Wat zinloos... een tekstvertaling uit je kop léren! Het is toch veel nuttiger om gewoon daar, ter plaatste, te vertalen?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef -marz- het volgende:
O ik zat net nog te denken aan hoe ik het klasgemiddelde van het kleine, competitieve latijnklasje omlaag trok met mijn altijd keurig uitgemikte 5,5.![]()
en op het examen haalde ik een 8 doordat ik de volledige tekstvertaling die we hadden moeten leren in uitgegumd potlood in mijn woordenboek had geschreven, maar dat weet niemand
Pruttelen klinkt niet best! Ik denk dat je even toch moet doorzetten Maria als je echt wilt stoppen, dit houdt vast niet lang aan.
Ahquote:Op donderdag 11 november 2010 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben al sinds mn 15e aan de pil, dus ik wou nu ik in het buitenland ben eens checken hoe ik functioneer zonder. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat als je het maar voor korte tijd probeert je hoogst waarschijnlijk de hele tijd aan het ontpillen bent en dus allemaal stomme symptomen krijgt en de kans erg groot is dat je ongesteldheid zich veel later dan normaal aandientWat weer zorgt voor extra stress, ook al weet ik donders goed dat de kans op MiniMaria minimaal is
![]()
Kortom: nog niet echt een succes tot nu toe
En Nederlands dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef V1z0R het volgende:
6jes-cultuur aanhanger!
Alleen de makkelijke vakken als Engels, wiskunde, natuurkunde en scheikunde had ik altijd negens
Of... dat is gewoon hoe je functioneert zonder pilquote:Op donderdag 11 november 2010 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben al sinds mn 15e aan de pil, dus ik wou nu ik in het buitenland ben eens checken hoe ik functioneer zonder. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat als je het maar voor korte tijd probeert je hoogst waarschijnlijk de hele tijd aan het ontpillen bent en dus allemaal stomme symptomen krijgt
Ik wil binnenkort ook eens gaan stoppen met de pil. Schijnt dat je lijf ongeveer een half tot één jaar nodig kan hebben om alles weer zelf netjes te regelen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben al sinds mn 15e aan de pil, dus ik wou nu ik in het buitenland ben eens checken hoe ik functioneer zonder. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat als je het maar voor korte tijd probeert je hoogst waarschijnlijk de hele tijd aan het ontpillen bent en dus allemaal stomme symptomen krijgt en de kans erg groot is dat je ongesteldheid zich veel later dan normaal aandientWat weer zorgt voor extra stress, ook al weet ik donders goed dat de kans op MiniMaria minimaal is
![]()
Kortom: nog niet echt een succes tot nu toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idem! Alleen wiskunde altijd slecht maar voor eindexamen iets van een 8.7 haha.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef V1z0R het volgende:
6jes-cultuur aanhanger!
Alleen de makkelijke vakken als Engels, wiskunde, natuurkunde en scheikunde had ik altijd negens
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort ook eens gaan stoppen met de pil. Schijnt dat je lijf ongeveer een half tot één jaar nodig kan hebben om alles weer zelf netjes te regelen.Koel, miniCoco's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Nederlands is niet makkelijkquote:
D:quote:Op donderdag 11 november 2010 12:04 schreef -marz- het volgende:
[..]
Of... dat is gewoon hoe je functioneert zonder pil![]()
[..]
Ik wil binnenkort ook eens gaan stoppen met de pil. Schijnt dat je lijf ongeveer een half tot één jaar nodig kan hebben om alles weer zelf netjes te regelen.Oh wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik had me wat beter moeten inlezen toen ik dacht "ik doe het eens een maand of twee zonder"
Faal.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Niet vrouwonvriendelijk, alleen komt het raar bij mij over dat een vrouw zo'n quote geniaal vindtquote:Op donderdag 11 november 2010 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
MI-etje: ik heb me ook ingelezen op alle alternatieven, maar het klinkt allemaal zo stomStomme anticonceptie. Ik wou dat je gewoon als je kinderen wilt kon zeggen <vruchtbaar> en als je klaar bent </vruchtbaar>
![]()
[..]
D:
![]()
Ja dat zou kunnen![]()
Ben ik gewoon een pruttelmonster
![]()
Oh en Vizor, waarom was mijn quote vrouwonvriendelijk dan?
Ik wil binnenkort ook eens gaan stoppen met de pil. Schijnt dat je lijf ongeveer een half tot één jaar nodig kan hebben om alles weer zelf netjes te regelen.coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik ben bevooroordeeld, mijn eierstokken verkeren in een constante wapper fase. Volgens mij proberen ze me iets te vertellenMaar dat negeer ik gewoon nog even
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Hopelijk wel, als alles lukt en een beetje meezit, dan zou ik over +/- 1,5 - 2 jaar de eerste eruit kunnen persenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hopelijk wel, als alles lukt en een beetje meezit, dan zou ik over +/- 1,5 - 2 jaar de eerste eruit kunnen persen![]()
En we weten nu de namen alHahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Leuk!
Ik heb ook al wat kindernamen liggen, maar ik moet nog maar zien of het er ooit van komt.Niet meer actief op Fok!
De vraag of je wel of niet kinderen is denk ik makkelijker te beantwoorden dan de vraag wanneer je ze wil....quote:Op donderdag 11 november 2010 12:10 schreef progje het volgende:
pfff ontpillen, bah... wat een drama was dat bij mij..
Daarom ben ik toch maar weer aan de pil gegaan...
Vriend en ik zijn er nog niet helemaal uit of we nou wel of geen kinderen willen..
Hij wil wel heel graag een kindje met mij, maar ja, hij heeft al 2 kinderen en is 19 jaar ouder dan ik
Dus ik vind het nog niet zo'n makkelijke beslissing..
Maar ik twijfel wel genoeg om toch maar niet een spiraaltje te nemen dan.
Nou ja, we moeten ook nog maar zien of het gaat lukken. Voor hetzelfde geld is een van ons onvruchtbaar.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:11 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha.
Leuk!
Ik heb ook al wat kindernamen liggen, maar ik moet nog maar zien of het er ooit van komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar, als we geen kinderen kunnen krijgen, dan gaan we veel reizen enzo. Manlief wordt dan archeoloog en gaat in verre landen graven. Heb ik mijn eigen Indy![]()
Ken je de boeken ook? Die zijn ookquote:Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
MeisjesnaamZal ze d'r hele leven moeten spellen, maar ik vind hem wel erg mooi!
![]()
Vizormans: ahja ik bedoelde dat ik niet snapte waarom jij dat niet snapte
Nou, ik vind het nogal moeilijk, want dan krijgt ons kindje sowieso een vader die nogal oud is...quote:Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
De vraag of je wel of niet kinderen is denk ik makkelijker te beantwoorden dan de vraag wanneer je ze wil....
Als ik het zo lees
Haha, nicequote:Op donderdag 11 november 2010 12:12 schreef progje het volgende:
mijn vriend en ik hebben er een sport van gemaakt de lelijkste kindernamen te verzinnen..
Henk-jan rupert staat op dit moment op nummer 1quote:Op donderdag 11 november 2010 12:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haha, niceCare to share?
Als ik het zo lees dan hebben heel veel mensen een mening over jullie. En dat zul je op een bepaalde manier naast je neer moeten leggen/ een plekje moeten geven.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:16 schreef progje het volgende:
Nou, ik vind het nogal moeilijk, want dan krijgt ons kindje sowieso een vader die nogal oud is...
Nu staat mijn vriend nog midden in het leven en iedereen schat hem ook zo'n 10 jaar jonger dan hij is. Maar toch.. Ik vind het moeilijk... En iedereen heeft er ook altijd zo heerlijk een mening over... En meestal trek ik me daar niet zoveel van aan hoor, maar je altijd maar moeten verdedigen is ook zo vermoeiend.. En de 2de leg grapjes en blablabla. En 1 van zijn dochters roept al dat ze hoopt dat we NOOIT aan kinderen beginnen en zijn ex-vrouw doet al dramatisch over ons trouwen, laat staan als ze hoort dat ik zwanger van hem ben.. Pfff. gezeik allemaal
Maar je hebt gelijk, als ik het wel wil, dan moet ik ook niet nog eens 3 jaar gaan wachten...
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:17 schreef progje het volgende:
Henk-jan rupert staat op dit moment op nummer 1
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat is daar zo erg aan? Zo heet mijn man
Yay! Gzquote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Ewelina het volgende:
Hoera! Ik heb mail dat ik mijn bronnen kan bezichtigen en dat ik ze mag fotograferen!![]()
![]()
wat is nu het goede antwoord hier op...quote:Op donderdag 11 november 2010 12:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat is daar zo erg aan? Zo heet mijn man
Het feit dat er emotie met redenering wordt vergeleken. Is m.i. niet iets wat vrouwen snel zullen doenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
MeisjesnaamZal ze d'r hele leven moeten spellen, maar ik vind hem wel erg mooi!
![]()
Vizormans: ahja ik bedoelde dat ik niet snapte waarom jij dat niet snapte
30quote:Op donderdag 11 november 2010 12:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Als ik het zo lees dan hebben heel veel mensen een mening over jullie. En dat zul je op een bepaalde manier naast je neer moeten leggen/ een plekje moeten geven.
Doe wat jij wil! Wat je gevoel zegt! Je leeft maar 1 keer
Het leeftijdsverschil is er nou eenmaal, hij heeft meer tijd gehad om dingen mee te maken = fact of life en daar verander je niks meer aan. Schijnbaar is het leeftijdsverschil in jullie relatie geen issue
Zijn ex, zijn dochter en alle andere mensen hebben niks te zeggen over de invulling van jullie relatie.
Maar even voor mijn nieuwsgierigheid, hoe oud ben je?
Ik maak maar een grapje hoor. Mijn man heet gelukkig gewoon Diederick-Clementquote:Op donderdag 11 november 2010 12:25 schreef progje het volgende:
wat is nu het goede antwoord hier op...
hopen dat je een grapje maakt is ook weer dubbel lullig
Haha, nee joh. Ik ben sowieso niet snel beledigd. Vandaag wel in een extra flauwe bui ^^quote:Op donderdag 11 november 2010 12:33 schreef progje het volgende:
ik had al zo'n vermoeden aangezien ik denk ik dezelfde grap had gemaakt, maar ik zag het al gebeuren dat ik je dan nog eens dubbel zou beledigen(dat soort dingen overkomen mij echt altijd namelijk)
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapje hoor. Mijn man heet gelukkig gewoon Diederick-Clement
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik zou denken Ee-née-jaa!quote:Op donderdag 11 november 2010 12:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het feit dat er emotie met redenering wordt vergeleken. Is m.i. niet iets wat vrouwen snel zullen doen(Of ik moet gister de quote niet goed gelezen hebben)
@ Henk-Jan Rupert escalatie...
voor Ewa
Vind Fedde nog wel leuk, maar Aenea?! Hoe spreek je dat uit? (vraagt degene met een moeilijke nickname)
mijn lief zit te ver weg. Maar, ik heb wel gedouched...quote:Op donderdag 11 november 2010 12:36 schreef -marz- het volgende:
En wie heeft er allemaal al met z'n lief gedoucht vandaag?
Not me!
Van dattem!quote:Op donderdag 11 november 2010 12:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
mijn lief zit te ver weg. Maar, ik heb wel gedouched...
Oke, had niet zo 1-2-3 door dat het om een Jamaicaan ging... Maar ik snap hem, en waarom jij het een puike kwoot vind.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ewelinaaa!![]()
![]()
[..]
Ik zou denken Ee-née-jaa!
En mbt kwoot: is meer dat je altijd vanuit een bepaalde positionaliteit spreekt/schrijft, en dat in zijn geval (hij is Jamaicaan wonende in Engeland), hij dus die positie niet kan ontsnappen, en zich vanuit die positie veelal bezig houdt met diaspora enzo. En ook: the heart has its reasons (om bepaalde topics te behandelen dus).
Die van mij zat al op het werk toen ik mijn bed uit kwam.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:36 schreef -marz- het volgende:
Not me!
Lol, ja. Ik dacht al, óf mijn grapje is echt zo flauw dat niemand het leuk vindt*, óf men denkt dat ik dit meen. Manlief heet gewoon Martijnquote:Op donderdag 11 november 2010 12:37 schreef Viking84 het volgende:
.
Hopelijk was dat ook een grapje. Weet ik wel zeker, want ik kan op Facebook zien wie je hubby is
.
jawel, ik wilde al weer een opmerking maken..quote:Op donderdag 11 november 2010 12:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lol, ja. Ik dacht al, óf mijn grapje is echt zo flauw dat niemand het leuk vindt*, óf men denkt dat ik dit meen. Manlief heet gewoon Martijn![]()
*ik ben echt te flauw vandaag. Vind mezelf steeds té grappig, maar de rest vindt van niet
Ja, dat. Zo vinden wij het tenminste het mooist.quote:
Haha, snap het wel hoor. Ik ben zelf heel vaak niet serieus, lekker droog, sarcastisch enzo. Maar ik vergeet wel eens dat andere mensen dat niet zijn. Dus dan lach ik heel hard om iets dat iemand serieus meentquote:Op donderdag 11 november 2010 12:57 schreef progje het volgende:
jawel, ik wilde al weer een opmerking maken..
Maar zoals ik al zei, ik ga echt serieus altijd de mist in met dat soort dingen...
Dus ik durf niet meer
ik godzijdank niet, wat een hel is datquote:Op donderdag 11 november 2010 12:36 schreef -marz- het volgende:
Not me!
Daar heeft iedereen wel eens last van. Toch?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
*ik ben echt te flauw vandaag. Vind mezelf steeds té grappig, maar de rest vindt van niet
Ik hou er ook niet zo van. Hij pikt altijd het warme water in ><quote:Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
ik godzijdank niet, wat een hel is dat
Volgens mij wel hoor. Ik in ieder geval wel. En manlief heeft dat ook geregeld.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef -marz- het volgende:
Daar heeft iedereen wel eens last van. Toch?
Nou ja, meer gewoon de spetters die van hem afketsen, zeg maar. Dus dan word je zelf maar een klein beetje nat van het water, maar daardoor krijg je het juist vies koud ><quote:
Veel te kleine ruimte, ruzie maken om het water dat volgens hem te heet en volgens mij te koud is.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
ik godzijdank niet, wat een hel is dat
Met je reet op de heet water kant van de kraan belanden en een week niet fatsoenlijk kunnen zittenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Veel te kleine ruimte, ruzie maken om het water dat volgens hem te heet en volgens mij te koud is.
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:05 schreef V1z0R het volgende:
Met je reet op de heet water kant van de kraan belanden en een week niet fatsoenlijk kunnen zitten
ja, hij douchet mega-koud en ik mega-warmquote:Op donderdag 11 november 2010 13:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Veel te kleine ruimte, ruzie maken om het water dat volgens hem te heet en volgens mij te koud is.
ja dat dusquote:Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haha, snap het wel hoor. Ik ben zelf heel vaak niet serieus, lekker droog, sarcastisch enzo. Maar ik vergeet wel eens dat andere mensen dat niet zijn. Dus dan lach ik heel hard om iets dat iemand serieus meent
Lijk mij wel de bedoeling!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat gebeurt je ook maar één keer, of niet?
Oh ja, dat heb ik ook vaak. Sta je daar HA HA HA! te lachen omdat het zo droog is en zit iemand je met zo'n serieuze snoet aan te kijken.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haha, snap het wel hoor. Ik ben zelf heel vaak niet serieus, lekker droog, sarcastisch enzo. Maar ik vergeet wel eens dat andere mensen dat niet zijn. Dus dan lach ik heel hard om iets dat iemand serieus meent
quote:
`quote:Op donderdag 11 november 2010 13:15 schreef -marz- het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik ook vaak. Sta je daar HA HA HA! te lachen omdat het zo droog is en zit iemand je met zo'n serieuze snoet aan te kijken.
Ik stond laatst ook te lachen nadat ik iemands naam per ongeluk in die van een bekende voetballer veranderd had. Ik: "Dat hoort u vast vaker!"
Hij: "Euh nee."
Mensen die ook aan die tafel zaten:![]()
![]()
Riiiight
Een van mijn ergste gruwels. Douchegordijn dat aan je kont plaktquote:Op donderdag 11 november 2010 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik douche is het bijna altijd samen met mn liefjuist gezellig!
We hebben geen cabine, dat scheelt wel, gewoon een deel van de badkamer afgescheiden van de rest dmv douchegordijn.
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[..]
`Herkenbaar ^^
Soms bega ik dan de fout om toch te proberen uit te leggen wat zo grappig was. En dan hoor ik mezelf praten en dan denk ik "daaaammmmnnnn, wat ben jij ongelooflijk saai nu".
En dat met die mail die in steenkolen-Duits was opgesteldquote:
Ben je daarom in slank?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Een van mijn ergste gruwels. Douchegordijn dat aan je kont plakt
quote:
Inloopdouche op de groei hierquote:Op donderdag 11 november 2010 13:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben een douche van 1 bij 1 omdat in een cabine van 80 of 90 mijn ass niet past.
Ik heb geen bad omdat je in een appartement als het onze geen zwembad kwijt kan waar ik in pas!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:38 schreef -marz- het volgende:
Ik heb een extra diep bad omdat ik anders niet onder water ben als ik in bad lig.
*meldtquote:Op donderdag 11 november 2010 12:36 schreef -marz- het volgende:
Not me!
[..]
Ik wil binnenkort ook eens gaan stoppen met de pil. Schijnt dat je lijf ongeveer een half tot één jaar nodig kan hebben om alles weer zelf netjes te regelen.Wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ewelinavoor je bronnen!
Swietje: bestand - afdrukken - vinkje dubbelzijdig?Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
En hier word je ook genegeerdquote:Op donderdag 11 november 2010 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik douche is het bijna altijd samen met mn liefjuist gezellig!
We hebben geen cabine, dat scheelt wel, gewoon een deel van de badkamer afgescheiden van de rest dmv douchegordijn.
Hoi trouwensik post even niet deze week want ik maak er toch een potje van
![]()
Vriend zit een week in Denver en ik ben echt niet geschikt voor alleenwonen.... gelukkig is het maar kort.
Heb je al gekloot met portrait vs. landscape?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:51 schreef Swietje het volgende:
Hm. Ik weet dat het hier niet hoort maar ik heb snel uitleg nodig.. Wie weet hoe ik in Word 2007 2 pagina's op 1 vel kan afdrukken? Als ik die optie aanklik bij afdrukken dan doet 'ie dat namelijk niet. Dan krijg ik 1 mini pagina op mijn vel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er moeten wel twee pagina's zijn om af te drukken natuurlijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:51 schreef Swietje het volgende:
Hm. Ik weet dat het hier niet hoort maar ik heb snel uitleg nodig.. Wie weet hoe ik in Word 2007 2 pagina's op 1 vel kan afdrukken? Als ik die optie aanklik bij afdrukken dan doet 'ie dat namelijk niet. Dan krijg ik 1 mini pagina op mijn vel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik las het gister, totaal niet aardigquote:Op donderdag 11 november 2010 13:52 schreef Chicolate het volgende:
XM wat een onvriendelijke manier van afwijzen.
Ik moet nog een beetje wennen aan lenzen, was ze vergeten uit te doen dus heb ermee geslapen. En nu een beetje brak, slapen wilde niet echt lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |