mensen moet wel heel dicht bij me staan wil het me raken wat ze zeggen .quote:Op woensdag 10 november 2010 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Druk om maken vind ik een groot woord. Maar ik vind het nogal een achterlijk scheldwoordErg onbedachtzaam om met dat soort dingen te strooien imho...
[..]
Soms kan ik dat, soms niet. Ligt er ook aan wie het zegt
quote:
Nee, ik wil jouw tieten niet, ik wil zweeftietenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Iederéén wil mijn tieten
[..]
Helemaal mee eens
[..]
Wel Fucking Amal, telt dat ook?
nouquote:Op woensdag 10 november 2010 22:17 schreef PeZu het volgende:
jaa goffur vanacht dus heel lekker sweet november kijken houdt die dvd er in het midden mee op![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan ze wel laten zwevenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik wil jouw tieten niet, ik wil zweeftieten
Trustenquote:
ja zeg dat wel, ik vond het zo;nquote:
zo sterk ben jij heul nietquote:
Truste vraarquote:
Goed oefenen danquote:Op woensdag 10 november 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik wil jouw tieten niet, ik wil zweeftieten
Sweet november, huilfilmquote:Op woensdag 10 november 2010 22:17 schreef PeZu het volgende:
jaa goffur vanacht dus heel lekker sweet november kijken houdt die dvd er in het midden mee op![]()
![]()
![]()
![]()
charlize theronquote:
Eeej. Respect voor de tieten van Muck hequote:Op woensdag 10 november 2010 22:21 schreef romige_chocolademelk het volgende:
het niveau zweeft niet erg hoog hier he. Zweeftieten
dat is nog niets hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 22:21 schreef romige_chocolademelk het volgende:
het niveau zweeft niet erg hoog hier he. Zweeftieten
Thanksquote:Op woensdag 10 november 2010 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Eeej. Respect voor de tieten van Muck he
ja, wantquote:Op woensdag 10 november 2010 22:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
charlize theron![]()
![]()
en ja ik ben een sucker for romantische films waar iemand moeite doet voor liefde
Ik vond de TT van het vorige topic beter bij ons niveau passenquote:
Moet je een keertje kijken dan, echt erg mooiquote:
ja ik ben een sucker for dat soort dingenquote:
die ben ik alweer vergeten...of heb ik die gemist?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vond de TT van het vorige topic beter bij ons niveau passen
Will doquote:Op woensdag 10 november 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet je een keertje kijken dan, echt erg mooi![]()
ik had een poep tt gemaakt voor hemquote:Op woensdag 10 november 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
* PeZu valt even om van het lachen![]()
![]()
![]()
een pi...![]()
![]()
in zijn mail
![]()
![]()
MPoepGquote:Op woensdag 10 november 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die ben ik alweer vergeten...of heb ik die gemist?
Truste!quote:
POEP POEP POEP POEP POEP POEP POEP POEP POEP POEP POEP POEP POEPquote:
Wat is er mis met een pinguïn in zijn mail?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
* Pheno valt even om van het lachen![]()
![]()
![]()
een pi...![]()
![]()
in zijn mail
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:
Fijn dromenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:32 schreef romige_chocolademelk het volgende:
een uiterst goede nachtrust toegewenst, ga zelf ook onder de dekens
Slaap lekker Liebchenquote:
niets, maar dat poep-incidentquote:Op woensdag 10 november 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is er mis met een pinguïn in zijn mail?
Ik wil ook een pinguin in mijn mailquote:Op woensdag 10 november 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is er mis met een pinguïn in zijn mail?
Wants!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
Kruidvat had een pinguin met smarties er in
Ik kan met een gerust hart zeggen dat ik niet weet waar het over gaat. En God keek neer en zag dat dat goed was.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niets, maar dat poep-incident
waarom zijn zulke cute dingen nooit op mijn dier van toepassingquote:Op woensdag 10 november 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
Kruidvat had een pinguin met smarties er in
Sprookjesquote:Op woensdag 10 november 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan met een gerust hart zeggen dat ik niet weet waar het over gaat. En God keek neer en zag dat dat goed was.
Mee eens.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:40 schreef Muck het volgende:
Oh, ribbelchips
Gewoon nog 100% vet en 300% zout
Als ik snaai, wil ik pure aderverkalking in een zak, geen 'gezonde' derrie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |