Ik heb Danny al gemailed of ik admin mocht worden, maar dat heeft hij afgewezen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kijk, aan zulke Fok!-ers heb je wat
Mannenboosheid.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen slaan?_!
dat doe ik niet (ja vroeger toen ik nog niet volwassen was en mijn rage niet te beheersen was)
ik word echt gewoon moeilijk boos, koel af en daarna is het weer goed en moet het ook klaar zijn
ik ontplof gewoon en dan even later is het voorbij en behandel ik ze ook weer gewoonquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja beter toch, ik kan iemand helemaal een sukkel en domme klootzak vinden om een heel domme fout maar als ik weer terug op aarde ben is er niks aan de hand en dat is gek hoor mensen vragen ben je niet meer boos
Je moet ook niet meteen voor het hoogste gaanquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb Danny al gemailed of ik admin mocht worden, maar dat heeft hij afgewezen.![]()
jaloersquote:
Ik heb hem ook niet gevraagd om Fok! over te nemen. Ik vond dit nog redelijk bescheiden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet ook niet meteen voor het hoogste gaan.
zoekt ONZ niet nog een mod?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:58 schreef MPG het volgende:
Je moet ook niet meteen voor het hoogste gaan.
* suikertaartje geeft TFM ook een stroopwafelquote:
ja zelfde dusquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ontplof gewoon en dan even later is het voorbij en behandel ik ze ook weer gewoon
Niet dat ik zo weet, maar open solli's kunnen altijdquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zoekt ONZ niet nog een mod?
Kaas?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
Heeft Ferb eigenlijk al 'kaas' gezegd vandaag?
symquote:
Er was er toch eentje weg?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:00 schreef MPG het volgende:
Niet dat ik zo weet, maar open solli's kunnen altijd.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sym
kan jij meteen de nummering in orde maken van de TT?
het moet 2087 zijn
je hebt het al gedaanquote:
Asjeblieft: Mquote:
die plek heeft Opa Bakkebaard ingenomen, maar een solli sturen kan altijd.quote:
Maar jij toch wel?quote:
Damn, lekker dan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die plek heeft Opa Bakkebaard ingenomen, maar een solli sturen kan altijd.
Kom net uit het ziekenhuis, dochter van pony gestuiterd en pols gebroken..
ik hoop dat ze niet te erg geschrokken isquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die gastmoddequote:Op dinsdag 9 november 2010 23:03 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje geeft TFM ook een stroopwafel
Vind je het erg als ik dan ipv wijn een glaasje whisky neemquote:
autsjquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah, stoer hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:06 schreef Symphonic het volgende:
Nee ze baalt dat ze nu een paar weken niet kan rijden.
Wat dat betreft is ze voor de duvel niet bang.
Gelukkig wel een mooie breuk, hoefde niet gezet te worden
Laten we het maar niet doen. Ik ben zo niet moderatorsmateriaal.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ik bedoelde voor WW hoor, niet voor mezelf![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
![]()
* thefamousman geeft virtuele liefde aan ST.
Hé, het werkt
een fijne nacht vol mooie dromen over auto'squote:
trusten ZWMquote:
nee wel lullig, want het ging eigenlijk erg de goede kant op.quote:
Slaap zequote:
Als je dan maar niet in mijn gezicht ademt of naast me slaapt vind ik dat primaquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:07 schreef MPG het volgende:
Vind je het erg als ik dan ipv wijn een glaasje whisky neem?
ja mooi is dat hehquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee wel lullig, want het ging eigenlijk erg de goede kant op.
Ik zag haar van de week mijn paard door de bak sturen en ik was echt behoorlijk impressed.
Ze doet dingen met haar die ik niet eens kan.
Dat zal ik niet doenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je dan maar niet in mijn gezicht ademt of naast me slaapt vind ik dat prima
dan is het idd lullig dat ze nou een paar weken niet kan rijdenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zag haar van de week mijn paard door de bak sturen en ik was echt behoorlijk impressed.
Dan is dit wel ff balen. Maar wel heel mooi dat het verder zo goed gaatquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mooi, geniet er van danquote:
Welterustenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Mensen, ik ga ook slapen. Morgen weer een dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |