het was een optie, ik heb het zelf niet gezienquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
vanaf welk minuten ongeveer ik heb net even gekeken maar zie niks
Oh oke maar misschien dat TFM dat kan vertellen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:30 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
het was een optie, ik heb het zelf niet gezien
XD Succes en slaap lekker!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:34 schreef LieveLobbes het volgende:
Beste mensen
Ik ga eens even douchen want ik krijg het maar niet warm de laptop fikt nog net niet door mijn broek. Morgen weer vroeg op8 uur de auto in
Fijne avond en slaap lekker![]()
je wil echt niet ruilenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
mompelt iets over luxe en werkpaardjes
wat voor werk doe jij?quote:
morgen is het weer voorbijquote:
Tot ziensquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:34 schreef LieveLobbes het volgende:
Beste mensen
Ik ga eens even douchen want ik krijg het maar niet warm de laptop fikt nog net niet door mijn broek. Morgen weer vroeg op8 uur de auto in
trustenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:34 schreef LieveLobbes het volgende:
Beste mensen
Vervelend he met zo'n laptop.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:34 schreef LieveLobbes het volgende:
Beste mensen
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:34 schreef LieveLobbes het volgende:
Beste mensen
Geniet van je douchequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:34 schreef LieveLobbes het volgende:
Beste mensen
quote:
Jammer.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je wil echt niet ruilen
[..]
wat voor werk doe jij?
[..]
morgen is het weer voorbij
Slaap Lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:38 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga trouwens ook lekker slapen, morgen weer vroeg op![]()
Trusten!
Fixedquote:
trusten enferquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:38 schreef Enfermera het volgende:
Trusten!
quote:
gaa dit over de DWDD kwestie?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh oke maar misschien dat TFM dat kan vertellen?
slaap zequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:38 schreef Enfermera het volgende:
Trusten!
ja maar op uitzending gemist staat het nog niet kijk morgen wel. Ga nu slapenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gaa dit over de DWDD kwestie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |