Ken je de boeken ook? Die zijn ookquote:Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
MeisjesnaamZal ze d'r hele leven moeten spellen, maar ik vind hem wel erg mooi!
![]()
Vizormans: ahja ik bedoelde dat ik niet snapte waarom jij dat niet snapte
Nou, ik vind het nogal moeilijk, want dan krijgt ons kindje sowieso een vader die nogal oud is...quote:Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
De vraag of je wel of niet kinderen is denk ik makkelijker te beantwoorden dan de vraag wanneer je ze wil....
Als ik het zo lees
Haha, nicequote:Op donderdag 11 november 2010 12:12 schreef progje het volgende:
mijn vriend en ik hebben er een sport van gemaakt de lelijkste kindernamen te verzinnen..
Henk-jan rupert staat op dit moment op nummer 1quote:Op donderdag 11 november 2010 12:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haha, niceCare to share?
Als ik het zo lees dan hebben heel veel mensen een mening over jullie. En dat zul je op een bepaalde manier naast je neer moeten leggen/ een plekje moeten geven.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:16 schreef progje het volgende:
Nou, ik vind het nogal moeilijk, want dan krijgt ons kindje sowieso een vader die nogal oud is...
Nu staat mijn vriend nog midden in het leven en iedereen schat hem ook zo'n 10 jaar jonger dan hij is. Maar toch.. Ik vind het moeilijk... En iedereen heeft er ook altijd zo heerlijk een mening over... En meestal trek ik me daar niet zoveel van aan hoor, maar je altijd maar moeten verdedigen is ook zo vermoeiend.. En de 2de leg grapjes en blablabla. En 1 van zijn dochters roept al dat ze hoopt dat we NOOIT aan kinderen beginnen en zijn ex-vrouw doet al dramatisch over ons trouwen, laat staan als ze hoort dat ik zwanger van hem ben.. Pfff. gezeik allemaal
Maar je hebt gelijk, als ik het wel wil, dan moet ik ook niet nog eens 3 jaar gaan wachten...
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:17 schreef progje het volgende:
Henk-jan rupert staat op dit moment op nummer 1
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat is daar zo erg aan? Zo heet mijn man
Yay! Gzquote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef Ewelina het volgende:
Hoera! Ik heb mail dat ik mijn bronnen kan bezichtigen en dat ik ze mag fotograferen!![]()
![]()
wat is nu het goede antwoord hier op...quote:Op donderdag 11 november 2010 12:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat is daar zo erg aan? Zo heet mijn man
Het feit dat er emotie met redenering wordt vergeleken. Is m.i. niet iets wat vrouwen snel zullen doenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
MeisjesnaamZal ze d'r hele leven moeten spellen, maar ik vind hem wel erg mooi!
![]()
Vizormans: ahja ik bedoelde dat ik niet snapte waarom jij dat niet snapte
30quote:Op donderdag 11 november 2010 12:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Als ik het zo lees dan hebben heel veel mensen een mening over jullie. En dat zul je op een bepaalde manier naast je neer moeten leggen/ een plekje moeten geven.
Doe wat jij wil! Wat je gevoel zegt! Je leeft maar 1 keer
Het leeftijdsverschil is er nou eenmaal, hij heeft meer tijd gehad om dingen mee te maken = fact of life en daar verander je niks meer aan. Schijnbaar is het leeftijdsverschil in jullie relatie geen issue
Zijn ex, zijn dochter en alle andere mensen hebben niks te zeggen over de invulling van jullie relatie.
Maar even voor mijn nieuwsgierigheid, hoe oud ben je?
Ik maak maar een grapje hoor. Mijn man heet gelukkig gewoon Diederick-Clementquote:Op donderdag 11 november 2010 12:25 schreef progje het volgende:
wat is nu het goede antwoord hier op...
hopen dat je een grapje maakt is ook weer dubbel lullig
Haha, nee joh. Ik ben sowieso niet snel beledigd. Vandaag wel in een extra flauwe bui ^^quote:Op donderdag 11 november 2010 12:33 schreef progje het volgende:
ik had al zo'n vermoeden aangezien ik denk ik dezelfde grap had gemaakt, maar ik zag het al gebeuren dat ik je dan nog eens dubbel zou beledigen(dat soort dingen overkomen mij echt altijd namelijk)
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapje hoor. Mijn man heet gelukkig gewoon Diederick-Clement
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik zou denken Ee-née-jaa!quote:Op donderdag 11 november 2010 12:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het feit dat er emotie met redenering wordt vergeleken. Is m.i. niet iets wat vrouwen snel zullen doen(Of ik moet gister de quote niet goed gelezen hebben)
@ Henk-Jan Rupert escalatie...
voor Ewa
Vind Fedde nog wel leuk, maar Aenea?! Hoe spreek je dat uit? (vraagt degene met een moeilijke nickname)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |