quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Anders ik wel en mee eens met de LaPoquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:19 schreef PeZu het volgende:
ooh dat wat hou ik van dat auto nieuwe deel open functie
Ja fijn he. Ik had net in een andere SC ook de Lapo. Heerlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:19 schreef PeZu het volgende:
handig! Wist ik nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:19 schreef PeZu het volgende:
daarom het plaatjequote:
Dat kan ik me zomaar voorstellen, je bent echt even helemaal gericht op jezelf en aan het eind is mijn hoofd altijd even helemaal leegquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:17 schreef Bos81 het volgende:
Volgende week dan maar echt doen
Het schijnt ook (licht) te helpen bij depressieve klachten. NU mag ik daar teovallig last van hebben.
Ik ben zo nuchter als wat! Ik kan nog steeds mijn wijsvinger met mijn neus aanraken.quote:
mijn TT mijn keuzequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Manta![]()
(is wel met een hoofdletter ja)
ja zie de lapoquote:
Okeequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan ik me zomaar voorstellen, je bent echt even helemaal gericht op jezelf en aan het eind is mijn hoofd altijd even helemaal leeg
Slaap lekker en tot morgenquote:
Oude type Opel, een van de laatste achterwielaangedreven Opels. Coupé, maar lijdt enigzins onder zijn imago. Geproduceerd van 1970 tot 1989 (Opel Manta A (1970 - 1975) en Manta B (1975 1989)quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb wel gehoord van een mantra, maar wat is een manta?
ik heb de mijne aangepast naar een link omdat menen begonnen te pm-en met: wtf dudequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
Die heb ik al een keer eerder gehad en toen zei echt niemand wat
als jij je beledigd voelt door het weglaten van een hoofdleter bij de aanduiding van een tokkie auto extremus dan ligt dat probleem bij jou hoor schatjequote:
een lelijke opelquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb wel gehoord van een mantra, maar wat is een manta?
Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Oude type Opel, een van de laatste achterwielaangedreven Opels. Coupé, maar lijdt enigzins onder zijn imago. Geproduceerd van 1970 tot 1989 (Opel Manta A (1970 - 1975) en Manta B (1975 1989)
JA!quote:
Hou je smoel ik ben een groot liefhebberquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb de mijne aangepast naar een link omdat menen begonnen te pm-en met: wtf dude![]()
[..]
als jij je beledigd voelt door het weglaten van een hoofdleter bij de aanduiding van een tokkie auto extremus dan ligt dat probleem bij jou hoor schatje![]()
[..]
een lelijke opel
dude take a chill pill, het is maar een auto hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hou je smoel ik ben een groot liefhebber
waarom dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:26 schreef PeZu het volgende:
ik heb de mijne aangepast naar een link omdat menen begonnen te pm-en met: wtf dude![]()
waarom zei je de vorige keer dan niets? HMM?quote:
ik vind 'm wel cutequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:28 schreef PeZu het volgende:
dude take a chill pill, het is maar een auto hoor
vind jij Fencing, Duckface, I'm fencing and making a duckface een hele logische zin danquote:
Ja maar als autokliefhebber zijndequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude take a chill pill, het is maar een auto hoor
wat koffie of een manta?quote:
ik zou googelenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:30 schreef PeZu het volgende:
vind jij Fencing, Duckface, I'm fencing and making a duckface een hele logische zin dan
ik houd ook ook van auto's en juist daarom niet van de mantaquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja maar als autokliefhebber zijnde
Hoezo dat dan weer.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik houd ook ook van auto's en juist daarom niet van de manta
omdat ik dat vraag, als het geen of is, kon je ook beide zeggenquote:
dat klopt, maar daar had ik geen zin inquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:32 schreef PeZu het volgende:
omdat ik dat vraag, als het geen of is, kon je ook beide zeggen
omdat ik het een lelijke opel vind, zowel de a en b en sowieso niks met opels hebquote:
Kerel, wat heb je gebruikt?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:32 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoi! Ik ben een jongen!
Ik probeer m'n ONZ reputatie zsm onderuit te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |