quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
pff, dat is te lang geleden.....quote:Op woensdag 10 november 2010 21:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Anytime
Er was er eentje over een gouden beeld met rode ogen, welke was dat ook alweer?
uhm echt welquote:Op woensdag 10 november 2010 21:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jij bent heel niet onhandelbaar
[ afbeelding ]
ja maa rik neem aan dat er meer mensen lekker willen liggen?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, die heb ik ook wel
maar die is al bij MarijkeMijn chronische logeerbed
nog boeken van thuis liggenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:19 schreef DaMart het volgende:
Pinkeltje was toch een mannetjeskabouter?
heul geen kabouterquote:Op woensdag 10 november 2010 21:19 schreef DaMart het volgende:
Kun je niet beter je mond gebruiken?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:19 schreef PeZu het volgende:
ja maa rik neem aan dat er meer mensen lekker willen liggen?
ik btw er nog wel 1 of 2 die met de hand moeten worden opgeblazen dus als die nodig zijn dan hoor ik het wel
Ja, en er was ook een vrouwtjeskaboutermeisjedingesquote:Op woensdag 10 november 2010 21:19 schreef DaMart het volgende:
Ja, zijn vrouw heet namelijk Pinkelotjequote:Op woensdag 10 november 2010 21:19 schreef DaMart het volgende:
Slaap lekker pandaquote:Op woensdag 10 november 2010 21:21 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga proberen te slapen. Ik ben kapot. Morgen weer vroeg op dus ik ga een poging doen om te slapen maar het zal wel weer een uur woelen worden. Dag lieve fokkertjes tot de volgende keer [ afbeelding ]
Pandaquote:Op woensdag 10 november 2010 21:21 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga proberen te slapen. Ik ben kapot. Morgen weer vroeg op dus ik ga een poging doen om te slapen maar het zal wel weer een uur woelen worden. Dag lieve fokkertjes tot de volgende keer [ afbeelding ]
oh ja, andere mensenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:19 schreef PeZu het volgende:
ja maa rik neem aan dat er meer mensen lekker willen liggen?
ik btw er nog wel 1 of 2 die met de hand moeten worden opgeblazen dus als die nodig zijn dan hoor ik het wel
Ik weet nog dat er een boek was waarin hij iemand ontmoette die blind was geworden door te lang in de zon te staren.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, zijn vrouw heet namelijk Pinkelotje
ja of je hand om een pomp mee te bedienen die dan weer het bed opblaastquote:Op woensdag 10 november 2010 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je niet beter je mond gebruiken?
truste bamboo beertje, ik hoop dat je lekker kan slapenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:21 schreef Panda72 het volgende:
jouw naamquote:Op woensdag 10 november 2010 21:20 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
nog boeken van thuis liggen![]()
Net irish Coffee gehad na het eten, mmmmh
ik zag bijd e action zo'n pompje voor 6 of 7 euroquote:Op woensdag 10 november 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh ja, andere mensen![]()
trouwens, mijne moet ook gewoon met een pomp hoor, die zit heul niet ingebouwd...
Ach, vriendinnen, vriendinnen...pas een jaar of 16quote:Op woensdag 10 november 2010 21:22 schreef pgrferrari het volgende:
Zijn jullie vriendinnen Suikertaartje en Marijke?
slaap lekker liefjequote:Op woensdag 10 november 2010 21:21 schreef Panda72 het volgende:
ik heb een Trevquote:Op woensdag 10 november 2010 21:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zag bijd e action zo'n pompje voor 6 of 7 euro
http://www.action.nl/pages/top100.aspx
links derde van boven
Echt, elke keer als ik denk dat ik je niet leuker kan vinden, zeg je zoietsquote:Op woensdag 10 november 2010 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb een electrische pomp
ff tussen fable 3 door
16 jaar alquote:Op woensdag 10 november 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, vriendinnen, vriendinnen...pas een jaar of 16![]()
(of is het nou meer Marijke, ik vergeet het echt steedsouderdom
)
Dat is langquote:Op woensdag 10 november 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, vriendinnen, vriendinnen...pas een jaar of 16![]()
(of is het nou meer Marijke, ik vergeet het echt steedsouderdom
)
We kennen elkaar al ehm...ehm..sinds tweede helft groep 6 van de basisschoolquote:Op woensdag 10 november 2010 21:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
16 jaar al
Waar kennen jullie elkaar van?
ik heb geen kunstgebit nodig hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 21:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt, elke keer als ik denk dat ik je niet leuker kan vinden, zeg je zoiets
Eiken kunstgebit kopen?
ik ken een trev, die zeurt al als ie 5 minuten minder pauze heeft dus voor hetzelfde geld haal ik wel zo'n pompjequote:
is tog lekker, chocolademelk? en dan met een suikertaartje erbij mmhquote:
Tof is dat hequote:Op woensdag 10 november 2010 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is lang. IK heb ook iemand die ik al meer dan 15 jaar ken. We hebben elkaar in die tussentijd wel even een paar jaar niet meer gezien, maar sinds een jaar of 8 zien we elkaar regelmatig of iig een aantal keer per jaar. Gisteren zelfs nog.
Een kip in een fluitketel dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb geen kunstgebit nodig hoor
heerlijkquote:Op woensdag 10 november 2010 21:27 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
is tog lekker, chocolademelk? en dan met een suikertaartje erbij mmh
mijn scan zegt kloonquote:Op woensdag 10 november 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heerlijk![]()
ben jij 12? 14? een kloon? uberhaupt wel lief?
ben ik te wantrouwend?
sorry
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We kennen elkaar al ehm...ehm..sinds tweede helft groep 6 van de basisschool
of fluitenquote:
hoe oud ben je dan ookalweer?quote:
Dat moet meer dan 16jaar zijn. Op jouw 14e zat jij niet meer op de basischool, mag ik hopenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat komt door die invasie hoor, sorryquote:Op woensdag 10 november 2010 21:29 schreef romige_chocolademelk het volgende:
kben niet 12, ook niet 14, ook geen kloon, en ja je bent te wantrouwend
kan niet, de winkels zijn dichtquote:Op woensdag 10 november 2010 21:30 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
Dan zou ik een niewe scanner kopen
Dan ben word je meestal 10 dat schooljaar, dus reken maar uit.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
we waren niet meteen vriendinnetjes hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat moet meer dan 16jaar zijn. Op jouw 14e zat jij niet meer op de basischool, mag ik hopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |