Ik neem alles in 1x na het ontbijt.quote:Even een domme vraag waar ik me ook heus heel erg voor schaam: nemen jullie (imurangebruikers, als die er zijn ) de dagdosis in 1 keer of verspreid over de dag? Ik neem nu 's ochtends 1pil en 's avonds voor ik naar bed ga weer. Maar prednison moest altijd in 1 keer. Daarom twijfel ik nu opeens of ik het wel goed doe.
Bagger. A.s Dinsdag weer naar de internist. Hoest met jou/jullie?quote:Op maandag 8 november 2010 15:48 schreef Gala6183 het volgende:
Ga ik vanaf morgen ook doen.
Hoe is het verder met je Qwea?
Ik nam het vroeger altijd meteen na het ontbijt. Maar tegenwoordig slik ik alles in 1x, vlak voordat ik ga slapen.quote:Op maandag 8 november 2010 11:45 schreef Gala6183 het volgende:
Even een domme vraag waar ik me ook heus heel erg voor schaam: nemen jullie (imurangebruikers, als die er zijn) de dagdosis in 1 keer of verspreid over de dag? Ik neem nu 's ochtends 1pil en 's avonds voor ik naar bed ga weer. Maar prednison moest altijd in 1 keer. Daarom twijfel ik nu opeens of ik het wel goed doe.
Gala zei het al; het blijft idd schrikken als je bloed erbij ziet. Gelukkig is het tenminste niet heel erg, houden zoquote:Op maandag 8 november 2010 18:35 schreef Nothingwoman het volgende:
Bah, ik schrok vandaag, 1e keer nadat de diagnose werd gesteld nogal wat bloed gepoeptM'n darmen rommelen sowieso al een tijdje.. gelukkig is het verder niet heel erg, maar ik schrok toch wel ff.
Bah Qwea, wat balen dat het zo slecht gaatquote:Op donderdag 11 november 2010 09:20 schreef Qwea het volgende:
Bagger. A.s Dinsdag weer naar de internist. Hoest met jou/jullie?
Je gebruikt remicade?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bah Qwea, wat balen dat het zo slecht gaatHopelijk kan de internist je verder helpen.
Hier gaat het wel ok, geloof ik (durf nooit te zeggen dat het 'goed' gaat, ben dan altijd bang dat ik de boel jinx). Volgende week vrijdag weer infuus, en tot nu toe geen bloed en relatief heel weinig klachten.
Ja, imuran & remicade. Als dit niet meer voldoende werkt, dan is humira de volgende stap. Al denk ik niet dat dat veel doet (als de remicade niks meer voor me doet, bedoel ik).quote:Op donderdag 11 november 2010 12:46 schreef Qwea het volgende:
Je gebruikt remicade?
Ik wil ook mijn remicade terugHad het idee dat het meer deed dan de humira. Maar ja, ik (dat denken we althans) krijg jeuk van de remicade
Ja ik! Super, bedankt voor de tip! Ik heb geen Crohn/Colitis maar PDS en die staat er ook tussenquote:Op donderdag 11 november 2010 09:22 schreef Qwea het volgende:
Zijn hier nog verzekerden van Zilverenkruis / groeneland?
Dan kun je een gratis zorgboek aanvragen twv 18,50
http://www.zilverenkruis.(...)-dit-initiatief.aspx
http://www.zilverenkruis.nl/zorgboek/Pages/default.aspx
Mijn internist zei dat Remicade meestal beter werkt dan Humira. Maar omdat Remicade van muizen eiwit is gemaakt, kunnen mensen een allergische reactie krijgen. Die kans is met Humira veel kleiner.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, imuran & remicade. Als dit niet meer voldoende werkt, dan is humira de volgende stap. Al denk ik niet dat dat veel doet (als de remicade niks meer voor me doet, bedoel ik).
Alhoewel we misschien eerst nog een keer het interval kunnen verkorten (krijg het nu per 6 weken, 600mg).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |