* MPG schenkt voor ST een lekker glaasje glas wijn in en neemt zelf een glaasje Glenmorangie.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mooi, geniet er van dan![]()
meneer taart is ook een whiskey-liefhebber![]()
nee heh niet weer een dag , ik had zo gehoopt dat het morgen een week zou zijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Mensen, ik ga ook slapen. Morgen weer een dag.
welk grap?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
Wel een beetje jammer dat niemand lacht om mijn grap hoor, jongens
fuck, schrijf ik het nou weer verkeerd?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:12 schreef MPG het volgende:
* suikertaartje schenkt voor ST een lekker glaasje glas wijn in en neemt zelf een glaasje Glenmorangie.
whiskey is dan ook vaak bocht.
slaap ze WWquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Mensen, ik ga ook slapen. Morgen weer een dag.
GOEIEN GARPquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee heh niet weer een dag , ik had zo gehoopt dat het morgen een week zou zijn![]()
truste woesterd
Jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
fuck, schrijf ik het nou weer verkeerd?
hij is van de single malts, speyside voornamelijk
welke grap ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
Wel een beetje jammer dat niemand lacht om mijn grap hoor, jongens
MPG gaf ZmS een hoofdletter M, en toen zei ZmS: van chocola?quote:
voor mij is het iig wel het begin van de werkweekquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee heh niet weer een dag , ik had zo gehoopt dat het morgen een week zou zijn![]()
truste woesterd
Dat zag ik jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
MPG gaf ZmS een hoofdletter M, en toen zei ZmS: van chocola?
en toen zei ik dus zo, toen zei iktoen zei ik: nee, van Manta!
ja ik denkl ik zeg maar niks straks beledig ik weer iemand digitaalquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
MPG gaf ZmS een hoofdletter M, en toen zei ZmS: van chocola?
en toen zei ik dus zo, toen zei iktoen zei ik: nee, van Manta!
voor mij ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij is het iig wel het begin van de werkweek
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voor mij ook![]()
en donderdag om 16:30 is het ook alweer weekend
Nee manquote:
het is dat zo ik zo nu een dan een afspraak heb anders wist ik echt niet wat voor dag het wasquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij is het iig wel het begin van de werkweek
Whehe. Bekend probleem. Maar dan 6x zo groot hierquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
Wat gaat het weer ouderwets hard
Was ff achter de schermen wat aan het posten en we zijn een pagina verder
het gaat redelijk hard de laatste tijdquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
Wat gaat het weer ouderwets hard
Was ff achter de schermen wat aan het posten en we zijn een pagina verder
Er staat hier nu een Aberlour geloof ik..quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:16 schreef MPG het volgende:
Nee man!
Laatst nog een 19 jaar oude Macallan op.
ik ben nou nog wel eens de dagen kwijtquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is dat zo ik zo nu een dan een afspraak heb anders wist ik echt niet wat voor dag het was_!
Das ook puick spulquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er staat hier nu een Aberlour geloof ik..
dat komt door de leeftijd, schatquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben nou nog wel eens de dagen kwijt
Dat probleem ken ik helemaal nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben nou nog wel eens de dagen kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |