quote:Op woensdag 10 november 2010 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad dat je AOR aan het praten was.
Ik?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit
Ik citeer alleen weleens een mevrouw bij de marathon, puur om TJ te irriterenHet zit niet in mijn systeem als scheldwoord, vandaarquote:Op woensdag 10 november 2010 21:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat dacht ik al dat het letterlijk was
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ik heb hier nog veel staan, wanneer kom je?quote:
nog een keer, beter zeg je lieve ...... ben je er nog?quote:
Wellus, maar ik kan je niet vindenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:00 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke wil niet met mij praten op msn.
een vriend van me noemt zijn oncoloog ook gewoon kankerdokter en het antoni van leeuwenhoek ook het kankerziekenhuisquote:Op woensdag 10 november 2010 22:01 schreef Muck het volgende:
Nou ja, mijn schoonvader (die longkanker heeft) ging deze zomer naar de Alpe d'huez, omdat ze daar een fietstocht hielden van de kankerbestrijding. Toen hadden we het wel over kankerfietsers en kankerkaarsjes enzo, maar dat is gewoon grappig
Moet kunnenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
een vriend van me noemt zijn oncoloog ook gewoon kankerdokter en het antoni van leeuwenhoek ook het kankerziekenhuis
Ben je een paar jaar te laat, ze moeten nog wel ergens op FOK! zwerven denk ik....quote:
ja hij zegt ik ben zelf een kankerleijer dus dan mag hetquote:
ctrl + scroll omhoogquote:Op woensdag 10 november 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo ff bankhangen denk ik, de lettertjes op mijn scherm worden steeds kleiner
Jaquote:
Doe er wat aan dan.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaAlleen vind ik jou dus nergens!!
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hij zegt ik ben zelf een kankerleijer dus dan mag het_!
Truste voor straks danquote:Op woensdag 10 november 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo ff bankhangen denk ik, de lettertjes op mijn scherm worden steeds kleiner
Ik heb geen msn, want nu niet onder windows. En ook onder windows geen msn, want vervelendquote:Op woensdag 10 november 2010 22:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Doe er wat aan dan.
Heb je de nieuwste msn?
dat gaat me vandaag niet meer helpen, ik ben gewoon bekafquote:
Je hebt mijn topicreport dus gelezenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |