quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Anders ik wel en mee eens met de LaPoquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:19 schreef PeZu het volgende:
ooh dat wat hou ik van dat auto nieuwe deel open functie
Ja fijn he. Ik had net in een andere SC ook de Lapo. Heerlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:19 schreef PeZu het volgende:
handig! Wist ik nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:19 schreef PeZu het volgende:
daarom het plaatjequote:
Dat kan ik me zomaar voorstellen, je bent echt even helemaal gericht op jezelf en aan het eind is mijn hoofd altijd even helemaal leegquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:17 schreef Bos81 het volgende:
Volgende week dan maar echt doen
Het schijnt ook (licht) te helpen bij depressieve klachten. NU mag ik daar teovallig last van hebben.
Ik ben zo nuchter als wat! Ik kan nog steeds mijn wijsvinger met mijn neus aanraken.quote:
mijn TT mijn keuzequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Manta![]()
(is wel met een hoofdletter ja)
ja zie de lapoquote:
Okeequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan ik me zomaar voorstellen, je bent echt even helemaal gericht op jezelf en aan het eind is mijn hoofd altijd even helemaal leeg
Slaap lekker en tot morgenquote:
Oude type Opel, een van de laatste achterwielaangedreven Opels. Coupé, maar lijdt enigzins onder zijn imago. Geproduceerd van 1970 tot 1989 (Opel Manta A (1970 - 1975) en Manta B (1975 1989)quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb wel gehoord van een mantra, maar wat is een manta?
ik heb de mijne aangepast naar een link omdat menen begonnen te pm-en met: wtf dudequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
Die heb ik al een keer eerder gehad en toen zei echt niemand wat
als jij je beledigd voelt door het weglaten van een hoofdleter bij de aanduiding van een tokkie auto extremus dan ligt dat probleem bij jou hoor schatjequote:
een lelijke opelquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb wel gehoord van een mantra, maar wat is een manta?
Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Oude type Opel, een van de laatste achterwielaangedreven Opels. Coupé, maar lijdt enigzins onder zijn imago. Geproduceerd van 1970 tot 1989 (Opel Manta A (1970 - 1975) en Manta B (1975 1989)
JA!quote:
Hou je smoel ik ben een groot liefhebberquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb de mijne aangepast naar een link omdat menen begonnen te pm-en met: wtf dude![]()
[..]
als jij je beledigd voelt door het weglaten van een hoofdleter bij de aanduiding van een tokkie auto extremus dan ligt dat probleem bij jou hoor schatje![]()
[..]
een lelijke opel
dude take a chill pill, het is maar een auto hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hou je smoel ik ben een groot liefhebber
waarom dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:26 schreef PeZu het volgende:
ik heb de mijne aangepast naar een link omdat menen begonnen te pm-en met: wtf dude![]()
waarom zei je de vorige keer dan niets? HMM?quote:
ik vind 'm wel cutequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:28 schreef PeZu het volgende:
dude take a chill pill, het is maar een auto hoor
vind jij Fencing, Duckface, I'm fencing and making a duckface een hele logische zin danquote:
Ja maar als autokliefhebber zijndequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude take a chill pill, het is maar een auto hoor
wat koffie of een manta?quote:
ik zou googelenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:30 schreef PeZu het volgende:
vind jij Fencing, Duckface, I'm fencing and making a duckface een hele logische zin dan
ik houd ook ook van auto's en juist daarom niet van de mantaquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja maar als autokliefhebber zijnde
Hoezo dat dan weer.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik houd ook ook van auto's en juist daarom niet van de manta
omdat ik dat vraag, als het geen of is, kon je ook beide zeggenquote:
dat klopt, maar daar had ik geen zin inquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:32 schreef PeZu het volgende:
omdat ik dat vraag, als het geen of is, kon je ook beide zeggen
omdat ik het een lelijke opel vind, zowel de a en b en sowieso niks met opels hebquote:
Kerel, wat heb je gebruikt?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:32 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoi! Ik ben een jongen!
Ik probeer m'n ONZ reputatie zsm onderuit te halen
Omdat ik toen zo druk was met andere dingen dat ik het helemaal niet zagquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom zei je de vorige keer dan niets? HMM?
Nouja dat kan, zo heb ik een aversie tegen Franse auto's. Maar respect is toch niet verkeerdquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat ik het een lelijke opel vind, zowel de a en b en sowieso niks met opels heb
welke reputatie?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:32 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoi! Ik ben een jongen!
Ik probeer m'n ONZ reputatie zsm onderuit te halen
respect? voor een stuk blik dat ik niet mooi vind? uhm neequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nouja dat kan, zo heb ik een aversie tegen Franse auto's. Maar respect is toch niet verkeerd
eigenlijk had ik vanmorgen na het nablijven voor aak echt een passer in mn beenquote:
ja dus datquote:
nee, maar serieus, die had ik echt al maaaaanden geleden een keer hoor..quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik toen zo druk was met andere dingen dat ik het helemaal niet zag.
dat is niet mijn probleemquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat klopt, maar daar had ik geen zin in
Hmm met jou kan ik niet pratenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
respect? voor een stuk blik dat ik niet mooi vind? uhm nee
Strakke actie. Mocht je eruit of moest je het uitzitten met een bloedend been?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
eigenlijk had ik vanmorgen na het nablijven voor aak echt een passer in mn been
ik heb best een beetje smaakquote:
ja toen was ik er niet dus vandaar dat ik het nu pas zie hehquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar serieus, die had ik echt al maaaaanden geleden een keer hoor..
toen mijn dingie onder mijn ui nog 'absolutely me' zei
Dat probleem hebben er meer hoorquote:
Die van een maand geleden, Ik baggerde echt non-stop, maar nu post ik bijna alleen nog maar hierquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar serieus, die had ik echt al maaaaanden geleden een keer hoor..
toen mijn dingie onder mijn ui nog 'absolutely me' zei
Slaap zequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens![]()
Slaap lekkeren tot later
![]()
ja, JIJquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:35 schreef PeZu het volgende:
ja toen was ik er niet dus vandaar dat ik het nu pas zie heh
je overdrijft schromelijk, het is maar een stuk blik hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hmm met jou kan ik niet praten
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens![]()
Slaap lekkeren tot later
![]()
was net klaar gelukkig :pquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Strakke actie. Mocht je eruit of moest je het uitzitten met een bloedend been?
ik hou van ze allemaal hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat probleem hebben er meer hoor
Tja als ik iets wat jij leuk vindt beledigt...quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
je overdrijft schromelijk, het is maar een stuk blik hoor
slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens![]()
Slaap lekkeren tot later
![]()
Ja, heel zekerquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:36 schreef MPG het volgende:
!
Ik let echt te slecht op![]()
Weet je zeker dat ik jou toen al kende?
Als ik de docent was had ik je nog een uur laten nablijven omdat je mijn mooie vloer bevuilt hebt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
was net klaar gelukkig :p
Ik moest dat ding er Echt uittrekken
Welke auto's vind je nog meer mooi dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tja als ik iets wat jij leuk vindt beledigt...
't is mijn hobby, dus ja. Maar goed, je punt is gemaakt
al beledig je mijn hobby, lekker belangrijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
ja, en iedereen houdt ook van jouquote:
Ik zou een aantal welgeplaatste opmerkingen over haaien maken als ik jou was.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ben vooral van de Duitser, vanaf jaren '70 maar huidige ook. Engels is soms ook mooi en Amerikaanse (oude) zijn ook gaafquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Welke auto's vind je nog meer mooi dan?
En wat heb je zelf? Ook een oudje toch?
Ohnoesquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, heel zeker![]()
Ik had hem voordat ik de vorige had, en die had ik niet heel erg lang
dat hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en iedereen houdt ook van jou![]()
Dat is wel een heel brede smaak hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ben vooral van de Duitser, vanaf jaren '70 maar huidige ook. Engels is soms ook mooi en Amerikaanse (oude) zijn ook gaaf
oeh ja kraak mijn wc af, daar beledig je me vast meequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou een aantal welgeplaatste opmerkingen over haaien maken als ik jou was.
sadistquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als ik de docent was had ik je nog een uur laten nablijven omdat je mijn mooie vloer bevuilt hebt.
Ja, dat deed je net, door samen met Pezu en Trev te roepen: jouw sigquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:39 schreef MPG het volgende:
Ohnoes.
Kan ik het ooit nog wel goed maken![]()
?
Het is een goed begin, het is wel je meest persoonlijke kamertje.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
oeh ja kraak mijn wc af, daar beledig je me vast mee
dat is precies de reden dat je het sarcasme er niet af zag druipenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:40 schreef PeZu het volgende:
dat hoeft niet hoor![]()
het is namelijk maar internet
Haha Volkswagen is ook mooi, zeker de RWD.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is wel een heel brede smaak hoor![]()
Valt mijn vroegere Kever uit '74 daar ook onder?
En wat heb je nou zelf?
Ik ben consequent. Als je bij biologie een kikker het lokaal gooit had je ook moeten nablijven. Wie dingen smerig maakt moet de gevolgen ervan dragen.quote:
ja ik zou er mee zitten hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het is een goed begin, het is wel je meest persoonlijke kamertje.
uhm lieve schat dat zag ik best ik ben niet achterlijk hehquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is precies de reden dat je het sarcasme er niet af zag druipen![]()
maar hoe onuitstaanbaar je ook bent, ik hou wel echt van je
Foto?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Haha Volkswagen is ook mooi, zeker de RWD.
EN zelf heb ik dus een Opel Manta Bmaar wel een hele nette, geen sjonnie auto.
Anders ga je een beetje haten op internet.quote:
Jeeej! Gelukkig maarquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat deed je net, door samen met Pezu en Trev te roepen: jouw sig![]()
![]()
Ja, ander reageer je lekker niet op dat ik zei dat ik van je houquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:42 schreef PeZu het volgende:
uhm lieve schat dat zag ik best ik ben niet achterlijk heh
Goed he?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:43 schreef MPG het volgende:
Jeeej! Gelukkig maar
Je hebt me wel ff laten zweten zeg!
wij ontleden enkel vissenkoppen (:quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben consequent. Als je bij biologie een kikker het lokaal gooit had je ook moeten nablijven. Wie dingen smerig maakt moet de gevolgen ervan dragen.
ja dan wordt ik mad en krijg ik een rage aanvalquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Anders ga je een beetje haten op internet.
LIEF SUIKERTAARTJE, IK HOU VAN JE!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ander reageer je lekker niet op dat ik zei dat ik van je hou
Om mijn bloeddruk en hartslag door het plafond te jagen wel jaquote:
Zelfde principe in dat geval, alleen kikkers dan vervangen door vissenkoppen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wij ontleden enkel vissenkoppen (:
Ik zal morgen ofzo eens kijken, heb zo gauw geen recente foto zonder kentekens.quote:
dat is wel een beetje aan de late kant hequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:45 schreef PeZu het volgende:
LIEF SUIKERTAARTJE, IK HOU VAN JE!
en dat is omdat je bent wie je bent en jij mij kent zoals ik ben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Leuke sig heb ik he?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:45 schreef MPG het volgende:
Om mijn bloeddruk en hartslag door het plafond te jagen wel ja.
Maar verder vind ik je nog steeds wel heel lief enzoquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Om mijn bloeddruk en hartslag door het plafond te jagen wel ja.
Slaap lekker Liebchenquote:
Wat een prachtige leeftijdquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik zal morgen ofzo eens kijken, heb zo gauw geen recente foto zonder kentekens.
Maar is geweldige auto hoor, achterwielaandrijving, mooi geluid, veel bekijks en aanspraakprachtig. En 30 jaar oud inmiddels.
Ik ga met een oudere dame, hahaquote:
Slaap lekker en vooral niet dromen lieverdjequote:
JAquote:
Dus eh..je houdt wel van oudere dames?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ga met een oudere dame, haha
Ik bedacht me vandaag, ik wil wel weer eens iets hebben waar ik echt van kan dromen als je snapt wat ik bedoel... Ik heb gewoon geen toekomstdromen niets meerquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekker en vooral niet dromen lieverdje![]()
![]()
Jij bent er ook zo'n eentje op het kantoor?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dan wordt ik mad en krijg ik een rage aanval![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is wel een beetje aan de late kant he
nou dat was wat wat laat omdat ik er andere aparte post aan wou gaan besteden die ale liefde een aandacht zou krijgen die jij verdiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Ik laat alleen mijn onder mijn ui-dingie wel zo, want daar ben ik verliefd opquote:
truste rijkjequote:
ik zou nucleair gaanquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo'n eentje op het kantoor?
Zolang ik ze kan berijdenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus eh..je houdt wel van oudere dames?
Weet je nog waar we het laatst aan de telefoon over hadden?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik bedacht me vandaag, ik wil wel weer eens iets hebben waar ik echt van kan dromen als je snapt wat ik bedoel... Ik heb gewoon geen toekomstdromen niets meer![]()
Maar goed, dat was een mijmermomentje vandaag
Die ondertitel moet je indd niets aan doen. Want die is zo.. ehm.. zo.. ehm.. zo JIJquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik laat alleen mijn onder mijn ui-dingie wel zo, want daar ben ik verliefd op
Je kan zeggen wat je wilt, maar hij gaat proactief met zijn woede om.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
truste rijkje![]()
[..]
ik zou nucleair gaan
ik zie geen UI's op m'n mobiel, ik weet niet eens meer welke UI ik hebquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik laat alleen mijn onder mijn ui-dingie wel zo, want daar ben ik verliefd op
Ja, maar mmhh, niet hierquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je nog waar we het laatst aan de telefoon over hadden?
Over wie weet...
Nou. Hup, dromen jij
trusten marijkequote:
ik ook, ik krop niks op, ik wordt explosief boos en daarna is het weer goedquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar hij gaat proactief met zijn woede om.
Slaap lekker.quote:
bedankt voor deze heldere toelichtingquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zelfde principe in dat geval, alleen kikkers dan vervangen door vissenkoppen.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:49 schreef PeZu het volgende:
nou dat was wat wat laat omdat ik er andere aparte post aan wou gaan besteden die ale liefde een aandacht zou krijgen die jij verdiend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Jij bent zo'n iemand die een persoon slaat en daarna direct een knuffel geeft?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook, ik krop niks op, ik wordt explosief boos en daarna is het weer goed
Zoals ik zei, ik ben graag duidelijk en consequent.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bedankt voor deze heldere toelichting
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:50 schreef MPG het volgende:
Die ondertitel moet je indd niets aan doen. Want die is zo.. ehm.. zo.. ehm.. zo JIJ!
Daarom zei ik het ook niet hardopquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, maar mmhh, niet hier
Spreek je snel meisTrusten ook alvast
![]()
En trusten lieve MPG en PeZu
En bedankt. Nu ben IK nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daarom zei ik het ook niet hardop![]()
Kussie!![]()
![]()
* suikertaartje mompelt iets met liftknopjesquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk, aan zulke Fok!-ers heb je watquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik ben graag duidelijk en consequent.
mensen slaan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij bent zo'n iemand die een persoon slaat en daarna direct een knuffel geeft?
Jij weet het ergens ook al welquote:
hmm ja jeweetquote:
ja goed voorbeeldquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje mompelt iets met liftknopjes
kloptquote:
We doen het vorige deel feilloos overquote:
ik ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
we laten een modje er wel een ander nummer aan gevenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
We doen het vorige deel feilloos over
ja beter toch, ik kan iemand helemaal een sukkel en domme klootzak vinden om een heel domme fout maar als ik weer terug op aarde ben is er niks aan de hand en dat is gek hoor mensen vragen ben je niet meer boosquote:
Lekkerquote:
Ik heb Danny al gemailed of ik admin mocht worden, maar dat heeft hij afgewezen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kijk, aan zulke Fok!-ers heb je wat
Mannenboosheid.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen slaan?_!
dat doe ik niet (ja vroeger toen ik nog niet volwassen was en mijn rage niet te beheersen was)
ik word echt gewoon moeilijk boos, koel af en daarna is het weer goed en moet het ook klaar zijn
ik ontplof gewoon en dan even later is het voorbij en behandel ik ze ook weer gewoonquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja beter toch, ik kan iemand helemaal een sukkel en domme klootzak vinden om een heel domme fout maar als ik weer terug op aarde ben is er niks aan de hand en dat is gek hoor mensen vragen ben je niet meer boos
Je moet ook niet meteen voor het hoogste gaanquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb Danny al gemailed of ik admin mocht worden, maar dat heeft hij afgewezen.![]()
jaloersquote:
Ik heb hem ook niet gevraagd om Fok! over te nemen. Ik vond dit nog redelijk bescheiden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet ook niet meteen voor het hoogste gaan.
zoekt ONZ niet nog een mod?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:58 schreef MPG het volgende:
Je moet ook niet meteen voor het hoogste gaan.
* suikertaartje geeft TFM ook een stroopwafelquote:
ja zelfde dusquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ontplof gewoon en dan even later is het voorbij en behandel ik ze ook weer gewoon
Niet dat ik zo weet, maar open solli's kunnen altijdquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zoekt ONZ niet nog een mod?
Kaas?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
Heeft Ferb eigenlijk al 'kaas' gezegd vandaag?
symquote:
Er was er toch eentje weg?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:00 schreef MPG het volgende:
Niet dat ik zo weet, maar open solli's kunnen altijd.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sym
kan jij meteen de nummering in orde maken van de TT?
het moet 2087 zijn
je hebt het al gedaanquote:
Asjeblieft: Mquote:
die plek heeft Opa Bakkebaard ingenomen, maar een solli sturen kan altijd.quote:
Maar jij toch wel?quote:
Damn, lekker dan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die plek heeft Opa Bakkebaard ingenomen, maar een solli sturen kan altijd.
Kom net uit het ziekenhuis, dochter van pony gestuiterd en pols gebroken..
ik hoop dat ze niet te erg geschrokken isquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die gastmoddequote:Op dinsdag 9 november 2010 23:03 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje geeft TFM ook een stroopwafel
Vind je het erg als ik dan ipv wijn een glaasje whisky neemquote:
autsjquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah, stoer hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:06 schreef Symphonic het volgende:
Nee ze baalt dat ze nu een paar weken niet kan rijden.
Wat dat betreft is ze voor de duvel niet bang.
Gelukkig wel een mooie breuk, hoefde niet gezet te worden
Laten we het maar niet doen. Ik ben zo niet moderatorsmateriaal.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ik bedoelde voor WW hoor, niet voor mezelf![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
![]()
* thefamousman geeft virtuele liefde aan ST.
Hé, het werkt
een fijne nacht vol mooie dromen over auto'squote:
trusten ZWMquote:
nee wel lullig, want het ging eigenlijk erg de goede kant op.quote:
Slaap zequote:
Als je dan maar niet in mijn gezicht ademt of naast me slaapt vind ik dat primaquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:07 schreef MPG het volgende:
Vind je het erg als ik dan ipv wijn een glaasje whisky neem?
ja mooi is dat hehquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee wel lullig, want het ging eigenlijk erg de goede kant op.
Ik zag haar van de week mijn paard door de bak sturen en ik was echt behoorlijk impressed.
Ze doet dingen met haar die ik niet eens kan.
Dat zal ik niet doenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je dan maar niet in mijn gezicht ademt of naast me slaapt vind ik dat prima
dan is het idd lullig dat ze nou een paar weken niet kan rijdenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zag haar van de week mijn paard door de bak sturen en ik was echt behoorlijk impressed.
Dan is dit wel ff balen. Maar wel heel mooi dat het verder zo goed gaatquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mooi, geniet er van danquote:
Welterustenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Mensen, ik ga ook slapen. Morgen weer een dag.
* MPG schenkt voor ST een lekker glaasje glas wijn in en neemt zelf een glaasje Glenmorangie.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mooi, geniet er van dan![]()
meneer taart is ook een whiskey-liefhebber![]()
nee heh niet weer een dag , ik had zo gehoopt dat het morgen een week zou zijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
welk grap?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
Wel een beetje jammer dat niemand lacht om mijn grap hoor, jongens
fuck, schrijf ik het nou weer verkeerd?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:12 schreef MPG het volgende:
* suikertaartje schenkt voor ST een lekker glaasje glas wijn in en neemt zelf een glaasje Glenmorangie.
whiskey is dan ook vaak bocht.
slaap ze WWquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
GOEIEN GARPquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee heh niet weer een dag , ik had zo gehoopt dat het morgen een week zou zijn![]()
truste woesterd
Jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
fuck, schrijf ik het nou weer verkeerd?
hij is van de single malts, speyside voornamelijk
welke grap ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
Wel een beetje jammer dat niemand lacht om mijn grap hoor, jongens
MPG gaf ZmS een hoofdletter M, en toen zei ZmS: van chocola?quote:
voor mij is het iig wel het begin van de werkweekquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee heh niet weer een dag , ik had zo gehoopt dat het morgen een week zou zijn![]()
truste woesterd
Dat zag ik jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
MPG gaf ZmS een hoofdletter M, en toen zei ZmS: van chocola?
en toen zei ik dus zo, toen zei iktoen zei ik: nee, van Manta!
ja ik denkl ik zeg maar niks straks beledig ik weer iemand digitaalquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
MPG gaf ZmS een hoofdletter M, en toen zei ZmS: van chocola?
en toen zei ik dus zo, toen zei iktoen zei ik: nee, van Manta!
voor mij ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij is het iig wel het begin van de werkweek
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voor mij ook![]()
en donderdag om 16:30 is het ook alweer weekend
Nee manquote:
het is dat zo ik zo nu een dan een afspraak heb anders wist ik echt niet wat voor dag het wasquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij is het iig wel het begin van de werkweek
Whehe. Bekend probleem. Maar dan 6x zo groot hierquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
Wat gaat het weer ouderwets hard
Was ff achter de schermen wat aan het posten en we zijn een pagina verder
het gaat redelijk hard de laatste tijdquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
Wat gaat het weer ouderwets hard
Was ff achter de schermen wat aan het posten en we zijn een pagina verder
Er staat hier nu een Aberlour geloof ik..quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:16 schreef MPG het volgende:
Nee man!
Laatst nog een 19 jaar oude Macallan op.
ik ben nou nog wel eens de dagen kwijtquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is dat zo ik zo nu een dan een afspraak heb anders wist ik echt niet wat voor dag het was_!
Das ook puick spulquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er staat hier nu een Aberlour geloof ik..
dat komt door de leeftijd, schatquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben nou nog wel eens de dagen kwijt
Dat probleem ken ik helemaal nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
meer drinkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
staat een leuk topic in FCquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Bekend probleem. Maar dan 6x zo groot hier...
uhm ik was niet geheel serieus hehquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het heeft meer te maken met veel aan je hoofd
uhm lieve suiker beeb, eerst waren er de speculoos koekjes en toen was er daar pasta vanquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ehm.
Speculoos..weet je wel, die speculaassmeer voor op brood...
nou..ze hebben nu iets nieuws!
SpeculoosKOEKJES!
nee, ja, nee, er was dus net echt een reclame vanquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm ik was niet geheel serieus heh![]()
[..]
uhm lieve suiker beeb, eerst waren er de speculoos koekjes en toen was er daar pasta van
Heet dat niet gewoon speculaasquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ehm.
SpeculoosKOEKJES!
huhquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ja, nee, er was dus net echt een reclame van
nee speculoos is iest anders dan speculaasquote:
goed idee! Laten we een sinaasappelsapappel makenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ehm.
SpeculoosKOEKJES!
Oh, en Pezu en MPG hebben ze ook wel eens gezien, dus ik heb ook getuigenquote:
ligt ook zo lekker in de mondquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
goed idee! Laten we een sinaasappelsapappel maken
heul nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee speculoos is iest anders dan speculaas
jawelquote:
getuige waarvan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, en Pezu en MPG hebben ze ook wel eens gezien, dus ik heb ook getuigen
tieten??quote:
het latijns woord voor speculaas is speculator: hij die alles ziet, de bijnaam van de sintquote:
Confirmquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, en Pezu en MPG hebben ze ook wel eens gezien, dus ik heb ook getuigen
WAAROM, WREDE WERELD, WAAROM!?!?quote:
ja die heb je zekerquote:
Ja! Heus!quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat komt door de leeftijd, schat
whehehequote:Op dinsdag 9 november 2010 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat probleem ken ik helemaal niet
quote:
trusten barretjequote:
rare naam voor een koekje wel, hij die alles zietquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
het latijns woord voor speculaas is speculator: hij die alles ziet, de bijnaam van de sint
whehehe hier donderde net een rieten siervis die in de WC hangt in de pot.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:35 schreef PeZu het volgende:
kijk die schelpen wc in mijn topic![]()
POST hier pics van jullie wc
ja tuurlijk wij gaan eerst chicks hosselen in de treinquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe hier donderde net een rieten siervis die in de WC hangt in de pot.
Ons nieuwe aquarium...
Jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja tuurlijk wij gaan eerst chicks hosselen in de trein
droom ze beroemdequote:Op dinsdag 9 november 2010 23:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga slapen mensen,
Droom zacht als er ooit nog een einde komt aan deze nacht voor jullie!
nou..als je hem opeet..dan ehm...tsja.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
rare naam voor een koekje wel, hij die alles ziet
ja, jij komt ook echtquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
door dat gedoe van net is mijn gevoel voor humor ff op vakantie geloof ikquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm ik was niet geheel serieus heh![]()
[..]
samen met je gehosselde chickie?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:37 schreef pgrferrari het volgende:
Speciaal om samen met jou op de chaise longue te zitten.
Whehehe, weet je wat zo grappig is, dat niemand hier op FOK! lijkt te weten wat hosselen echt betekentquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
Nee, met jou.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
samen met je gehosselde chickie?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe, weet je wat zo grappig is, dat niemand hier op FOK! lijkt te weten wat hosselen echt betekent
waar laat je dat chickie dan?quote:
op het stationquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waar laat je dat chickie dan?
Die neemt pezu maar, ik hou me wel met jou bezig.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waar laat je dat chickie dan?
ja dus datquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou..als je hem opeet..dan ehm...tsja.
niet zo hehquote:
hosselen betekent geld bij elkaar scharrelen, wat denk je wel nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe, weet je wat zo grappig is, dat niemand hier op FOK! lijkt te weten wat hosselen echt betekent
illegaal meestal voor drugsquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
hosselen betekent geld bij elkaar scharrelen, wat denk je wel niet
197quote:
hoeft niet kan welquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
illegaal meestal voor drugs
wauw..nee, maar als jij komt..dan dan dan...neeee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dus dat
[..]
niet zo heh![]()
[..]
hosselen betekent geld bij elkaar scharrelen, wat denk je wel niet
hij is ouderder als mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij is ouderder als mij
en jonger dan mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
sweet dreams suikertjequote:
fijn dat vertrouwenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wauw..nee, maar als jij komt..dan dan dan...neeee.
ik geloof het niet hoor
daar heb je het zelf naar gemaaktquote:
daarom geloof ik het juist nietquote:
snel quoten zodat we het bewijs hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daarom geloof ik het juist niet![]()
maar als je wel komt, nou, dan krijg je een kusje
ik had een treintje gekocht voor flesquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daarom geloof ik het juist niet![]()
maar als je wel komt, nou, dan krijg je een kusje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |