ik zit er ruim bovenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Consumptie duurzame koffie bijna verdubbeld
Ik zit zo te lezen net onder het gemiddelde van drie koppen per dag. Alhoewel, ik drink 2 grote, haha
trusten beertjequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja maar op uitzending gemist staat het nog niet kijk morgen wel. Ga nu slapen
ik haal de accu er altijd uit, zo word is pas na uren warmquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Vervelend he met zo'n laptop.
Probeer eens een blaadje ofzo ertussen te doen. Of de TV-gids. Is ook beter voor je laptop, kan 'ie beter ademhalen!
Truste
Dus er wel bovenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Consumptie duurzame koffie bijna verdubbeld
Ik zit zo te lezen net onder het gemiddelde van drie koppen per dag. Alhoewel, ik drink 2 grote, haha
Trusten Beertjequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ze zeiden dat er iemand onwel was geworden en er liepen allemaal dudes voor de camera, en er was wat onrust in het publiek, no big deal wss, gewoon door de hitte in de studio, wou het gewoon even meldenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
wat een kut nummer, kids onwaardig paul onwaardigquote:
Ieder zo zijn smaak en gelukkig maar anders was het ook zo'n saaie boelquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een kut nummer, kids onwaardig paul onwaardig![]()
![]()
![]()
![]()
BAMBOO BEAR, slaap lekker
gelukkig wel als dat de maat voor vet was had ik zelfmoord gepleefdquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ieder zo zijn smaak en gelukkig maar anders was het ook zo'n saaie boel
true, true, ik vind sterrenstof trouwens zon ziekelijk goed nummer! Echt geniaal gewoonquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ieder zo zijn smaak en gelukkig maar anders was het ook zo'n saaie boel
Ik ben bang voor je dat in bepaalde gebieden dat wel zo isquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
gelukkig wel als dat de maat voor vet was had ik zelfmoord gepleefd
wat muziek smaak sregio gebonden ipv persoons?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben bang voor je dat in bepaalde gebieden dat wel zo is
Soms denk ik het haast van welquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat muziek smaak sregio gebonden ipv persoons?![]()
je denkertje is stukquote:
Tja ik weet het niet.quote:
wat gek, als ik die serie zo ken zou ik denken dat het hele verantwoordelijke mensen zijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Tja ik weet het niet.
Heb van de eigenaar van de Manta gehoord dat Eyeworks er niet netjes mee om is gegaan en dat er een hoop schade is toegbracht aan de auto..
Nouja bij de series is alles netjes gedaan, alleen Eyeworks heeft het contract zeg maar niet netjes nageleefd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat gek, als ik die serie zo ken zou ik denken dat het hele verantwoordelijke mensen zijn
jokkebrokquote:
hoihoiquote:
ja erg verrassend allemaal vind ik het niet, hetzelfde verhaal deed ook al over de serie de rondequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nouja bij de series is alles netjes gedaan, alleen Eyeworks heeft het contract zeg maar niet netjes nageleefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |