Nou, dan worden de foto's kleiner en dan nemen ze minder geheugenruimte in beslag. Tenminste, als je daarna de kleine foto'tjes selecteert.quote:
Wat lief!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:39 schreef _aurum_ het volgende:
Zó teleurstellend
Wij hebben hier een elektrische boiler van 80 liter die 's nachts opgeladen wordt.
Lief en ik willen samen douchen = warm water op![]()
Nou komt hij morgenochtend eerder zijn bed uit zodat we 's ochtends samen kunnen douchen
Ik ben vandaag heel ingewikkeld wezen rekenen waarom m'n som niet klopte.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:46 schreef -marz- het volgende:
Ghihi, ik ben niet de enige die altijd de cijfertjes fout doet..
Verzonden!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan nooit mijn postcode onthouden en zeg mijn telefoonnummer consequent verkeerd terwijl ik hem wel goed in mijn hoofd heb.
Mag ik PM met emailadressen waar ik de foto's heen kan sturen (voor de aanwezigen)? Bedankt.
Incl. rode ogen
Ja, meneer komt over een half uur...quote:Op woensdag 10 november 2010 21:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Verzonden!
Bedtijd voor mij, maak jij er een latertje van vandaag?
Foto's zijn binnen! Ik bekijk ze morgen.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, meneer komt over een half uur...
Verzonden
Welterusten!
Eindbazinquote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon motorbloempje at fok punt nl!
Een vrouw die het eens is met zo'n citaat?!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eindbazin![]()
![]()
Tevens puike kwoot: "If the paper seems preoccupied with the diaspora experience and its narratives of displacement, it is worth remembering that all discourse is 'placed', and the heart has its reasons".
Stuart Hall
Nou ja, ze zijn weer status quo eigenlijk, maar als je kijkt naar zaterdag is het verschil groot ja.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:58 schreef -marz- het volgende:
Zijn je nieuwe tanden zo anders dan hoe ze waren Puff?
Nee hoor, dat is het niet. Ik was gisteren niet vrij en ik heb ook geen zin.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:53 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Geen zin. Dat is het nadeel van vrije dagen midden in de week, dan ben je het ritme helemaal kwijt.
Donderdag maar uitroepen tot rottigste dag van de week? Heb ook geen zin namelijk!quote:Op donderdag 11 november 2010 08:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is het niet. Ik was gisteren niet vrij en ik heb ook geen zin.
Nee, maandag is veel erger. Maar, ik heb ook slechte zin. En ik voel me als een oude vrouw, gister anderhalf uur gevolleybald en nu kan ik m'n schouder niet bewegen, doen m'n knieen en m'n enkels zeer....quote:Op donderdag 11 november 2010 09:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Donderdag maar uitroepen tot rottigste dag van de week? Heb ook geen zin namelijk!
wut?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:02 schreef -marz- het volgende:
Zo, sinds 9 uur al, dat is wel extreem vroeg
Het zou niet best zijn als ik er óók 3 uren over zou doen iddquote:Op donderdag 11 november 2010 10:05 schreef Perruche het volgende:
viking dat is toch precies de bedoeling?
Marz probeert baas boven baas te spelen, no way dat zij om 7 uur op het werk zat.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:06 schreef Perruche het volgende:
Marz wat doe je eigenlijk met dier flexibele werktijden?
ik ook....quote:
vroeg? Neuh.. maar normaal begin ik op donderdag om 11 uur, aangezien ik eerst college hebquote:Op donderdag 11 november 2010 10:02 schreef -marz- het volgende:
Zo, sinds 9 uur al, dat is wel extreem vroeg
Vanochtend om 06:10, omdat ik wakker was. Normaliter staat de wekker om 6:30.quote:
Dit klinkt heel herkenbaarquote:Op donderdag 11 november 2010 10:17 schreef -marz- het volgende:
Hmm misschien moet ik het rapport wat ik gisteravond na 2 biertjes heb geschreven nog eens goed nalezen vandaag, ging wel erg rap gisteravond.![]()
Maar ik was heul wel om 7:00 uur begonnen vandaag hoorwel thuis tho.
Ik werk trouwens als psycholoog voor een HRM adviesbureau (assessments, coaching en werving & selectie) en ik doe voor mezelf iets in online hulpverlening.
Hoe kan je dan om 07:04 de trein hebben? Ontbijt je niet enzo? Of op het werk?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vanochtend om 06:10, omdat ik wakker was. Normaliter staat de wekker om 6:30.
Hoe laat ben jij klaar met werken dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vanochtend om 06:10, omdat ik wakker was. Normaliter staat de wekker om 6:30.
Wat; bier drinken, 7 uur beginnen of psychologenwerk?quote:
Het bier laat ik staan maar mijn teksten na 19h s'avonds bekijk ik s'morgens altijd nog even en de rest tsja dat doe ik ook.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:21 schreef -marz- het volgende:
[..]
Wat; bier drinken, 7 uur beginnen of psychologenwerk?
Ik ben om 6:10 uit bed en zit om 7:00 achter mijn bureau en heb een half uur reistijd.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hoe kan je dan om 07:04 de trein hebben? Ontbijt je niet enzo? Of op het werk?
Ik ben op zoek naar tips om snel op te starten in de ochtend
Patroon is als volgtquote:Op donderdag 11 november 2010 10:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hoe kan je dan om 07:04 de trein hebben? Ontbijt je niet enzo? Of op het werk?
Ik ben op zoek naar tips om snel op te starten in de ochtend
Oh echtquote:Op donderdag 11 november 2010 10:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het bier laat ik staan maar mijn teksten na 19h s'avonds bekijk ik s'morgens altijd nog even en de rest tsja dat doe ik ook.
Vandaag rond 16:00 omdat ik vroeg was, bij starttijd rond 08:00/08:15 ga ik rond 16:30 naar huis, omdat ik nooit lunchpauze neem. Ik eet m'n brood altijd achter de pc.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe laat ben jij klaar met werken dan?
Lekker dan zie je nog wat daglicht ieg.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vandaag rond 16:00 omdat ik vroeg was, bij starttijd rond 08:00/08:15 ga ik rond 16:30 naar huis, omdat ik nooit lunchpauze neem. Ik eet m'n brood altijd achter de pc.
Maar het niet nemen van lunchpauze compenseer je wel weer ruim met je gepost hierquote:Op donderdag 11 november 2010 10:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vandaag rond 16:00 omdat ik vroeg was, bij starttijd rond 08:00/08:15 ga ik rond 16:30 naar huis, omdat ik nooit lunchpauze neem. Ik eet m'n brood altijd achter de pc.
Nee inderdaad soms komen we ineens op goede ideeen na even surfenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
De boog kan niet altijd gespannen staan Vik!
Toevallig lees ik dit en word ik heel nieuwsgierigquote:Op woensdag 10 november 2010 22:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!![]()
Ik ben echt blij met mn nieuwe tandenvoor het eerst dat er iets ingrijpends cosmetisch aan me is gedaan.
Oh en ik heb surinaamse nasi met kipkerrie op.
ik ook, en ik heb buikpijn. Daarom ga ik vanmiddag, na m'n laatste afspraak om 15.30 naar huis, en dan thuis nog even werken....quote:Op donderdag 11 november 2010 10:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar het niet nemen van lunchpauze compenseer je wel weer ruim met je gepost hier.
Meh, ik ben ongi aan het worden.
Misschien moest hij verschoond wordenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:57 schreef Syrena het volgende:
Ik ben ook alweer thuis, vergadering van 8.30-9.30 op mijn vrije dag![]()
Ik stap vanmorgen de trein in, kijk recht tegen een twee meter lange kerel aan, gekleed in een blauw babypakHij zat alleen in een vierzitter en keek me toch een potje sjaggo
Pas toen ik de trein terug had en een kluitje eskimo's op het station zag bedacht ik dat het vandaag 11-11 is (opening carnavalsseizoen).
is het wel voldoende? En geef jezelf even de tijd om in te komenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:14 schreef Perruche het volgende:
Gadver ik wil eigenlijk naar huis en kappen met dit kansloos geneuzel. Krijg net cijfer van m'n excel test terug volgens mij het laagste van de hele klasen ik dacht nog wel dat ik het begreep. Maar goed.
ja het is wel voldoende maar ja iedereen heeft een 9 ofzo en dan voel ik me gelijk zo kansloos. Nou ja. ik heb gevraagd of ze het nog een 1 op1 wil uitleggen. Want mijn resultaat is hetzelfde als iedereen maar blijkbaar heb ik een andere code gebruikt. En de dingen waar punten voor in mindering zijn gebracht zijn gewoon sloridgheid. Maar ja dat doet niets af aan mijn cijfer.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:23 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
is het wel voldoende? En geef jezelf even de tijd om in te komen
dus niet zo hard zijn voor jezelf!
Dan is het toch haske goed?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja het is wel voldoende maar ja iedereen heeft een 9 ofzo en dan voel ik me gelijk zo kansloos. Nou ja. ik heb gevraagd of ze het nog een 1 op1 wil uitleggen. Want mijn resultaat is hetzelfde als iedereen maar blijkbaar heb ik een andere code gebruikt. En de dingen waar punten voor in mindering zijn gebracht zijn gewoon sloridgheid. Maar ja dat doet niets af aan mijn cijfer.
Klinkt inderdaad ineens een heel stuk beter. En 't is ook nog eens gewoon waar natuurlijk!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:27 schreef Perruche het volgende:
Ja je hebt misschien wel gelijk. En ach het is nu nog training dus ik mag nog fouten maken. Beter maak ik nu fouten en begrijp ik alles 100% dan dat ik nu alles automatisch goed doe maar niet weet wat ik doe. /positieve draai
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:30 schreef Perruche het volgende:
haha marz grappenmaker! Maar ken je dat gevoel dat je jezelf in vergelijking echt zo dom vind als je naar de rest kijkt? Nou ja. Ik vind het vooral naar dat ik echt dacht dat ik het begreep. Ach. als ik maar niet ga emo eten
(slank gerelateerd!)
Zo zie je maar weer. Broccoli FTW!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:36 schreef ArchEnemy het volgende:
..was dit hier al bekend?:
http://www.gezondheidsnet(...)-de-ziekte-van-crohn
"LIVERPOOL - Een aanvullend dieet van broccoli lijkt te verhinderen dat infecties door de ziekte van Crohn doorzetten. Zij voorkomen dat bepaalde bacterieën zich vastzetten in de ingewanden."
Was geen grapjequote:Op donderdag 11 november 2010 11:30 schreef Perruche het volgende:
haha marz grappenmaker! Maar ken je dat gevoel dat je jezelf in vergelijking echt zo dom vind als je naar de rest kijkt? Nou ja. Ik vind het vooral naar dat ik echt dacht dat ik het begreep. Ach. als ik maar niet ga emo eten
(slank gerelateerd!)
Op school had ik "optimaal cijfer" motivatie. Niet te hoog, niet te laag. Goede input-output ratio. Ik had allemaal negens kunnen halen als ik echt had gestudeerd, maar als ik met minimale inzet een 7 kon halen vond ik het ook wel bestquote:Op donderdag 11 november 2010 11:43 schreef -marz- het volgende:
Ja ik moet ook weer eens broccolisoep maken, lekker.
[..]
Was geen grapje![]()
![]()
Ik heb de prestatiemotivatie van een dood paard, dus het deed me op school nooit zo veel als ik matige cijfers haalde. Maar he, als het in het leven om cijfers draaide was het wel heel makkelijk scoren.
Warom ben je er eigks mee gestopt? Of heb ik dat nu al eens gevraagd?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dood paard![]()
Perruche![]()
Broccoli![]()
Goeiemorgen!
Gisteraaf de hele tijd zitten rommelen en pruttelenAls het zo door gaat ga ik zsm terug aan de pil
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef -marz- het volgende:
O ik zat net nog te denken aan hoe ik het klasgemiddelde van het kleine, competitieve latijnklasje omlaag trok met mijn altijd keurig uitgemikte 5,5.![]()
en op het examen haalde ik een 8 doordat ik de volledige tekstvertaling die we hadden moeten leren in uitgegumd potlood in mijn woordenboek had geschreven, maar dat weet niemand
Pruttelen klinkt niet best! Ik denk dat je even toch moet doorzetten Maria als je echt wilt stoppen, dit houdt vast niet lang aan.
Ik ben al sinds mn 15e aan de pil, dus ik wou nu ik in het buitenland ben eens checken hoe ik functioneer zonder. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat als je het maar voor korte tijd probeert je hoogst waarschijnlijk de hele tijd aan het ontpillen bent en dus allemaal stomme symptomen krijgt en de kans erg groot is dat je ongesteldheid zich veel later dan normaal aandientquote:Op donderdag 11 november 2010 11:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Warom ben je er eigks mee gestopt? Of heb ik dat nu al eens gevraagd?
Denk dat mijn Mr me wat doet als ik broccolisoep maak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |