Als ik de docent was had ik je nog een uur laten nablijven omdat je mijn mooie vloer bevuilt hebt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
was net klaar gelukkig :p
Ik moest dat ding er Echt uittrekken
Welke auto's vind je nog meer mooi dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tja als ik iets wat jij leuk vindt beledigt...
't is mijn hobby, dus ja. Maar goed, je punt is gemaakt
al beledig je mijn hobby, lekker belangrijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
ja, en iedereen houdt ook van jouquote:
Ik zou een aantal welgeplaatste opmerkingen over haaien maken als ik jou was.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ben vooral van de Duitser, vanaf jaren '70 maar huidige ook. Engels is soms ook mooi en Amerikaanse (oude) zijn ook gaafquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Welke auto's vind je nog meer mooi dan?
En wat heb je zelf? Ook een oudje toch?
Ohnoesquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, heel zeker![]()
Ik had hem voordat ik de vorige had, en die had ik niet heel erg lang
dat hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en iedereen houdt ook van jou![]()
Dat is wel een heel brede smaak hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ben vooral van de Duitser, vanaf jaren '70 maar huidige ook. Engels is soms ook mooi en Amerikaanse (oude) zijn ook gaaf
oeh ja kraak mijn wc af, daar beledig je me vast meequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou een aantal welgeplaatste opmerkingen over haaien maken als ik jou was.
sadistquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als ik de docent was had ik je nog een uur laten nablijven omdat je mijn mooie vloer bevuilt hebt.
Ja, dat deed je net, door samen met Pezu en Trev te roepen: jouw sigquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:39 schreef MPG het volgende:
Ohnoes.
Kan ik het ooit nog wel goed maken![]()
?
Het is een goed begin, het is wel je meest persoonlijke kamertje.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
oeh ja kraak mijn wc af, daar beledig je me vast mee
dat is precies de reden dat je het sarcasme er niet af zag druipenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:40 schreef PeZu het volgende:
dat hoeft niet hoor![]()
het is namelijk maar internet
Haha Volkswagen is ook mooi, zeker de RWD.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is wel een heel brede smaak hoor![]()
Valt mijn vroegere Kever uit '74 daar ook onder?
En wat heb je nou zelf?
Ik ben consequent. Als je bij biologie een kikker het lokaal gooit had je ook moeten nablijven. Wie dingen smerig maakt moet de gevolgen ervan dragen.quote:
ja ik zou er mee zitten hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het is een goed begin, het is wel je meest persoonlijke kamertje.
uhm lieve schat dat zag ik best ik ben niet achterlijk hehquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is precies de reden dat je het sarcasme er niet af zag druipen![]()
maar hoe onuitstaanbaar je ook bent, ik hou wel echt van je
Foto?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Haha Volkswagen is ook mooi, zeker de RWD.
EN zelf heb ik dus een Opel Manta Bmaar wel een hele nette, geen sjonnie auto.
Anders ga je een beetje haten op internet.quote:
Jeeej! Gelukkig maarquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat deed je net, door samen met Pezu en Trev te roepen: jouw sig![]()
![]()
Ja, ander reageer je lekker niet op dat ik zei dat ik van je houquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:42 schreef PeZu het volgende:
uhm lieve schat dat zag ik best ik ben niet achterlijk heh
Goed he?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:43 schreef MPG het volgende:
Jeeej! Gelukkig maar
Je hebt me wel ff laten zweten zeg!
wij ontleden enkel vissenkoppen (:quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben consequent. Als je bij biologie een kikker het lokaal gooit had je ook moeten nablijven. Wie dingen smerig maakt moet de gevolgen ervan dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |