quote:Op donderdag 11 november 2010 13:54 schreef -marz- het volgende:
[..]
En hier word je ook genegeerd![]()
Maak er een LB only vrouwenweek van met dingen die hij stom vindt en eten wat hij niet lust![]()
Oh, en dan doe je ondertussen een gezichtsmaskertje op en ga je je teennagels lakkenquote:Op donderdag 11 november 2010 14:25 schreef LadyBlack het volgende:
!
Vanavond en morgen komt het al goed, dan heb ik eetdatest weekend een verjaardag.... en maandag is ie er weer
![]()
Maar inderdaad, ik heb nog een dvd Sex&theCity liggen waar meneer een hekel aan heeft
Hmm, ik realiseer me net dat ik 'teennagels' maar een viezig woord vind.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en dan doe je ondertussen een gezichtsmaskertje op en ga je je teennagels lakken
Laat maar weten als ik je een paar broden, een zak aardappels en wat flessen melk moet sturen.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben een echte student. Ik heb geen cent.
Gelukkig heb ik nog wel eten in de kasten. Treurig!!
Ja ik heb ze meteen uitgedaan en doe ze voorlopig ook niet meer in. Was gisteravond gewoon te slaperig/brak om te merken dat ik ze nog inhadquote:Op donderdag 11 november 2010 14:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik las het gister, totaal niet aardig
Wel goed voor je ogen zorgen hoor!
T woord valt wel mee, maar ik heb ze deze week bij 2 mensen van de vloer moeten vegen, dát vond ik dan wel weer viesquote:Op donderdag 11 november 2010 14:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hmm, ik realiseer me net dat ik 'teennagels' maar een viezig woord vind.
Er zit bij mij een spoor 38 om de hoek. Is dat gaaf?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:29 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Merel heb je een linkje van spoor 38?
Mehequote:Op donderdag 11 november 2010 13:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dit zijn allemaal een soort 'your momma is so fat....', maar dan over onszelf
Ik had halverwege de nacht al dat er troep uit mn ogen kwam, maar dacht dat dat door de mascara kwam (weet niet of ik alles eraf gekregen had). Het kwartje viel pas toen ik echt wakker werd en me verbaasde over hoe scherp ik zagquote:Op donderdag 11 november 2010 14:41 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb dat dus ook een keer gehad he, met lenzen in in slaap vallen :/
Werd ik wakker, kon ik mijn bril nergens vinden?! Dus ik nog groggy op handen en knieen op de tast (in het donker) op zoek naar mijn bril (dacht dat ik 'm in mijn slaap van het nachtkastje had gemaaid).
Kan 'm niet vinden, zegt mijn lief heel droog ligt hij niet in je brillenkoker. Dus ik ga kijken in de badkamer, ligt mijn bril er dus en blijk ik gewoon mijn lenzen in te hebben gehouden
office en logisch gaan niet samenquote:Op donderdag 11 november 2010 14:59 schreef Swietje het volgende:
Dankjewel. Het is gelukt; maar niet op een logische manier.
Melkquote:Op donderdag 11 november 2010 14:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Laat maar weten als ik je een paar broden, een zak aardappels en wat flessen melk moet sturen.
En als je er echt niet uitkomt kan je ook nog bij mij langskomen he! Ik heb nog wel broccoli en spruitjes in de koelkast liggen.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Melk![]()
Nee een brood kan ik nog wel pinnen![]()
Rijst heb ik ook nog dus komt goed
Jij lokt jonge meisjes met spruitjes?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En als je er echt niet uitkomt kan je ook nog bij mij langskomen he! Ik heb nog wel broccoli en spruitjes in de koelkast liggen.
quote:Op donderdag 11 november 2010 15:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij lokt jonge meisjes met spruitjes?
Lekker trouwens, morgen weer
quote:
Te veel carbs en cup-a-soup is troep.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:04 schreef AKnynke het volgende:
thuis, pot thee, kruik...![]()
Lijstje:
O: yoghurt met muesli en banaan
T: 2 boterhammen met sinaasappelmarmelade
T: banaan
L: tomatensoep en volkorenbrood
T: cup a soup
D: iets met spruitjes en aardappelpuree denk ik...
T: iets lekkers.
ik had het over de spruitjes, eigenlijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
[..]
Te veel carbs en cup-a-soup is troep.
Verder mooi.
Spruitjes zijn prima natuurlijk!quote:Op donderdag 11 november 2010 15:33 schreef AKnynke het volgende:
ik had het over de spruitjes, eigenlijk.
Teveel carbs ben ik met je eens. Cup a soup is vooral voor de lekker, en een makkelijk tussendoortje...
Jij had zeker gelezen wat er eerst stond voordat ik die edit deed?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:29 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Merel heb je een linkje van spoor 38?
Hihi nee maar had wel een vermoedenquote:Op donderdag 11 november 2010 15:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Jij had zeker gelezen wat er eerst stond voordat ik die edit deed?Het is gewoon www.spoor38.nl. Echt leuke winkel om rond te neuzen, maar ik heb er (nog!) niks gekocht dus verder weet ik er niet veel van.
Pief, het huis vordert! Maar m'n hoofd wordt er erg vol van, vind het lastig om alles te plannen. Ik moet bijvoorbeeld onderhand eens dozen gaan inpakken, maar alles wat in die dozen moet heb ik volgens mij gewoon de komende tijd nog nodig dus kan niet ingepakt worden, en dan zit ik een beetje beduusd tussen de spullen en de dozen op de grond en dan weet ik het niet meer
Niet als je de buitenkant doet...quote:Op donderdag 11 november 2010 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je auto wassen met dit weer, heeft dat zin?
Wel als je hem in de garage zet.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niet als je de buitenkant doet...
Gezond en wat lekkersquote:Op donderdag 11 november 2010 15:53 schreef _aurum_ het volgende:
oh en mijn lijstje voor vandaag:
Ik kom trouwens écht heeeel slecht/moeilijk mijn bed uit met dit weer
O: allbran+sinasappelsap
L: 2 roggebrood met pindakaas en ham
T: shake
S: Fitness - benen getraind
T: 1/2 komkommer
D: pannekoeken
T: eitjes
Mijn broertje eet al de hele week bij ons en hij eet letterlijk in zijn eentje wat lief en ik samen opeten. En onbewust heb ik dan ook een beetje de neiging om wat meer op te scheppen dan normaal. Mezelf maar goed in de gaten houden
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:13 schreef neen het volgende:
Veel plezier vandaag voor de brabo's! en limbo's?
Ja, voor hen is het toch heel speciaal zo... nu het carnavalsseizoen weer begint. Gisteren ging ik mountainbiken en op de terugweg kwam ik over de weg terug via Klarenbeek, wat een fantastisch uitzicht daar zegquote:
Oh ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:23 schreef neen het volgende:
Ja, voor hen is het toch heel speciaal zo... nu het carnavalsseizoen weer begint.
Zeker nu je zo mooi over die oranje daken en prachtige herfstkleuren kunt kijken.quote:Gisteren ging ik mountainbiken en op de terugweg kwam ik over de weg terug via Klarenbeek, wat een fantastisch uitzicht daar zegmooi hier, echt!
quote:Arnhemsters ook veel plezier heen anderen.
Maar zouden ze nu ook vinden dat alle criminele PVV-ers de kamer uitgezet moeten worden naar hun baan van herkomst, of gaat dat in dit geval niet op?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:42 schreef V1z0R het volgende:
VMW, daarom zijn die PVVers ook zo tegen Marokkanen! Ze hebben liever geen concurentie
Nee, tweede-kamer-commando's!quote:Op donderdag 11 november 2010 16:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
En moet dan ook het leger ingezet worden om de orde in de kamer te behouden?
Ik heb laatst spruitjes gegeten, was best goed te doen! Op z'n Engels.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
![]()
. Ik vind spruitjes lekker! En ik ben nog wel jonger dan Pief.
Aaah, dat ken ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Jij had zeker gelezen wat er eerst stond voordat ik die edit deed?Het is gewoon www.spoor38.nl. Echt leuke winkel om rond te neuzen, maar ik heb er (nog!) niks gekocht dus verder weet ik er niet veel van.
Pief, het huis vordert! Maar m'n hoofd wordt er erg vol van, vind het lastig om alles te plannen. Ik moet bijvoorbeeld onderhand eens dozen gaan inpakken, maar alles wat in die dozen moet heb ik volgens mij gewoon de komende tijd nog nodig dus kan niet ingepakt worden, en dan zit ik een beetje beduusd tussen de spullen en de dozen op de grond en dan weet ik het niet meer
je zet 2 pannen water op het vuur (ja echtquote:Op donderdag 11 november 2010 17:34 schreef Perruche het volgende:
Pief hoe maak je spruiten op zijn Engels?
Menschenvleeschquote:Op donderdag 11 november 2010 17:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom eet jij minstrelen op Maria?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Had wel een lijstje van mij kunnen zijn, brinta & pindakaas!quote:Op donderdag 11 november 2010 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weekend! En ik heb zo'n tof weekend samen met Baardmans voor de boeg.. Met wie ik ook graag samen douche, trouwens.
.
Lijstje:
O: Brinta
T: boterham pindakaas
L: 2 boterhammen pindakaas, tomatensoep
T: banaan
T: boterham pindakaas
T: bak vanillekwark
D: sperziebonen, kip, rijst
Eens! Mooiquote:Op donderdag 11 november 2010 18:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Had wel een lijstje van mij kunnen zijn, brinta & pindakaas!
Mooie lijst hoor, vind ik dan.
vreemd genoeg gaat me dat steeds beter af.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:22 schreef neen het volgende:
Genieten moet kunnen, maar met mate. Lastig is dat wel.
Dag geertbukken. Heb jij ook foto's? Wat is je doel en wat is je plan?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:39 schreef geertbukken het volgende:
Wow,ik kom hier net en ik zie dat uniekhoorn 32 kilo is afgevallen, amazing, what the fuck
foto's voor/na??
Heb je nog wat tartaar of gehakt? Vast ook nog wel een uitjequote:Op donderdag 11 november 2010 18:46 schreef Blurred86 het volgende:
ja met dit weer ga ik dus niet hardlopen heik ben best wel die-hard wat weer en wind betreft (al zeg ik het zelf
) maar dit gaat me te ver hoor!
en mijn hersenen stonden duidelijk niet aan tijdens het boodschappen doen, ik heb een hoop witlof gekocht maar verder niet echt iets om er een gerecht mee te makenzo maar eens kijken wat ik in (koel)kast en vriezer heb liggen..
Hmm, zo vreselijk is het toch niet Wat veel vlees en wat weinig boterham, veel te weinig groente.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:49 schreef Swietje het volgende:
Lekker binnen blijven Blurred!![]()
Lijstje
O: volkoren boterham mosterdrollade, halfvolle melk
L: volkoren boterham filet american, spa en fruit bosvruchten light
D: steak met gebakken spek, aardappels, hachee
T: stuk chocolade, verse sinaasappelsap
Fatsoenlijke lijstjes willen niet lukken.
Waarom lukt beter verdelen niet? Wat lukt er niet aan en wat probeer je?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:54 schreef Swietje het volgende:
twee boterhammen voor een hele dag is zo weinig? En dan bij het avondeten eet ik juist veel in verhouding.. Maar beter verdelen lukt niet en tussendoortjes eten ook niet.
dan zal hij je vast niet terugblazen...quote:Op donderdag 11 november 2010 18:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
wOOt, de wind blies me gewoon naar de sportschool toe!
Och hemel, ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:00 schreef progje het volgende:
ach gossie, arme kindjes nu met 11 november
Beter verdelen lukt niet omdat het avondeten nou eenmaal pas 's avonds gemaakt wordt dus kan niet 's middags al een deel nemen bijvoorbeeld en 's avonds de rest opwarmen. Moederlief heeft echt geen zin om 's ochtends al wat te gaan koken of zo.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom lukt beter verdelen niet? Wat lukt er niet aan en wat probeer je?
Hard rammen helpt, voor het vraagteken.
Ik kijk ernaar uitquote:Op donderdag 11 november 2010 19:02 schreef neen het volgende:
Nou, volgende week kom ik wel weer een update plaatsen ofzo
Kan je wat avondeten achteroverdrukken en bewaren tot de volgende dag Dan kan je om 4 uur wat eten!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:06 schreef Swietje het volgende:
[..]
Beter verdelen lukt niet omdat het avondeten nou eenmaal pas 's avonds gemaakt wordt dus kan niet 's middags al een deel nemen bijvoorbeeld en 's avonds de rest opwarmen. Moederlief heeft echt geen zin om 's ochtends al wat te gaan koken of zo.
Ik zou het wel anders kunnen verdelen door 's avonds gewoon minder warm te eten en 's middags meer boterhammen te nemen, maar dat lukt me dus ook niet. Prop mezelf 's avonds gewoon lekker vol, ongeacht wat ik overdag eet.![]()
Tussendoortjes neem ik niet omdat ik gewoon ook geen trek heb. Pas tegen 16u krijg ik echt trek.
Al heb je geen trek is een klein handje nootjes (ongezouten) of een appel wel goed dat voorkomt die megatrek om 16h en s'avonds.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:06 schreef Swietje het volgende:
[..]
Beter verdelen lukt niet omdat het avondeten nou eenmaal pas 's avonds gemaakt wordt dus kan niet 's middags al een deel nemen bijvoorbeeld en 's avonds de rest opwarmen. Moederlief heeft echt geen zin om 's ochtends al wat te gaan koken of zo.
Ik zou het wel anders kunnen verdelen door 's avonds gewoon minder warm te eten en 's middags meer boterhammen te nemen, maar dat lukt me dus ook niet. Prop mezelf 's avonds gewoon lekker vol, ongeacht wat ik overdag eet.![]()
Tussendoortjes neem ik niet omdat ik gewoon ook geen trek heb. Pas tegen 16u krijg ik echt trek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |