abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 november 2010 @ 11:58:47 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88589467
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef -marz- het volgende:
O ik zat net nog te denken aan hoe ik het klasgemiddelde van het kleine, competitieve latijnklasje omlaag trok met mijn altijd keurig uitgemikte 5,5. 8-)

en op het examen haalde ik een 8 doordat ik de volledige tekstvertaling die we hadden moeten leren in uitgegumd potlood in mijn woordenboek had geschreven, maar dat weet niemand

Pruttelen klinkt niet best! Ik denk dat je even toch moet doorzetten Maria als je echt wilt stoppen, dit houdt vast niet lang aan.
Wat zinloos... een tekstvertaling uit je kop léren! Het is toch veel nuttiger om gewoon daar, ter plaatste, te vertalen?
Niet meer actief op Fok!
pi_88589613
Ja nee, we moesten het eerst vertalen in de les en tijdens het eindexamen kreeg je vragen over de inhoud van de tekst (dus moest je de vertaling uit je hoofd leren want voor vertalen tijdens het examen zou er niet genoeg tijd zijn).

Maar idd erg zinloos. Dat hele Latijn mogen ze van mij afschaffen trouwens! Hahaha! :+
Springfield's looking pretty dusty today
pi_88589693
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik ben al sinds mn 15e aan de pil, dus ik wou nu ik in het buitenland ben eens checken hoe ik functioneer zonder. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat als je het maar voor korte tijd probeert je hoogst waarschijnlijk de hele tijd aan het ontpillen bent en dus allemaal stomme symptomen krijgt en de kans erg groot is dat je ongesteldheid zich veel later dan normaal aandient :') Wat weer zorgt voor extra stress, ook al weet ik donders goed dat de kans op MiniMaria minimaal is (8>

Kortom: nog niet echt een succes tot nu toe _O-
Ah :D ja die stress ken ik :P
Ben uiteindelijk van pil naar mirena gegaan.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_88589700
6jes-cultuur aanhanger! :D

Alleen de makkelijke vakken als Engels, wiskunde, natuurkunde en scheikunde had ik altijd negens :6
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 11 november 2010 @ 12:03:41 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88589715
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef V1z0R het volgende:

Alleen de makkelijke vakken als Engels, wiskunde, natuurkunde en scheikunde had ik altijd negens :6
En Nederlands dan? >:)
Niet meer actief op Fok!
pi_88589736
quote:

[..]

Ik ben al sinds mn 15e aan de pil, dus ik wou nu ik in het buitenland ben eens checken hoe ik functioneer zonder. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat als je het maar voor korte tijd probeert je hoogst waarschijnlijk de hele tijd aan het ontpillen bent en dus allemaal stomme symptomen krijgt
Of... dat is gewoon hoe je functioneert zonder pil :o :P
pi_88589819
quote:

Ik ben al sinds mn 15e aan de pil, dus ik wou nu ik in het buitenland ben eens checken hoe ik functioneer zonder. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat als je het maar voor korte tijd probeert je hoogst waarschijnlijk de hele tijd aan het ontpillen bent en dus allemaal stomme symptomen krijgt en de kans erg groot is dat je ongesteldheid zich veel later dan normaal aandient :') Wat weer zorgt voor extra stress, ook al weet ik donders goed dat de kans op MiniMaria minimaal is (8>

Kortom: nog niet echt een succes tot nu toe _O-
Ik wil binnenkort ook eens gaan stoppen met de pil. Schijnt dat je lijf ongeveer een half tot één jaar nodig kan hebben om alles weer zelf netjes te regelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88589837
quote:
Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef V1z0R het volgende:

idem! Alleen wiskunde altijd slecht maar voor eindexamen iets van een 8.7 haha.
  donderdag 11 november 2010 @ 12:06:39 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88589849
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik wil binnenkort ook eens gaan stoppen met de pil. Schijnt dat je lijf ongeveer een half tot één jaar nodig kan hebben om alles weer zelf netjes te regelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel, miniCoco's! :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_88589878
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En Nederlands dan? >:)
Nederlands is niet makkelijk :{w
Had een kleine 7 op m'n examen, maar was vooral door het begrijpend lezen.

@Coco, klopt! M'n ma wou ook kinderen maar kon pas jaar na gestopt te zijn zwanger raken.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 11 november 2010 @ 12:07:28 #111
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88589888
MI-etje: ik heb me ook ingelezen op alle alternatieven, maar het klinkt allemaal zo stom -O- Stomme anticonceptie. Ik wou dat je gewoon als je kinderen wilt kon zeggen <vruchtbaar> en als je klaar bent </vruchtbaar> :+

quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:04 schreef -marz- het volgende:

[..]

Of... dat is gewoon hoe je functioneert zonder pil :o :P
D:

_O-

Ja dat zou kunnen :o :D Ben ik gewoon een pruttelmonster :7

Oh en Vizor, waarom was mijn quote vrouwonvriendelijk dan? :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_88589919
ik haalde altijd 7 & 8'en niet echt hoog niet echt laag..

Maar ik zat op de Mavo en dat is echt een fout geweest van mijn ouders..
Ik heb nooit wat gedaan aan mijn huiswerk hetzelfde op de MTS...
Ik had denk ik veel beter havo / vwo kunnen gaan doen, dan was ik veel meer uitgedaagd en had ik tenminste moeite moeten doen.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  donderdag 11 november 2010 @ 12:08:51 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88589939
quote:

[..]

SPOILER
Oh wat leuk! O+

Ja ik had me wat beter moeten inlezen toen ik dacht "ik doe het eens een maand of twee zonder *) " :') Faal.
pi_88589973
pfff ontpillen, bah... wat een drama was dat bij mij..
Daarom ben ik toch maar weer aan de pil gegaan...
Vriend en ik zijn er nog niet helemaal uit of we nou wel of geen kinderen willen..
Hij wil wel heel graag een kindje met mij, maar ja, hij heeft al 2 kinderen en is 19 jaar ouder dan ik :P
Dus ik vind het nog niet zo'n makkelijke beslissing..
Maar ik twijfel wel genoeg om toch maar niet een spiraaltje te nemen dan.
pi_88589981
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
MI-etje: ik heb me ook ingelezen op alle alternatieven, maar het klinkt allemaal zo stom -O- Stomme anticonceptie. Ik wou dat je gewoon als je kinderen wilt kon zeggen <vruchtbaar> en als je klaar bent </vruchtbaar> :+

[..]

D:

_O-

Ja dat zou kunnen :o :D Ben ik gewoon een pruttelmonster :7

Oh en Vizor, waarom was mijn quote vrouwonvriendelijk dan? :P
Niet vrouwonvriendelijk, alleen komt het raar bij mij over dat een vrouw zo'n quote geniaal vindt ;)
  donderdag 11 november 2010 @ 12:10:19 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88589986
Ik wou dat het al zaterdag was ;(.

Ik heb even geen zin in vervelende pubers :{w.
Niet meer actief op Fok!
pi_88589997
quote:

SPOILER
cool ^O^

Maar ik ben bevooroordeeld, mijn eierstokken verkeren in een constante wapper fase. Volgens mij proberen ze me iets te vertellen O-) Maar dat negeer ik gewoon nog even :7
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_88590004
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:06 schreef Viking84 het volgende:
Koel, miniCoco's! :o.
Hopelijk wel, als alles lukt en een beetje meezit, dan zou ik over +/- 1,5 - 2 jaar de eerste eruit kunnen persen *O*

En we weten nu de namen al :D

SPOILER
pi_88590013
Ik had een TIEN voor Nederlands *)

O dat is wel erg ingewikkeld ja progje..
  donderdag 11 november 2010 @ 12:11:39 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88590038
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:10 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hopelijk wel, als alles lukt en een beetje meezit, dan zou ik over +/- 1,5 - 2 jaar de eerste eruit kunnen persen *O*

En we weten nu de namen al :D

SPOILER
Hahaha :D.

Leuk!

Ik heb ook al wat kindernamen liggen, maar ik moet nog maar zien of het er ooit van komt.
Niet meer actief op Fok!
pi_88590070
mijn vriend en ik hebben er een sport van gemaakt de lelijkste kindernamen te verzinnen.. :P
pi_88590072
Mijn kind moet denk ik naamloos door het leven, want ik vind geen enkele naam leuk genoeg voor MIJN eventuele toekomstige kind. }:|
pi_88590095
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:10 schreef progje het volgende:
pfff ontpillen, bah... wat een drama was dat bij mij..
Daarom ben ik toch maar weer aan de pil gegaan...
Vriend en ik zijn er nog niet helemaal uit of we nou wel of geen kinderen willen..
Hij wil wel heel graag een kindje met mij, maar ja, hij heeft al 2 kinderen en is 19 jaar ouder dan ik :P
Dus ik vind het nog niet zo'n makkelijke beslissing..
Maar ik twijfel wel genoeg om toch maar niet een spiraaltje te nemen dan.
De vraag of je wel of niet kinderen is denk ik makkelijker te beantwoorden dan de vraag wanneer je ze wil....

Als ik het zo lees :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 11 november 2010 @ 12:13:46 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88590115
Meisjesnaam O+ Zal ze d'r hele leven moeten spellen, maar ik vind hem wel erg mooi! O+

Vizormans: ahja ik bedoelde dat ik niet snapte waarom jij dat niet snapte :P
pi_88590156
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:11 schreef Viking84 het volgende:

Hahaha :D.

Leuk!

Ik heb ook al wat kindernamen liggen, maar ik moet nog maar zien of het er ooit van komt.
Nou ja, we moeten ook nog maar zien of het gaat lukken. Voor hetzelfde geld is een van ons onvruchtbaar.
SPOILER
Maar, als we geen kinderen kunnen krijgen, dan gaan we veel reizen enzo. Manlief wordt dan archeoloog en gaat in verre landen graven. Heb ik mijn eigen Indy O+
pi_88590196
quote:
17s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meisjesnaam O+ Zal ze d'r hele leven moeten spellen, maar ik vind hem wel erg mooi! O+

Ken je de boeken ook? Die zijn ook O+
pi_88590200
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

De vraag of je wel of niet kinderen is denk ik makkelijker te beantwoorden dan de vraag wanneer je ze wil....

Als ik het zo lees :)
Nou, ik vind het nogal moeilijk, want dan krijgt ons kindje sowieso een vader die nogal oud is...
Nu staat mijn vriend nog midden in het leven en iedereen schat hem ook zo'n 10 jaar jonger dan hij is. Maar toch.. Ik vind het moeilijk... En iedereen heeft er ook altijd zo heerlijk een mening over... En meestal trek ik me daar niet zoveel van aan hoor, maar je altijd maar moeten verdedigen is ook zo vermoeiend.. En de 2de leg grapjes en blablabla. En 1 van zijn dochters roept al dat ze hoopt dat we NOOIT aan kinderen beginnen en zijn ex-vrouw doet al dramatisch over ons trouwen, laat staan als ze hoort dat ik zwanger van hem ben.. Pfff. gezeik allemaal

Maar je hebt gelijk, als ik het wel wil, dan moet ik ook niet nog eens 3 jaar gaan wachten...
  donderdag 11 november 2010 @ 12:16:22 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88590213
Eigen Indy is ook leuk :Y.

Voordeel voor progje is natuurlijk wel dat mannen nog op vrij hoge leeftijd kinderen kunnen verwekken :).
Niet meer actief op Fok!
pi_88590215
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:12 schreef progje het volgende:
mijn vriend en ik hebben er een sport van gemaakt de lelijkste kindernamen te verzinnen.. :P
Haha, nice :D Care to share?
pi_88590242
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Haha, nice :D Care to share?
Henk-jan rupert staat op dit moment op nummer 1 :D
pi_88590279
Hoera! Ik heb mail dat ik mijn bronnen kan bezichtigen en dat ik ze mag fotograferen! *O* *O* *O*
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_88590360
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:16 schreef progje het volgende:

Nou, ik vind het nogal moeilijk, want dan krijgt ons kindje sowieso een vader die nogal oud is...
Nu staat mijn vriend nog midden in het leven en iedereen schat hem ook zo'n 10 jaar jonger dan hij is. Maar toch.. Ik vind het moeilijk... En iedereen heeft er ook altijd zo heerlijk een mening over... En meestal trek ik me daar niet zoveel van aan hoor, maar je altijd maar moeten verdedigen is ook zo vermoeiend.. En de 2de leg grapjes en blablabla. En 1 van zijn dochters roept al dat ze hoopt dat we NOOIT aan kinderen beginnen en zijn ex-vrouw doet al dramatisch over ons trouwen, laat staan als ze hoort dat ik zwanger van hem ben.. Pfff. gezeik allemaal

Maar je hebt gelijk, als ik het wel wil, dan moet ik ook niet nog eens 3 jaar gaan wachten...
Als ik het zo lees dan hebben heel veel mensen een mening over jullie. En dat zul je op een bepaalde manier naast je neer moeten leggen/ een plekje moeten geven.

Doe wat jij wil! Wat je gevoel zegt! Je leeft maar 1 keer :)

Het leeftijdsverschil is er nou eenmaal, hij heeft meer tijd gehad om dingen mee te maken = fact of life en daar verander je niks meer aan. Schijnbaar is het leeftijdsverschil in jullie relatie geen issue :)

Zijn ex, zijn dochter en alle andere mensen hebben niks te zeggen over de invulling van jullie relatie.

Maar even voor mijn nieuwsgierigheid, hoe oud ben je? :)
pi_88590366
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:17 schreef progje het volgende:

Henk-jan rupert staat op dit moment op nummer 1 :D
:o

Wat is daar zo erg aan? Zo heet mijn man :(
pi_88590380
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

:D
pi_88590389
_O-
pi_88590414
:D _O-
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_88590477
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Ewelina het volgende:
Hoera! Ik heb mail dat ik mijn bronnen kan bezichtigen en dat ik ze mag fotograferen! *O* *O* *O*
Yay! Gz :)
pi_88590514
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

wat is nu het goede antwoord hier op...

hopen dat je een grapje maakt is ook weer dubbel lullig :D
pi_88590530
Tof Ewelina! *O*
pi_88590564
quote:
17s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

Het feit dat er emotie met redenering wordt vergeleken. Is m.i. niet iets wat vrouwen snel zullen doen :P (Of ik moet gister de quote niet goed gelezen hebben)

_O- @ Henk-Jan Rupert escalatie...

^O^ voor Ewa

Vind Fedde nog wel leuk, maar Aenea?! Hoe spreek je dat uit? (vraagt degene met een moeilijke nickname :'))
pi_88590604
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:20 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Als ik het zo lees dan hebben heel veel mensen een mening over jullie. En dat zul je op een bepaalde manier naast je neer moeten leggen/ een plekje moeten geven.

Doe wat jij wil! Wat je gevoel zegt! Je leeft maar 1 keer :)

Het leeftijdsverschil is er nou eenmaal, hij heeft meer tijd gehad om dingen mee te maken = fact of life en daar verander je niks meer aan. Schijnbaar is het leeftijdsverschil in jullie relatie geen issue :)

Zijn ex, zijn dochter en alle andere mensen hebben niks te zeggen over de invulling van jullie relatie.

Maar even voor mijn nieuwsgierigheid, hoe oud ben je? :)
30 :)

En meestal trek ik me er ook niks van aan hoor..
Maar het betekent dus wel, dat mijn vriend waarschijnlijk 51 is als hij dan weer vader wordt.
En dat is best oud...
pi_88590694
Henk-jan als naam is trouwens niks mis hoor, alleen voor ons wel, omdat mijn vader Jan heet en Henk als tweede naam heeft.. en ik vind het gewoon raar om je kinderen als roepnaam die van je ouders te geven.. (als tweede naam vind ik het wel weer een eer)

Maar rupert, nee die naam is echt niet mooi, vooral omdat ik me daar een of ander verwend rijke lui's zoontje bij voorstel..
pi_88590737
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:25 schreef progje het volgende:
wat is nu het goede antwoord hier op...

hopen dat je een grapje maakt is ook weer dubbel lullig :D
Ik maak maar een grapje hoor. Mijn man heet gelukkig gewoon Diederick-Clement :)
pi_88590796
ik had al zo'n vermoeden aangezien ik denk ik dezelfde grap had gemaakt, maar ik zag het al gebeuren dat ik je dan nog eens dubbel zou beledigen _O- (dat soort dingen overkomen mij echt altijd namelijk)
pi_88590855
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:33 schreef progje het volgende:
ik had al zo'n vermoeden aangezien ik denk ik dezelfde grap had gemaakt, maar ik zag het al gebeuren dat ik je dan nog eens dubbel zou beledigen _O- (dat soort dingen overkomen mij echt altijd namelijk)
Haha, nee joh. Ik ben sowieso niet snel beledigd. Vandaag wel in een extra flauwe bui ^^
pi_88590907
En wie heeft er allemaal al met z'n lief gedoucht vandaag?

Not me! ;(
pi_88590915
Ik ook niet, die van mij zit @Boston
  donderdag 11 november 2010 @ 12:37:40 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88590932
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik maak maar een grapje hoor. Mijn man heet gelukkig gewoon Diederick-Clement :)
:D.

Hopelijk was dat ook een grapje :'). Weet ik wel zeker, want ik kan op Facebook zien wie je hubby is :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_88591124
Heb geen lief, dus ik niet :P

SPOILER
  donderdag 11 november 2010 @ 12:43:44 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88591134
Ewelinaaa! *O* :D

quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:26 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Het feit dat er emotie met redenering wordt vergeleken. Is m.i. niet iets wat vrouwen snel zullen doen :P (Of ik moet gister de quote niet goed gelezen hebben)

_O- @ Henk-Jan Rupert escalatie...

^O^ voor Ewa

Vind Fedde nog wel leuk, maar Aenea?! Hoe spreek je dat uit? (vraagt degene met een moeilijke nickname :'))
Ik zou denken Ee-née-jaa!

En mbt kwoot: is meer dat je altijd vanuit een bepaalde positionaliteit spreekt/schrijft, en dat in zijn geval (hij is Jamaicaan wonende in Engeland), hij dus die positie niet kan ontsnappen, en zich vanuit die positie veelal bezig houdt met diaspora enzo. En ook: the heart has its reasons (om bepaalde topics te behandelen dus).
  donderdag 11 november 2010 @ 12:46:28 #151
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88591218
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:36 schreef -marz- het volgende:

Not me! ;(
mijn lief zit te ver weg. Maar, ik heb wel gedouched...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 11 november 2010 @ 12:47:40 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88591258
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:46 schreef AKnynke het volgende:

[..]

mijn lief zit te ver weg. Maar, ik heb wel gedouched...
Van dattem!
pi_88591271
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

En mbt kwoot: is meer dat je altijd vanuit een bepaalde positionaliteit spreekt/schrijft, en dat in zijn geval (hij is Jamaicaan wonende in Engeland), hij dus die positie niet kan ontsnappen, en zich vanuit die positie veelal bezig houdt met diaspora enzo. En ook: the heart has its reasons (om bepaalde topics te behandelen dus).
Oke, had niet zo 1-2-3 door dat het om een Jamaicaan ging... Maar ik snap hem, en waarom jij het een puike kwoot vind.
pi_88591427
quote:

Not me! ;(
Die van mij zat al op het werk toen ik mijn bed uit kwam.
Donderdag is geen douche samen dag :)
pi_88591551
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:37 schreef Viking84 het volgende:

:D.

Hopelijk was dat ook een grapje :'). Weet ik wel zeker, want ik kan op Facebook zien wie je hubby is :P.
Lol, ja. Ik dacht al, óf mijn grapje is echt zo flauw dat niemand het leuk vindt*, óf men denkt dat ik dit meen. Manlief heet gewoon Martijn O+

*ik ben echt te flauw vandaag. Vind mezelf steeds té grappig, maar de rest vindt van niet :+
pi_88591587
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:56 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Lol, ja. Ik dacht al, óf mijn grapje is echt zo flauw dat niemand het leuk vindt*, óf men denkt dat ik dit meen. Manlief heet gewoon Martijn O+

*ik ben echt te flauw vandaag. Vind mezelf steeds té grappig, maar de rest vindt van niet :+
jawel, ik wilde al weer een opmerking maken..

Maar zoals ik al zei, ik ga echt serieus altijd de mist in met dat soort dingen...
Dus ik durf niet meer :P
pi_88591598
quote:
Ja, dat. Zo vinden wij het tenminste het mooist.

(hehe, tis trouwens net alsof iemand heel erg twijfelt of in de war is: "Eehhh, nee. Ja!" :')
pi_88591650
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:57 schreef progje het volgende:

jawel, ik wilde al weer een opmerking maken..

Maar zoals ik al zei, ik ga echt serieus altijd de mist in met dat soort dingen...
Dus ik durf niet meer :P
Haha, snap het wel hoor. Ik ben zelf heel vaak niet serieus, lekker droog, sarcastisch enzo. Maar ik vergeet wel eens dat andere mensen dat niet zijn. Dus dan lach ik heel hard om iets dat iemand serieus meent :@
pi_88591651
quote:

Not me! ;(
ik godzijdank niet, wat een hel is dat :')
Ja doei.
pi_88591666
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Daar heeft iedereen wel eens last van. Toch?

Maarre eigenlijk houd ik ook niet zo van samen douchen. Mijn douche duurt sowieso niet langer dan 3 minuten.
Romantisch joh. :P
pi_88591678
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef motorbloempje het volgende:

Ik hou er ook niet zo van. Hij pikt altijd het warme water in ><
pi_88591702
En dan krijg jij het koude water? ;)
pi_88591710
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef -marz- het volgende:

Daar heeft iedereen wel eens last van. Toch?

Volgens mij wel hoor. Ik in ieder geval wel. En manlief heeft dat ook geregeld.
  donderdag 11 november 2010 @ 13:01:04 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88591726
Ik vind het heel af en toe wel leuk. Maar het liefst heb ik de warmwaterstraal gewoon voor mezelf alleen :@. Ik zou dat echt niet dagelijks willen geloof ik. Sorry Duuf :*.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_88591750
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:00 schreef -marz- het volgende:
En dan krijg jij het koude water? ;)
Nou ja, meer gewoon de spetters die van hem afketsen, zeg maar. Dus dan word je zelf maar een klein beetje nat van het water, maar daardoor krijg je het juist vies koud ><

Of het spettert vol mijn gezicht in. Ook niet fijn.
pi_88591777
pi_88591837
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef motorbloempje het volgende:

Veel te kleine ruimte, ruzie maken om het water dat volgens hem te heet en volgens mij te koud is. :{w
pi_88591902
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Veel te kleine ruimte, ruzie maken om het water dat volgens hem te heet en volgens mij te koud is. :{w
Met je reet op de heet water kant van de kraan belanden en een week niet fatsoenlijk kunnen zitten :{w
  donderdag 11 november 2010 @ 13:06:47 #169
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88591961
_O-
pi_88592000
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:05 schreef V1z0R het volgende:
Met je reet op de heet water kant van de kraan belanden en een week niet fatsoenlijk kunnen zitten :{w
:o :D _O-
Dat gebeurt je ook maar één keer, of niet?
pi_88592065
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

ja, hij douchet mega-koud en ik mega-warm :') da's echt afgrijselijk... :N we wisselen elkaar wel 's af, maar nee, wat een kou ;(
Ja doei.
pi_88592125
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Haha, snap het wel hoor. Ik ben zelf heel vaak niet serieus, lekker droog, sarcastisch enzo. Maar ik vergeet wel eens dat andere mensen dat niet zijn. Dus dan lach ik heel hard om iets dat iemand serieus meent :@
ja dat dus :@
pi_88592212
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

:o :D _O-
Dat gebeurt je ook maar één keer, of niet?
Lijk mij wel de bedoeling!
pi_88592262
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:59 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh ja, dat heb ik ook vaak. Sta je daar HA HA HA! te lachen omdat het zo droog is en zit iemand je met zo'n serieuze snoet aan te kijken.

Ik stond laatst ook te lachen nadat ik iemands naam per ongeluk in die van een bekende voetballer veranderd had. Ik: "Dat hoort u vast vaker!"

Hij: "Euh nee. :?"

Mensen die ook aan die tafel zaten: :? :?

Riiiight :')
pi_88592335
Oh dat gaat hier wel prima, ik douche zijn temperatuur mee en blijf dan nog even staan om hem boven de 38 graden te draaien.

Die grote douchekop helpt dan wel

donderdag 11 november 2010 @ 13:20:21 #176
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88592432
Als ik douche is het bijna altijd samen met mn lief :Y juist gezellig!

We hebben geen cabine, dat scheelt wel, gewoon een deel van de badkamer afgescheiden van de rest dmv douchegordijn.

Hoi trouwens :W ik post even niet deze week want ik maak er toch een potje van :') :@ Vriend zit een week in Denver en ik ben echt niet geschikt voor alleenwonen.... gelukkig is het maar kort.
pi_88592473
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:11 schreef progje het volgende:

[..]

ja dat dus :@
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:15 schreef -marz- het volgende:

[..]

Oh ja, dat heb ik ook vaak. Sta je daar HA HA HA! te lachen omdat het zo droog is en zit iemand je met zo'n serieuze snoet aan te kijken.

Ik stond laatst ook te lachen nadat ik iemands naam per ongeluk in die van een bekende voetballer veranderd had. Ik: "Dat hoort u vast vaker!"

Hij: "Euh nee. :?"

Mensen die ook aan die tafel zaten: :? :?

Riiiight :')
`

:D Herkenbaar ^^

Soms bega ik dan de fout om toch te proberen uit te leggen wat zo grappig was. En dan hoor ik mezelf praten en dan denk ik "daaaammmmnnnn, wat ben jij ongelooflijk saai nu". ;(
pi_88592496
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:20 schreef LadyBlack het volgende:

We hebben geen cabine, dat scheelt wel, gewoon een deel van de badkamer afgescheiden van de rest dmv douchegordijn.
Een van mijn ergste gruwels. Douchegordijn dat aan je kont plakt :(
pi_88592503
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:17 schreef Ml-etje het volgende:
Die grote douchekop helpt dan wel
En anders helpt die kleine ook nog wel zeker! :P
pi_88592524
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

[..]

`

:D Herkenbaar ^^

Soms bega ik dan de fout om toch te proberen uit te leggen wat zo grappig was. En dan hoor ik mezelf praten en dan denk ik "daaaammmmnnnn, wat ben jij ongelooflijk saai nu". ;(
pi_88592528
quote:

[..]

En dat met die mail die in steenkolen-Duits was opgesteld :')
  Vis een optie? donderdag 11 november 2010 @ 13:28:36 #182
70532 loveli
N
pi_88592711
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Een van mijn ergste gruwels. Douchegordijn dat aan je kont plakt :(
Ben je daarom in slank? :P
crap in = crap out
  donderdag 11 november 2010 @ 13:32:21 #183
331 Merel
Be here now.
pi_88592840
Hm. Ik douche alleen.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_88592989
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Ben je daarom in slank? :P
:D!!

Wij hebben zich heul geen douchegordijn nodig. Ik blokkeer in m'n eentje de hele 'ingang' van de douche _O- Net een kurk in een wijnfles ^^
  donderdag 11 november 2010 @ 13:38:15 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88593076
Wij hebben een douche van 1 bij 1 omdat in een cabine van 80 of 90 mijn ass niet past :7.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_88593101
Ik heb een extra diep bad omdat ik anders niet onder water ben als ik in bad lig.
pi_88593113
quote:
6s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben een douche van 1 bij 1 omdat in een cabine van 80 of 90 mijn ass niet past :7.
Inloopdouche op de groei hier 8-) en bad voor 2p kun je nagaan wat een maat ik heb :o
pi_88593181
_O-
  donderdag 11 november 2010 @ 13:41:03 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88593186
quote:
6s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:38 schreef -marz- het volgende:
Ik heb een extra diep bad omdat ik anders niet onder water ben als ik in bad lig.
Ik heb geen bad omdat je in een appartement als het onze geen zwembad kwijt kan waar ik in pas!
pi_88593210
quote:

Not me! ;(
*meldt w/
pi_88593255
Dit zijn allemaal een soort 'your momma is so fat....', maar dan over onszelf _O-
pi_88593326
Big moma's bathroom.
pi_88593601
Hm. Ik weet dat het hier niet hoort maar ik heb snel uitleg nodig.. Wie weet hoe ik in Word 2007 2 pagina's op 1 vel kan afdrukken? Als ik die optie aanklik bij afdrukken dan doet 'ie dat namelijk niet. Dan krijg ik 1 mini pagina op mijn vel. :( :( :( :( :( :(
pi_88593647
XM wat een onvriendelijke manier van afwijzen :o.

Ik moet nog een beetje wennen aan lenzen, was ze vergeten uit te doen dus heb ermee geslapen :'). En nu een beetje brak, slapen wilde niet echt lukken.

quote:

[..]

SPOILER
Wat leuk O+

Ewelina *O* voor je bronnen!

Swietje: bestand - afdrukken - vinkje dubbelzijdig?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_88593731
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:20 schreef LadyBlack het volgende:

Hoi trouwens :W ik post even niet deze week want ik maak er toch een potje van :') :@ Vriend zit een week in Denver en ik ben echt niet geschikt voor alleenwonen.... gelukkig is het maar kort.
En hier word je ook genegeerd ;)

Maak er een LB only vrouwenweek van met dingen die hij stom vindt en eten wat hij niet lust :7

:*
pi_88593910
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:51 schreef Swietje het volgende:
Hm. Ik weet dat het hier niet hoort maar ik heb snel uitleg nodig.. Wie weet hoe ik in Word 2007 2 pagina's op 1 vel kan afdrukken? Als ik die optie aanklik bij afdrukken dan doet 'ie dat namelijk niet. Dan krijg ik 1 mini pagina op mijn vel. :( :( :( :( :( :(
Heb je al gekloot met portrait vs. landscape?

Ik kan je ook niet helpen verder, ook altijd ruzie met Word.
pi_88594070
swietje bedoel je dubbelzijdig afdrukken?
pi_88594689
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:51 schreef Swietje het volgende:
Er moeten wel twee pagina's zijn om af te drukken natuurlijk.
Staat het formaat (A4 neem ik aan) wel goed ingesteld?
pi_88594870
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:52 schreef Chicolate het volgende:
XM wat een onvriendelijke manier van afwijzen :o.

Ik moet nog een beetje wennen aan lenzen, was ze vergeten uit te doen dus heb ermee geslapen :'). En nu een beetje brak, slapen wilde niet echt lukken.

Ja ik las het gister, totaal niet aardig :{

Wel goed voor je ogen zorgen hoor!
pi_88594908
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:32 schreef Merel het volgende:
Hm. Ik douche alleen.
Ik ook.. hoe gaat het met je huis?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')