ik moest de grap ook drie keer lezen voor het kwartje viel....quote:Op woensdag 10 november 2010 21:56 schreef Ebbruh het volgende:
is dat zoiets als mooie meisjes poepen niet? en hoe kan je zien of het een meisje is? Ik dacht dat ze homo waren omdat ze op elkaar klommen..
:$
Bedanktquote:Op woensdag 10 november 2010 21:48 schreef romige_chocolademelk het volgende:
mooie schildpadden overigens
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:05 schreef KirthGersen het volgende:
Schildpadden staan er om bekend dat ze z'n eigen poep eten. Of die van een ander. Dus als ze poepen is het vaak binnen enkele minuten weer opgegeten. Dit heeft enkele voordelen, want zo houden ze het aquarium lekker schoon en hoef je ze minder eten te geven
Nadeel is dat je het nooit ziet gebeuren (niet dat het smakelijk is om te zien) en stel dat de DA ooit vraagt om een stukje drol dat je er heeel snel bij moet zijn!
Idd schildpadden eten het vaak op. Mag ik daarnaast adviseren om geen gedroogte kreeftjes troep te geven aan je schildpadden. Daarnaast zijn er 2 forums waar ze veel weten of schildpadden en je dus terecht kan met je vragen. Ik weet niet of ik ze mag noemen anders moet je maar even een pm sturen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:05 schreef KirthGersen het volgende:
Schildpadden staan er om bekend dat ze z'n eigen poep eten. Of die van een ander. Dus als ze poepen is het vaak binnen enkele minuten weer opgegeten. Dit heeft enkele voordelen, want zo houden ze het aquarium lekker schoon en hoef je ze minder eten te geven
Nadeel is dat je het nooit ziet gebeuren (niet dat het smakelijk is om te zien) en stel dat de DA ooit vraagt om een stukje drol dat je er heeel snel bij moet zijn!
Ik heb in de 16 jaar dat ik waterschildpadden gehad heb nog nooit gemerkt dat ze het opaten...wel dat de grootste potfilter die ik kon vinden het nog geen week kon redde voordat het ding weer dichtslibte, vooral toen de schilpadden groot waren. Ik heb blijkbaar aparte niet poepetende schildpadden (4 stuks) gehad.quote:Op maandag 13 december 2010 18:37 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Idd schildpadden eten het vaak op. Mag ik daarnaast adviseren om geen gedroogte kreeftjes troep te geven aan je schildpadden. Daarnaast zijn er 2 forums waar ze veel weten of schildpadden en je dus terecht kan met je vragen. Ik weet niet of ik ze mag noemen anders moet je maar even een pm sturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |