Ja, maar mmhh, niet hierquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je nog waar we het laatst aan de telefoon over hadden?
Over wie weet...
Nou. Hup, dromen jij
trusten marijkequote:
ik ook, ik krop niks op, ik wordt explosief boos en daarna is het weer goedquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar hij gaat proactief met zijn woede om.
Slaap lekker.quote:
bedankt voor deze heldere toelichtingquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zelfde principe in dat geval, alleen kikkers dan vervangen door vissenkoppen.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:49 schreef PeZu het volgende:
nou dat was wat wat laat omdat ik er andere aparte post aan wou gaan besteden die ale liefde een aandacht zou krijgen die jij verdiend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Jij bent zo'n iemand die een persoon slaat en daarna direct een knuffel geeft?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook, ik krop niks op, ik wordt explosief boos en daarna is het weer goed
Zoals ik zei, ik ben graag duidelijk en consequent.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bedankt voor deze heldere toelichting
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:50 schreef MPG het volgende:
Die ondertitel moet je indd niets aan doen. Want die is zo.. ehm.. zo.. ehm.. zo JIJ!
Daarom zei ik het ook niet hardopquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, maar mmhh, niet hier
Spreek je snel meisTrusten ook alvast
![]()
En trusten lieve MPG en PeZu
En bedankt. Nu ben IK nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daarom zei ik het ook niet hardop![]()
Kussie!![]()
![]()
* suikertaartje mompelt iets met liftknopjesquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk, aan zulke Fok!-ers heb je watquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik ben graag duidelijk en consequent.
mensen slaan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij bent zo'n iemand die een persoon slaat en daarna direct een knuffel geeft?
Jij weet het ergens ook al welquote:
hmm ja jeweetquote:
ja goed voorbeeldquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje mompelt iets met liftknopjes
kloptquote:
We doen het vorige deel feilloos overquote:
ik ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
we laten een modje er wel een ander nummer aan gevenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
We doen het vorige deel feilloos over
ja beter toch, ik kan iemand helemaal een sukkel en domme klootzak vinden om een heel domme fout maar als ik weer terug op aarde ben is er niks aan de hand en dat is gek hoor mensen vragen ben je niet meer boosquote:
Lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |