Dat heb ik gedaan XDquote:Op woensdag 10 november 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen msn, want nu niet onder windows. En ook onder windows geen msn, want vervelendPM anders even je mailadres?
Welterusten lieve symquote:Op woensdag 10 november 2010 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat gaat me vandaag niet meer helpen, ik ben gewoon bekaf
Tot morgen
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:05 schreef wel.o.k het volgende:
ik hou het niet bij, en mijn accu ook niet meer.![]()
en als ik naar bed ga gaat suikertaartje voorlezen![]()
keuze snel gemaakt dus
ja het is maar net hoe je er mee omgaat heh, laast kreeg hij ruzie omdat hij in de kroeg zei kanker mijn aansteker is alweer stuk, zegt zo'n gast naast hem stop daaar mee mijn moeder heeft kanker, hij zegt ja ik ook.quote:
ik las zwevenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Ben je een paar jaar te laat, ze moeten nog wel ergens op FOK! zwerven denk ik....
Haha.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik las zweven![]()
dat kan toch heul niet
oeh, dan drink ik snel even al mijn drank op en dan kom ikquote:Op woensdag 10 november 2010 22:05 schreef wel.o.k het volgende:
ik hou het niet bij, en mijn accu ook niet meer.![]()
en als ik naar bed ga gaat suikertaartje voorlezen![]()
keuze snel gemaakt dus
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het is maar net hoe je er mee omgaat heh, laast kreeg hij ruzie omdat hij in de kroeg zei kanker mijn aansteker is alweer stuk, zegt zo'n gast naast hem stop daaar mee mijn moeder heeft kanker, hij zegt ja ik ook.
die gast j eliegt kom nu mee naar buiten, dit en dat blaah blaah_!
de 27e?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb hier nog veel staan, wanneer kom je?
mensen die kanker zeggen alsof ze pindakaas zeggenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het is maar net hoe je er mee omgaat heh, laast kreeg hij ruzie omdat hij in de kroeg zei kanker mijn aansteker is alweer stuk, zegt zo'n gast naast hem stop daaar mee mijn moeder heeft kanker, hij zegt ja ik ook.
die gast j eliegt kom nu mee naar buiten, dit en dat blaah blaah_!
Ha! Dan ken je de mijne nog nietquote:Op woensdag 10 november 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik las zweven![]()
dat kan toch heul niet
ja echt heh.quote:
Indrinken net als vroegerquote:
Ik kan er ook slecht tegen hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 22:10 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
mensen die kanker zeggen alsof ze pindakaas zeggen. Mensen die er weer teveel druk over gaan maken dat mensen het zeggen
Nou ja, ik vind dat soms best vervelend jaquote:Op woensdag 10 november 2010 22:10 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
mensen die kanker zeggen alsof ze pindakaas zeggen. Mensen die er weer teveel druk over gaan maken dat mensen het zeggen
da snap ik, maar om je daar druk over te maken is ook zonde van je tijd en zal niet veel zin hebben.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat soms best vervelend ja
vervelend of niet soms zeg je gewoon dingen omdat je gefrustreerd ben, je kan aan veel dingen aanstoot nemen als het wordt gezegd.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat soms best vervelend ja
fucking in heavenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Indrinken net als vroeger![]()
wauw!quote:
Druk om maken vind ik een groot woord. Maar ik vind het nogal een achterlijk scheldwoordquote:Op woensdag 10 november 2010 22:13 schreef romige_chocolademelk het volgende:
[..]
da snap ik, maar om je daar druk over te maken is ook zonde van je tijd en zal niet veel zin hebben.
Soms kan ik dat, soms niet. Ligt er ook aan wie het zegtquote:Op woensdag 10 november 2010 22:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
vervelend of niet soms zeg je gewoon dingen omdat je gefrustreerd ben, je kan aan veel dingen aanstoot nemen als het wordt gezegd.
of je kan grote dan dat zijn er boven staan, dat is wel lastig maar wel het sjiekste
Iederéén wil mijn tietenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wauw!
ik wil ook zulke tieten
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 10 november 2010 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Druk om maken vind ik een groot woord. Maar ik vind het nogal een achterlijk scheldwoordErg onbedachtzaam om met dat soort dingen te strooien imho...
Wel Fucking Amal, telt dat ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |