quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
pff, dat is te lang geleden.....quote:Op woensdag 10 november 2010 21:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Anytime
Er was er eentje over een gouden beeld met rode ogen, welke was dat ook alweer?
uhm echt welquote:Op woensdag 10 november 2010 21:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jij bent heel niet onhandelbaar
[ afbeelding ]
ja maa rik neem aan dat er meer mensen lekker willen liggen?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, die heb ik ook wel
maar die is al bij MarijkeMijn chronische logeerbed
nog boeken van thuis liggenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:19 schreef DaMart het volgende:
Pinkeltje was toch een mannetjeskabouter?
heul geen kabouterquote:Op woensdag 10 november 2010 21:19 schreef DaMart het volgende:
Kun je niet beter je mond gebruiken?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:19 schreef PeZu het volgende:
ja maa rik neem aan dat er meer mensen lekker willen liggen?
ik btw er nog wel 1 of 2 die met de hand moeten worden opgeblazen dus als die nodig zijn dan hoor ik het wel
Ja, en er was ook een vrouwtjeskaboutermeisjedingesquote:Op woensdag 10 november 2010 21:19 schreef DaMart het volgende:
Ja, zijn vrouw heet namelijk Pinkelotjequote:Op woensdag 10 november 2010 21:19 schreef DaMart het volgende:
Slaap lekker pandaquote:Op woensdag 10 november 2010 21:21 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga proberen te slapen. Ik ben kapot. Morgen weer vroeg op dus ik ga een poging doen om te slapen maar het zal wel weer een uur woelen worden. Dag lieve fokkertjes tot de volgende keer [ afbeelding ]
Pandaquote:Op woensdag 10 november 2010 21:21 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga proberen te slapen. Ik ben kapot. Morgen weer vroeg op dus ik ga een poging doen om te slapen maar het zal wel weer een uur woelen worden. Dag lieve fokkertjes tot de volgende keer [ afbeelding ]
oh ja, andere mensenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:19 schreef PeZu het volgende:
ja maa rik neem aan dat er meer mensen lekker willen liggen?
ik btw er nog wel 1 of 2 die met de hand moeten worden opgeblazen dus als die nodig zijn dan hoor ik het wel
Ik weet nog dat er een boek was waarin hij iemand ontmoette die blind was geworden door te lang in de zon te staren.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, zijn vrouw heet namelijk Pinkelotje
ja of je hand om een pomp mee te bedienen die dan weer het bed opblaastquote:Op woensdag 10 november 2010 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je niet beter je mond gebruiken?
truste bamboo beertje, ik hoop dat je lekker kan slapenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:21 schreef Panda72 het volgende:
jouw naamquote:Op woensdag 10 november 2010 21:20 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
nog boeken van thuis liggen![]()
Net irish Coffee gehad na het eten, mmmmh
ik zag bijd e action zo'n pompje voor 6 of 7 euroquote:Op woensdag 10 november 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh ja, andere mensen![]()
trouwens, mijne moet ook gewoon met een pomp hoor, die zit heul niet ingebouwd...
Ach, vriendinnen, vriendinnen...pas een jaar of 16quote:Op woensdag 10 november 2010 21:22 schreef pgrferrari het volgende:
Zijn jullie vriendinnen Suikertaartje en Marijke?
slaap lekker liefjequote:Op woensdag 10 november 2010 21:21 schreef Panda72 het volgende:
ik heb een Trevquote:Op woensdag 10 november 2010 21:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zag bijd e action zo'n pompje voor 6 of 7 euro
http://www.action.nl/pages/top100.aspx
links derde van boven
Echt, elke keer als ik denk dat ik je niet leuker kan vinden, zeg je zoietsquote:Op woensdag 10 november 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb een electrische pomp
ff tussen fable 3 door
16 jaar alquote:Op woensdag 10 november 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, vriendinnen, vriendinnen...pas een jaar of 16![]()
(of is het nou meer Marijke, ik vergeet het echt steedsouderdom
)
Dat is langquote:Op woensdag 10 november 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, vriendinnen, vriendinnen...pas een jaar of 16![]()
(of is het nou meer Marijke, ik vergeet het echt steedsouderdom
)
We kennen elkaar al ehm...ehm..sinds tweede helft groep 6 van de basisschoolquote:Op woensdag 10 november 2010 21:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
16 jaar al
Waar kennen jullie elkaar van?
ik heb geen kunstgebit nodig hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 21:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt, elke keer als ik denk dat ik je niet leuker kan vinden, zeg je zoiets
Eiken kunstgebit kopen?
ik ken een trev, die zeurt al als ie 5 minuten minder pauze heeft dus voor hetzelfde geld haal ik wel zo'n pompjequote:
is tog lekker, chocolademelk? en dan met een suikertaartje erbij mmhquote:
Tof is dat hequote:Op woensdag 10 november 2010 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is lang. IK heb ook iemand die ik al meer dan 15 jaar ken. We hebben elkaar in die tussentijd wel even een paar jaar niet meer gezien, maar sinds een jaar of 8 zien we elkaar regelmatig of iig een aantal keer per jaar. Gisteren zelfs nog.
Een kip in een fluitketel dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb geen kunstgebit nodig hoor
heerlijkquote:Op woensdag 10 november 2010 21:27 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
is tog lekker, chocolademelk? en dan met een suikertaartje erbij mmh
mijn scan zegt kloonquote:Op woensdag 10 november 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heerlijk![]()
ben jij 12? 14? een kloon? uberhaupt wel lief?
ben ik te wantrouwend?
sorry
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We kennen elkaar al ehm...ehm..sinds tweede helft groep 6 van de basisschool
of fluitenquote:
hoe oud ben je dan ookalweer?quote:
Dat moet meer dan 16jaar zijn. Op jouw 14e zat jij niet meer op de basischool, mag ik hopenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat komt door die invasie hoor, sorryquote:Op woensdag 10 november 2010 21:29 schreef romige_chocolademelk het volgende:
kben niet 12, ook niet 14, ook geen kloon, en ja je bent te wantrouwend
kan niet, de winkels zijn dichtquote:Op woensdag 10 november 2010 21:30 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
Dan zou ik een niewe scanner kopen
Dan ben word je meestal 10 dat schooljaar, dus reken maar uit.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
we waren niet meteen vriendinnetjes hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat moet meer dan 16jaar zijn. Op jouw 14e zat jij niet meer op de basischool, mag ik hopen!
fffffuuuuuuuuuuuukiepquote:
HOAXquote:Op woensdag 10 november 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
we waren niet meteen vriendinnetjes hoor![]()
kwam door mij..
ik was gemeen
Was jij 20 jaar in groep 6?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoe oud ben je dan ookalweer?
9? 10? zoiets..20 jaar dus
Maar nu ben je niet meer gemeenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kwam door mij..
ik was gemeen
mijn stoel is alles behalve luiquote:Op woensdag 10 november 2010 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon vanuit je luie stoel: http://kopen.marktplaats.(...)e/scanners/c344.html
ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Ik had zķ'n hekel aan mijn vriendin toen ze bij me in de klas zatquote:Op woensdag 10 november 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kwam door mij..
ik was gemeen
chicken in the basketquote:Op woensdag 10 november 2010 21:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Je weet wie het zegt he?
[ afbeelding ]
Nu weet ik waar je zo druk mee bentquote:
Je maakt een grapjequote:
quote:
Toch is het zoquote:
jaquote:Op woensdag 10 november 2010 21:33 schreef wel.o.k het volgende:
echt?
dan ben je wel liever geworden
Ehm. Iets met overlevingsdrang.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:33 schreef MPG het volgende:
Maar mooi lief suikertaartje. Doe eens vertellen. Waarom was jij gemeen?
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn stoel is alles behalve lui![]()
[..]
ik wel
Jij wel maar je stoel nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh je was er zoene.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kwam door mij..
ik was gemeen
via mijn internet browser...quote:Op woensdag 10 november 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat komt door die invasie hoor, sorry![]()
hoe kom jij hier zo terecht?
Dat is van ver na zijn tijd joh.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Je maakt een grapje
Toch?
ja, toch?
Je weet mijn PM, mail, MSN en foon te vinden, he?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toch is het zo![]()
[..]
ja![]()
[..]
Ehm. Iets met overlevingsdrang.
Maar verder niets voor hier.
oeh.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:35 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
via mijn internet browser...
mensen die ik irl ken die hier zitten
Ik heb al sorry gezegd en nu zijn we vriendinnetjesquote:Op woensdag 10 november 2010 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet mijn PM, mail, MSN en foon te vinden, he?
Mocht je alsnog je schuldgevoel van je af willen praten.
Oeh, wiewiewie?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:35 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
via mijn internet browser...
mensen die ik irl ken die hier zitten
Maar iedereen heeft toch weleens gehoord van Pinkeltje?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is van ver na zijn tijd joh.
veelste niewsgiuerigquote:Op woensdag 10 november 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh.
wie?
of ben ik nou weer te nieuwsgierig?
Jaaaahaaa, dat weet ikquote:Op woensdag 10 november 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb al sorry gezegd en nu zijn we vriendinnetjes
Tegen de tijd dat Pinkeltje kwam, had GF al de leeftijd waarop zijn gehoor hard achteruit was gegaan... dus misschien toch niet iedereen...quote:Op woensdag 10 november 2010 21:37 schreef Muck het volgende:
Maar iedereen heeft toch weleens gehoord van Pinkeltje?
nou, je past hier anders perfect, met je sjookoolaademelkquote:Op woensdag 10 november 2010 21:38 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
veelste niewsgiuerig, niemand hier in dit topic btw, kzag gwn pinkeltje staan
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaahaaa, dat weet ik.
Maar je weet me wel te vinden, als je wat kwijt wil, toch?
gf is opgegroeid zonder elektrisch lichtquote:Op woensdag 10 november 2010 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Pinkeltje kwam, had GF al de leeftijd waarop zijn gehoor hard achteruit was gegaan... dus misschien toch niet iedereen...
te lang gewerkt sympquote:Op woensdag 10 november 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat ik maar naar bed ga, het gaat vandaag allemaal een beetje langs me heen
lol, toch niet iets tegen limburgers he? anders ben k weer weg hierquote:Op woensdag 10 november 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, je past hier anders perfect, met je sjookoolaademelk
Slaap lekker snoetjequote:Op woensdag 10 november 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat ik maar naar bed ga, het gaat vandaag allemaal een beetje langs me heen
ik heb niets tegen limburgers, ik versta ze alleen nietquote:Op woensdag 10 november 2010 21:41 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
lol, toch niet iets tegen limburgers he? anders ben k weer weg hier
Dan is het goedquote:
Twee jaar een relatie met een Limbo gehad, dus neuhquote:Op woensdag 10 november 2010 21:41 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
Ooooh, dna heb ik niets gezegdquote:Op woensdag 10 november 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nog niet hoor, maar ik zou wel willen
iets met een speeltuin dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens..wokkeltje?
Misschien moeten we toch maar wat anders lezen...ik vind Pinkeltje niet echt ehm..van toepassing *wink*wink*
Dat moeten ze 1 keer proberen, dan krijgen ze het met mij aan de stokquote:Op woensdag 10 november 2010 21:41 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
bekantquote:
En met michquote:Op woensdag 10 november 2010 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat moeten ze 1 keer proberen, dan krijgen ze het met mij aan de stok.
Haha brabo'squote:Op woensdag 10 november 2010 21:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
bekant
ons pap
ons mam
ja da is
ik kom nu aanrijden
tot hoe laat bende jullie los
brabo's_!
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
bekant
ons pap
ons mam
ja da is
ik kom nu aanrijden
tot hoe laat bende jullie los
brabo's_!
hedde gij nog bier of wat jong?quote:
Pas op hequote:
Haha dat accent!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Pas op he!
Wen je zo doorgaat, dan duw ik je gans met je moel in de drek!
Hear hear!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Pas op he!
Wen je zo doorgaat, dan duw ik je gans met je moel in de drek!
ons pap werkt bij de bavaria heh, ik haal zo een heel pallet jongquote:Op woensdag 10 november 2010 21:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bakkeskut!
Houde gij oewen bek es!
Dat komt door dat brabants, lieverd.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kan jullie niet meer verstaan
mij toch welquote:Op woensdag 10 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
Okej das goe men jong.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ons pap werkt bij de bavaria heh, ik haal zo een heel pallet jong
Me too...quote:Op woensdag 10 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
ooh heer, ik krieg daarstroaks een godse harde klop vol op mien bakkes , dat keeltsie is nog niet jarig, da kukelzoantjes is juist gaan sjulekrupenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:49 schreef Muck het volgende:
Khet van de zomer een hoop karsen geplokken joh
Wat zuiderlingen oefenden voor hun inburgeringscursus...quote:Op woensdag 10 november 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Me too...En waar gaat het over?
Helemaal nergens overquote:Op woensdag 10 november 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Me too...En waar gaat het over?
Kopje koffie?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:52 schreef Symphonic het volgende:
Als ik niet meer reageer lig ik met mijn hoofd op mijn toetsenbord...
Damn wat ben ik moe
Alleen ff wachten tot mijn lief thuis is van zingen..
ok ik ben limburgs maar da kan ik nog niet verstaan lolquote:Op woensdag 10 november 2010 21:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh heer, ik krieg daarstroaks een godse harde klop vol op mien bakkes , dat keeltsie is nog niet jarig, da kukelzoantjes is juist gaan sjulekrupen
dankjequote:Op woensdag 10 november 2010 21:51 schreef romige_chocolademelk het volgende:
iemand heeft kersen geplukt in de zomer, en de ander z'n vader werkt bij bavaria
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:51 schreef romige_chocolademelk het volgende:
iemand heeft kersen geplukt in de zomer, en de ander z'n vader werkt bij bavaria
Ik wil ook SLAPENquote:Op woensdag 10 november 2010 21:52 schreef Symphonic het volgende:
Als ik niet meer reageer lig ik met mijn hoofd op mijn toetsenbord...
Damn wat ben ik moe
Alleen ff wachten tot mijn lief thuis is van zingen..
Ik versta het stiekem ook wel hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 21:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Helemaal nergens over
* Muck heeft 2 jaar een relatie met een Fries gehad, 2 jaar met een Limbo, komt zelf uit Utreg en heeft 2,5 jaar in Nijmegen op school gezeten...
Tussen Kunst en Kitschquote:Op woensdag 10 november 2010 21:53 schreef Muck het volgende:
Kankerprogramma op NL1
Ik wil gewoon Tuen Kunst en Kitsch kijken
edit: ehhh, een programma van de kankerbestrijding natuurlijk, geen rotprogramma![]()
![]()
Jij spreekt je dialecten dus welquote:Op woensdag 10 november 2010 21:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Helemaal nergens over
* Muck heeft 2 jaar een relatie met een Fries gehad, 2 jaar met een Limbo, komt zelf uit Utreg en heeft 2,5 jaar in Nijmegen op school gezeten...
Die praat inderdaad erg mooiquote:Op woensdag 10 november 2010 21:54 schreef romige_chocolademelk het volgende:
ik vind het zelf altijd verschrikkelijk als ik op tv een Limburger Nederlands hoor praten.
Zelf merk ik dat als ik tegen een Nederlander Nederlands praat dit wel goed klinkt, maar tegen een mede-Limburger Nederlands praten kan ik echt niet:p
Verder vind ik boudewijn de groot nog het mooiste nederlands praten
?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:53 schreef Muck het volgende:
Kankerprogramma op NL1
Ik wil gewoon Tuen Kunst en Kitsch kijken
edit: ehhh, een programma van de kankerbestrijding natuurlijk, geen rotprogramma![]()
![]()
Van wie ben jij nou weer een kloonquote:Op woensdag 10 november 2010 21:48 schreef romige_chocolademelk het volgende:
zijn het vrouwelijke schildpadden? die poepen namelijk niet, verder laxeermiddel ofzo? mooie schildpadden overigens
Kneuter-TVquote:
Dat weet je tochquote:
nog nooit gehoord hehe, uberhaupt fries een beetje raar maargoedquote:Op woensdag 10 november 2010 21:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Die praat inderdaad erg mooi
Weet je wat erger is dan Nederlands wauwelende Limbo's? Friezen die het proberen
Met een scheutje rumquote:Op woensdag 10 november 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik heb opeens zin in warme chocomelk met slagroom
Na de sjokiemelquote:[..]
Ik wil ook SLAPEN![]()
Of randstadters die Limburgs of Brabants proberen na te doen..quote:Op woensdag 10 november 2010 21:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Die praat inderdaad erg mooi
Weet je wat erger is dan Nederlands wauwelende Limbo's? Friezen die het proberen
Ja, nee, echt, een programma van de kankerbestrijdingquote:
Ik bevestig het alleen maar hoorquote:
Ik dacht dat je het je af zat te vragenquote:
Ik dacht inderdaad dat je AOR aan het praten wasquote:Op woensdag 10 november 2010 21:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, nee, echt, een programma van de kankerbestrijding
Toen ik 'kankerprogramma' schreef en op invoeren drukte, besefte ik ineens dat dat niet de meest handige woordkeuze is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
ja dat dacht ik al dat het letterlijk wasquote:Op woensdag 10 november 2010 21:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Toen ik 'kankerprogramma' schreef en op invoeren drukte, besefte ik ineens dat dat niet de meest handige woordkeuze is
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad dat je AOR aan het praten was.
ik wist hem zonde rop de spoiler te klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
ik wist in ieder geval wat je bedoeldequote:Op woensdag 10 november 2010 21:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, geen drank voor mijquote:Op woensdag 10 november 2010 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Met een scheutje rum?
[..]
Na de sjokiemel![]()
.
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad dat je AOR aan het praten was.
Ik?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit
Ik citeer alleen weleens een mevrouw bij de marathon, puur om TJ te irriterenHet zit niet in mijn systeem als scheldwoord, vandaarquote:Op woensdag 10 november 2010 21:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat dacht ik al dat het letterlijk was
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ik heb hier nog veel staan, wanneer kom je?quote:
nog een keer, beter zeg je lieve ...... ben je er nog?quote:
Wellus, maar ik kan je niet vindenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:00 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke wil niet met mij praten op msn.
een vriend van me noemt zijn oncoloog ook gewoon kankerdokter en het antoni van leeuwenhoek ook het kankerziekenhuisquote:Op woensdag 10 november 2010 22:01 schreef Muck het volgende:
Nou ja, mijn schoonvader (die longkanker heeft) ging deze zomer naar de Alpe d'huez, omdat ze daar een fietstocht hielden van de kankerbestrijding. Toen hadden we het wel over kankerfietsers en kankerkaarsjes enzo, maar dat is gewoon grappig
Moet kunnenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
een vriend van me noemt zijn oncoloog ook gewoon kankerdokter en het antoni van leeuwenhoek ook het kankerziekenhuis
Ben je een paar jaar te laat, ze moeten nog wel ergens op FOK! zwerven denk ik....quote:
ja hij zegt ik ben zelf een kankerleijer dus dan mag hetquote:
ctrl + scroll omhoogquote:Op woensdag 10 november 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo ff bankhangen denk ik, de lettertjes op mijn scherm worden steeds kleiner
Jaquote:
Doe er wat aan dan.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaAlleen vind ik jou dus nergens!!
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hij zegt ik ben zelf een kankerleijer dus dan mag het_!
Truste voor straks danquote:Op woensdag 10 november 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo ff bankhangen denk ik, de lettertjes op mijn scherm worden steeds kleiner
Ik heb geen msn, want nu niet onder windows. En ook onder windows geen msn, want vervelendquote:Op woensdag 10 november 2010 22:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Doe er wat aan dan.
Heb je de nieuwste msn?
Je hebt mijn topicreport dus gelezenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Dat heb ik gedaan XDquote:Op woensdag 10 november 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen msn, want nu niet onder windows. En ook onder windows geen msn, want vervelendPM anders even je mailadres?
Welterusten lieve symquote:Op woensdag 10 november 2010 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat gaat me vandaag niet meer helpen, ik ben gewoon bekaf
Tot morgen
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:05 schreef wel.o.k het volgende:
ik hou het niet bij, en mijn accu ook niet meer.![]()
en als ik naar bed ga gaat suikertaartje voorlezen![]()
keuze snel gemaakt dus
ja het is maar net hoe je er mee omgaat heh, laast kreeg hij ruzie omdat hij in de kroeg zei kanker mijn aansteker is alweer stuk, zegt zo'n gast naast hem stop daaar mee mijn moeder heeft kanker, hij zegt ja ik ook.quote:
ik las zwevenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Ben je een paar jaar te laat, ze moeten nog wel ergens op FOK! zwerven denk ik....
Haha.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik las zweven![]()
dat kan toch heul niet
oeh, dan drink ik snel even al mijn drank op en dan kom ikquote:Op woensdag 10 november 2010 22:05 schreef wel.o.k het volgende:
ik hou het niet bij, en mijn accu ook niet meer.![]()
en als ik naar bed ga gaat suikertaartje voorlezen![]()
keuze snel gemaakt dus
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het is maar net hoe je er mee omgaat heh, laast kreeg hij ruzie omdat hij in de kroeg zei kanker mijn aansteker is alweer stuk, zegt zo'n gast naast hem stop daaar mee mijn moeder heeft kanker, hij zegt ja ik ook.
die gast j eliegt kom nu mee naar buiten, dit en dat blaah blaah_!
de 27e?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb hier nog veel staan, wanneer kom je?
mensen die kanker zeggen alsof ze pindakaas zeggenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het is maar net hoe je er mee omgaat heh, laast kreeg hij ruzie omdat hij in de kroeg zei kanker mijn aansteker is alweer stuk, zegt zo'n gast naast hem stop daaar mee mijn moeder heeft kanker, hij zegt ja ik ook.
die gast j eliegt kom nu mee naar buiten, dit en dat blaah blaah_!
Ha! Dan ken je de mijne nog nietquote:Op woensdag 10 november 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik las zweven![]()
dat kan toch heul niet
ja echt heh.quote:
Indrinken net als vroegerquote:
Ik kan er ook slecht tegen hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 22:10 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
mensen die kanker zeggen alsof ze pindakaas zeggen. Mensen die er weer teveel druk over gaan maken dat mensen het zeggen
Nou ja, ik vind dat soms best vervelend jaquote:Op woensdag 10 november 2010 22:10 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
mensen die kanker zeggen alsof ze pindakaas zeggen. Mensen die er weer teveel druk over gaan maken dat mensen het zeggen
da snap ik, maar om je daar druk over te maken is ook zonde van je tijd en zal niet veel zin hebben.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat soms best vervelend ja
vervelend of niet soms zeg je gewoon dingen omdat je gefrustreerd ben, je kan aan veel dingen aanstoot nemen als het wordt gezegd.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat soms best vervelend ja
fucking in heavenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Indrinken net als vroeger![]()
wauw!quote:
Druk om maken vind ik een groot woord. Maar ik vind het nogal een achterlijk scheldwoordquote:Op woensdag 10 november 2010 22:13 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
da snap ik, maar om je daar druk over te maken is ook zonde van je tijd en zal niet veel zin hebben.
Soms kan ik dat, soms niet. Ligt er ook aan wie het zegtquote:Op woensdag 10 november 2010 22:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
vervelend of niet soms zeg je gewoon dingen omdat je gefrustreerd ben, je kan aan veel dingen aanstoot nemen als het wordt gezegd.
of je kan grote dan dat zijn er boven staan, dat is wel lastig maar wel het sjiekste
Iederéén wil mijn tietenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wauw!
ik wil ook zulke tieten
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 10 november 2010 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Druk om maken vind ik een groot woord. Maar ik vind het nogal een achterlijk scheldwoordErg onbedachtzaam om met dat soort dingen te strooien imho...
Wel Fucking Amal, telt dat ook?quote:
mensen moet wel heel dicht bij me staan wil het me raken wat ze zeggen .quote:Op woensdag 10 november 2010 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Druk om maken vind ik een groot woord. Maar ik vind het nogal een achterlijk scheldwoordErg onbedachtzaam om met dat soort dingen te strooien imho...
[..]
Soms kan ik dat, soms niet. Ligt er ook aan wie het zegt
quote:
Nee, ik wil jouw tieten niet, ik wil zweeftietenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Iederéén wil mijn tieten
[..]
Helemaal mee eens
[..]
Wel Fucking Amal, telt dat ook?
nouquote:Op woensdag 10 november 2010 22:17 schreef PeZu het volgende:
jaa goffur vanacht dus heel lekker sweet november kijken houdt die dvd er in het midden mee op![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan ze wel laten zwevenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik wil jouw tieten niet, ik wil zweeftieten
Trustenquote:
ja zeg dat wel, ik vond het zo;nquote:
zo sterk ben jij heul nietquote:
Truste vraarquote:
Goed oefenen danquote:Op woensdag 10 november 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik wil jouw tieten niet, ik wil zweeftieten
Sweet november, huilfilmquote:Op woensdag 10 november 2010 22:17 schreef PeZu het volgende:
jaa goffur vanacht dus heel lekker sweet november kijken houdt die dvd er in het midden mee op![]()
![]()
![]()
![]()
charlize theronquote:
Eeej. Respect voor de tieten van Muck hequote:Op woensdag 10 november 2010 22:21 schreef romige_chocolademelk het volgende:
het niveau zweeft niet erg hoog hier he. Zweeftieten
dat is nog niets hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 22:21 schreef romige_chocolademelk het volgende:
het niveau zweeft niet erg hoog hier he. Zweeftieten
Thanksquote:Op woensdag 10 november 2010 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Eeej. Respect voor de tieten van Muck he
ja, wantquote:Op woensdag 10 november 2010 22:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
charlize theron![]()
![]()
en ja ik ben een sucker for romantische films waar iemand moeite doet voor liefde
Ik vond de TT van het vorige topic beter bij ons niveau passenquote:
Moet je een keertje kijken dan, echt erg mooiquote:
ja ik ben een sucker for dat soort dingenquote:
die ben ik alweer vergeten...of heb ik die gemist?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vond de TT van het vorige topic beter bij ons niveau passen
Will doquote:Op woensdag 10 november 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet je een keertje kijken dan, echt erg mooi![]()
ik had een poep tt gemaakt voor hemquote:Op woensdag 10 november 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
* PeZu valt even om van het lachen![]()
![]()
![]()
een pi...![]()
![]()
in zijn mail
![]()
![]()
MPoepGquote:Op woensdag 10 november 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die ben ik alweer vergeten...of heb ik die gemist?
Truste!quote:
POEP POEP POEP POEP POEP POEP POEP POEP POEP POEP POEP POEP POEPquote:
Wat is er mis met een pinguīn in zijn mail?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
* Pheno valt even om van het lachen![]()
![]()
![]()
een pi...![]()
![]()
in zijn mail
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:
Fijn dromenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:32 schreef romige_chocolademelk het volgende:
een uiterst goede nachtrust toegewenst, ga zelf ook onder de dekens
Slaap lekker Liebchenquote:
niets, maar dat poep-incidentquote:Op woensdag 10 november 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is er mis met een pinguīn in zijn mail?
Ik wil ook een pinguin in mijn mailquote:Op woensdag 10 november 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is er mis met een pinguīn in zijn mail?
Wants!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
Kruidvat had een pinguin met smarties er in
Ik kan met een gerust hart zeggen dat ik niet weet waar het over gaat. En God keek neer en zag dat dat goed was.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niets, maar dat poep-incident
waarom zijn zulke cute dingen nooit op mijn dier van toepassingquote:Op woensdag 10 november 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
Kruidvat had een pinguin met smarties er in
Sprookjesquote:Op woensdag 10 november 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan met een gerust hart zeggen dat ik niet weet waar het over gaat. En God keek neer en zag dat dat goed was.
Mee eens.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:40 schreef Muck het volgende:
Oh, ribbelchips
Gewoon nog 100% vet en 300% zout
Als ik snaai, wil ik pure aderverkalking in een zak, geen 'gezonde' derrie
Ik wel, maar soms mag het wel evenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Mee eens.
En dan kom ik er nog niks van aan
Poeh, jij liever dan ik! Truste!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef Pheno het volgende:
Ik ben weer weg. Wekker gaat nog steeds om 5:00.
dan moet je hem tegenhoudenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef Pheno het volgende:
trustelsquote:
Truste Ph.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef Pheno het volgende:
Daarom moet hij dus om 5 uur zijn bed uit, heh. Anders gaat dat ding ervantussen.quote:
lekker laten gaan dan, een nieuwe kost 5 euro bij de actionquote:Op woensdag 10 november 2010 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom moet hij dus om 5 uur zijn bed uit, heh. Anders gaat dat ding ervantussen.
Horen jullie dat?quote:
Ik heb net schone lakens op het bedquote:Op woensdag 10 november 2010 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Horen jullie dat?
Muck en ik gaan morgen vet lang uitslapen![]()
Uit"slapen" jeweetz..
Hard nodig. Morgen weerquote:Op woensdag 10 november 2010 22:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb net schone lakens op het bed
choco saus, honing, slagroomquote:
alles gewoon, een taartje tussen de lakens makenquote:
Ik ga binnenkort weer taart bakkenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
alles gewoon, een taartje tussen de lakens maken
kalequote:
jaquote:Op woensdag 10 november 2010 22:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort weer taart bakken
pezuquote:
Je bent er heet genoeg voorquote:Op woensdag 10 november 2010 22:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ja het blowen op zich ook welquote:
En dat et jouw rugquote:Op woensdag 10 november 2010 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Horen jullie dat?
Muck en ik gaan morgen vet lang uitslapen![]()
Uit"slapen" jeweetz..
Ik kan vet goed slapen met mijn rugquote:Op woensdag 10 november 2010 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat et jouw rug?
Zou je niet een beetje uitkijken?
Betekent dat dat ik binnenkort weer taart ga etenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee. Iemand die er WEL dik van wordtquote:Op woensdag 10 november 2010 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Betekent dat dat ik binnenkort weer taart ga eten?
Nope, ena laatste, maar ik kon wel beter maar de rest gooide veel te goed om het bij te houden ;lquote:
hoezo kan ik niet alleen blowen op therapeutische basis??quote:Op woensdag 10 november 2010 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey PeZu
Alleen of op terapheutische basis?
Alleen is ook zo maar alleenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoezo kan ik niet alleen blowen op therapeutische basis??
ja dat is de waarheid als een koequote:
hoiquote:
doeiquote:Op woensdag 10 november 2010 23:14 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga
Slaap lekkeren bis later
![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:20 schreef pgrferrari het volgende:
Wat zijn de tags om teks door te strepen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |