abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88585992
Noes niet dat woord gebruiken :r
Springfield's looking pretty dusty today
pi_88586057
De boog kan niet altijd gespannen staan Vik!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 11 november 2010 @ 10:39:53 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88586224
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:32 schreef -marz- het volgende:
Noes niet dat woord gebruiken :r
Sorry! :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_88586293
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
De boog kan niet altijd gespannen staan Vik!
Nee inderdaad soms komen we ineens op goede ideeen na even surfen ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_88586442
heerlijk een paar dagen vrij.. mag ook wel naar het idioot harde werken van de afgelopen tijd..
Heb mijn team ook een paar dagen extra vrij gegeven.. zo kunnen we er hopelijk allemaal weer tegen vanaf volgende week.. Echt iedereen liep op zijn tandvlees.

Ben nu bij mijn oudjes en net even de infrarood sauna ingedoken (toch blijft een normale sauna prettiger vind ik)

En zo maar eens even bij mijn oma op bezoek en vanmiddag bij de andere...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_88586821
Ik ben ook alweer thuis, vergadering van 8.30-9.30 op mijn vrije dag :(

Ik stap vanmorgen de trein in, kijk recht tegen een twee meter lange kerel aan, gekleed in een blauw babypak :') Hij zat alleen in een vierzitter en keek me toch een potje sjaggo :D Pas toen ik de trein terug had en een kluitje eskimo's op het station zag bedacht ik dat het vandaag 11-11 is (opening carnavalsseizoen).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_88586945
Om half acht de eerste afspraak vanmorgen, en voor die tijd een last minute studieplanner in elkaar gedraaid voor collega. En zo snel richting station, heb een afspraak in Rotterdam vanmiddag. Lange, maar productieve dag. Overigens wel blij dat ik 't etentje met O+ heb afgezegd, ben nu al kapot!
pi_88586977
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi! :W
Ik ben echt blij met mn nieuwe tanden :) voor het eerst dat er iets ingrijpends cosmetisch aan me is gedaan.
Oh en ik heb surinaamse nasi met kipkerrie op :9 .
Toevallig lees ik dit en word ik heel nieuwsgierig :) Watvoor nieuwe tanden bedoel je? Ik krijg binnenkort facings en ben een beetje bang en dus opzoek naar succes verhalen :D
  donderdag 11 november 2010 @ 11:02:49 #79
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88587018
quote:
12s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar het niet nemen van lunchpauze compenseer je wel weer ruim met je gepost hier :P.

Meh, ik ben ongi aan het worden ;(.
ik ook, en ik heb buikpijn. Daarom ga ik vanmiddag, na m'n laatste afspraak om 15.30 naar huis, en dan thuis nog even werken....
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_88587039
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:57 schreef Syrena het volgende:
Ik ben ook alweer thuis, vergadering van 8.30-9.30 op mijn vrije dag :(

Ik stap vanmorgen de trein in, kijk recht tegen een twee meter lange kerel aan, gekleed in een blauw babypak :') Hij zat alleen in een vierzitter en keek me toch een potje sjaggo :D Pas toen ik de trein terug had en een kluitje eskimo's op het station zag bedacht ik dat het vandaag 11-11 is (opening carnavalsseizoen).
Misschien moest hij verschoond worden 8-)
pi_88587496
Gadver ik wil eigenlijk naar huis en kappen met dit kansloos geneuzel. Krijg net cijfer van m'n excel test terug volgens mij het laagste van de hele klas :') en ik dacht nog wel dat ik het begreep. Maar goed.

[ Bericht 2% gewijzigd door Perruche op 11-11-2010 11:20:29 ]
pi_88587844
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:14 schreef Perruche het volgende:
Gadver ik wil eigenlijk naar huis en kappen met dit kansloos geneuzel. Krijg net cijfer van m'n excel test terug volgens mij het laagste van de hele klas :') en ik dacht nog wel dat ik het begreep. Maar goed.
is het wel voldoende? En geef jezelf even de tijd om in te komen :)

dus niet zo hard zijn voor jezelf!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_88587868
mogguh!

Ik heb zin in kerst O+

Maar geen zin om 's ochtends mijn bed uit te komen als het donker is }:|
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_88587907
quote:
Op donderdag 11 november 2010 11:23 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

is het wel voldoende? En geef jezelf even de tijd om in te komen :)

dus niet zo hard zijn voor jezelf!
ja het is wel voldoende maar ja iedereen heeft een 9 ofzo en dan voel ik me gelijk zo kansloos. Nou ja. ik heb gevraagd of ze het nog een 1 op1 wil uitleggen. Want mijn resultaat is hetzelfde als iedereen maar blijkbaar heb ik een andere code gebruikt. En de dingen waar punten voor in mindering zijn gebracht zijn gewoon sloridgheid. Maar ja dat doet niets af aan mijn cijfer.
pi_88587952
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:24 schreef Perruche het volgende:

[..]

ja het is wel voldoende maar ja iedereen heeft een 9 ofzo en dan voel ik me gelijk zo kansloos. Nou ja. ik heb gevraagd of ze het nog een 1 op1 wil uitleggen. Want mijn resultaat is hetzelfde als iedereen maar blijkbaar heb ik een andere code gebruikt. En de dingen waar punten voor in mindering zijn gebracht zijn gewoon sloridgheid. Maar ja dat doet niets af aan mijn cijfer.
Dan is het toch haske goed?
Vind het knap dat je je zelf vergelijkt met de rest en je daaraan meet maar in deze zou ik dat niet doen hoor excel is best lastig.
pi_88588036
Ja je hebt misschien wel gelijk. En ach het is nu nog training dus ik mag nog fouten maken. Beter maak ik nu fouten en begrijp ik alles 100% dan dat ik nu alles automatisch goed doe maar niet weet wat ik doe. /positieve draai ;)
pi_88588126
Aww niet zo sippen hoor Perruche, komt wel goed schatje!
pi_88588168
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:27 schreef Perruche het volgende:
Ja je hebt misschien wel gelijk. En ach het is nu nog training dus ik mag nog fouten maken. Beter maak ik nu fouten en begrijp ik alles 100% dan dat ik nu alles automatisch goed doe maar niet weet wat ik doe. /positieve draai ;)
Klinkt inderdaad ineens een heel stuk beter. En 't is ook nog eens gewoon waar natuurlijk! :)
pi_88588173
:D haha marz grappenmaker! Maar ken je dat gevoel dat je jezelf in vergelijking echt zo dom vind als je naar de rest kijkt? Nou ja. Ik vind het vooral naar dat ik echt dacht dat ik het begreep. Ach. als ik maar niet ga emo eten :P (slank gerelateerd!)
pi_88588279
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:30 schreef Perruche het volgende:
:D haha marz grappenmaker! Maar ken je dat gevoel dat je jezelf in vergelijking echt zo dom vind als je naar de rest kijkt? Nou ja. Ik vind het vooral naar dat ik echt dacht dat ik het begreep. Ach. als ik maar niet ga emo eten :P (slank gerelateerd!)
:Y dat ken ik wel had altijd de hoogste cijfers @havo en vervolgens was ik middenmootje op vwo das dan best even rot die 2 jr.
Maar heyy ik heb het diploma toen gehaald en jij rolt er ook doorheen en uiteindelijk moet je het op je werk laten zien.
pi_88588519
Crosspost uit het Crohn & Colitis forum:

quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:36 schreef ArchEnemy het volgende:
..was dit hier al bekend?:

http://www.gezondheidsnet(...)-de-ziekte-van-crohn

"LIVERPOOL - Een aanvullend dieet van broccoli lijkt te verhinderen dat infecties door de ziekte van Crohn doorzetten. Zij voorkomen dat bepaalde bacterieën zich vastzetten in de ingewanden."
Zo zie je maar weer. Broccoli FTW! *O*
pi_88588603
Ik heb gistern trouwens boodschappen gedaan!
broccoli *2, 3 paprikas, garnalen, bacon, kip, parsnips, rijst en pasta, sausjes, kruiden... genoeg voor de komende 3 dagen! uit eten is wel goedkoper, was 30 pond kwijt :')
pi_88588791
Ja ik moet ook weer eens broccolisoep maken, lekker.
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:30 schreef Perruche het volgende:
Was geen grapje :o :D

Ik heb de prestatiemotivatie van een dood paard, dus het deed me op school nooit zo veel als ik matige cijfers haalde. Maar he, als het in het leven om cijfers draaide was het wel heel makkelijk scoren. :P
pi_88589071
quote:
Op donderdag 11 november 2010 11:43 schreef -marz- het volgende:
Ja ik moet ook weer eens broccolisoep maken, lekker.

[..]

Was geen grapje :o :D

Ik heb de prestatiemotivatie van een dood paard, dus het deed me op school nooit zo veel als ik matige cijfers haalde. Maar he, als het in het leven om cijfers draaide was het wel heel makkelijk scoren. :P
Op school had ik "optimaal cijfer" motivatie. Niet te hoog, niet te laag. Goede input-output ratio. Ik had allemaal negens kunnen halen als ik echt had gestudeerd, maar als ik met minimale inzet een 7 kon halen vond ik het ook wel best :P
  donderdag 11 november 2010 @ 11:54:03 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88589244
Ik was wel echt een streber :@. Behoorde dan ook tot de top 3 van de klas :'). En ik was goed in zowel talen en geschiedenis als economie en M&O. Het enige waar ik niet goed in was, was wiskunde A :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 november 2010 @ 11:54:08 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88589248
Dood paard _O-

Perruche :*

Broccoli O+

Goeiemorgen!

Gisteraaf de hele tijd zitten rommelen en pruttelen }:| Als het zo door gaat ga ik zsm terug aan de pil }:|
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_88589287
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dood paard _O-

Perruche :*

Broccoli O+

Goeiemorgen!

Gisteraaf de hele tijd zitten rommelen en pruttelen }:| Als het zo door gaat ga ik zsm terug aan de pil }:|
Warom ben je er eigks mee gestopt? Of heb ik dat nu al eens gevraagd?

Denk dat mijn Mr me wat doet als ik broccolisoep maak :P
pi_88589346
O ik zat net nog te denken aan hoe ik het klasgemiddelde van het kleine, competitieve latijnklasje omlaag trok met mijn altijd keurig uitgemikte 5,5. 8-)

en op het examen haalde ik een 8 doordat ik de volledige tekstvertaling die we hadden moeten leren in uitgegumd potlood in mijn woordenboek had geschreven, maar dat weet niemand

Pruttelen klinkt niet best! Ik denk dat je even toch moet doorzetten Maria als je echt wilt stoppen, dit houdt vast niet lang aan.
pi_88589419
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef -marz- het volgende:
O ik zat net nog te denken aan hoe ik het klasgemiddelde van het kleine, competitieve latijnklasje omlaag trok met mijn altijd keurig uitgemikte 5,5. 8-)

en op het examen haalde ik een 8 doordat ik de volledige tekstvertaling die we hadden moeten leren in uitgegumd potlood in mijn woordenboek had geschreven, maar dat weet niemand

Pruttelen klinkt niet best! Ik denk dat je even toch moet doorzetten Maria als je echt wilt stoppen, dit houdt vast niet lang aan.
_O- toetsen zijn ook zo relatief.

Mijn klasgenoten keken altijd medelijdend naar me als ik dan met mijn 5,7 in de gloria was voor wiskunde B1,2 :')
  donderdag 11 november 2010 @ 11:58:29 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88589454
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Warom ben je er eigks mee gestopt? Of heb ik dat nu al eens gevraagd?

Denk dat mijn Mr me wat doet als ik broccolisoep maak :P
Ik ben al sinds mn 15e aan de pil, dus ik wou nu ik in het buitenland ben eens checken hoe ik functioneer zonder. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat als je het maar voor korte tijd probeert je hoogst waarschijnlijk de hele tijd aan het ontpillen bent en dus allemaal stomme symptomen krijgt en de kans erg groot is dat je ongesteldheid zich veel later dan normaal aandient :') Wat weer zorgt voor extra stress, ook al weet ik donders goed dat de kans op MiniMaria minimaal is (8>

Kortom: nog niet echt een succes tot nu toe _O-
  donderdag 11 november 2010 @ 11:58:47 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88589467
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef -marz- het volgende:

Wat zinloos... een tekstvertaling uit je kop léren! Het is toch veel nuttiger om gewoon daar, ter plaatste, te vertalen?
Niet meer actief op Fok!
pi_88589613
Ja nee, we moesten het eerst vertalen in de les en tijdens het eindexamen kreeg je vragen over de inhoud van de tekst (dus moest je de vertaling uit je hoofd leren want voor vertalen tijdens het examen zou er niet genoeg tijd zijn).

Maar idd erg zinloos. Dat hele Latijn mogen ze van mij afschaffen trouwens! Hahaha! :+
pi_88589693
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik ben al sinds mn 15e aan de pil, dus ik wou nu ik in het buitenland ben eens checken hoe ik functioneer zonder. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat als je het maar voor korte tijd probeert je hoogst waarschijnlijk de hele tijd aan het ontpillen bent en dus allemaal stomme symptomen krijgt en de kans erg groot is dat je ongesteldheid zich veel later dan normaal aandient :') Wat weer zorgt voor extra stress, ook al weet ik donders goed dat de kans op MiniMaria minimaal is (8>

Ah :D ja die stress ken ik :P
Ben uiteindelijk van pil naar mirena gegaan.
pi_88589700
6jes-cultuur aanhanger! :D

Alleen de makkelijke vakken als Engels, wiskunde, natuurkunde en scheikunde had ik altijd negens :6
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 11 november 2010 @ 12:03:41 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88589715
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef V1z0R het volgende:

Alleen de makkelijke vakken als Engels, wiskunde, natuurkunde en scheikunde had ik altijd negens :6
En Nederlands dan? >:)
Niet meer actief op Fok!
pi_88589736
quote:

[..]

Ik ben al sinds mn 15e aan de pil, dus ik wou nu ik in het buitenland ben eens checken hoe ik functioneer zonder. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat als je het maar voor korte tijd probeert je hoogst waarschijnlijk de hele tijd aan het ontpillen bent en dus allemaal stomme symptomen krijgt
Of... dat is gewoon hoe je functioneert zonder pil :o :P
pi_88589819
quote:

Ik wil binnenkort ook eens gaan stoppen met de pil. Schijnt dat je lijf ongeveer een half tot één jaar nodig kan hebben om alles weer zelf netjes te regelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88589837
quote:
Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef V1z0R het volgende:

idem! Alleen wiskunde altijd slecht maar voor eindexamen iets van een 8.7 haha.
  donderdag 11 november 2010 @ 12:06:39 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88589849
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik wil binnenkort ook eens gaan stoppen met de pil. Schijnt dat je lijf ongeveer een half tot één jaar nodig kan hebben om alles weer zelf netjes te regelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel, miniCoco's! :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_88589878
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En Nederlands dan? >:)
Nederlands is niet makkelijk :{w
Had een kleine 7 op m'n examen, maar was vooral door het begrijpend lezen.

@Coco, klopt! M'n ma wou ook kinderen maar kon pas jaar na gestopt te zijn zwanger raken.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 11 november 2010 @ 12:07:28 #111
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88589888
MI-etje: ik heb me ook ingelezen op alle alternatieven, maar het klinkt allemaal zo stom -O- Stomme anticonceptie. Ik wou dat je gewoon als je kinderen wilt kon zeggen <vruchtbaar> en als je klaar bent </vruchtbaar> :+

quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:04 schreef -marz- het volgende:

[..]

Of... dat is gewoon hoe je functioneert zonder pil :o :P
D:

_O-

Ja dat zou kunnen :o :D Ben ik gewoon een pruttelmonster :7

Oh en Vizor, waarom was mijn quote vrouwonvriendelijk dan? :P
pi_88589919
ik haalde altijd 7 & 8'en niet echt hoog niet echt laag..

Maar ik zat op de Mavo en dat is echt een fout geweest van mijn ouders..
Ik heb nooit wat gedaan aan mijn huiswerk hetzelfde op de MTS...
Ik had denk ik veel beter havo / vwo kunnen gaan doen, dan was ik veel meer uitgedaagd en had ik tenminste moeite moeten doen.
  donderdag 11 november 2010 @ 12:08:51 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88589939
quote:

[..]

SPOILER
Oh wat leuk! O+

Ja ik had me wat beter moeten inlezen toen ik dacht "ik doe het eens een maand of twee zonder *) " :') Faal.
pi_88589973
pfff ontpillen, bah... wat een drama was dat bij mij..
Daarom ben ik toch maar weer aan de pil gegaan...
Vriend en ik zijn er nog niet helemaal uit of we nou wel of geen kinderen willen..
Hij wil wel heel graag een kindje met mij, maar ja, hij heeft al 2 kinderen en is 19 jaar ouder dan ik :P
Dus ik vind het nog niet zo'n makkelijke beslissing..
Maar ik twijfel wel genoeg om toch maar niet een spiraaltje te nemen dan.
pi_88589981
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
MI-etje: ik heb me ook ingelezen op alle alternatieven, maar het klinkt allemaal zo stom -O- Stomme anticonceptie. Ik wou dat je gewoon als je kinderen wilt kon zeggen <vruchtbaar> en als je klaar bent </vruchtbaar> :+

[..]

D:

_O-

Ja dat zou kunnen :o :D Ben ik gewoon een pruttelmonster :7

Oh en Vizor, waarom was mijn quote vrouwonvriendelijk dan? :P
Niet vrouwonvriendelijk, alleen komt het raar bij mij over dat een vrouw zo'n quote geniaal vindt ;)
  donderdag 11 november 2010 @ 12:10:19 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88589986
Ik wou dat het al zaterdag was ;(.

Ik heb even geen zin in vervelende pubers :{w.
Niet meer actief op Fok!
pi_88589997
quote:

SPOILER
cool ^O^

Maar ik ben bevooroordeeld, mijn eierstokken verkeren in een constante wapper fase. Volgens mij proberen ze me iets te vertellen O-) Maar dat negeer ik gewoon nog even :7
pi_88590004
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:06 schreef Viking84 het volgende:
Koel, miniCoco's! :o.
Hopelijk wel, als alles lukt en een beetje meezit, dan zou ik over +/- 1,5 - 2 jaar de eerste eruit kunnen persen *O*

En we weten nu de namen al :D

SPOILER
pi_88590013
Ik had een TIEN voor Nederlands *)

O dat is wel erg ingewikkeld ja progje..
  donderdag 11 november 2010 @ 12:11:39 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88590038
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:10 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hopelijk wel, als alles lukt en een beetje meezit, dan zou ik over +/- 1,5 - 2 jaar de eerste eruit kunnen persen *O*

En we weten nu de namen al :D

SPOILER
Hahaha :D.

Leuk!

Ik heb ook al wat kindernamen liggen, maar ik moet nog maar zien of het er ooit van komt.
Niet meer actief op Fok!
pi_88590070
mijn vriend en ik hebben er een sport van gemaakt de lelijkste kindernamen te verzinnen.. :P
pi_88590072
Mijn kind moet denk ik naamloos door het leven, want ik vind geen enkele naam leuk genoeg voor MIJN eventuele toekomstige kind. }:|
pi_88590095
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:10 schreef progje het volgende:
pfff ontpillen, bah... wat een drama was dat bij mij..
Daarom ben ik toch maar weer aan de pil gegaan...
Vriend en ik zijn er nog niet helemaal uit of we nou wel of geen kinderen willen..
Hij wil wel heel graag een kindje met mij, maar ja, hij heeft al 2 kinderen en is 19 jaar ouder dan ik :P
Dus ik vind het nog niet zo'n makkelijke beslissing..
Maar ik twijfel wel genoeg om toch maar niet een spiraaltje te nemen dan.
De vraag of je wel of niet kinderen is denk ik makkelijker te beantwoorden dan de vraag wanneer je ze wil....

Als ik het zo lees :)
  donderdag 11 november 2010 @ 12:13:46 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88590115
Meisjesnaam O+ Zal ze d'r hele leven moeten spellen, maar ik vind hem wel erg mooi! O+

Vizormans: ahja ik bedoelde dat ik niet snapte waarom jij dat niet snapte :P
pi_88590156
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:11 schreef Viking84 het volgende:

Hahaha :D.

Leuk!

Ik heb ook al wat kindernamen liggen, maar ik moet nog maar zien of het er ooit van komt.
Nou ja, we moeten ook nog maar zien of het gaat lukken. Voor hetzelfde geld is een van ons onvruchtbaar.
SPOILER
Maar, als we geen kinderen kunnen krijgen, dan gaan we veel reizen enzo. Manlief wordt dan archeoloog en gaat in verre landen graven. Heb ik mijn eigen Indy O+
pi_88590196
quote:
17s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meisjesnaam O+ Zal ze d'r hele leven moeten spellen, maar ik vind hem wel erg mooi! O+

Ken je de boeken ook? Die zijn ook O+
pi_88590200
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

De vraag of je wel of niet kinderen is denk ik makkelijker te beantwoorden dan de vraag wanneer je ze wil....

Als ik het zo lees :)
Nou, ik vind het nogal moeilijk, want dan krijgt ons kindje sowieso een vader die nogal oud is...
Nu staat mijn vriend nog midden in het leven en iedereen schat hem ook zo'n 10 jaar jonger dan hij is. Maar toch.. Ik vind het moeilijk... En iedereen heeft er ook altijd zo heerlijk een mening over... En meestal trek ik me daar niet zoveel van aan hoor, maar je altijd maar moeten verdedigen is ook zo vermoeiend.. En de 2de leg grapjes en blablabla. En 1 van zijn dochters roept al dat ze hoopt dat we NOOIT aan kinderen beginnen en zijn ex-vrouw doet al dramatisch over ons trouwen, laat staan als ze hoort dat ik zwanger van hem ben.. Pfff. gezeik allemaal

Maar je hebt gelijk, als ik het wel wil, dan moet ik ook niet nog eens 3 jaar gaan wachten...
  donderdag 11 november 2010 @ 12:16:22 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88590213
Eigen Indy is ook leuk :Y.

Voordeel voor progje is natuurlijk wel dat mannen nog op vrij hoge leeftijd kinderen kunnen verwekken :).
Niet meer actief op Fok!
pi_88590215
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:12 schreef progje het volgende:
mijn vriend en ik hebben er een sport van gemaakt de lelijkste kindernamen te verzinnen.. :P
Haha, nice :D Care to share?
pi_88590242
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Haha, nice :D Care to share?
Henk-jan rupert staat op dit moment op nummer 1 :D
pi_88590279
Hoera! Ik heb mail dat ik mijn bronnen kan bezichtigen en dat ik ze mag fotograferen! *O* *O* *O*
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_88590360
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:16 schreef progje het volgende:

Nou, ik vind het nogal moeilijk, want dan krijgt ons kindje sowieso een vader die nogal oud is...
Nu staat mijn vriend nog midden in het leven en iedereen schat hem ook zo'n 10 jaar jonger dan hij is. Maar toch.. Ik vind het moeilijk... En iedereen heeft er ook altijd zo heerlijk een mening over... En meestal trek ik me daar niet zoveel van aan hoor, maar je altijd maar moeten verdedigen is ook zo vermoeiend.. En de 2de leg grapjes en blablabla. En 1 van zijn dochters roept al dat ze hoopt dat we NOOIT aan kinderen beginnen en zijn ex-vrouw doet al dramatisch over ons trouwen, laat staan als ze hoort dat ik zwanger van hem ben.. Pfff. gezeik allemaal

Maar je hebt gelijk, als ik het wel wil, dan moet ik ook niet nog eens 3 jaar gaan wachten...
Als ik het zo lees dan hebben heel veel mensen een mening over jullie. En dat zul je op een bepaalde manier naast je neer moeten leggen/ een plekje moeten geven.

Doe wat jij wil! Wat je gevoel zegt! Je leeft maar 1 keer :)

Het leeftijdsverschil is er nou eenmaal, hij heeft meer tijd gehad om dingen mee te maken = fact of life en daar verander je niks meer aan. Schijnbaar is het leeftijdsverschil in jullie relatie geen issue :)

Zijn ex, zijn dochter en alle andere mensen hebben niks te zeggen over de invulling van jullie relatie.

Maar even voor mijn nieuwsgierigheid, hoe oud ben je? :)
pi_88590366
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:17 schreef progje het volgende:

Henk-jan rupert staat op dit moment op nummer 1 :D
:o

Wat is daar zo erg aan? Zo heet mijn man :(
pi_88590380
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

:D
pi_88590389
_O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_88590414
:D _O-
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_88590477
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Ewelina het volgende:
Hoera! Ik heb mail dat ik mijn bronnen kan bezichtigen en dat ik ze mag fotograferen! *O* *O* *O*
Yay! Gz :)
pi_88590514
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

wat is nu het goede antwoord hier op...

hopen dat je een grapje maakt is ook weer dubbel lullig :D
pi_88590530
Tof Ewelina! *O*
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_88590564
quote:
17s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

Het feit dat er emotie met redenering wordt vergeleken. Is m.i. niet iets wat vrouwen snel zullen doen :P (Of ik moet gister de quote niet goed gelezen hebben)

_O- @ Henk-Jan Rupert escalatie...

^O^ voor Ewa

Vind Fedde nog wel leuk, maar Aenea?! Hoe spreek je dat uit? (vraagt degene met een moeilijke nickname :'))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')