Nou, dan worden de foto's kleiner en dan nemen ze minder geheugenruimte in beslag. Tenminste, als je daarna de kleine foto'tjes selecteert.quote:
Wat lief!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:39 schreef _aurum_ het volgende:
Zó teleurstellend
Wij hebben hier een elektrische boiler van 80 liter die 's nachts opgeladen wordt.
Lief en ik willen samen douchen = warm water op![]()
Nou komt hij morgenochtend eerder zijn bed uit zodat we 's ochtends samen kunnen douchen
Ik ben vandaag heel ingewikkeld wezen rekenen waarom m'n som niet klopte.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:46 schreef -marz- het volgende:
Ghihi, ik ben niet de enige die altijd de cijfertjes fout doet..
Verzonden!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan nooit mijn postcode onthouden en zeg mijn telefoonnummer consequent verkeerd terwijl ik hem wel goed in mijn hoofd heb.
Mag ik PM met emailadressen waar ik de foto's heen kan sturen (voor de aanwezigen)? Bedankt.
Incl. rode ogen
Ja, meneer komt over een half uur...quote:Op woensdag 10 november 2010 21:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Verzonden!
Bedtijd voor mij, maak jij er een latertje van vandaag?
Foto's zijn binnen! Ik bekijk ze morgen.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, meneer komt over een half uur...
Verzonden
Welterusten!
Eindbazinquote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon motorbloempje at fok punt nl!
Een vrouw die het eens is met zo'n citaat?!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eindbazin![]()
![]()
Tevens puike kwoot: "If the paper seems preoccupied with the diaspora experience and its narratives of displacement, it is worth remembering that all discourse is 'placed', and the heart has its reasons".
Stuart Hall
Nou ja, ze zijn weer status quo eigenlijk, maar als je kijkt naar zaterdag is het verschil groot ja.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:58 schreef -marz- het volgende:
Zijn je nieuwe tanden zo anders dan hoe ze waren Puff?
Nee hoor, dat is het niet. Ik was gisteren niet vrij en ik heb ook geen zin.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:53 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Geen zin. Dat is het nadeel van vrije dagen midden in de week, dan ben je het ritme helemaal kwijt.
Donderdag maar uitroepen tot rottigste dag van de week? Heb ook geen zin namelijk!quote:Op donderdag 11 november 2010 08:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is het niet. Ik was gisteren niet vrij en ik heb ook geen zin.
Nee, maandag is veel erger. Maar, ik heb ook slechte zin. En ik voel me als een oude vrouw, gister anderhalf uur gevolleybald en nu kan ik m'n schouder niet bewegen, doen m'n knieen en m'n enkels zeer....quote:Op donderdag 11 november 2010 09:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Donderdag maar uitroepen tot rottigste dag van de week? Heb ook geen zin namelijk!
wut?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:02 schreef -marz- het volgende:
Zo, sinds 9 uur al, dat is wel extreem vroeg
Het zou niet best zijn als ik er óók 3 uren over zou doen iddquote:Op donderdag 11 november 2010 10:05 schreef Perruche het volgende:
viking dat is toch precies de bedoeling?
Marz probeert baas boven baas te spelen, no way dat zij om 7 uur op het werk zat.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:06 schreef Perruche het volgende:
Marz wat doe je eigenlijk met dier flexibele werktijden?
ik ook....quote:
vroeg? Neuh.. maar normaal begin ik op donderdag om 11 uur, aangezien ik eerst college hebquote:Op donderdag 11 november 2010 10:02 schreef -marz- het volgende:
Zo, sinds 9 uur al, dat is wel extreem vroeg
Vanochtend om 06:10, omdat ik wakker was. Normaliter staat de wekker om 6:30.quote:
Dit klinkt heel herkenbaarquote:Op donderdag 11 november 2010 10:17 schreef -marz- het volgende:
Hmm misschien moet ik het rapport wat ik gisteravond na 2 biertjes heb geschreven nog eens goed nalezen vandaag, ging wel erg rap gisteravond.![]()
Maar ik was heul wel om 7:00 uur begonnen vandaag hoorwel thuis tho.
Ik werk trouwens als psycholoog voor een HRM adviesbureau (assessments, coaching en werving & selectie) en ik doe voor mezelf iets in online hulpverlening.
Hoe kan je dan om 07:04 de trein hebben? Ontbijt je niet enzo? Of op het werk?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vanochtend om 06:10, omdat ik wakker was. Normaliter staat de wekker om 6:30.
Hoe laat ben jij klaar met werken dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vanochtend om 06:10, omdat ik wakker was. Normaliter staat de wekker om 6:30.
Wat; bier drinken, 7 uur beginnen of psychologenwerk?quote:
Het bier laat ik staan maar mijn teksten na 19h s'avonds bekijk ik s'morgens altijd nog even en de rest tsja dat doe ik ook.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:21 schreef -marz- het volgende:
[..]
Wat; bier drinken, 7 uur beginnen of psychologenwerk?
Ik ben om 6:10 uit bed en zit om 7:00 achter mijn bureau en heb een half uur reistijd.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hoe kan je dan om 07:04 de trein hebben? Ontbijt je niet enzo? Of op het werk?
Ik ben op zoek naar tips om snel op te starten in de ochtend
Patroon is als volgtquote:Op donderdag 11 november 2010 10:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hoe kan je dan om 07:04 de trein hebben? Ontbijt je niet enzo? Of op het werk?
Ik ben op zoek naar tips om snel op te starten in de ochtend
Oh echtquote:Op donderdag 11 november 2010 10:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het bier laat ik staan maar mijn teksten na 19h s'avonds bekijk ik s'morgens altijd nog even en de rest tsja dat doe ik ook.
Vandaag rond 16:00 omdat ik vroeg was, bij starttijd rond 08:00/08:15 ga ik rond 16:30 naar huis, omdat ik nooit lunchpauze neem. Ik eet m'n brood altijd achter de pc.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe laat ben jij klaar met werken dan?
Lekker dan zie je nog wat daglicht ieg.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vandaag rond 16:00 omdat ik vroeg was, bij starttijd rond 08:00/08:15 ga ik rond 16:30 naar huis, omdat ik nooit lunchpauze neem. Ik eet m'n brood altijd achter de pc.
Maar het niet nemen van lunchpauze compenseer je wel weer ruim met je gepost hierquote:Op donderdag 11 november 2010 10:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vandaag rond 16:00 omdat ik vroeg was, bij starttijd rond 08:00/08:15 ga ik rond 16:30 naar huis, omdat ik nooit lunchpauze neem. Ik eet m'n brood altijd achter de pc.
Nee inderdaad soms komen we ineens op goede ideeen na even surfenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
De boog kan niet altijd gespannen staan Vik!
Toevallig lees ik dit en word ik heel nieuwsgierigquote:Op woensdag 10 november 2010 22:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!![]()
Ik ben echt blij met mn nieuwe tandenvoor het eerst dat er iets ingrijpends cosmetisch aan me is gedaan.
Oh en ik heb surinaamse nasi met kipkerrie op.
ik ook, en ik heb buikpijn. Daarom ga ik vanmiddag, na m'n laatste afspraak om 15.30 naar huis, en dan thuis nog even werken....quote:Op donderdag 11 november 2010 10:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar het niet nemen van lunchpauze compenseer je wel weer ruim met je gepost hier.
Meh, ik ben ongi aan het worden.
Misschien moest hij verschoond wordenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:57 schreef Syrena het volgende:
Ik ben ook alweer thuis, vergadering van 8.30-9.30 op mijn vrije dag![]()
Ik stap vanmorgen de trein in, kijk recht tegen een twee meter lange kerel aan, gekleed in een blauw babypakHij zat alleen in een vierzitter en keek me toch een potje sjaggo
Pas toen ik de trein terug had en een kluitje eskimo's op het station zag bedacht ik dat het vandaag 11-11 is (opening carnavalsseizoen).
is het wel voldoende? En geef jezelf even de tijd om in te komenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:14 schreef Perruche het volgende:
Gadver ik wil eigenlijk naar huis en kappen met dit kansloos geneuzel. Krijg net cijfer van m'n excel test terug volgens mij het laagste van de hele klasen ik dacht nog wel dat ik het begreep. Maar goed.
ja het is wel voldoende maar ja iedereen heeft een 9 ofzo en dan voel ik me gelijk zo kansloos. Nou ja. ik heb gevraagd of ze het nog een 1 op1 wil uitleggen. Want mijn resultaat is hetzelfde als iedereen maar blijkbaar heb ik een andere code gebruikt. En de dingen waar punten voor in mindering zijn gebracht zijn gewoon sloridgheid. Maar ja dat doet niets af aan mijn cijfer.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:23 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
is het wel voldoende? En geef jezelf even de tijd om in te komen
dus niet zo hard zijn voor jezelf!
Dan is het toch haske goed?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja het is wel voldoende maar ja iedereen heeft een 9 ofzo en dan voel ik me gelijk zo kansloos. Nou ja. ik heb gevraagd of ze het nog een 1 op1 wil uitleggen. Want mijn resultaat is hetzelfde als iedereen maar blijkbaar heb ik een andere code gebruikt. En de dingen waar punten voor in mindering zijn gebracht zijn gewoon sloridgheid. Maar ja dat doet niets af aan mijn cijfer.
Klinkt inderdaad ineens een heel stuk beter. En 't is ook nog eens gewoon waar natuurlijk!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:27 schreef Perruche het volgende:
Ja je hebt misschien wel gelijk. En ach het is nu nog training dus ik mag nog fouten maken. Beter maak ik nu fouten en begrijp ik alles 100% dan dat ik nu alles automatisch goed doe maar niet weet wat ik doe. /positieve draai
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:30 schreef Perruche het volgende:
haha marz grappenmaker! Maar ken je dat gevoel dat je jezelf in vergelijking echt zo dom vind als je naar de rest kijkt? Nou ja. Ik vind het vooral naar dat ik echt dacht dat ik het begreep. Ach. als ik maar niet ga emo eten
(slank gerelateerd!)
Zo zie je maar weer. Broccoli FTW!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:36 schreef ArchEnemy het volgende:
..was dit hier al bekend?:
http://www.gezondheidsnet(...)-de-ziekte-van-crohn
"LIVERPOOL - Een aanvullend dieet van broccoli lijkt te verhinderen dat infecties door de ziekte van Crohn doorzetten. Zij voorkomen dat bepaalde bacterieën zich vastzetten in de ingewanden."
Was geen grapjequote:Op donderdag 11 november 2010 11:30 schreef Perruche het volgende:
haha marz grappenmaker! Maar ken je dat gevoel dat je jezelf in vergelijking echt zo dom vind als je naar de rest kijkt? Nou ja. Ik vind het vooral naar dat ik echt dacht dat ik het begreep. Ach. als ik maar niet ga emo eten
(slank gerelateerd!)
Op school had ik "optimaal cijfer" motivatie. Niet te hoog, niet te laag. Goede input-output ratio. Ik had allemaal negens kunnen halen als ik echt had gestudeerd, maar als ik met minimale inzet een 7 kon halen vond ik het ook wel bestquote:Op donderdag 11 november 2010 11:43 schreef -marz- het volgende:
Ja ik moet ook weer eens broccolisoep maken, lekker.
[..]
Was geen grapje![]()
![]()
Ik heb de prestatiemotivatie van een dood paard, dus het deed me op school nooit zo veel als ik matige cijfers haalde. Maar he, als het in het leven om cijfers draaide was het wel heel makkelijk scoren.
Warom ben je er eigks mee gestopt? Of heb ik dat nu al eens gevraagd?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dood paard![]()
Perruche![]()
Broccoli![]()
Goeiemorgen!
Gisteraaf de hele tijd zitten rommelen en pruttelenAls het zo door gaat ga ik zsm terug aan de pil
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef -marz- het volgende:
O ik zat net nog te denken aan hoe ik het klasgemiddelde van het kleine, competitieve latijnklasje omlaag trok met mijn altijd keurig uitgemikte 5,5.![]()
en op het examen haalde ik een 8 doordat ik de volledige tekstvertaling die we hadden moeten leren in uitgegumd potlood in mijn woordenboek had geschreven, maar dat weet niemand
Pruttelen klinkt niet best! Ik denk dat je even toch moet doorzetten Maria als je echt wilt stoppen, dit houdt vast niet lang aan.
Ik ben al sinds mn 15e aan de pil, dus ik wou nu ik in het buitenland ben eens checken hoe ik functioneer zonder. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat als je het maar voor korte tijd probeert je hoogst waarschijnlijk de hele tijd aan het ontpillen bent en dus allemaal stomme symptomen krijgt en de kans erg groot is dat je ongesteldheid zich veel later dan normaal aandientquote:Op donderdag 11 november 2010 11:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Warom ben je er eigks mee gestopt? Of heb ik dat nu al eens gevraagd?
Denk dat mijn Mr me wat doet als ik broccolisoep maak
Wat zinloos... een tekstvertaling uit je kop léren! Het is toch veel nuttiger om gewoon daar, ter plaatste, te vertalen?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef -marz- het volgende:
O ik zat net nog te denken aan hoe ik het klasgemiddelde van het kleine, competitieve latijnklasje omlaag trok met mijn altijd keurig uitgemikte 5,5.![]()
en op het examen haalde ik een 8 doordat ik de volledige tekstvertaling die we hadden moeten leren in uitgegumd potlood in mijn woordenboek had geschreven, maar dat weet niemand
Pruttelen klinkt niet best! Ik denk dat je even toch moet doorzetten Maria als je echt wilt stoppen, dit houdt vast niet lang aan.
Ahquote:Op donderdag 11 november 2010 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben al sinds mn 15e aan de pil, dus ik wou nu ik in het buitenland ben eens checken hoe ik functioneer zonder. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat als je het maar voor korte tijd probeert je hoogst waarschijnlijk de hele tijd aan het ontpillen bent en dus allemaal stomme symptomen krijgt en de kans erg groot is dat je ongesteldheid zich veel later dan normaal aandientWat weer zorgt voor extra stress, ook al weet ik donders goed dat de kans op MiniMaria minimaal is
![]()
Kortom: nog niet echt een succes tot nu toe
En Nederlands dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef V1z0R het volgende:
6jes-cultuur aanhanger!
Alleen de makkelijke vakken als Engels, wiskunde, natuurkunde en scheikunde had ik altijd negens
Of... dat is gewoon hoe je functioneert zonder pilquote:Op donderdag 11 november 2010 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben al sinds mn 15e aan de pil, dus ik wou nu ik in het buitenland ben eens checken hoe ik functioneer zonder. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat als je het maar voor korte tijd probeert je hoogst waarschijnlijk de hele tijd aan het ontpillen bent en dus allemaal stomme symptomen krijgt
Ik wil binnenkort ook eens gaan stoppen met de pil. Schijnt dat je lijf ongeveer een half tot één jaar nodig kan hebben om alles weer zelf netjes te regelen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben al sinds mn 15e aan de pil, dus ik wou nu ik in het buitenland ben eens checken hoe ik functioneer zonder. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat als je het maar voor korte tijd probeert je hoogst waarschijnlijk de hele tijd aan het ontpillen bent en dus allemaal stomme symptomen krijgt en de kans erg groot is dat je ongesteldheid zich veel later dan normaal aandientWat weer zorgt voor extra stress, ook al weet ik donders goed dat de kans op MiniMaria minimaal is
![]()
Kortom: nog niet echt een succes tot nu toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idem! Alleen wiskunde altijd slecht maar voor eindexamen iets van een 8.7 haha.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef V1z0R het volgende:
6jes-cultuur aanhanger!
Alleen de makkelijke vakken als Engels, wiskunde, natuurkunde en scheikunde had ik altijd negens
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort ook eens gaan stoppen met de pil. Schijnt dat je lijf ongeveer een half tot één jaar nodig kan hebben om alles weer zelf netjes te regelen.Koel, miniCoco's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Nederlands is niet makkelijkquote:
D:quote:Op donderdag 11 november 2010 12:04 schreef -marz- het volgende:
[..]
Of... dat is gewoon hoe je functioneert zonder pil![]()
[..]
Ik wil binnenkort ook eens gaan stoppen met de pil. Schijnt dat je lijf ongeveer een half tot één jaar nodig kan hebben om alles weer zelf netjes te regelen.Oh wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik had me wat beter moeten inlezen toen ik dacht "ik doe het eens een maand of twee zonder"
Faal.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Niet vrouwonvriendelijk, alleen komt het raar bij mij over dat een vrouw zo'n quote geniaal vindtquote:Op donderdag 11 november 2010 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
MI-etje: ik heb me ook ingelezen op alle alternatieven, maar het klinkt allemaal zo stomStomme anticonceptie. Ik wou dat je gewoon als je kinderen wilt kon zeggen <vruchtbaar> en als je klaar bent </vruchtbaar>
![]()
[..]
D:
![]()
Ja dat zou kunnen![]()
Ben ik gewoon een pruttelmonster
![]()
Oh en Vizor, waarom was mijn quote vrouwonvriendelijk dan?
Ik wil binnenkort ook eens gaan stoppen met de pil. Schijnt dat je lijf ongeveer een half tot één jaar nodig kan hebben om alles weer zelf netjes te regelen.coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik ben bevooroordeeld, mijn eierstokken verkeren in een constante wapper fase. Volgens mij proberen ze me iets te vertellenMaar dat negeer ik gewoon nog even
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Hopelijk wel, als alles lukt en een beetje meezit, dan zou ik over +/- 1,5 - 2 jaar de eerste eruit kunnen persenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hopelijk wel, als alles lukt en een beetje meezit, dan zou ik over +/- 1,5 - 2 jaar de eerste eruit kunnen persen![]()
En we weten nu de namen alHahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Leuk!
Ik heb ook al wat kindernamen liggen, maar ik moet nog maar zien of het er ooit van komt.Niet meer actief op Fok!
De vraag of je wel of niet kinderen is denk ik makkelijker te beantwoorden dan de vraag wanneer je ze wil....quote:Op donderdag 11 november 2010 12:10 schreef progje het volgende:
pfff ontpillen, bah... wat een drama was dat bij mij..
Daarom ben ik toch maar weer aan de pil gegaan...
Vriend en ik zijn er nog niet helemaal uit of we nou wel of geen kinderen willen..
Hij wil wel heel graag een kindje met mij, maar ja, hij heeft al 2 kinderen en is 19 jaar ouder dan ik
Dus ik vind het nog niet zo'n makkelijke beslissing..
Maar ik twijfel wel genoeg om toch maar niet een spiraaltje te nemen dan.
Nou ja, we moeten ook nog maar zien of het gaat lukken. Voor hetzelfde geld is een van ons onvruchtbaar.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:11 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha.
Leuk!
Ik heb ook al wat kindernamen liggen, maar ik moet nog maar zien of het er ooit van komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar, als we geen kinderen kunnen krijgen, dan gaan we veel reizen enzo. Manlief wordt dan archeoloog en gaat in verre landen graven. Heb ik mijn eigen Indy![]()
Ken je de boeken ook? Die zijn ookquote:Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
MeisjesnaamZal ze d'r hele leven moeten spellen, maar ik vind hem wel erg mooi!
![]()
Vizormans: ahja ik bedoelde dat ik niet snapte waarom jij dat niet snapte
Nou, ik vind het nogal moeilijk, want dan krijgt ons kindje sowieso een vader die nogal oud is...quote:Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
De vraag of je wel of niet kinderen is denk ik makkelijker te beantwoorden dan de vraag wanneer je ze wil....
Als ik het zo lees
Haha, nicequote:Op donderdag 11 november 2010 12:12 schreef progje het volgende:
mijn vriend en ik hebben er een sport van gemaakt de lelijkste kindernamen te verzinnen..
Henk-jan rupert staat op dit moment op nummer 1quote:Op donderdag 11 november 2010 12:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haha, niceCare to share?
Als ik het zo lees dan hebben heel veel mensen een mening over jullie. En dat zul je op een bepaalde manier naast je neer moeten leggen/ een plekje moeten geven.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:16 schreef progje het volgende:
Nou, ik vind het nogal moeilijk, want dan krijgt ons kindje sowieso een vader die nogal oud is...
Nu staat mijn vriend nog midden in het leven en iedereen schat hem ook zo'n 10 jaar jonger dan hij is. Maar toch.. Ik vind het moeilijk... En iedereen heeft er ook altijd zo heerlijk een mening over... En meestal trek ik me daar niet zoveel van aan hoor, maar je altijd maar moeten verdedigen is ook zo vermoeiend.. En de 2de leg grapjes en blablabla. En 1 van zijn dochters roept al dat ze hoopt dat we NOOIT aan kinderen beginnen en zijn ex-vrouw doet al dramatisch over ons trouwen, laat staan als ze hoort dat ik zwanger van hem ben.. Pfff. gezeik allemaal
Maar je hebt gelijk, als ik het wel wil, dan moet ik ook niet nog eens 3 jaar gaan wachten...
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:17 schreef progje het volgende:
Henk-jan rupert staat op dit moment op nummer 1
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat is daar zo erg aan? Zo heet mijn man
Yay! Gzquote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Ewelina het volgende:
Hoera! Ik heb mail dat ik mijn bronnen kan bezichtigen en dat ik ze mag fotograferen!![]()
![]()
wat is nu het goede antwoord hier op...quote:Op donderdag 11 november 2010 12:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat is daar zo erg aan? Zo heet mijn man
Het feit dat er emotie met redenering wordt vergeleken. Is m.i. niet iets wat vrouwen snel zullen doenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
MeisjesnaamZal ze d'r hele leven moeten spellen, maar ik vind hem wel erg mooi!
![]()
Vizormans: ahja ik bedoelde dat ik niet snapte waarom jij dat niet snapte
30quote:Op donderdag 11 november 2010 12:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Als ik het zo lees dan hebben heel veel mensen een mening over jullie. En dat zul je op een bepaalde manier naast je neer moeten leggen/ een plekje moeten geven.
Doe wat jij wil! Wat je gevoel zegt! Je leeft maar 1 keer
Het leeftijdsverschil is er nou eenmaal, hij heeft meer tijd gehad om dingen mee te maken = fact of life en daar verander je niks meer aan. Schijnbaar is het leeftijdsverschil in jullie relatie geen issue
Zijn ex, zijn dochter en alle andere mensen hebben niks te zeggen over de invulling van jullie relatie.
Maar even voor mijn nieuwsgierigheid, hoe oud ben je?
Ik maak maar een grapje hoor. Mijn man heet gelukkig gewoon Diederick-Clementquote:Op donderdag 11 november 2010 12:25 schreef progje het volgende:
wat is nu het goede antwoord hier op...
hopen dat je een grapje maakt is ook weer dubbel lullig
Haha, nee joh. Ik ben sowieso niet snel beledigd. Vandaag wel in een extra flauwe bui ^^quote:Op donderdag 11 november 2010 12:33 schreef progje het volgende:
ik had al zo'n vermoeden aangezien ik denk ik dezelfde grap had gemaakt, maar ik zag het al gebeuren dat ik je dan nog eens dubbel zou beledigen(dat soort dingen overkomen mij echt altijd namelijk)
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapje hoor. Mijn man heet gelukkig gewoon Diederick-Clement
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik zou denken Ee-née-jaa!quote:Op donderdag 11 november 2010 12:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het feit dat er emotie met redenering wordt vergeleken. Is m.i. niet iets wat vrouwen snel zullen doen(Of ik moet gister de quote niet goed gelezen hebben)
@ Henk-Jan Rupert escalatie...
voor Ewa
Vind Fedde nog wel leuk, maar Aenea?! Hoe spreek je dat uit? (vraagt degene met een moeilijke nickname)
mijn lief zit te ver weg. Maar, ik heb wel gedouched...quote:Op donderdag 11 november 2010 12:36 schreef -marz- het volgende:
En wie heeft er allemaal al met z'n lief gedoucht vandaag?
Not me!
Van dattem!quote:Op donderdag 11 november 2010 12:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
mijn lief zit te ver weg. Maar, ik heb wel gedouched...
Oke, had niet zo 1-2-3 door dat het om een Jamaicaan ging... Maar ik snap hem, en waarom jij het een puike kwoot vind.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ewelinaaa!![]()
![]()
[..]
Ik zou denken Ee-née-jaa!
En mbt kwoot: is meer dat je altijd vanuit een bepaalde positionaliteit spreekt/schrijft, en dat in zijn geval (hij is Jamaicaan wonende in Engeland), hij dus die positie niet kan ontsnappen, en zich vanuit die positie veelal bezig houdt met diaspora enzo. En ook: the heart has its reasons (om bepaalde topics te behandelen dus).
Die van mij zat al op het werk toen ik mijn bed uit kwam.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:36 schreef -marz- het volgende:
Not me!
Lol, ja. Ik dacht al, óf mijn grapje is echt zo flauw dat niemand het leuk vindt*, óf men denkt dat ik dit meen. Manlief heet gewoon Martijnquote:Op donderdag 11 november 2010 12:37 schreef Viking84 het volgende:
.
Hopelijk was dat ook een grapje. Weet ik wel zeker, want ik kan op Facebook zien wie je hubby is
.
jawel, ik wilde al weer een opmerking maken..quote:Op donderdag 11 november 2010 12:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lol, ja. Ik dacht al, óf mijn grapje is echt zo flauw dat niemand het leuk vindt*, óf men denkt dat ik dit meen. Manlief heet gewoon Martijn![]()
*ik ben echt te flauw vandaag. Vind mezelf steeds té grappig, maar de rest vindt van niet
Ja, dat. Zo vinden wij het tenminste het mooist.quote:
Haha, snap het wel hoor. Ik ben zelf heel vaak niet serieus, lekker droog, sarcastisch enzo. Maar ik vergeet wel eens dat andere mensen dat niet zijn. Dus dan lach ik heel hard om iets dat iemand serieus meentquote:Op donderdag 11 november 2010 12:57 schreef progje het volgende:
jawel, ik wilde al weer een opmerking maken..
Maar zoals ik al zei, ik ga echt serieus altijd de mist in met dat soort dingen...
Dus ik durf niet meer
ik godzijdank niet, wat een hel is datquote:Op donderdag 11 november 2010 12:36 schreef -marz- het volgende:
Not me!
Daar heeft iedereen wel eens last van. Toch?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
*ik ben echt te flauw vandaag. Vind mezelf steeds té grappig, maar de rest vindt van niet
Ik hou er ook niet zo van. Hij pikt altijd het warme water in ><quote:Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
ik godzijdank niet, wat een hel is dat
Volgens mij wel hoor. Ik in ieder geval wel. En manlief heeft dat ook geregeld.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef -marz- het volgende:
Daar heeft iedereen wel eens last van. Toch?
Nou ja, meer gewoon de spetters die van hem afketsen, zeg maar. Dus dan word je zelf maar een klein beetje nat van het water, maar daardoor krijg je het juist vies koud ><quote:
Veel te kleine ruimte, ruzie maken om het water dat volgens hem te heet en volgens mij te koud is.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
ik godzijdank niet, wat een hel is dat
Met je reet op de heet water kant van de kraan belanden en een week niet fatsoenlijk kunnen zittenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Veel te kleine ruimte, ruzie maken om het water dat volgens hem te heet en volgens mij te koud is.
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:05 schreef V1z0R het volgende:
Met je reet op de heet water kant van de kraan belanden en een week niet fatsoenlijk kunnen zitten
ja, hij douchet mega-koud en ik mega-warmquote:Op donderdag 11 november 2010 13:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Veel te kleine ruimte, ruzie maken om het water dat volgens hem te heet en volgens mij te koud is.
ja dat dusquote:Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haha, snap het wel hoor. Ik ben zelf heel vaak niet serieus, lekker droog, sarcastisch enzo. Maar ik vergeet wel eens dat andere mensen dat niet zijn. Dus dan lach ik heel hard om iets dat iemand serieus meent
Lijk mij wel de bedoeling!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat gebeurt je ook maar één keer, of niet?
Oh ja, dat heb ik ook vaak. Sta je daar HA HA HA! te lachen omdat het zo droog is en zit iemand je met zo'n serieuze snoet aan te kijken.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haha, snap het wel hoor. Ik ben zelf heel vaak niet serieus, lekker droog, sarcastisch enzo. Maar ik vergeet wel eens dat andere mensen dat niet zijn. Dus dan lach ik heel hard om iets dat iemand serieus meent
quote:
`quote:Op donderdag 11 november 2010 13:15 schreef -marz- het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik ook vaak. Sta je daar HA HA HA! te lachen omdat het zo droog is en zit iemand je met zo'n serieuze snoet aan te kijken.
Ik stond laatst ook te lachen nadat ik iemands naam per ongeluk in die van een bekende voetballer veranderd had. Ik: "Dat hoort u vast vaker!"
Hij: "Euh nee."
Mensen die ook aan die tafel zaten:![]()
![]()
Riiiight
Een van mijn ergste gruwels. Douchegordijn dat aan je kont plaktquote:Op donderdag 11 november 2010 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik douche is het bijna altijd samen met mn liefjuist gezellig!
We hebben geen cabine, dat scheelt wel, gewoon een deel van de badkamer afgescheiden van de rest dmv douchegordijn.
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[..]
`Herkenbaar ^^
Soms bega ik dan de fout om toch te proberen uit te leggen wat zo grappig was. En dan hoor ik mezelf praten en dan denk ik "daaaammmmnnnn, wat ben jij ongelooflijk saai nu".
En dat met die mail die in steenkolen-Duits was opgesteldquote:
Ben je daarom in slank?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Een van mijn ergste gruwels. Douchegordijn dat aan je kont plakt
quote:
Inloopdouche op de groei hierquote:Op donderdag 11 november 2010 13:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben een douche van 1 bij 1 omdat in een cabine van 80 of 90 mijn ass niet past.
Ik heb geen bad omdat je in een appartement als het onze geen zwembad kwijt kan waar ik in pas!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:38 schreef -marz- het volgende:
Ik heb een extra diep bad omdat ik anders niet onder water ben als ik in bad lig.
*meldtquote:Op donderdag 11 november 2010 12:36 schreef -marz- het volgende:
Not me!
[..]
Ik wil binnenkort ook eens gaan stoppen met de pil. Schijnt dat je lijf ongeveer een half tot één jaar nodig kan hebben om alles weer zelf netjes te regelen.Wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ewelinavoor je bronnen!
Swietje: bestand - afdrukken - vinkje dubbelzijdig?Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
En hier word je ook genegeerdquote:Op donderdag 11 november 2010 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik douche is het bijna altijd samen met mn liefjuist gezellig!
We hebben geen cabine, dat scheelt wel, gewoon een deel van de badkamer afgescheiden van de rest dmv douchegordijn.
Hoi trouwensik post even niet deze week want ik maak er toch een potje van
![]()
Vriend zit een week in Denver en ik ben echt niet geschikt voor alleenwonen.... gelukkig is het maar kort.
Heb je al gekloot met portrait vs. landscape?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:51 schreef Swietje het volgende:
Hm. Ik weet dat het hier niet hoort maar ik heb snel uitleg nodig.. Wie weet hoe ik in Word 2007 2 pagina's op 1 vel kan afdrukken? Als ik die optie aanklik bij afdrukken dan doet 'ie dat namelijk niet. Dan krijg ik 1 mini pagina op mijn vel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er moeten wel twee pagina's zijn om af te drukken natuurlijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:51 schreef Swietje het volgende:
Hm. Ik weet dat het hier niet hoort maar ik heb snel uitleg nodig.. Wie weet hoe ik in Word 2007 2 pagina's op 1 vel kan afdrukken? Als ik die optie aanklik bij afdrukken dan doet 'ie dat namelijk niet. Dan krijg ik 1 mini pagina op mijn vel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik las het gister, totaal niet aardigquote:Op donderdag 11 november 2010 13:52 schreef Chicolate het volgende:
XM wat een onvriendelijke manier van afwijzen.
Ik moet nog een beetje wennen aan lenzen, was ze vergeten uit te doen dus heb ermee geslapen. En nu een beetje brak, slapen wilde niet echt lukken.
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:54 schreef -marz- het volgende:
[..]
En hier word je ook genegeerd![]()
Maak er een LB only vrouwenweek van met dingen die hij stom vindt en eten wat hij niet lust![]()
Oh, en dan doe je ondertussen een gezichtsmaskertje op en ga je je teennagels lakkenquote:Op donderdag 11 november 2010 14:25 schreef LadyBlack het volgende:
!
Vanavond en morgen komt het al goed, dan heb ik eetdatest weekend een verjaardag.... en maandag is ie er weer
![]()
Maar inderdaad, ik heb nog een dvd Sex&theCity liggen waar meneer een hekel aan heeft
Hmm, ik realiseer me net dat ik 'teennagels' maar een viezig woord vind.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en dan doe je ondertussen een gezichtsmaskertje op en ga je je teennagels lakken
Laat maar weten als ik je een paar broden, een zak aardappels en wat flessen melk moet sturen.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben een echte student. Ik heb geen cent.
Gelukkig heb ik nog wel eten in de kasten. Treurig!!
Ja ik heb ze meteen uitgedaan en doe ze voorlopig ook niet meer in. Was gisteravond gewoon te slaperig/brak om te merken dat ik ze nog inhadquote:Op donderdag 11 november 2010 14:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik las het gister, totaal niet aardig
Wel goed voor je ogen zorgen hoor!
T woord valt wel mee, maar ik heb ze deze week bij 2 mensen van de vloer moeten vegen, dát vond ik dan wel weer viesquote:Op donderdag 11 november 2010 14:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hmm, ik realiseer me net dat ik 'teennagels' maar een viezig woord vind.
Er zit bij mij een spoor 38 om de hoek. Is dat gaaf?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:29 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Merel heb je een linkje van spoor 38?
Mehequote:Op donderdag 11 november 2010 13:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dit zijn allemaal een soort 'your momma is so fat....', maar dan over onszelf
Ik had halverwege de nacht al dat er troep uit mn ogen kwam, maar dacht dat dat door de mascara kwam (weet niet of ik alles eraf gekregen had). Het kwartje viel pas toen ik echt wakker werd en me verbaasde over hoe scherp ik zagquote:Op donderdag 11 november 2010 14:41 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb dat dus ook een keer gehad he, met lenzen in in slaap vallen :/
Werd ik wakker, kon ik mijn bril nergens vinden?! Dus ik nog groggy op handen en knieen op de tast (in het donker) op zoek naar mijn bril (dacht dat ik 'm in mijn slaap van het nachtkastje had gemaaid).
Kan 'm niet vinden, zegt mijn lief heel droog ligt hij niet in je brillenkoker. Dus ik ga kijken in de badkamer, ligt mijn bril er dus en blijk ik gewoon mijn lenzen in te hebben gehouden
office en logisch gaan niet samenquote:Op donderdag 11 november 2010 14:59 schreef Swietje het volgende:
Dankjewel. Het is gelukt; maar niet op een logische manier.
Melkquote:Op donderdag 11 november 2010 14:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Laat maar weten als ik je een paar broden, een zak aardappels en wat flessen melk moet sturen.
En als je er echt niet uitkomt kan je ook nog bij mij langskomen he! Ik heb nog wel broccoli en spruitjes in de koelkast liggen.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Melk![]()
Nee een brood kan ik nog wel pinnen![]()
Rijst heb ik ook nog dus komt goed
Jij lokt jonge meisjes met spruitjes?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En als je er echt niet uitkomt kan je ook nog bij mij langskomen he! Ik heb nog wel broccoli en spruitjes in de koelkast liggen.
quote:Op donderdag 11 november 2010 15:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij lokt jonge meisjes met spruitjes?
Lekker trouwens, morgen weer
quote:
Te veel carbs en cup-a-soup is troep.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:04 schreef AKnynke het volgende:
thuis, pot thee, kruik...![]()
Lijstje:
O: yoghurt met muesli en banaan
T: 2 boterhammen met sinaasappelmarmelade
T: banaan
L: tomatensoep en volkorenbrood
T: cup a soup
D: iets met spruitjes en aardappelpuree denk ik...
T: iets lekkers.
ik had het over de spruitjes, eigenlijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
[..]
Te veel carbs en cup-a-soup is troep.
Verder mooi.
Spruitjes zijn prima natuurlijk!quote:Op donderdag 11 november 2010 15:33 schreef AKnynke het volgende:
ik had het over de spruitjes, eigenlijk.
Teveel carbs ben ik met je eens. Cup a soup is vooral voor de lekker, en een makkelijk tussendoortje...
Jij had zeker gelezen wat er eerst stond voordat ik die edit deed?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:29 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Merel heb je een linkje van spoor 38?
Hihi nee maar had wel een vermoedenquote:Op donderdag 11 november 2010 15:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Jij had zeker gelezen wat er eerst stond voordat ik die edit deed?Het is gewoon www.spoor38.nl. Echt leuke winkel om rond te neuzen, maar ik heb er (nog!) niks gekocht dus verder weet ik er niet veel van.
Pief, het huis vordert! Maar m'n hoofd wordt er erg vol van, vind het lastig om alles te plannen. Ik moet bijvoorbeeld onderhand eens dozen gaan inpakken, maar alles wat in die dozen moet heb ik volgens mij gewoon de komende tijd nog nodig dus kan niet ingepakt worden, en dan zit ik een beetje beduusd tussen de spullen en de dozen op de grond en dan weet ik het niet meer
Niet als je de buitenkant doet...quote:Op donderdag 11 november 2010 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je auto wassen met dit weer, heeft dat zin?
Wel als je hem in de garage zet.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niet als je de buitenkant doet...
Gezond en wat lekkersquote:Op donderdag 11 november 2010 15:53 schreef _aurum_ het volgende:
oh en mijn lijstje voor vandaag:
Ik kom trouwens écht heeeel slecht/moeilijk mijn bed uit met dit weer
O: allbran+sinasappelsap
L: 2 roggebrood met pindakaas en ham
T: shake
S: Fitness - benen getraind
T: 1/2 komkommer
D: pannekoeken
T: eitjes
Mijn broertje eet al de hele week bij ons en hij eet letterlijk in zijn eentje wat lief en ik samen opeten. En onbewust heb ik dan ook een beetje de neiging om wat meer op te scheppen dan normaal. Mezelf maar goed in de gaten houden
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:13 schreef neen het volgende:
Veel plezier vandaag voor de brabo's! en limbo's?
Ja, voor hen is het toch heel speciaal zo... nu het carnavalsseizoen weer begint. Gisteren ging ik mountainbiken en op de terugweg kwam ik over de weg terug via Klarenbeek, wat een fantastisch uitzicht daar zegquote:
Oh ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:23 schreef neen het volgende:
Ja, voor hen is het toch heel speciaal zo... nu het carnavalsseizoen weer begint.
Zeker nu je zo mooi over die oranje daken en prachtige herfstkleuren kunt kijken.quote:Gisteren ging ik mountainbiken en op de terugweg kwam ik over de weg terug via Klarenbeek, wat een fantastisch uitzicht daar zegmooi hier, echt!
quote:Arnhemsters ook veel plezier heen anderen.
Maar zouden ze nu ook vinden dat alle criminele PVV-ers de kamer uitgezet moeten worden naar hun baan van herkomst, of gaat dat in dit geval niet op?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:42 schreef V1z0R het volgende:
VMW, daarom zijn die PVVers ook zo tegen Marokkanen! Ze hebben liever geen concurentie
Nee, tweede-kamer-commando's!quote:Op donderdag 11 november 2010 16:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
En moet dan ook het leger ingezet worden om de orde in de kamer te behouden?
Ik heb laatst spruitjes gegeten, was best goed te doen! Op z'n Engels.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
![]()
. Ik vind spruitjes lekker! En ik ben nog wel jonger dan Pief.
Aaah, dat ken ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Jij had zeker gelezen wat er eerst stond voordat ik die edit deed?Het is gewoon www.spoor38.nl. Echt leuke winkel om rond te neuzen, maar ik heb er (nog!) niks gekocht dus verder weet ik er niet veel van.
Pief, het huis vordert! Maar m'n hoofd wordt er erg vol van, vind het lastig om alles te plannen. Ik moet bijvoorbeeld onderhand eens dozen gaan inpakken, maar alles wat in die dozen moet heb ik volgens mij gewoon de komende tijd nog nodig dus kan niet ingepakt worden, en dan zit ik een beetje beduusd tussen de spullen en de dozen op de grond en dan weet ik het niet meer
je zet 2 pannen water op het vuur (ja echtquote:Op donderdag 11 november 2010 17:34 schreef Perruche het volgende:
Pief hoe maak je spruiten op zijn Engels?
Menschenvleeschquote:Op donderdag 11 november 2010 17:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom eet jij minstrelen op Maria?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Had wel een lijstje van mij kunnen zijn, brinta & pindakaas!quote:Op donderdag 11 november 2010 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weekend! En ik heb zo'n tof weekend samen met Baardmans voor de boeg.. Met wie ik ook graag samen douche, trouwens.
.
Lijstje:
O: Brinta
T: boterham pindakaas
L: 2 boterhammen pindakaas, tomatensoep
T: banaan
T: boterham pindakaas
T: bak vanillekwark
D: sperziebonen, kip, rijst
Eens! Mooiquote:Op donderdag 11 november 2010 18:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Had wel een lijstje van mij kunnen zijn, brinta & pindakaas!
Mooie lijst hoor, vind ik dan.
vreemd genoeg gaat me dat steeds beter af.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:22 schreef neen het volgende:
Genieten moet kunnen, maar met mate. Lastig is dat wel.
Dag geertbukken. Heb jij ook foto's? Wat is je doel en wat is je plan?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:39 schreef geertbukken het volgende:
Wow,ik kom hier net en ik zie dat uniekhoorn 32 kilo is afgevallen, amazing, what the fuck
foto's voor/na??
Heb je nog wat tartaar of gehakt? Vast ook nog wel een uitjequote:Op donderdag 11 november 2010 18:46 schreef Blurred86 het volgende:
ja met dit weer ga ik dus niet hardlopen heik ben best wel die-hard wat weer en wind betreft (al zeg ik het zelf
) maar dit gaat me te ver hoor!
en mijn hersenen stonden duidelijk niet aan tijdens het boodschappen doen, ik heb een hoop witlof gekocht maar verder niet echt iets om er een gerecht mee te makenzo maar eens kijken wat ik in (koel)kast en vriezer heb liggen..
Hmm, zo vreselijk is het toch niet Wat veel vlees en wat weinig boterham, veel te weinig groente.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:49 schreef Swietje het volgende:
Lekker binnen blijven Blurred!![]()
Lijstje
O: volkoren boterham mosterdrollade, halfvolle melk
L: volkoren boterham filet american, spa en fruit bosvruchten light
D: steak met gebakken spek, aardappels, hachee
T: stuk chocolade, verse sinaasappelsap
Fatsoenlijke lijstjes willen niet lukken.
Waarom lukt beter verdelen niet? Wat lukt er niet aan en wat probeer je?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:54 schreef Swietje het volgende:
twee boterhammen voor een hele dag is zo weinig? En dan bij het avondeten eet ik juist veel in verhouding.. Maar beter verdelen lukt niet en tussendoortjes eten ook niet.
dan zal hij je vast niet terugblazen...quote:Op donderdag 11 november 2010 18:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
wOOt, de wind blies me gewoon naar de sportschool toe!
Och hemel, ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:00 schreef progje het volgende:
ach gossie, arme kindjes nu met 11 november
Beter verdelen lukt niet omdat het avondeten nou eenmaal pas 's avonds gemaakt wordt dus kan niet 's middags al een deel nemen bijvoorbeeld en 's avonds de rest opwarmen. Moederlief heeft echt geen zin om 's ochtends al wat te gaan koken of zo.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom lukt beter verdelen niet? Wat lukt er niet aan en wat probeer je?
Hard rammen helpt, voor het vraagteken.
Ik kijk ernaar uitquote:Op donderdag 11 november 2010 19:02 schreef neen het volgende:
Nou, volgende week kom ik wel weer een update plaatsen ofzo
Kan je wat avondeten achteroverdrukken en bewaren tot de volgende dag Dan kan je om 4 uur wat eten!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:06 schreef Swietje het volgende:
[..]
Beter verdelen lukt niet omdat het avondeten nou eenmaal pas 's avonds gemaakt wordt dus kan niet 's middags al een deel nemen bijvoorbeeld en 's avonds de rest opwarmen. Moederlief heeft echt geen zin om 's ochtends al wat te gaan koken of zo.
Ik zou het wel anders kunnen verdelen door 's avonds gewoon minder warm te eten en 's middags meer boterhammen te nemen, maar dat lukt me dus ook niet. Prop mezelf 's avonds gewoon lekker vol, ongeacht wat ik overdag eet.![]()
Tussendoortjes neem ik niet omdat ik gewoon ook geen trek heb. Pas tegen 16u krijg ik echt trek.
Al heb je geen trek is een klein handje nootjes (ongezouten) of een appel wel goed dat voorkomt die megatrek om 16h en s'avonds.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:06 schreef Swietje het volgende:
[..]
Beter verdelen lukt niet omdat het avondeten nou eenmaal pas 's avonds gemaakt wordt dus kan niet 's middags al een deel nemen bijvoorbeeld en 's avonds de rest opwarmen. Moederlief heeft echt geen zin om 's ochtends al wat te gaan koken of zo.
Ik zou het wel anders kunnen verdelen door 's avonds gewoon minder warm te eten en 's middags meer boterhammen te nemen, maar dat lukt me dus ook niet. Prop mezelf 's avonds gewoon lekker vol, ongeacht wat ik overdag eet.![]()
Tussendoortjes neem ik niet omdat ik gewoon ook geen trek heb. Pas tegen 16u krijg ik echt trek.
je moet ook nog terug hè ?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
wOOt, de wind blies me gewoon naar de sportschool toe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |