Omdat ik toen zo druk was met andere dingen dat ik het helemaal niet zagquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom zei je de vorige keer dan niets? HMM?
Nouja dat kan, zo heb ik een aversie tegen Franse auto's. Maar respect is toch niet verkeerdquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat ik het een lelijke opel vind, zowel de a en b en sowieso niks met opels heb
welke reputatie?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:32 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoi! Ik ben een jongen!
Ik probeer m'n ONZ reputatie zsm onderuit te halen
respect? voor een stuk blik dat ik niet mooi vind? uhm neequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nouja dat kan, zo heb ik een aversie tegen Franse auto's. Maar respect is toch niet verkeerd
eigenlijk had ik vanmorgen na het nablijven voor aak echt een passer in mn beenquote:
ja dus datquote:
nee, maar serieus, die had ik echt al maaaaanden geleden een keer hoor..quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik toen zo druk was met andere dingen dat ik het helemaal niet zag.
dat is niet mijn probleemquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat klopt, maar daar had ik geen zin in
Hmm met jou kan ik niet pratenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
respect? voor een stuk blik dat ik niet mooi vind? uhm nee
Strakke actie. Mocht je eruit of moest je het uitzitten met een bloedend been?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
eigenlijk had ik vanmorgen na het nablijven voor aak echt een passer in mn been
ik heb best een beetje smaakquote:
ja toen was ik er niet dus vandaar dat ik het nu pas zie hehquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar serieus, die had ik echt al maaaaanden geleden een keer hoor..
toen mijn dingie onder mijn ui nog 'absolutely me' zei
Dat probleem hebben er meer hoorquote:
Die van een maand geleden, Ik baggerde echt non-stop, maar nu post ik bijna alleen nog maar hierquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar serieus, die had ik echt al maaaaanden geleden een keer hoor..
toen mijn dingie onder mijn ui nog 'absolutely me' zei
Slaap zequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens![]()
Slaap lekkeren tot later
![]()
ja, JIJquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:35 schreef PeZu het volgende:
ja toen was ik er niet dus vandaar dat ik het nu pas zie heh
je overdrijft schromelijk, het is maar een stuk blik hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hmm met jou kan ik niet praten
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens![]()
Slaap lekkeren tot later
![]()
was net klaar gelukkig :pquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Strakke actie. Mocht je eruit of moest je het uitzitten met een bloedend been?
ik hou van ze allemaal hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat probleem hebben er meer hoor
Tja als ik iets wat jij leuk vindt beledigt...quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
je overdrijft schromelijk, het is maar een stuk blik hoor
slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens![]()
Slaap lekkeren tot later
![]()
Ja, heel zekerquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:36 schreef MPG het volgende:
!
Ik let echt te slecht op![]()
Weet je zeker dat ik jou toen al kende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |