quote:
`quote:Op donderdag 11 november 2010 13:15 schreef -marz- het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik ook vaak. Sta je daar HA HA HA! te lachen omdat het zo droog is en zit iemand je met zo'n serieuze snoet aan te kijken.
Ik stond laatst ook te lachen nadat ik iemands naam per ongeluk in die van een bekende voetballer veranderd had. Ik: "Dat hoort u vast vaker!"
Hij: "Euh nee."
Mensen die ook aan die tafel zaten:![]()
![]()
Riiiight
Een van mijn ergste gruwels. Douchegordijn dat aan je kont plaktquote:Op donderdag 11 november 2010 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik douche is het bijna altijd samen met mn liefjuist gezellig!
We hebben geen cabine, dat scheelt wel, gewoon een deel van de badkamer afgescheiden van de rest dmv douchegordijn.
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[..]
`Herkenbaar ^^
Soms bega ik dan de fout om toch te proberen uit te leggen wat zo grappig was. En dan hoor ik mezelf praten en dan denk ik "daaaammmmnnnn, wat ben jij ongelooflijk saai nu".
En dat met die mail die in steenkolen-Duits was opgesteldquote:
Ben je daarom in slank?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Een van mijn ergste gruwels. Douchegordijn dat aan je kont plakt
quote:
Inloopdouche op de groei hierquote:Op donderdag 11 november 2010 13:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben een douche van 1 bij 1 omdat in een cabine van 80 of 90 mijn ass niet past.
Ik heb geen bad omdat je in een appartement als het onze geen zwembad kwijt kan waar ik in pas!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:38 schreef -marz- het volgende:
Ik heb een extra diep bad omdat ik anders niet onder water ben als ik in bad lig.
*meldtquote:Op donderdag 11 november 2010 12:36 schreef -marz- het volgende:
En wie heeft er allemaal al met z'n lief gedoucht vandaag?
Not me!
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort ook eens gaan stoppen met de pil. Schijnt dat je lijf ongeveer een half tot één jaar nodig kan hebben om alles weer zelf netjes te regelen.Wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ewelinavoor je bronnen!
Swietje: bestand - afdrukken - vinkje dubbelzijdig?Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
En hier word je ook genegeerdquote:Op donderdag 11 november 2010 13:20 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik douche is het bijna altijd samen met mn liefjuist gezellig!
We hebben geen cabine, dat scheelt wel, gewoon een deel van de badkamer afgescheiden van de rest dmv douchegordijn.
Hoi trouwensik post even niet deze week want ik maak er toch een potje van
![]()
Vriend zit een week in Denver en ik ben echt niet geschikt voor alleenwonen.... gelukkig is het maar kort.
Heb je al gekloot met portrait vs. landscape?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:51 schreef Swietje het volgende:
Hm. Ik weet dat het hier niet hoort maar ik heb snel uitleg nodig.. Wie weet hoe ik in Word 2007 2 pagina's op 1 vel kan afdrukken? Als ik die optie aanklik bij afdrukken dan doet 'ie dat namelijk niet. Dan krijg ik 1 mini pagina op mijn vel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er moeten wel twee pagina's zijn om af te drukken natuurlijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:51 schreef Swietje het volgende:
Hm. Ik weet dat het hier niet hoort maar ik heb snel uitleg nodig.. Wie weet hoe ik in Word 2007 2 pagina's op 1 vel kan afdrukken? Als ik die optie aanklik bij afdrukken dan doet 'ie dat namelijk niet. Dan krijg ik 1 mini pagina op mijn vel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik las het gister, totaal niet aardigquote:Op donderdag 11 november 2010 13:52 schreef Chicolate het volgende:
XM wat een onvriendelijke manier van afwijzen.
Ik moet nog een beetje wennen aan lenzen, was ze vergeten uit te doen dus heb ermee geslapen. En nu een beetje brak, slapen wilde niet echt lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |