fffffuuuuuuuuuuuukiepquote:
HOAXquote:Op woensdag 10 november 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
we waren niet meteen vriendinnetjes hoor![]()
kwam door mij..
ik was gemeen
Was jij 20 jaar in groep 6?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoe oud ben je dan ookalweer?
9? 10? zoiets..20 jaar dus
Maar nu ben je niet meer gemeenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kwam door mij..
ik was gemeen
mijn stoel is alles behalve luiquote:Op woensdag 10 november 2010 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon vanuit je luie stoel: http://kopen.marktplaats.(...)e/scanners/c344.html
ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Ik had zó'n hekel aan mijn vriendin toen ze bij me in de klas zatquote:Op woensdag 10 november 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kwam door mij..
ik was gemeen
chicken in the basketquote:Op woensdag 10 november 2010 21:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Je weet wie het zegt he?
[ afbeelding ]
Nu weet ik waar je zo druk mee bentquote:
Je maakt een grapjequote:
quote:
Toch is het zoquote:
jaquote:Op woensdag 10 november 2010 21:33 schreef wel.o.k het volgende:
echt?
dan ben je wel liever geworden
Ehm. Iets met overlevingsdrang.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:33 schreef MPG het volgende:
Maar mooi lief suikertaartje. Doe eens vertellen. Waarom was jij gemeen?
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn stoel is alles behalve lui![]()
[..]
ik wel
Jij wel maar je stoel nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh je was er zoene.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kwam door mij..
ik was gemeen
via mijn internet browser...quote:Op woensdag 10 november 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat komt door die invasie hoor, sorry![]()
hoe kom jij hier zo terecht?
Dat is van ver na zijn tijd joh.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Je maakt een grapje
Toch?
ja, toch?
Je weet mijn PM, mail, MSN en foon te vinden, he?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toch is het zo![]()
[..]
ja![]()
[..]
Ehm. Iets met overlevingsdrang.
Maar verder niets voor hier.
oeh.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:35 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
via mijn internet browser...
mensen die ik irl ken die hier zitten
Ik heb al sorry gezegd en nu zijn we vriendinnetjesquote:Op woensdag 10 november 2010 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Je weet mijn PM, mail, MSN en foon te vinden, he?
Mocht je alsnog je schuldgevoel van je af willen praten.
Oeh, wiewiewie?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:35 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
via mijn internet browser...
mensen die ik irl ken die hier zitten
Maar iedereen heeft toch weleens gehoord van Pinkeltje?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is van ver na zijn tijd joh.
veelste niewsgiuerigquote:Op woensdag 10 november 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh.
wie?
of ben ik nou weer te nieuwsgierig?
Jaaaahaaa, dat weet ikquote:Op woensdag 10 november 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb al sorry gezegd en nu zijn we vriendinnetjes
Tegen de tijd dat Pinkeltje kwam, had GF al de leeftijd waarop zijn gehoor hard achteruit was gegaan... dus misschien toch niet iedereen...quote:Op woensdag 10 november 2010 21:37 schreef Muck het volgende:
Maar iedereen heeft toch weleens gehoord van Pinkeltje?
nou, je past hier anders perfect, met je sjookoolaademelkquote:Op woensdag 10 november 2010 21:38 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
veelste niewsgiuerig, niemand hier in dit topic btw, kzag gwn pinkeltje staan
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaahaaa, dat weet ik.
Maar je weet me wel te vinden, als je wat kwijt wil, toch?
gf is opgegroeid zonder elektrisch lichtquote:Op woensdag 10 november 2010 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Pinkeltje kwam, had GF al de leeftijd waarop zijn gehoor hard achteruit was gegaan... dus misschien toch niet iedereen...
te lang gewerkt sympquote:Op woensdag 10 november 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat ik maar naar bed ga, het gaat vandaag allemaal een beetje langs me heen
lol, toch niet iets tegen limburgers he? anders ben k weer weg hierquote:Op woensdag 10 november 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, je past hier anders perfect, met je sjookoolaademelk
Slaap lekker snoetjequote:Op woensdag 10 november 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat ik maar naar bed ga, het gaat vandaag allemaal een beetje langs me heen
ik heb niets tegen limburgers, ik versta ze alleen nietquote:Op woensdag 10 november 2010 21:41 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
lol, toch niet iets tegen limburgers he? anders ben k weer weg hier
Dan is het goedquote:
Twee jaar een relatie met een Limbo gehad, dus neuhquote:Op woensdag 10 november 2010 21:41 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
Ooooh, dna heb ik niets gezegdquote:Op woensdag 10 november 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga nog niet hoor, maar ik zou wel willen
iets met een speeltuin dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens..wokkeltje?
Misschien moeten we toch maar wat anders lezen...ik vind Pinkeltje niet echt ehm..van toepassing *wink*wink*
Dat moeten ze 1 keer proberen, dan krijgen ze het met mij aan de stokquote:Op woensdag 10 november 2010 21:41 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |