Maar wat Fles zegt:quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel er is geen wet die dat bepaald hoor
Jij snap?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu is het anders gewoon biertijd hoor
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laat jij niet wat dichtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Geeft niet maar het kwartje valt niet hier.quote:Klinkt wel lekkerJe moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
[..]quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[..]
alles afkeuren wat van te voren niks lijkt is niet slim, je mist dan een hoop![]()
[..]
Vind ik ook
het een sluit het ander toch niet uit, de wereld is niet zwart/wit, ja of nee, jij snap?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wat Fles zegt:
[..]
Jij snap?
Ikke nietquote:
Ik zei ook maar wat let je om het niet te drinkenquote:[..]
het een sluit het ander toch niet uit, de wereld is niet zwart/wit, ja of nee
ja dan bepaal een ieder zelf toch of het koffietijd is of niet dat is niet wettelijk bepaald hoor, jij snap?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke niet
[..]
Ik zei ook maar wat let je om het niet te drinken
Ja ik snapquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dan bepaal een ieder zelf toch of het koffietijd is of niet dat is niet wettelijk bepaald hoor, jij snap?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke niet
![]()
[..]
Ik zei ook maar wat let je om het niet te drinken
Nee, kijk BoBquote:
Dat is nu toch niet.quote:
jij rebelse doerak met je malle fratsenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja ik snapmaar ben gewoon een beetje tegendraads
oowww, wacht, ouders kijken naar een opname van netquote:
ik volg 'm al een tijdje, echt geniaal iddquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Post hier Troll Science
Check dat topic!!!![]()
![]()
Die heb je in deze samenleving ook nodigquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij rebelse doerak met je malle fratsen
uitzending gemist punt nlquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oowww, wacht, ouders kijken naar een opname van net
maar iemand HEEFT het gekeken?
er werd iemand onwel op het einde ofzow...
en toen was er paniekquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oowww, wacht, ouders kijken naar een opname van net
maar iemand HEEFT het gekeken?
er werd iemand onwel op het einde ofzow...
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die heb je in deze samenleving ook nodig
Alleen de plaatjesquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik volg 'm al een tijdje, echt geniaal idd
Echt geweldigquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Post hier Troll Science
Check dat topic!!!![]()
![]()
vanaf welk minuten ongeveer ik heb net even gekeken maar zie niksquote:
het was een optie, ik heb het zelf niet gezienquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
vanaf welk minuten ongeveer ik heb net even gekeken maar zie niks
Oh oke maar misschien dat TFM dat kan vertellen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:30 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
het was een optie, ik heb het zelf niet gezien
XD Succes en slaap lekker!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:34 schreef LieveLobbes het volgende:
Beste mensen
Ik ga eens even douchen want ik krijg het maar niet warm de laptop fikt nog net niet door mijn broek. Morgen weer vroeg op8 uur de auto in
Fijne avond en slaap lekker![]()
je wil echt niet ruilenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
mompelt iets over luxe en werkpaardjes
wat voor werk doe jij?quote:
morgen is het weer voorbijquote:
Tot ziensquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:34 schreef LieveLobbes het volgende:
Beste mensen
Ik ga eens even douchen want ik krijg het maar niet warm de laptop fikt nog net niet door mijn broek. Morgen weer vroeg op8 uur de auto in
trustenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:34 schreef LieveLobbes het volgende:
Beste mensen
Vervelend he met zo'n laptop.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:34 schreef LieveLobbes het volgende:
Beste mensen
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:34 schreef LieveLobbes het volgende:
Beste mensen
Geniet van je douchequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:34 schreef LieveLobbes het volgende:
Beste mensen
quote:
Jammer.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je wil echt niet ruilen
[..]
wat voor werk doe jij?
[..]
morgen is het weer voorbij
Slaap Lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:38 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga trouwens ook lekker slapen, morgen weer vroeg op![]()
Trusten!
Fixedquote:
trusten enferquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:38 schreef Enfermera het volgende:
Trusten!
quote:
gaa dit over de DWDD kwestie?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh oke maar misschien dat TFM dat kan vertellen?
slaap zequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:38 schreef Enfermera het volgende:
Trusten!
ja maar op uitzending gemist staat het nog niet kijk morgen wel. Ga nu slapenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gaa dit over de DWDD kwestie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |