ok ik ben limburgs maar da kan ik nog niet verstaan lolquote:Op woensdag 10 november 2010 21:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh heer, ik krieg daarstroaks een godse harde klop vol op mien bakkes , dat keeltsie is nog niet jarig, da kukelzoantjes is juist gaan sjulekrupen
dankjequote:Op woensdag 10 november 2010 21:51 schreef romige_chocolademelk het volgende:
iemand heeft kersen geplukt in de zomer, en de ander z'n vader werkt bij bavaria
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:51 schreef romige_chocolademelk het volgende:
iemand heeft kersen geplukt in de zomer, en de ander z'n vader werkt bij bavaria
Ik wil ook SLAPENquote:Op woensdag 10 november 2010 21:52 schreef Symphonic het volgende:
Als ik niet meer reageer lig ik met mijn hoofd op mijn toetsenbord...
Damn wat ben ik moe
Alleen ff wachten tot mijn lief thuis is van zingen..
Ik versta het stiekem ook wel hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 21:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Helemaal nergens over
* Muck heeft 2 jaar een relatie met een Fries gehad, 2 jaar met een Limbo, komt zelf uit Utreg en heeft 2,5 jaar in Nijmegen op school gezeten...
Tussen Kunst en Kitschquote:Op woensdag 10 november 2010 21:53 schreef Muck het volgende:
Kankerprogramma op NL1
Ik wil gewoon Tuen Kunst en Kitsch kijken
edit: ehhh, een programma van de kankerbestrijding natuurlijk, geen rotprogramma![]()
![]()
Jij spreekt je dialecten dus welquote:Op woensdag 10 november 2010 21:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Helemaal nergens over
* Muck heeft 2 jaar een relatie met een Fries gehad, 2 jaar met een Limbo, komt zelf uit Utreg en heeft 2,5 jaar in Nijmegen op school gezeten...
Die praat inderdaad erg mooiquote:Op woensdag 10 november 2010 21:54 schreef romige_chocolademelk het volgende:
ik vind het zelf altijd verschrikkelijk als ik op tv een Limburger Nederlands hoor praten.
Zelf merk ik dat als ik tegen een Nederlander Nederlands praat dit wel goed klinkt, maar tegen een mede-Limburger Nederlands praten kan ik echt niet:p
Verder vind ik boudewijn de groot nog het mooiste nederlands praten
?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:53 schreef Muck het volgende:
Kankerprogramma op NL1
Ik wil gewoon Tuen Kunst en Kitsch kijken
edit: ehhh, een programma van de kankerbestrijding natuurlijk, geen rotprogramma![]()
![]()
Van wie ben jij nou weer een kloonquote:Op woensdag 10 november 2010 21:48 schreef romige_chocolademelk het volgende:
zijn het vrouwelijke schildpadden? die poepen namelijk niet, verder laxeermiddel ofzo? mooie schildpadden overigens
Kneuter-TVquote:
Dat weet je tochquote:
nog nooit gehoord hehe, uberhaupt fries een beetje raar maargoedquote:Op woensdag 10 november 2010 21:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Die praat inderdaad erg mooi
Weet je wat erger is dan Nederlands wauwelende Limbo's? Friezen die het proberen
Met een scheutje rumquote:Op woensdag 10 november 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik heb opeens zin in warme chocomelk met slagroom
Na de sjokiemelquote:[..]
Ik wil ook SLAPEN![]()
Of randstadters die Limburgs of Brabants proberen na te doen..quote:Op woensdag 10 november 2010 21:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Die praat inderdaad erg mooi
Weet je wat erger is dan Nederlands wauwelende Limbo's? Friezen die het proberen
Ja, nee, echt, een programma van de kankerbestrijdingquote:
Ik bevestig het alleen maar hoorquote:
Ik dacht dat je het je af zat te vragenquote:
Ik dacht inderdaad dat je AOR aan het praten wasquote:Op woensdag 10 november 2010 21:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, nee, echt, een programma van de kankerbestrijding
Toen ik 'kankerprogramma' schreef en op invoeren drukte, besefte ik ineens dat dat niet de meest handige woordkeuze is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
ja dat dacht ik al dat het letterlijk wasquote:Op woensdag 10 november 2010 21:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Toen ik 'kankerprogramma' schreef en op invoeren drukte, besefte ik ineens dat dat niet de meest handige woordkeuze is
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad dat je AOR aan het praten was.
ik wist hem zonde rop de spoiler te klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
ik wist in ieder geval wat je bedoeldequote:Op woensdag 10 november 2010 21:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, geen drank voor mijquote:Op woensdag 10 november 2010 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Met een scheutje rum?
[..]
Na de sjokiemel![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |