Nee, met jou.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
samen met je gehosselde chickie?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe, weet je wat zo grappig is, dat niemand hier op FOK! lijkt te weten wat hosselen echt betekent
waar laat je dat chickie dan?quote:
op het stationquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waar laat je dat chickie dan?
Die neemt pezu maar, ik hou me wel met jou bezig.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waar laat je dat chickie dan?
ja dus datquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou..als je hem opeet..dan ehm...tsja.
niet zo hehquote:
hosselen betekent geld bij elkaar scharrelen, wat denk je wel nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe, weet je wat zo grappig is, dat niemand hier op FOK! lijkt te weten wat hosselen echt betekent
illegaal meestal voor drugsquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
hosselen betekent geld bij elkaar scharrelen, wat denk je wel niet
197quote:
hoeft niet kan welquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
illegaal meestal voor drugs
wauw..nee, maar als jij komt..dan dan dan...neeee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dus dat
[..]
niet zo heh![]()
[..]
hosselen betekent geld bij elkaar scharrelen, wat denk je wel niet
hij is ouderder als mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij is ouderder als mij
en jonger dan mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
sweet dreams suikertjequote:
fijn dat vertrouwenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wauw..nee, maar als jij komt..dan dan dan...neeee.
ik geloof het niet hoor
daar heb je het zelf naar gemaaktquote:
daarom geloof ik het juist nietquote:
snel quoten zodat we het bewijs hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daarom geloof ik het juist niet![]()
maar als je wel komt, nou, dan krijg je een kusje
ik had een treintje gekocht voor flesquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daarom geloof ik het juist niet![]()
maar als je wel komt, nou, dan krijg je een kusje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |