezit, dan zou ik over +/- 1,5 - 2 jaar de eerste eruit kunnen persen *O*

En we weten nu de namen al :D

SPOILER
Hahaha :D.

Leuk!

Ik heb ook al wat kindernamen liggen, maar ik moet nog maar zien of het er ooit van komt.
Niet meer actief op Fok!
pi_88590070
mijn vriend en ik hebben er een sport van gemaakt de lelijkste kindernamen te verzinnen.. :P
pi_88590072
Mijn kind moet denk ik naamloos door het leven, want ik vind geen enkele naam leuk genoeg voor MIJN eventuele toekomstige kind. }:|
pi_88590095
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:10 schreef progje het volgende:
pfff ontpillen, bah... wat een drama was dat bij mij..
Daarom ben ik toch maar weer aan de pil gegaan...
Vriend en ik zijn er nog niet helemaal uit of we nou wel of geen kinderen willen..
Hij wil wel heel graag een kindje met mij, maar ja, hij heeft al 2 kinderen en is 19 jaar ouder dan ik :P
Dus ik vind het nog niet zo'n makkelijke beslissing..
Maar ik twijfel wel genoeg om toch maar niet een spiraaltje te nemen dan.
De vraag of je wel of niet kinderen is denk ik makkelijker te beantwoorden dan de vraag wanneer je ze wil....

Als ik het zo lees :)
  donderdag 11 november 2010 @ 12:13:46 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88590115
Meisjesnaam O+ Zal ze d'r hele leven moeten spellen, maar ik vind hem wel erg mooi! O+

Vizormans: ahja ik bedoelde dat ik niet snapte waarom jij dat niet snapte :P
pi_88590156
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:11 schreef Viking84 het volgende:

Hahaha :D.

Leuk!

Ik heb ook al wat kindernamen liggen, maar ik moet nog maar zien of het er ooit van komt.
Nou ja, we moeten ook nog maar zien of het gaat lukken. Voor hetzelfde geld is een van ons onvruchtbaar.
SPOILER
Maar, als we geen kinderen kunnen krijgen, dan gaan we veel reizen enzo. Manlief wordt dan archeoloog en gaat in verre landen graven. Heb ik mijn eigen Indy O+
pi_88590196
quote:
17s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meisjesnaam O+ Zal ze d'r hele leven moeten spellen, maar ik vind hem wel erg mooi! O+

Ken je de boeken ook? Die zijn ook O+
pi_88590200
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

De vraag of je wel of niet kinderen is denk ik makkelijker te beantwoorden dan de vraag wanneer je ze wil....

Als ik het zo lees :)
Nou, ik vind het nogal moeilijk, want dan krijgt ons kindje sowieso een vader die nogal oud is...
Nu staat mijn vriend nog midden in het leven en iedereen schat hem ook zo'n 10 jaar jonger dan hij is. Maar toch.. Ik vind het moeilijk... En iedereen heeft er ook altijd zo heerlijk een mening over... En meestal trek ik me daar niet zoveel van aan hoor, maar je altijd maar moeten verdedigen is ook zo vermoeiend.. En de 2de leg grapjes en blablabla. En 1 van zijn dochters roept al dat ze hoopt dat we NOOIT aan kinderen beginnen en zijn ex-vrouw doet al dramatisch over ons trouwen, laat staan als ze hoort dat ik zwanger van hem ben.. Pfff. gezeik allemaal

Maar je hebt gelijk, als ik het wel wil, dan moet ik ook niet nog eens 3 jaar gaan wachten...
  donderdag 11 november 2010 @ 12:16:22 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88590213
Eigen Indy is ook leuk :Y.

Voordeel voor progje is natuurlijk wel dat mannen nog op vrij hoge leeftijd kinderen kunnen verwekken :).
Niet meer actief op Fok!
pi_88590215
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:12 schreef progje het volgende:
mijn vriend en ik hebben er een sport van gemaakt de lelijkste kindernamen te verzinnen.. :P
Haha, nice :D Care to share?
pi_88590242
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Haha, nice :D Care to share?
Henk-jan rupert staat op dit moment op nummer 1 :D
pi_88590279
Hoera! Ik heb mail dat ik mijn bronnen kan bezichtigen en dat ik ze mag fotograferen! *O* *O* *O*
pi_88590360
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:16 schreef progje het volgende:

Nou, ik vind het nogal moeilijk, want dan krijgt ons kindje sowieso een vader die nogal oud is...
Nu staat mijn vriend nog midden in het leven en iedereen schat hem ook zo'n 10 jaar jonger dan hij is. Maar toch.. Ik vind het moeilijk... En iedereen heeft er ook altijd zo heerlijk een mening over... En meestal trek ik me daar niet zoveel van aan hoor, maar je altijd maar moeten verdedigen is ook zo vermoeiend.. En de 2de leg grapjes en blablabla. En 1 van zijn dochters roept al dat ze hoopt dat we NOOIT aan kinderen beginnen en zijn ex-vrouw doet al dramatisch over ons trouwen, laat staan als ze hoort dat ik zwanger van hem ben.. Pfff. gezeik allemaal

Maar je hebt gelijk, als ik het wel wil, dan moet ik ook niet nog eens 3 jaar gaan wachten...
Als ik het zo lees dan hebben heel veel mensen een mening over jullie. En dat zul je op een bepaalde manier naast je neer moeten leggen/ een plekje moeten geven.

Doe wat jij wil! Wat je gevoel zegt! Je leeft maar 1 keer :)

Het leeftijdsverschil is er nou eenmaal, hij heeft meer tijd gehad om dingen mee te maken = fact of life en daar verander je niks meer aan. Schijnbaar is het leeftijdsverschil in jullie relatie geen issue :)

Zijn ex, zijn dochter en alle andere mensen hebben niks te zeggen over de invulling van jullie relatie.

Maar even voor mijn nieuwsgierigheid, hoe oud ben je? :)
pi_88590366
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:17 schreef progje het volgende:

Henk-jan rupert staat op dit moment op nummer 1 :D
:o

Wat is daar zo erg aan? Zo heet mijn man :(
pi_88590380
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

:D
pi_88590389
_O-
pi_88590414
:D _O-
pi_88590477
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Ewelina het volgende:
Hoera! Ik heb mail dat ik mijn bronnen kan bezichtigen en dat ik ze mag fotograferen! *O* *O* *O*
Yay! Gz :)
pi_88590514
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

wat is nu het goede antwoord hier op...

hopen dat je een grapje maakt is ook weer dubbel lullig :D
pi_88590530
Tof Ewelina! *O*
pi_88590564
quote:
17s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

Het feit dat er emotie met redenering wordt vergeleken. Is m.i. niet iets wat vrouwen snel zullen doen :P (Of ik moet gister de quote niet goed gelezen hebben)

_O- @ Henk-Jan Rupert escalatie...

^O^ voor Ewa

Vind Fedde nog wel leuk, maar Aenea?! Hoe spreek je dat uit? (vraagt degene met een moeilijke nickname :'))
pi_88590604
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:20 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Als ik het zo lees dan hebben heel veel mensen een mening over jullie. En dat zul je op een bepaalde manier naast je neer moeten leggen/ een plekje moeten geven.

Doe wat jij wil! Wat je gevoel zegt! Je leeft maar 1 keer :)

Het leeftijdsverschil is er nou eenmaal, hij heeft meer tijd gehad om dingen mee te maken = fact of life en daar verander je niks meer aan. Schijnbaar is het leeftijdsverschil in jullie relatie geen issue :)

Zijn ex, zijn dochter en alle andere mensen hebben niks te zeggen over de invulling van jullie relatie.

Maar even voor mijn nieuwsgierigheid, hoe oud ben je? :)
30 :)

En meestal trek ik me er ook niks van aan hoor..
Maar het betekent dus wel, dat mijn vriend waarschijnlijk 51 is als hij dan weer vader wordt.
En dat is best oud...
pi_88590694
Henk-jan als naam is trouwens niks mis hoor, alleen voor ons wel, omdat mijn vader Jan heet en Henk als tweede naam heeft.. en ik vind het gewoon raar om je kinderen als roepnaam die van je ouders te geven.. (als tweede naam vind ik het wel weer een eer)

Maar rupert, nee die naam is echt niet mooi, vooral omdat ik me daar een of ander verwend rijke lui's zoontje bij voorstel..
pi_88590737
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:25 schreef progje het volgende:
wat is nu het goede antwoord hier op...

hopen dat je een grapje maakt is ook weer dubbel lullig :D
Ik maak maar een grapje hoor. Mijn man heet gelukkig gewoon Diederick-Clement :)
pi_88590796
ik had al zo'n vermoeden aangezien ik denk ik dezelfde grap had gemaakt, maar ik zag het al gebeuren dat ik je dan nog eens dubbel zou beledigen _O- (dat soort dingen overkomen mij echt altijd namelijk)
pi_88590855
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:33 schreef progje het volgende:
ik had al zo'n vermoeden aangezien ik denk ik dezelfde grap had gemaakt, maar ik zag het al gebeuren dat ik je dan nog eens dubbel zou beledigen _O- (dat soort dingen overkomen mij echt altijd namelijk)
Haha, nee joh. Ik ben sowieso niet snel beledigd. Vandaag wel in een extra flauwe bui ^^
pi_88590907
En wie heeft er allemaal al met z'n lief gedoucht vandaag?

Not me! ;(
pi_88590915
Ik ook niet, die van mij zit @Boston
  donderdag 11 november 2010 @ 12:37:40 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88590932
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik maak maar een grapje hoor. Mijn man heet gelukkig gewoon Diederick-Clement :)
:D.

Hopelijk was dat ook een grapje :'). Weet ik wel zeker, want ik kan op Facebook zien wie je hubby is :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_88591124
Heb geen lief, dus ik niet :P

SPOILER
  donderdag 11 november 2010 @ 12:43:44 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88591134
Ewelinaaa! *O* :D

quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:26 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Het feit dat er emotie met redenering wordt vergeleken. Is m.i. niet iets wat vrouwen snel zullen doen :P (Of ik moet gister de quote niet goed gelezen hebben)

_O- @ Henk-Jan Rupert escalatie...

^O^ voor Ewa

Vind Fedde nog wel leuk, maar Aenea?! Hoe spreek je dat uit? (vraagt degene met een moeilijke nickname :'))
Ik zou denken Ee-née-jaa!

En mbt kwoot: is meer dat je altijd vanuit een bepaalde positionaliteit spreekt/schrijft, en dat in zijn geval (hij is Jamaicaan wonende in Engeland), hij dus die positie niet kan ontsnappen, en zich vanuit die positie veelal bezig houdt met diaspora enzo. En ook: the heart has its reasons (om bepaalde topics te behandelen dus).
  donderdag 11 november 2010 @ 12:46:28 #151
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88591218
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:36 schreef -marz- het volgende:

Not me! ;(
mijn lief zit te ver weg. Maar, ik heb wel gedouched...
  donderdag 11 november 2010 @ 12:47:40 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88591258
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:46 schreef AKnynke het volgende:

[..]

mijn lief zit te ver weg. Maar, ik heb wel gedouched...
Van dattem!
pi_88591271
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

En mbt kwoot: is meer dat je altijd vanuit een bepaalde positionaliteit spreekt/schrijft, en dat in zijn geval (hij is Jamaicaan wonende in Engeland), hij dus die positie niet kan ontsnappen, en zich vanuit die positie veelal bezig houdt met diaspora enzo. En ook: the heart has its reasons (om bepaalde topics te behandelen dus).
Oke, had niet zo 1-2-3 door dat het om een Jamaicaan ging... Maar ik snap hem, en waarom jij het een puike kwoot vind.
pi_88591427
quote:

Not me! ;(
Die van mij zat al op het werk toen ik mijn bed uit kwam.
Donderdag is geen douche samen dag :)
pi_88591551
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:37 schreef Viking84 het volgende:

:D.

Hopelijk was dat ook een grapje :'). Weet ik wel zeker, want ik kan op Facebook zien wie je hubby is :P.
Lol, ja. Ik dacht al, óf mijn grapje is echt zo flauw dat niemand het leuk vindt*, óf men denkt dat ik dit meen. Manlief heet gewoon Martijn O+

*ik ben echt te flauw vandaag. Vind mezelf steeds té grappig, maar de rest vindt van niet :+
pi_88591587
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:56 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Lol, ja. Ik dacht al, óf mijn grapje is echt zo flauw dat niemand het leuk vindt*, óf men denkt dat ik dit meen. Manlief heet gewoon Martijn O+

*ik ben echt te flauw vandaag. Vind mezelf steeds té grappig, maar de rest vindt van niet :+
jawel, ik wilde al weer een opmerking maken..

Maar zoals ik al zei, ik ga echt serieus altijd de mist in met dat soort dingen...
Dus ik durf niet meer :P
pi_88591598
quote:
Ja, dat. Zo vinden wij het tenminste het mooist.

(hehe, tis trouwens net alsof iemand heel erg twijfelt of in de war is: "Eehhh, nee. Ja!" :')
pi_88591650
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:57 schreef progje het volgende:

jawel, ik wilde al weer een opmerking maken..

Maar zoals ik al zei, ik ga echt serieus altijd de mist in met dat soort dingen...
Dus ik durf niet meer :P
Haha, snap het wel hoor. Ik ben zelf heel vaak niet serieus, lekker droog, sarcastisch enzo. Maar ik vergeet wel eens dat andere mensen dat niet zijn. Dus dan lach ik heel hard om iets dat iemand serieus meent :@
pi_88591651
quote:

Not me! ;(
ik godzijdank niet, wat een hel is dat :')
Ja doei.
pi_88591666
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Daar heeft iedereen wel eens last van. Toch?

Maarre eigenlijk houd ik ook niet zo van samen douchen. Mijn douche duurt sowieso niet langer dan 3 minuten.
Romantisch joh. :P
pi_88591678
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef motorbloempje het volgende:

Ik hou er ook niet zo van. Hij pikt altijd het warme water in ><
pi_88591702
En dan krijg jij het koude water? ;)
pi_88591710
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef -marz- het volgende:

Daar heeft iedereen wel eens last van. Toch?

Volgens mij wel hoor. Ik in ieder geval wel. En manlief heeft dat ook geregeld.
  donderdag 11 november 2010 @ 13:01:04 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88591726
Ik vind het heel af en toe wel leuk. Maar het liefst heb ik de warmwaterstraal gewoon voor mezelf alleen :@. Ik zou dat echt niet dagelijks willen geloof ik. Sorry Duuf :*.
pi_88591750
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:00 schreef -marz- het volgende:
En dan krijg jij het koude water? ;)
Nou ja, meer gewoon de spetters die van hem afketsen, zeg maar. Dus dan word je zelf maar een klein beetje nat van het water, maar daardoor krijg je het juist vies koud ><

Of het spettert vol mijn gezicht in. Ook niet fijn.
pi_88591777
pi_88591837
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef motorbloempje het volgende:

Veel te kleine ruimte, ruzie maken om het water dat volgens hem te heet en volgens mij te koud is. :{w
pi_88591902
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Veel te kleine ruimte, ruzie maken om het water dat volgens hem te heet en volgens mij te koud is. :{w
Met je reet op de heet water kant van de kraan belanden en een week niet fatsoenlijk kunnen zitten :{w
  donderdag 11 november 2010 @ 13:06:47 #169
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88591961
_O-
pi_88592000
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:05 schreef V1z0R het volgende:
Met je reet op de heet water kant van de kraan belanden en een week niet fatsoenlijk kunnen zitten :{w
:o :D _O-
Dat gebeurt je ook maar één keer, of niet?
pi_88592065
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

ja, hij douchet mega-koud en ik mega-warm :') da's echt afgrijselijk... :N we wisselen elkaar wel 's af, maar nee, wat een kou ;(
Ja doei.
pi_88592125
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Haha, snap het wel hoor. Ik ben zelf heel vaak niet serieus, lekker droog, sarcastisch enzo. Maar ik vergeet wel eens dat andere mensen dat niet zijn. Dus dan lach ik heel hard om iets dat iemand serieus meent :@
ja dat dus :@
pi_88592212
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

:o :D _O-
Dat gebeurt je ook maar één keer, of niet?
Lijk mij wel de bedoeling!
pi_88592262
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh ja, dat heb ik ook vaak. Sta je daar HA HA HA! te lachen omdat het zo droog is en zit iemand je met zo'n serieuze snoet aan te kijken.

Ik stond laatst ook te lachen nadat ik iemands naam per ongeluk in die van een bekende voetballer veranderd had. Ik: "Dat hoort u vast vaker!"

Hij: "Euh nee. :?"

Mensen die ook aan die tafel zaten: :? :?

Riiiight :')
pi_88592335
Oh dat gaat hier wel prima, ik douche zijn temperatuur mee en blijf dan nog even staan om hem boven de 38 graden te draaien.

Die grote douchekop helpt dan wel

donderdag 11 november 2010 @ 13:20:21 #176
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88592432
Als ik douche is het bijna altijd samen met mn lief :Y juist gezellig!

We hebben geen cabine, dat scheelt wel, gewoon een deel van de badkamer afgescheiden van de rest dmv douchegordijn.

Hoi trouwens :W ik post even niet deze week want ik maak er toch een potje van :') :@ Vriend zit een week in Denver en ik ben echt niet geschikt voor alleenwonen.... gelukkig is het maar kort.
pi_88592473
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:11 schreef progje het volgende:

[..]

ja dat dus :@
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:15 schreef -marz- het volgende:

[..]

Oh ja, dat heb ik ook vaak. Sta je daar HA HA HA! te lachen omdat het zo droog is en zit iemand je met zo'n serieuze snoet aan te kijken.

Ik stond laatst ook te lachen nadat ik iemands naam per ongeluk in die van een bekende voetballer veranderd had. Ik: "Dat hoort u vast vaker!"

Hij: "Euh nee. :?"

Mensen die ook aan die tafel zaten: :? :?

Riiiight :')
`

:D Herkenbaar ^^

Soms bega ik dan de fout om toch te proberen uit te leggen wat zo grappig was. En dan hoor ik mezelf praten en dan denk ik "daaaammmmnnnn, wat ben jij ongelooflijk saai nu". ;(
pi_88592496
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:20 schreef LadyBlack het volgende:

We hebben geen cabine, dat scheelt wel, gewoon een deel van de badkamer afgescheiden van de rest dmv douchegordijn.
Een van mijn ergste gruwels. Douchegordijn dat aan je kont plakt :(
pi_88592503
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:17 schreef Ml-etje het volgende:
Die grote douchekop helpt dan wel
En anders helpt die kleine ook nog wel zeker! :P
pi_88592524
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

[..]

`

:D Herkenbaar ^^

Soms bega ik dan de fout om toch te proberen uit te leggen wat zo grappig was. En dan hoor ik mezelf praten en dan denk ik "daaaammmmnnnn, wat ben jij ongelooflijk saai nu". ;(
pi_88592528
quote:

[..]

En dat met die mail die in steenkolen-Duits was opgesteld :')
  Vis een optie? donderdag 11 november 2010 @ 13:28:36 #182
70532 loveli
N
pi_88592711
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Een van mijn ergste gruwels. Douchegordijn dat aan je kont plakt :(
Ben je daarom in slank? :P
crap in = crap out
  donderdag 11 november 2010 @ 13:32:21 #183
331 Merel
Be here now.
pi_88592840
Hm. Ik douche alleen.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_88592989
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Ben je daarom in slank? :P
:D!!

Wij hebben zich heul geen douchegordijn nodig. Ik blokkeer in m'n eentje de hele 'ingang' van de douche _O- Net een kurk in een wijnfles ^^
  donderdag 11 november 2010 @ 13:38:15 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88593076
Wij hebben een douche van 1 bij 1 omdat in een cabine van 80 of 90 mijn ass niet past :7.
pi_88593101
Ik heb een extra diep bad omdat ik anders niet onder water ben als ik in bad lig.
pi_88593113
quote:
6s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben een douche van 1 bij 1 omdat in een cabine van 80 of 90 mijn ass niet past :7.
Inloopdouche op de groei hier 8-) en bad voor 2p kun je nagaan wat een maat ik heb :o
pi_88593181
_O-
  donderdag 11 november 2010 @ 13:41:03 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88593186
quote:
6s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:38 schreef -marz- het volgende:
Ik heb een extra diep bad omdat ik anders niet onder water ben als ik in bad lig.
Ik heb geen bad omdat je in een appartement als het onze geen zwembad kwijt kan waar ik in pas!
pi_88593210
quote:

Not me! ;(
*meldt w/
pi_88593255
Dit zijn allemaal een soort 'your momma is so fat....', maar dan over onszelf _O-
pi_88593326
Big moma's bathroom.
pi_88593601
Hm. Ik weet dat het hier niet hoort maar ik heb snel uitleg nodig.. Wie weet hoe ik in Word 2007 2 pagina's op 1 vel kan afdrukken? Als ik die optie aanklik bij afdrukken dan doet 'ie dat namelijk niet. Dan krijg ik 1 mini pagina op mijn vel. :( :( :( :( :( :(
pi_88593647
XM wat een onvriendelijke manier van afwijzen :o.

Ik moet nog een beetje wennen aan lenzen, was ze vergeten uit te doen dus heb ermee geslapen :'). En nu een beetje brak, slapen wilde niet echt lukken.

quote:

[..]

SPOILER
Wat leuk O+

Ewelina *O* voor je bronnen!

Swietje: bestand - afdrukken - vinkje dubbelzijdig?
pi_88593731
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:20 schreef LadyBlack het volgende:

Hoi trouwens :W ik post even niet deze week want ik maak er toch een potje van :') :@ Vriend zit een week in Denver en ik ben echt niet geschikt voor alleenwonen.... gelukkig is het maar kort.
En hier word je ook genegeerd ;)

Maak er een LB only vrouwenweek van met dingen die hij stom vindt en eten wat hij niet lust :7

:*
pi_88593910
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:51 schreef Swietje het volgende:
Hm. Ik weet dat het hier niet hoort maar ik heb snel uitleg nodig.. Wie weet hoe ik in Word 2007 2 pagina's op 1 vel kan afdrukken? Als ik die optie aanklik bij afdrukken dan doet 'ie dat namelijk niet. Dan krijg ik 1 mini pagina op mijn vel. :( :( :( :( :( :(
Heb je al gekloot met portrait vs. landscape?

Ik kan je ook niet helpen verder, ook altijd ruzie met Word.
pi_88594070
swietje bedoel je dubbelzijdig afdrukken?
pi_88594689
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:51 schreef Swietje het volgende:
Er moeten wel twee pagina's zijn om af te drukken natuurlijk.
Staat het formaat (A4 neem ik aan) wel goed ingesteld?
pi_88594870
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:52 schreef Chicolate het volgende:
XM wat een onvriendelijke manier van afwijzen :o.

Ik moet nog een beetje wennen aan lenzen, was ze vergeten uit te doen dus heb ermee geslapen :'). En nu een beetje brak, slapen wilde niet echt lukken.

Ja ik las het gister, totaal niet aardig :{

Wel goed voor je ogen zorgen hoor!
pi_88594908
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:32 schreef Merel het volgende:
Hm. Ik douche alleen.
Ik ook.. hoe gaat het met je huis?
  donderdag 11 november 2010 @ 14:25:13 #201
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88594913
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:54 schreef -marz- het volgende:

[..]

En hier word je ook genegeerd ;)

Maak er een LB only vrouwenweek van met dingen die hij stom vindt en eten wat hij niet lust :7

:*
:D!

Vanavond en morgen komt het al goed, dan heb ik eetdates :Y t weekend een verjaardag.... en maandag is ie er weer O+

Maar inderdaad, ik heb nog een dvd Sex&theCity liggen waar meneer een hekel aan heeft O-)
pi_88595024
Ik ben een echte student. Ik heb geen cent. _O-

Gelukkig heb ik nog wel eten in de kasten. Treurig :')!!
pi_88595034
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:25 schreef LadyBlack het volgende:

:D!

Vanavond en morgen komt het al goed, dan heb ik eetdates :Y t weekend een verjaardag.... en maandag is ie er weer O+

Maar inderdaad, ik heb nog een dvd Sex&theCity liggen waar meneer een hekel aan heeft O-)
Oh, en dan doe je ondertussen een gezichtsmaskertje op en ga je je teennagels lakken O+
pi_88595056
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

Oh, en dan doe je ondertussen een gezichtsmaskertje op en ga je je teennagels lakken O+
Hmm, ik realiseer me net dat ik 'teennagels' maar een viezig woord vind. :{
pi_88595074
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben een echte student. Ik heb geen cent. _O-

Gelukkig heb ik nog wel eten in de kasten. Treurig :')!!
Laat maar weten als ik je een paar broden, een zak aardappels en wat flessen melk moet sturen.
pi_88595076
Oh Merel heb je een linkje van spoor 38?
pi_88595155
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja ik las het gister, totaal niet aardig :{

Wel goed voor je ogen zorgen hoor!
Ja ik heb ze meteen uitgedaan en doe ze voorlopig ook niet meer in. Was gisteravond gewoon te slaperig/brak om te merken dat ik ze nog inhad :').

Oh een maskertje, dat zou lekker zijn O+.
pi_88595220
Ik had gister in het restaurant trouwens een heerlijke chocomousse :9. Iets te stevig eigenlijk, en met stukjes chocolade er nog in. Zo machtig maar zo lekker O+.
  donderdag 11 november 2010 @ 14:34:43 #209
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88595283
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:29 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hmm, ik realiseer me net dat ik 'teennagels' maar een viezig woord vind. :{
T woord valt wel mee, maar ik heb ze deze week bij 2 mensen van de vloer moeten vegen, dát vond ik dan wel weer vies :X :{w Hoe moeilijk is het nou om die even op te vangen of ze zelf even op te vegen? ;(
pi_88595318
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:29 schreef Ml-etje het volgende:
Er zit bij mij een spoor 38 om de hoek. Is dat gaaf?
pi_88595553
ik heb dat dus ook een keer gehad he, met lenzen in in slaap vallen :/

Werd ik wakker, kon ik mijn bril nergens vinden?! Dus ik nog groggy op handen en knieen op de tast (in het donker) op zoek naar mijn bril (dacht dat ik 'm in mijn slaap van het nachtkastje had gemaaid).

Kan 'm niet vinden, zegt mijn lief heel droog ligt hij niet in je brillenkoker. Dus ik ga kijken in de badkamer, ligt mijn bril er dus en blijk ik gewoon mijn lenzen in te hebben gehouden :')
pi_88595579
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dit zijn allemaal een soort 'your momma is so fat....', maar dan over onszelf _O-
Mehe :D

Hoe lief ik een bepaalde persoon ookvind, ik ga niet samen
onder de douche staan. Een beetje mijn warme water inpikken :{w
pi_88595823
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:41 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb dat dus ook een keer gehad he, met lenzen in in slaap vallen :/

Werd ik wakker, kon ik mijn bril nergens vinden?! Dus ik nog groggy op handen en knieen op de tast (in het donker) op zoek naar mijn bril (dacht dat ik 'm in mijn slaap van het nachtkastje had gemaaid).

Kan 'm niet vinden, zegt mijn lief heel droog ligt hij niet in je brillenkoker. Dus ik ga kijken in de badkamer, ligt mijn bril er dus en blijk ik gewoon mijn lenzen in te hebben gehouden :')
Ik had halverwege de nacht al dat er troep uit mn ogen kwam, maar dacht dat dat door de mascara kwam (weet niet of ik alles eraf gekregen had). Het kwartje viel pas toen ik echt wakker werd en me verbaasde over hoe scherp ik zag :+. Nu zijn mn ogen moe.
pi_88596174
Dankjewel. Het is gelukt; maar niet op een logische manier. }:|
pi_88596262
quote:
Op donderdag 11 november 2010 14:59 schreef Swietje het volgende:
Dankjewel. Het is gelukt; maar niet op een logische manier. }:|
office en logisch gaan niet samen ;)
  donderdag 11 november 2010 @ 15:04:41 #216
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88596313
thuis, pot thee, kruik... O+

Lijstje:
O: yoghurt met muesli en banaan
T: 2 boterhammen met sinaasappelmarmelade
L: tomatensoep en volkorenbrood
T: cup a soup
D: iets met spruitjes en aardappelpuree denk ik...
T: iets lekkers.
pi_88596359
Lenzen O+

ik zou graag laser willen maar ben bang voor de nawerkingen....

Lijstje tot nu toe:

O: soyamelk, framboze, blauwe bessen, allbran
T: mueslibar
L: half bruin stokbroodje met brie en ham (weinig :')
D: basmati rijst, met wok van garnalen, bonen, paprika en een sausje
pi_88596485
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:29 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Laat maar weten als ik je een paar broden, een zak aardappels en wat flessen melk moet sturen.
Melk :9
Nee een brood kan ik nog wel pinnen :Y
Rijst heb ik ook nog dus komt goed
  donderdag 11 november 2010 @ 15:12:43 #219
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88596530
Fijn lijstje Nynke...
Perruche, jij mag nog wel wat meer eten...

Lijst:
O: 2 boterhammen achterham, beschuit smeerkaas, beker melk
T's: appel, peer, kom yoghurt en vla
S: 1.15 uur wandelen (was nog droog hier)
L: 2 boterhammen achterham, gekookt ei
T's: mini nuts, mandarijn
D: zuurkoolovenschotel met tartaar, ananas, aardappelschijfjes.
pi_88596603
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Melk :9
Nee een brood kan ik nog wel pinnen :Y
Rijst heb ik ook nog dus komt goed
En als je er echt niet uitkomt kan je ook nog bij mij langskomen he! Ik heb nog wel broccoli en spruitjes in de koelkast liggen.
  donderdag 11 november 2010 @ 15:16:11 #221
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88596649
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:14 schreef Chicolate het volgende:

[..]

En als je er echt niet uitkomt kan je ook nog bij mij langskomen he! Ik heb nog wel broccoli en spruitjes in de koelkast liggen.
Jij lokt jonge meisjes met spruitjes? :P

Lekker trouwens, morgen weer :Y
pi_88596679
ze hebben hier elke dag wel taart ;(

maar ik houd dapper stand en weiger 8-)

en ze zien er zoooooo lekker uit! O+
Ja doei.
pi_88596693
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:16 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Jij lokt jonge meisjes met spruitjes? :P

Lekker trouwens, morgen weer :Y
>:) :+. Ik vind spruitjes lekker! En ik ben nog wel jonger dan Pief.
pi_88596906
spruitjes :9
Ja doei.
  donderdag 11 november 2010 @ 15:29:04 #225
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88597102
jongens, kijk eens in m'n lijstje?
pi_88597174
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:29 schreef AKnynke het volgende:
jongens, kijk eens in m'n lijstje?
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:04 schreef AKnynke het volgende:
thuis, pot thee, kruik... O+

Lijstje:
O: yoghurt met muesli en banaan
T: 2 boterhammen met sinaasappelmarmelade
L: tomatensoep en volkorenbrood
T: cup a soup
D: iets met spruitjes en aardappelpuree denk ik...
T: iets lekkers.
Te veel carbs en cup-a-soup is troep.
Verder mooi. :)
pi_88597189
Nynke ik vind het een goed lijstje. Eens met VMW over cup a soup. Wist niet dat ze spruiten hebben in Zweden. Hier in engeland wel.

Uniek er gaat ook vast nog wel wat bij ;)
  donderdag 11 november 2010 @ 15:33:37 #228
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88597255
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

[..]

Te veel carbs en cup-a-soup is troep.
Verder mooi. :)
ik had het over de spruitjes, eigenlijk.

Teveel carbs ben ik met je eens. Cup a soup is vooral voor de lekker, en een makkelijk tussendoortje...
  donderdag 11 november 2010 @ 15:39:07 #229
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88597454
Cup a soup is inderdaad voor de lekker wel lekker :+
  donderdag 11 november 2010 @ 15:39:34 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88597478
Brrr.. cup-a-soup..
pi_88597596
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:33 schreef AKnynke het volgende:
ik had het over de spruitjes, eigenlijk.

Teveel carbs ben ik met je eens. Cup a soup is vooral voor de lekker, en een makkelijk tussendoortje...
Spruitjes zijn prima natuurlijk! ^O^
pi_88597641
Cup-a-soup :')

Had vorig jaar een klacht ingediend over de nieuwe smaken (hoe 3 verschillende soorten, dezelfde nasmaak hadden). Kreeg ik een maand geleden een pakje met de nieuwe erwtensoep toegestuurd :D

Spruitjes :r
  donderdag 11 november 2010 @ 15:47:03 #233
331 Merel
Be here now.
pi_88597745
quote:
Op donderdag 11 november 2010 14:29 schreef Ml-etje het volgende:
Jij had zeker gelezen wat er eerst stond voordat ik die edit deed? :P Het is gewoon www.spoor38.nl. Echt leuke winkel om rond te neuzen, maar ik heb er (nog!) niks gekocht dus verder weet ik er niet veel van.

Pief, het huis vordert! Maar m'n hoofd wordt er erg vol van, vind het lastig om alles te plannen. Ik moet bijvoorbeeld onderhand eens dozen gaan inpakken, maar alles wat in die dozen moet heb ik volgens mij gewoon de komende tijd nog nodig dus kan niet ingepakt worden, en dan zit ik een beetje beduusd tussen de spullen en de dozen op de grond en dan weet ik het niet meer :P
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_88597904
Deze blijft leuk :P

pi_88597941
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:47 schreef Merel het volgende:

[..]

Jij had zeker gelezen wat er eerst stond voordat ik die edit deed? :P Het is gewoon www.spoor38.nl. Echt leuke winkel om rond te neuzen, maar ik heb er (nog!) niks gekocht dus verder weet ik er niet veel van.

Pief, het huis vordert! Maar m'n hoofd wordt er erg vol van, vind het lastig om alles te plannen. Ik moet bijvoorbeeld onderhand eens dozen gaan inpakken, maar alles wat in die dozen moet heb ik volgens mij gewoon de komende tijd nog nodig dus kan niet ingepakt worden, en dan zit ik een beetje beduusd tussen de spullen en de dozen op de grond en dan weet ik het niet meer :P
Hihi nee maar had wel een vermoeden :)
Zal zo eens kijken.

We willen foto's zien ;)

Ben net even de auto wezen tanken en wassen bibber ende ril bah wat een weer.
pi_88598009
oh en mijn lijstje voor vandaag:

Ik kom trouwens écht heeeel slecht/moeilijk mijn bed uit met dit weer :X

O: allbran+sinasappelsap
L: 2 roggebrood met pindakaas en ham
T: shake
S: Fitness - benen getraind
T: 1/2 komkommer
D: pannekoeken *O*
T: eitjes

Mijn broertje eet al de hele week bij ons en hij eet letterlijk in zijn eentje wat lief en ik samen opeten. En onbewust heb ik dan ook een beetje de neiging om wat meer op te scheppen dan normaal. Mezelf maar goed in de gaten houden :Y
  donderdag 11 november 2010 @ 15:56:40 #237
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88598147
Je auto wassen met dit weer, heeft dat zin?
pi_88598190
quote:
11s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je auto wassen met dit weer, heeft dat zin?
Niet als je de buitenkant doet...
pi_88598615
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:58 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Niet als je de buitenkant doet...
Wel als je hem in de garage zet.
Heb de binnenkant ook even gedaan.
pi_88598634
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:53 schreef _aurum_ het volgende:
oh en mijn lijstje voor vandaag:

Ik kom trouwens écht heeeel slecht/moeilijk mijn bed uit met dit weer :X

O: allbran+sinasappelsap
L: 2 roggebrood met pindakaas en ham
T: shake
S: Fitness - benen getraind
T: 1/2 komkommer
D: pannekoeken *O*
T: eitjes

Mijn broertje eet al de hele week bij ons en hij eet letterlijk in zijn eentje wat lief en ik samen opeten. En onbewust heb ik dan ook een beetje de neiging om wat meer op te scheppen dan normaal. Mezelf maar goed in de gaten houden :Y
Gezond en wat lekkers :9
  donderdag 11 november 2010 @ 16:11:38 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88598691
:W de lessen zitten er weer op.
Boze bruggers die moeten nakomen en strafwerk maken en in hun strafwerk ook laten merken dat ze boos zijn :').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 november 2010 @ 16:13:37 #242
236335 neen
schone schijn
pi_88598751
O hai O+ hoe was de meet? Beetje gezellig of wat *O*

Eten hier gaat slecht, heel slecht... drinken ook. Sporten gaat goed, heerlijk.

wat is dit voor een layout hee :')

Veel plezier vandaag voor de brabo's! en limbo's?
het lijkt niet wat het is
pi_88598867
Neen! :W
quote:
17s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:13 schreef neen het volgende:
Veel plezier vandaag voor de brabo's! en limbo's?
;(
  donderdag 11 november 2010 @ 16:23:14 #244
236335 neen
schone schijn
pi_88599120
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Neen! :W

[..]

;(
Ja, voor hen is het toch heel speciaal zo... nu het carnavalsseizoen weer begint. Gisteren ging ik mountainbiken en op de terugweg kwam ik over de weg terug via Klarenbeek, wat een fantastisch uitzicht daar zeg O+ mooi hier, echt!
Vitesse niet trouwens, die zijn slecht. Oei!

Arnhemsters ook veel plezier he B-) en anderen.
  donderdag 11 november 2010 @ 16:29:08 #245
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88599357
Wij gaan zo samen douchen O+
(meneer heeft nachtdienst dus tja :') )
pi_88599577
Have fun uniek :D

Zo deze Sint is er vroeg bij dit jaar, net cadeautjes gekocht en nu ga ik ze inpakken. *)
pi_88599614
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:23 schreef neen het volgende:
Ja, voor hen is het toch heel speciaal zo... nu het carnavalsseizoen weer begint.
Oh ja. :'(
quote:
Gisteren ging ik mountainbiken en op de terugweg kwam ik over de weg terug via Klarenbeek, wat een fantastisch uitzicht daar zeg O+ mooi hier, echt!
Zeker nu je zo mooi over die oranje daken en prachtige herfstkleuren kunt kijken.
Ik loop er heel vaak een rondje.
quote:
Arnhemsters ook veel plezier he B-) en anderen.
O+

Oh ja: _O-
criminaliteitscijfers-pvv-hoger-dan-bij-goudse-straatjeugd
pi_88599838
VMW, daarom zijn die PVVers ook zo tegen Marokkanen! Ze hebben liever geen concurentie :D
pi_88599929
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:42 schreef V1z0R het volgende:
VMW, daarom zijn die PVVers ook zo tegen Marokkanen! Ze hebben liever geen concurentie :D
Maar zouden ze nu ook vinden dat alle criminele PVV-ers de kamer uitgezet moeten worden naar hun baan van herkomst, of gaat dat in dit geval niet op?
pi_88599952
En moet dan ook het leger ingezet worden om de orde in de kamer te behouden?
pi_88600117
quote:
5s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
En moet dan ook het leger ingezet worden om de orde in de kamer te behouden?
Nee, tweede-kamer-commando's!
pi_88600800
Dus...

I'm a Rocket Man O+

donderdag 11 november 2010 @ 17:15:25 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88600961
Ik ga fijn met de tram of bus naar huus zometeen *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_88601113
Weekend! En ik heb zo'n tof weekend samen met Baardmans voor de boeg. O+. Met wie ik ook graag samen douche, trouwens. :P.

Lijstje:

O: Brinta
T: boterham pindakaas
L: 2 boterhammen pindakaas, tomatensoep
T: bak vanillekwark
D: sperziebonen, kip, rijst
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_88601290
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:17 schreef Chicolate het volgende:

[..]

>:) :+. Ik vind spruitjes lekker! En ik ben nog wel jonger dan Pief.
Ik heb laatst spruitjes gegeten, was best goed te doen! Op z'n Engels.
  donderdag 11 november 2010 @ 17:26:19 #256
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88601328
Weekend *O*

De twijfel over wel/niet RPM was snel weg toen ik me bedacht dat ik zowel morgen als zaterdag buiten de deur eet :').

Straks dus de wind maar weer trotseren. Ben benieuwd hoe mijn fietstochtje station-huis zo gaat bevallen :X.
pi_88601330
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:47 schreef Merel het volgende:

[..]

Aaah, dat ken ik.
Maak 1 heen-en-weer-survival-feestjes-werk-sport-tas/koffer

De rest pak je in
pi_88601382
Ik had trouwens 1 verschimmelde citroen, helemaal stoffig. Ik dacht dat het aanrechtkastje wel een goede bewaarplek was :?!!!!
  donderdag 11 november 2010 @ 17:31:37 #259
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88601469
Waslijstje!

T: paar minstrels oO<
O: groot volkorenstokbrood-dinges met leicester cheese spullie en komkommer, met thee met melk en een schepje suiker
T: mueslireepje met noten
L: twee afbakpistoletjes met soort schwarzwalder ham
T: bekertje limonade
D: mie met gewokte babymais, peultjes, lente-ui, champignons en bimi met zwarte bonen saus

Op het begin na vind ik hem wel goed! :Y
  donderdag 11 november 2010 @ 17:33:13 #260
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88601518
Waarom eet jij minstrelen op Maria? ;(
pi_88601568
Pief hoe maak je spruiten op zijn Engels?
  donderdag 11 november 2010 @ 17:35:45 #262
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88601598
Koken in thee met melk? :')
pi_88601632
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:34 schreef Perruche het volgende:
Pief hoe maak je spruiten op zijn Engels?
je zet 2 pannen water op het vuur (ja echt :'))
dan in de ene pan kook je 500 gram spruiten 5 minuten en dan spoel je ze af met koud water
dan gooi ze ze in de andere pan en kook je ze met zout en peper (ja echt)
ondertussen smelt je 25 gram boter in een pannetje
dan pak je een voorverwarmde schaal en daar doe je de spruiten + boter + peper + zout in

Mijn moeder doet het altijd met spekjes, dat is de Nederlandse variant?
pi_88601639
Ik denk dat het kookvocht heel vies is geworden of zo dat je 2 pannen nodig hebt?
pi_88601675
Spruitjes :r
Gelukkig hoef ik die niet te eten vanavond :)
  donderdag 11 november 2010 @ 17:42:33 #266
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88601767
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom eet jij minstrelen op Maria? ;(
Menschenvleesch :9~

Als je wel eens Asterix en Obelix hebt gelezen weet je waarom! :P

SPOILER
pi_88602009
Minstrels :9 lovely!

Pief die engelse manier laat ik maar achterwege, ik doe ze wel roerbakken of in een ovenschotel ;
pi_88602717
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weekend! En ik heb zo'n tof weekend samen met Baardmans voor de boeg. O+. Met wie ik ook graag samen douche, trouwens. :P.

Lijstje:

O: Brinta
L: 2 boterhammen pindakaas, tomatensoep
T: bak vanillekwark
D: sperziebonen, kip, rijst
Had wel een lijstje van mij kunnen zijn, brinta & pindakaas!

Mooie lijst hoor, vind ik dan ;).
  donderdag 11 november 2010 @ 18:10:41 #269
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88602757
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Had wel een lijstje van mij kunnen zijn, brinta & pindakaas!

Mooie lijst hoor, vind ik dan ;).
Eens! Mooi O+
  donderdag 11 november 2010 @ 18:19:00 #270
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88603066
Wat een heerlijk vooruitzicht DaD..!

Wij zijn uitgedoucht :P
Schuif nu de zuurkoolschotel (die ik vanmiddag in elkaar heb geflanst) in de oven, honger!
pi_88603123
Mmm net kibbeling gegeten bij mijn oudjes.. vast niet echt slank verantwoord, maar wel lekker
  donderdag 11 november 2010 @ 18:22:12 #272
236335 neen
schone schijn
pi_88603171
Genieten moet kunnen, maar met mate. Lastig is dat wel.
pi_88603293
quote:
Op donderdag 11 november 2010 18:22 schreef neen het volgende:
Genieten moet kunnen, maar met mate. Lastig is dat wel.
vreemd genoeg gaat me dat steeds beter af.
pi_88603298
Mijn eigen lijstje dan:

• Brinta
• 1¼ uur stevig doorwandelen met Hond
• Broodmaaltijd 4 sneden mayo, gerookte pangiusfilet, osseworst; 3 krekkers mayo, boter & jam
• 1 port
• Avondeten: 2 aardappeltjes, 1 bloemkooltje met kaassaus, wat lamsrollade
• Toe: chocoladecustardpudding met banaan
pi_88603356
Lijstje:

O: 2 boterhammen met muisjes
T: appel, banaan
L: pistolet zeeuws spek met honingmosterdsaus, pistolet pesto/tomaat
D: tortilla met champignons/ui/prei/, aardappel, spekjes
  donderdag 11 november 2010 @ 18:36:11 #276
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88603680
Best een goed lijstje Ewelina...
Ik hou wel van simpele lijstjes :Y
Maria, lijkt mij een goed lijstje ook.
pi_88603810
Wow,ik kom hier net en ik zie dat uniekhoorn 32 kilo is afgevallen, amazing, what the fuck :O
foto's voor/na??
pi_88603864
Jeetje wat een regen :o
pi_88603939
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:39 schreef geertbukken het volgende:
Wow,ik kom hier net en ik zie dat uniekhoorn 32 kilo is afgevallen, amazing, what the fuck :O
foto's voor/na??
Dag geertbukken. Heb jij ook foto's? Wat is je doel en wat is je plan?
  donderdag 11 november 2010 @ 18:43:49 #280
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88604010
Lijzt. Hij is elke dag hetzelfde bijna, maar ok :')

O: 250 gr biogarde met muesli
T: appel
L: 3 bth, 2x appelstroop, 1x pindakaas
T: banaan, 2 mandarijntjes
S: RPM
D: vegaburger, aardappels, rode kool

En tussendoor een paar keer een handje pepernoten. Duivelse dingen. Gelukkig hoef ik morgen niet naar het werk :').

Ik ga ze er nu maar af fietsen :W.
pi_88604117
ja met dit weer ga ik dus niet hardlopen he }:| ik ben best wel die-hard wat weer en wind betreft (al zeg ik het zelf :')) maar dit gaat me te ver hoor!

en mijn hersenen stonden duidelijk niet aan tijdens het boodschappen doen, ik heb een hoop witlof gekocht maar verder niet echt iets om er een gerecht mee te maken :') zo maar eens kijken wat ik in (koel)kast en vriezer heb liggen..
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_88604181
Zo Lijstje van vandaag;

O: bakje kwarkyoghurt
T: wat chocoladenootjes :@
L: die was ik bijna vergeten tot ik twee uur flink hoofdpijn had, 4 boterhammen Filet AM en half boterhammetje chocopasta
T: niets dan stofzuigen en opruimen
D: bloemkool en kipfilet in stukjes met wat pindasaus

Geen gezond dagje maar met dit flutweervalt het best mee.
pi_88604259
Lekker binnen blijven Blurred! :Y

Lijstje
O: volkoren boterham mosterdrollade, halfvolle melk
L: volkoren boterham filet american, spa en fruit bosvruchten light
D: steak met gebakken spek, aardappels, hachee
T: stuk chocolade, verse sinaasappelsap

Fatsoenlijke lijstjes willen niet lukken. -O-
  donderdag 11 november 2010 @ 18:49:49 #284
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88604262
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:46 schreef Blurred86 het volgende:
ja met dit weer ga ik dus niet hardlopen he }:| ik ben best wel die-hard wat weer en wind betreft (al zeg ik het zelf :')) maar dit gaat me te ver hoor!

en mijn hersenen stonden duidelijk niet aan tijdens het boodschappen doen, ik heb een hoop witlof gekocht maar verder niet echt iets om er een gerecht mee te maken :') zo maar eens kijken wat ik in (koel)kast en vriezer heb liggen..
Heb je nog wat tartaar of gehakt? Vast ook nog wel een uitje

Witlof fijn snijden.
Gehakt en ui bakken met wat soja, zout, peper, sambal of wat je ook maar lekker vind, daarbij de fijngesneden witlof kiepen, lekker roerbakken, wat kaas erdoor.
Lekker met een gekookt aardappeltje, de jus van de witlof kun je fijn voor gebruiken
pi_88604266
Witlofsalade is lekker eenvoudig, daarvoor heb je vast wel iets in de kast.
Er kan een appeltje of mandarijntje door, of mais, maar dat hoeft niet eens. Puur witlof met een beetje mayo of mosterd of yoghurt (of een combinatie van dezen) is al heel lekker.

Je kan witlof ook bakken, als je het geen avond vindt voor een frisse salade. Het lekkerste in een beetje vette vleessju, maar goed, alternatieven kan je wel bedenken dunkt me. Bakken met wat sambal!
pi_88604348
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:49 schreef Swietje het volgende:
Lekker binnen blijven Blurred! :Y

Lijstje
O: volkoren boterham mosterdrollade, halfvolle melk
L: volkoren boterham filet american, spa en fruit bosvruchten light
D: steak met gebakken spek, aardappels, hachee
T: stuk chocolade, verse sinaasappelsap

Fatsoenlijke lijstjes willen niet lukken. -O-
Hmm, zo vreselijk is het toch niet Wat veel vlees en wat weinig boterham, veel te weinig groente.
Maar niet veel te weinig, niet veel te veel en keurig qua suiker.

Wat wil je beter en waarom lukt het niet <vraagteken> ( blijkbaar is m'n vraagteken stuk :( )
pi_88604455
twee boterhammen voor een hele dag is zo weinig? En dan bij het avondeten eet ik juist veel in verhouding.. Maar beter verdelen lukt niet en tussendoortjes eten ook niet. -O-
  donderdag 11 november 2010 @ 18:56:18 #288
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88604533
wOOt, de wind blies me gewoon naar de sportschool toe!
pi_88604553
Wat ik zelf lekker vind is gekarameliseerde witlof. Witlof fijnsnijden, roerbakken, beetje suiker erbij en klaar is kees. :9

Of witlofsalade met mandarijn, appel en yoghurtdressing of met ham en kaas in de oven...
pi_88604657
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:54 schreef Swietje het volgende:
twee boterhammen voor een hele dag is zo weinig? En dan bij het avondeten eet ik juist veel in verhouding.. Maar beter verdelen lukt niet en tussendoortjes eten ook niet. -O-
Waarom lukt beter verdelen niet? Wat lukt er niet aan en wat probeer je?

Hard rammen helpt, voor het vraagteken.
pi_88604718
ach gossie, arme kindjes nu met 11 november :X
pi_88604738
ik zou vanavond eigenlijk naar een vriendin (zit nu bij mijn ouders) maar ik blijf maar lekker hier...
Ik ga met dit weer niet meer de weg op, als het niet persee hoeft.
  donderdag 11 november 2010 @ 19:02:25 #293
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88604796
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
dan zal hij je vast niet terugblazen...

Is het zulk noodweer in NL? Ik hou van storm en regen!
  donderdag 11 november 2010 @ 19:02:48 #294
236335 neen
schone schijn
pi_88604818
Het weer is echt gek vies vandaag ja, gisteren was het heerlijk trouwens. Misschien een tikkeltje koud maar met beweging prima te doen.

Druk druk druk druk druk hier, eten gaat waardeloos zonder tijd, plannen, dingen weet ik het.

Sorry dat ik niet teruglees enzo, hopelijk gaat het goed met de verhuizers, werkers en zieken enzo. Nou, volgende week kom ik wel weer een update plaatsen ofzo :')
pi_88604960
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:00 schreef progje het volgende:
ach gossie, arme kindjes nu met 11 november :X
Och hemel, ja.
pi_88604964
quote:
5s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Waarom lukt beter verdelen niet? Wat lukt er niet aan en wat probeer je?

Hard rammen helpt, voor het vraagteken.
Beter verdelen lukt niet omdat het avondeten nou eenmaal pas 's avonds gemaakt wordt dus kan niet 's middags al een deel nemen bijvoorbeeld en 's avonds de rest opwarmen. Moederlief heeft echt geen zin om 's ochtends al wat te gaan koken of zo.
Ik zou het wel anders kunnen verdelen door 's avonds gewoon minder warm te eten en 's middags meer boterhammen te nemen, maar dat lukt me dus ook niet. Prop mezelf 's avonds gewoon lekker vol, ongeacht wat ik overdag eet. :r
Tussendoortjes neem ik niet omdat ik gewoon ook geen trek heb. Pas tegen 16u krijg ik echt trek. }:|
pi_88605000
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:02 schreef neen het volgende:
Nou, volgende week kom ik wel weer een update plaatsen ofzo :')
Ik kijk ernaar uit :*.
pi_88605065
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:06 schreef Swietje het volgende:

[..]

Beter verdelen lukt niet omdat het avondeten nou eenmaal pas 's avonds gemaakt wordt dus kan niet 's middags al een deel nemen bijvoorbeeld en 's avonds de rest opwarmen. Moederlief heeft echt geen zin om 's ochtends al wat te gaan koken of zo.
Ik zou het wel anders kunnen verdelen door 's avonds gewoon minder warm te eten en 's middags meer boterhammen te nemen, maar dat lukt me dus ook niet. Prop mezelf 's avonds gewoon lekker vol, ongeacht wat ik overdag eet. :r
Tussendoortjes neem ik niet omdat ik gewoon ook geen trek heb. Pas tegen 16u krijg ik echt trek. }:|
Kan je wat avondeten achteroverdrukken en bewaren tot de volgende dag Dan kan je om 4 uur wat eten!
pi_88605597
De schoenmaker wil mn pumps voor morgen niet meegeven zonder bon :( , maar die zit natuurlijk in mn broek die in mn andere huis ligt! Dus nu moet ik heen en weer door het hondenweer...
Merel *boks* dus.
pi_88605622
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:06 schreef Swietje het volgende:

[..]

Al heb je geen trek is een klein handje nootjes (ongezouten) of een appel wel goed dat voorkomt die megatrek om 16h en s'avonds.
pi_88605766
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
je moet ook nog terug hè ? >:)
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')