Nee inderdaad soms komen we ineens op goede ideeen na even surfenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
De boog kan niet altijd gespannen staan Vik!
Toevallig lees ik dit en word ik heel nieuwsgierigquote:Op woensdag 10 november 2010 22:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!![]()
Ik ben echt blij met mn nieuwe tandenvoor het eerst dat er iets ingrijpends cosmetisch aan me is gedaan.
Oh en ik heb surinaamse nasi met kipkerrie op.
ik ook, en ik heb buikpijn. Daarom ga ik vanmiddag, na m'n laatste afspraak om 15.30 naar huis, en dan thuis nog even werken....quote:Op donderdag 11 november 2010 10:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar het niet nemen van lunchpauze compenseer je wel weer ruim met je gepost hier.
Meh, ik ben ongi aan het worden.
Misschien moest hij verschoond wordenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:57 schreef Syrena het volgende:
Ik ben ook alweer thuis, vergadering van 8.30-9.30 op mijn vrije dag![]()
Ik stap vanmorgen de trein in, kijk recht tegen een twee meter lange kerel aan, gekleed in een blauw babypakHij zat alleen in een vierzitter en keek me toch een potje sjaggo
Pas toen ik de trein terug had en een kluitje eskimo's op het station zag bedacht ik dat het vandaag 11-11 is (opening carnavalsseizoen).
is het wel voldoende? En geef jezelf even de tijd om in te komenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:14 schreef Perruche het volgende:
Gadver ik wil eigenlijk naar huis en kappen met dit kansloos geneuzel. Krijg net cijfer van m'n excel test terug volgens mij het laagste van de hele klasen ik dacht nog wel dat ik het begreep. Maar goed.
ja het is wel voldoende maar ja iedereen heeft een 9 ofzo en dan voel ik me gelijk zo kansloos. Nou ja. ik heb gevraagd of ze het nog een 1 op1 wil uitleggen. Want mijn resultaat is hetzelfde als iedereen maar blijkbaar heb ik een andere code gebruikt. En de dingen waar punten voor in mindering zijn gebracht zijn gewoon sloridgheid. Maar ja dat doet niets af aan mijn cijfer.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:23 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
is het wel voldoende? En geef jezelf even de tijd om in te komen
dus niet zo hard zijn voor jezelf!
Dan is het toch haske goed?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja het is wel voldoende maar ja iedereen heeft een 9 ofzo en dan voel ik me gelijk zo kansloos. Nou ja. ik heb gevraagd of ze het nog een 1 op1 wil uitleggen. Want mijn resultaat is hetzelfde als iedereen maar blijkbaar heb ik een andere code gebruikt. En de dingen waar punten voor in mindering zijn gebracht zijn gewoon sloridgheid. Maar ja dat doet niets af aan mijn cijfer.
Klinkt inderdaad ineens een heel stuk beter. En 't is ook nog eens gewoon waar natuurlijk!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:27 schreef Perruche het volgende:
Ja je hebt misschien wel gelijk. En ach het is nu nog training dus ik mag nog fouten maken. Beter maak ik nu fouten en begrijp ik alles 100% dan dat ik nu alles automatisch goed doe maar niet weet wat ik doe. /positieve draai
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:30 schreef Perruche het volgende:
haha marz grappenmaker! Maar ken je dat gevoel dat je jezelf in vergelijking echt zo dom vind als je naar de rest kijkt? Nou ja. Ik vind het vooral naar dat ik echt dacht dat ik het begreep. Ach. als ik maar niet ga emo eten
(slank gerelateerd!)
Zo zie je maar weer. Broccoli FTW!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:36 schreef ArchEnemy het volgende:
..was dit hier al bekend?:
http://www.gezondheidsnet(...)-de-ziekte-van-crohn
"LIVERPOOL - Een aanvullend dieet van broccoli lijkt te verhinderen dat infecties door de ziekte van Crohn doorzetten. Zij voorkomen dat bepaalde bacterieën zich vastzetten in de ingewanden."
Was geen grapjequote:Op donderdag 11 november 2010 11:30 schreef Perruche het volgende:
haha marz grappenmaker! Maar ken je dat gevoel dat je jezelf in vergelijking echt zo dom vind als je naar de rest kijkt? Nou ja. Ik vind het vooral naar dat ik echt dacht dat ik het begreep. Ach. als ik maar niet ga emo eten
(slank gerelateerd!)
Op school had ik "optimaal cijfer" motivatie. Niet te hoog, niet te laag. Goede input-output ratio. Ik had allemaal negens kunnen halen als ik echt had gestudeerd, maar als ik met minimale inzet een 7 kon halen vond ik het ook wel bestquote:Op donderdag 11 november 2010 11:43 schreef -marz- het volgende:
Ja ik moet ook weer eens broccolisoep maken, lekker.
[..]
Was geen grapje![]()
![]()
Ik heb de prestatiemotivatie van een dood paard, dus het deed me op school nooit zo veel als ik matige cijfers haalde. Maar he, als het in het leven om cijfers draaide was het wel heel makkelijk scoren.
Warom ben je er eigks mee gestopt? Of heb ik dat nu al eens gevraagd?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dood paard![]()
Perruche![]()
Broccoli![]()
Goeiemorgen!
Gisteraaf de hele tijd zitten rommelen en pruttelenAls het zo door gaat ga ik zsm terug aan de pil
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef -marz- het volgende:
O ik zat net nog te denken aan hoe ik het klasgemiddelde van het kleine, competitieve latijnklasje omlaag trok met mijn altijd keurig uitgemikte 5,5.![]()
en op het examen haalde ik een 8 doordat ik de volledige tekstvertaling die we hadden moeten leren in uitgegumd potlood in mijn woordenboek had geschreven, maar dat weet niemand
Pruttelen klinkt niet best! Ik denk dat je even toch moet doorzetten Maria als je echt wilt stoppen, dit houdt vast niet lang aan.
Ik ben al sinds mn 15e aan de pil, dus ik wou nu ik in het buitenland ben eens checken hoe ik functioneer zonder. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat als je het maar voor korte tijd probeert je hoogst waarschijnlijk de hele tijd aan het ontpillen bent en dus allemaal stomme symptomen krijgt en de kans erg groot is dat je ongesteldheid zich veel later dan normaal aandientquote:Op donderdag 11 november 2010 11:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Warom ben je er eigks mee gestopt? Of heb ik dat nu al eens gevraagd?
Denk dat mijn Mr me wat doet als ik broccolisoep maak
Wat zinloos... een tekstvertaling uit je kop léren! Het is toch veel nuttiger om gewoon daar, ter plaatste, te vertalen?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef -marz- het volgende:
O ik zat net nog te denken aan hoe ik het klasgemiddelde van het kleine, competitieve latijnklasje omlaag trok met mijn altijd keurig uitgemikte 5,5.![]()
en op het examen haalde ik een 8 doordat ik de volledige tekstvertaling die we hadden moeten leren in uitgegumd potlood in mijn woordenboek had geschreven, maar dat weet niemand
Pruttelen klinkt niet best! Ik denk dat je even toch moet doorzetten Maria als je echt wilt stoppen, dit houdt vast niet lang aan.
Ahquote:Op donderdag 11 november 2010 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben al sinds mn 15e aan de pil, dus ik wou nu ik in het buitenland ben eens checken hoe ik functioneer zonder. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat als je het maar voor korte tijd probeert je hoogst waarschijnlijk de hele tijd aan het ontpillen bent en dus allemaal stomme symptomen krijgt en de kans erg groot is dat je ongesteldheid zich veel later dan normaal aandientWat weer zorgt voor extra stress, ook al weet ik donders goed dat de kans op MiniMaria minimaal is
![]()
Kortom: nog niet echt een succes tot nu toe
En Nederlands dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef V1z0R het volgende:
6jes-cultuur aanhanger!
Alleen de makkelijke vakken als Engels, wiskunde, natuurkunde en scheikunde had ik altijd negens
Of... dat is gewoon hoe je functioneert zonder pilquote:Op donderdag 11 november 2010 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben al sinds mn 15e aan de pil, dus ik wou nu ik in het buitenland ben eens checken hoe ik functioneer zonder. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat als je het maar voor korte tijd probeert je hoogst waarschijnlijk de hele tijd aan het ontpillen bent en dus allemaal stomme symptomen krijgt
Ik wil binnenkort ook eens gaan stoppen met de pil. Schijnt dat je lijf ongeveer een half tot één jaar nodig kan hebben om alles weer zelf netjes te regelen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben al sinds mn 15e aan de pil, dus ik wou nu ik in het buitenland ben eens checken hoe ik functioneer zonder. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat als je het maar voor korte tijd probeert je hoogst waarschijnlijk de hele tijd aan het ontpillen bent en dus allemaal stomme symptomen krijgt en de kans erg groot is dat je ongesteldheid zich veel later dan normaal aandientWat weer zorgt voor extra stress, ook al weet ik donders goed dat de kans op MiniMaria minimaal is
![]()
Kortom: nog niet echt een succes tot nu toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idem! Alleen wiskunde altijd slecht maar voor eindexamen iets van een 8.7 haha.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef V1z0R het volgende:
6jes-cultuur aanhanger!
Alleen de makkelijke vakken als Engels, wiskunde, natuurkunde en scheikunde had ik altijd negens
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort ook eens gaan stoppen met de pil. Schijnt dat je lijf ongeveer een half tot één jaar nodig kan hebben om alles weer zelf netjes te regelen.Koel, miniCoco's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Nederlands is niet makkelijkquote:
D:quote:Op donderdag 11 november 2010 12:04 schreef -marz- het volgende:
[..]
Of... dat is gewoon hoe je functioneert zonder pil![]()
[..]
Ik wil binnenkort ook eens gaan stoppen met de pil. Schijnt dat je lijf ongeveer een half tot één jaar nodig kan hebben om alles weer zelf netjes te regelen.Oh wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik had me wat beter moeten inlezen toen ik dacht "ik doe het eens een maand of twee zonder"
Faal.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Niet vrouwonvriendelijk, alleen komt het raar bij mij over dat een vrouw zo'n quote geniaal vindtquote:Op donderdag 11 november 2010 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
MI-etje: ik heb me ook ingelezen op alle alternatieven, maar het klinkt allemaal zo stomStomme anticonceptie. Ik wou dat je gewoon als je kinderen wilt kon zeggen <vruchtbaar> en als je klaar bent </vruchtbaar>
![]()
[..]
D:
![]()
Ja dat zou kunnen![]()
Ben ik gewoon een pruttelmonster
![]()
Oh en Vizor, waarom was mijn quote vrouwonvriendelijk dan?
Ik wil binnenkort ook eens gaan stoppen met de pil. Schijnt dat je lijf ongeveer een half tot één jaar nodig kan hebben om alles weer zelf netjes te regelen.coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik ben bevooroordeeld, mijn eierstokken verkeren in een constante wapper fase. Volgens mij proberen ze me iets te vertellenMaar dat negeer ik gewoon nog even
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Hopelijk wel, als alles lukt en een beetje meezit, dan zou ik over +/- 1,5 - 2 jaar de eerste eruit kunnen persenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hopelijk wel, als alles lukt en een beetje meezit, dan zou ik over +/- 1,5 - 2 jaar de eerste eruit kunnen persen![]()
En we weten nu de namen alHahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Leuk!
Ik heb ook al wat kindernamen liggen, maar ik moet nog maar zien of het er ooit van komt.Niet meer actief op Fok!
De vraag of je wel of niet kinderen is denk ik makkelijker te beantwoorden dan de vraag wanneer je ze wil....quote:Op donderdag 11 november 2010 12:10 schreef progje het volgende:
pfff ontpillen, bah... wat een drama was dat bij mij..
Daarom ben ik toch maar weer aan de pil gegaan...
Vriend en ik zijn er nog niet helemaal uit of we nou wel of geen kinderen willen..
Hij wil wel heel graag een kindje met mij, maar ja, hij heeft al 2 kinderen en is 19 jaar ouder dan ik
Dus ik vind het nog niet zo'n makkelijke beslissing..
Maar ik twijfel wel genoeg om toch maar niet een spiraaltje te nemen dan.
Nou ja, we moeten ook nog maar zien of het gaat lukken. Voor hetzelfde geld is een van ons onvruchtbaar.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:11 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha.
Leuk!
Ik heb ook al wat kindernamen liggen, maar ik moet nog maar zien of het er ooit van komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar, als we geen kinderen kunnen krijgen, dan gaan we veel reizen enzo. Manlief wordt dan archeoloog en gaat in verre landen graven. Heb ik mijn eigen Indy![]()
Ken je de boeken ook? Die zijn ookquote:Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
MeisjesnaamZal ze d'r hele leven moeten spellen, maar ik vind hem wel erg mooi!
![]()
Vizormans: ahja ik bedoelde dat ik niet snapte waarom jij dat niet snapte
Nou, ik vind het nogal moeilijk, want dan krijgt ons kindje sowieso een vader die nogal oud is...quote:Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
De vraag of je wel of niet kinderen is denk ik makkelijker te beantwoorden dan de vraag wanneer je ze wil....
Als ik het zo lees
Haha, nicequote:Op donderdag 11 november 2010 12:12 schreef progje het volgende:
mijn vriend en ik hebben er een sport van gemaakt de lelijkste kindernamen te verzinnen..
Henk-jan rupert staat op dit moment op nummer 1quote:Op donderdag 11 november 2010 12:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haha, niceCare to share?
Als ik het zo lees dan hebben heel veel mensen een mening over jullie. En dat zul je op een bepaalde manier naast je neer moeten leggen/ een plekje moeten geven.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:16 schreef progje het volgende:
Nou, ik vind het nogal moeilijk, want dan krijgt ons kindje sowieso een vader die nogal oud is...
Nu staat mijn vriend nog midden in het leven en iedereen schat hem ook zo'n 10 jaar jonger dan hij is. Maar toch.. Ik vind het moeilijk... En iedereen heeft er ook altijd zo heerlijk een mening over... En meestal trek ik me daar niet zoveel van aan hoor, maar je altijd maar moeten verdedigen is ook zo vermoeiend.. En de 2de leg grapjes en blablabla. En 1 van zijn dochters roept al dat ze hoopt dat we NOOIT aan kinderen beginnen en zijn ex-vrouw doet al dramatisch over ons trouwen, laat staan als ze hoort dat ik zwanger van hem ben.. Pfff. gezeik allemaal
Maar je hebt gelijk, als ik het wel wil, dan moet ik ook niet nog eens 3 jaar gaan wachten...
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:17 schreef progje het volgende:
Henk-jan rupert staat op dit moment op nummer 1
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat is daar zo erg aan? Zo heet mijn man
Yay! Gzquote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Ewelina het volgende:
Hoera! Ik heb mail dat ik mijn bronnen kan bezichtigen en dat ik ze mag fotograferen!![]()
![]()
wat is nu het goede antwoord hier op...quote:Op donderdag 11 november 2010 12:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat is daar zo erg aan? Zo heet mijn man
Het feit dat er emotie met redenering wordt vergeleken. Is m.i. niet iets wat vrouwen snel zullen doenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
MeisjesnaamZal ze d'r hele leven moeten spellen, maar ik vind hem wel erg mooi!
![]()
Vizormans: ahja ik bedoelde dat ik niet snapte waarom jij dat niet snapte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |