abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 november 2010 @ 09:16:45 #1
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_88504966
De Sharia in Nederland. In der Spiegel ontstond ook al de vrees dat de Sharia in Duitsland gaat onstaan op sommige plekken, en nu ziet men in Nederland ook al dergelijke signalen. Kortom, het gaat weer goed met de Islam.

quote:
VVD-prominent Frits Bolkestein waarschuwt voor het ontstaan van plekken in Nederland waar de islamitische wetgeving sharia geldt. ‘Ik ben bang voor een etnische apartheid,' zei de oud-VVD-partijleider tijdens een diner in Den Haag.

Slechte scholen
Bolkestein deed zijn uitspraken tijdens een diner ter gelegenheid van Duits-Nederlandse betrekkingen. Volgens de VVD'er zorgen kwalitatief 'ontluisterend slechte islamitische scholen' ervoor dat moslims verder van de Nederlandse maatschappij af komen te staan.

‘Ik ben bang voor een etnische apartheid. Ik vrees dat we niet-territoriale plekken krijgen waar alleen de sharia geldt.’

De VVD-prominent waarschuwt tegen islamitische scholen. ‘Waar jongens en meisjes worden gescheiden, waar de Holocaust niet wordt gedoceerd, waar antisemitisme niet wordt bestreden en waar het lesmateriaal ingaat tegen emancipatie van de vrouw.’

Turkije
Kort geleden zei de voormalige VVD-leider het deels eens te zijn met Wilders.

Hij steunt Wilders' opvatting dat Turkije nooit bij de EU mag, maar vindt het een schandaal dat Wilders de godsdienstvrijheid wil inperken. 'De godsdienstvrijheid is een van de fundamenten van Nederland,' zei Bolkestein een paar weken gelden bij het tv-programma Buitenhof.

Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_88505095
quote:
Bolkestein waarschuwt voor sharia

Van onze verslaggevers
DEN HAAG - VVD-prominent Frits Bolkestein waarschuwt voor het ontstaan van plekken in Nederland waar de islamitische wetgeving sharia geldt.

De volgens hem kwalitatief ontluisterend slechte islamitische scholen zorgen ervoor dat moslims verder van de Nederlandse maatschappij af komen te staan. "Ik ben bang voor een etnische apartheid", zei Bolkestein gisteren in Den Haag, tijdens een diner ter gelegenheid van Duits-Nederlandse betrekkingen. "Ik vrees dat we niet-territoriale plekken krijgen waar alleen de sharia geldt."
De VVD-prominent waarschuwt tegen islamitische scholen. "Waar jongens en meisjes worden gescheiden, waar de Holocaust niet wordt gedoceerd, waar antisemitisme niet wordt bestreden en waar het lesmateriaal ingaat tegen emancipatie van de vrouw."
bron

De goede man heeft zoals gewoonlijk weer gelijk, de ontwikkeling van een samenleving binnen een samenleving kan alleen maar zorgen voor dit soort problemen. Het feit dat Nederland al afstevent op een realiteit waarin de Holocaust genegeerd word en antisemitisme normaal geworden is, is een schande voor onze staat.

Waarom word er niet harder opgetreden hiertegen, en worden Islamitische scholen niet onder curatele gezet? Streng toezicht op welke onzin ze uitkramen en welke richting ze de jeugd op sturen met hun haat.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88505311
Geloofsonderwijs is heilig in Nederland :)
pi_88505352
Idd. Afschaffen dat geloofsonderijs! O wacht, in het akkoord staat dat we dat niet doen ;(
pi_88505421
Sinds wanneer dient antisemitisme en het 'verbergen van' de Holocaust een geloofsstandpunt? Als ze zich achter die stelling gaan verschuilen dan zeggen ze eigenlijk dat de Islam niets anders is dan een intolerant fascistisch geloof c.q. ideologie.

Van mij mogen ze, maar willen ze dat zelf ook?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 9 november 2010 @ 09:37:28 #6
294269 mlg
pi_88505432
Hier mag een slotje op. Ander topic hier.
pi_88505521
bolkestein de anti-islamiet :r zionist :r
“The basic law of capitalism is you or I, not both you and I.”
pi_88505550
volledige nonsens natuurlijk , een slap verhaaltje 'dat de sharia gaat gelden'.....
populistsiche bangmakerij die het schijnbaar altijd goed doet bij de 'henk en ingrids' in nederland...

In nederland geld gewoon de nederlandse wet en er is geen enkel serieuze politiek partij die de koran of sharia als wet wil invoeren (zelfs de christenen en de bijbel zijn daarin radicaler én zitten nog verdomd dicht tegend e macht aan ook, gezien de wijze waarop de polder-taliban van de SGP zich hebben weten aan te schurken tegen het huidige kabinet dat hen wel eens hard nodig zal kunnen gaan hebben).

Wat betreft 'privaat recht' is het een puur individuele keuze van twee betrokken (bv als het beide moslims zijn) zelf om mogelijk zich te baseren op 'sharia-recht' bij een eventueel conflict of contractuele situatie ...
Dat is hun voledig recht en is juist iets warbij de Overheid zich helemaal niet moet willen inmengen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 9 november 2010 @ 09:47:25 #9
294269 mlg
pi_88505622
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:43 schreef RM-rf het volgende:
volledige nonsens natuurlijk , een slap verhaaltje 'dat de sharia gaat gelden'.....
populistsiche bangmakerij die het schijnbaar altijd goed doet bij de 'henk en ingrids' in nederland...

In nederland geld gewoon de nederlandse wet en er is geen enkel serieuze politiek partij die de koran of sharia als wet wil invoeren (zelfs de christenen en de bijbel zijn daarin radicaler én zitten nog verdomd dicht tegend e macht aan ook, gezien de wijze waarop de polder-taliban van de SGP zich hebben weten aan te schurken tegen het huidige kabinet dat hen wel eens hard nodig zal kunnen gaan hebben).

Wat betreft 'privaat recht' is het een puur individuele keuze van twee betrokken (bv als het beide moslims zijn) zelf om mogelijk zich te baseren op 'sharia-recht' bij een eventueel conflict of contractuele situatie ...
Dat is hun voledig recht en is juist iets warbij de Overheid zich helemaal niet moet willen inmengen
Het gaat erom dat het binnen islamitische kringen geldt, niet op politiek niveau. Het is tevens niet hun goed recht, want het gaat hier om discriminatie en geweld.
pi_88505637
oud nieuws
-
pi_88505651
pi_88505724
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:48 schreef linkse_proleet het volgende:
http://www.timesonline.co.uk/tol/comment/faith/article4749183.ece

kijk in de UK bestaat het ook al lang
Ja leuk, een hele generatie die opgroeit in een westers(!) land, met opvattingen uit de zandbak.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88505731
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:47 schreef mlg het volgende:

[..]

Het gaat erom dat het binnen islamitische kringen geldt, niet op politiek niveau. Het is tevens niet hun goed recht, want het gaat hier om discriminatie en geweld.
so fukking wat als moslims kennelijk onderling contracten afsluiten of conflicten oplossen via hun eigen regels ?
dat mag toch iedere burger doen op de voorwaarden die hijzelf vind?

als er wetten overtreden worden , bv geweld plaatsvind of andere wetten overtreden worden is dat nog altijd iets waartegen opgetreden kan worden, omdat dat tegen de nederlandse wet is ....

het is wer zo'n typisch voorbeeld van een het woordje 'moslims' noemen om de 'Henken en Ingrids' bang te maken, en kennelijk zal jij wel Henk zijn :)

Punt is gewoon dat als Henk Ingrid het ziekenhuis inslaat, (of bv Dion zn zwangere vrouw, óf Sharif zn vrouw Aisha) Dat aangepakt moet worden waar dat mogelijk is, en het de politiek helemaal geen flikker zou moeten uitmaken _wààrom_ Henk, Dion of Sharif dat zou doen en wat zn 'gedachtes' bij dat slaan verder zijn....
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_88505743
Hoeveel Islamitische scholen zijn er eigenlijk?
I´m back.
pi_88505781
ja da's hun probleem als niet moslims hoef je echt niet naar een sharia rechtbank :N
pi_88505799
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:51 schreef Ryan3 het volgende:
Hoeveel Islamitische scholen zijn er eigenlijk?
quote:
Nederland telde in 2008 43 islamitische basisscholen en twee islamitische middelbare scholen.
Aldus de machtige wiki.

[ Bericht 9% gewijzigd door Voorschrift op 09-11-2010 09:59:09 ]
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88505804
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:43 schreef RM-rf het volgende:

Goh, ik een het een keer met je eens.
Wat mij trouwens opvalt is dat Bolkestein meestal redelijk genuanceerd overkomt aangaande de Islam e.d., maar kennelijk nu... wat? een beetje doorslaat?
I´m back.
  dinsdag 9 november 2010 @ 09:54:49 #18
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_88505822
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:34 schreef FTWO het volgende:
Idd. Afschaffen dat geloofsonderijs! O wacht, in het akkoord staat dat we dat niet doen ;(
De VVD heeft geen principes.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_88505854
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

wat is er liberaal aan godsdienstvrijheid verbieden?
pi_88505862
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:53 schreef linkse_proleet het volgende:
ja da's hun probleem als niet moslims hoef je echt niet naar een sharia rechtbank :N
Sharia is slechts een onderdeel van een groter geheel aan rotzooi, kijk ook eens naar de andere voorbeelden die Frits voorlegt. En als 'niet moslim' ondervind je daar wel degelijk problemen van.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88505877
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:54 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

[..]

Aldus de machtige wiki.
43 Islamitische basisscholen en 2 Islamitische middelbare scholen, al dan niet onder financiële curatèle? En daardoor komt de Sharia in zicht? Op een frigging basisschool?
En de Holocaust wordt niet onderwezen op een basisschool? What the fuck.
I´m back.
pi_88505906
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

43 Islamitische basisscholen en 2 Islamitische middelbare scholen, al dan niet onder financiële curatèle? En daardoor komt de Sharia in zicht? Op een frigging basisschool?
Ja, die kinderen groeien ook op, en wanneer ze die belachelijke ideeën als antisemitisme en vrouwongelijkheid gaan propageren dan gaan die idioten het vanzelf wel geloven. En op latere leeftijd heeft dat volk wat meer inbreng, waaronder helaas het stemrecht.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88505959
quote:
13s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:56 schreef Voorschrift het volgende:
En als 'niet moslim' ondervind je daar wel degelijk problemen van.
zoals?
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:00:35 #24
294269 mlg
pi_88505966
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:50 schreef RM-rf het volgende:

[..]

so fukking wat als moslims kennelijk onderling contracten afsluiten of conflicten oplossen via hun eigen regels ?
dat mag toch iedere burger doen op de voorwaarden die hijzelf vind?

als er wetten overtreden worden , bv geweld plaatsvind of andere wetten overtreden worden is dat nog altijd iets waartegen opgetreden kan worden, omdat dat tegen de nederlandse wet is ....

het is wer zo'n typisch voorbeeld van een het woordje 'moslims' noemen om de 'Henken en Ingrids' bang te maken, en kennelijk zal jij wel Henk zijn :)

Punt is gewoon dat als Henk Ingrid het ziekenhuis inslaat, (of bv Dion zn zwangere vrouw, óf Sharif zn vrouw Aisha) Dat aangepakt moet worden waar dat mogelijk is, en het de politiek helemaal geen flikker zou moeten uitmaken _wààrom_ Henk, Dion of Sharif dat zou doen en wat zn 'gedachtes' bij dat slaan verder zijn....
Bolkestein is niet bepaald een fan van Wilders, maar los daarvan: Moslims die volgens de sharia regels leven staat mij niet aan. Ze doen iets wat volgens onze wet niet goed is. Ze komen hier om verwend te worden, dan moeten ze ook maar de consequenties aanvaarden als ze iets doen wat volgens onze wet niet mag. Ik respecteer deze non-aanpassers niet, en ze respecteren onze wet niet, en daarom juich ik het toe als deze mensen slecht worden behandeld. Waarom in godsnaam respecteren dat iemand de Sharia aanhangt, die de Nederlandse wet niet respecteert. We hebben niet voor niks 'in' Nederland een wet, om dit soort figuren te weren. Dus laten we dat maar doen ook.
pi_88505990
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:57 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja, die kinderen groeien ook op, en wanneer ze die belachelijke ideeën als antisemitisme en vrouwongelijkheid gaan propageren dan gaan die idioten het vanzelf wel geloven. En op latere leeftijd heeft dat volk wat meer inbreng, waaronder helaas het stemrecht.
O, op die manier dus die Islamitische kinderen worden op die basisscholen geïndoctrineerd, volgens Bolkestein, om niet in de Holocaust te geloven?
Volgens mij wordt er geen les gegeven in de geschiedenis van de Holocaust op basisscholen, ook op die overige niet-Islamitische basisscholen.
Je leert er rekenen, lezen, schrijven, wat basis dingetjes over geschiedenis, aardrijkskunde en natuurkunde.
I´m back.
pi_88505999
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:00 schreef linkse_proleet het volgende:

[..]

zoals?
Ongelijkheid tussen man/vrouw, als Jood is antisemitisme ook niet echt geweldig te noemen, het negeren van vaderlandse geschiedenis is een teloorgang, en bovendien creëert het een samenleving die totaal niet stroopt met de Nederlandse, en zal het alleen maar meer botsingen veroorzaken dan dat we nu al hebben.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88506019
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

O, op die manier dus die Islamitische kinderen worden op die basisscholen geïndoctrineerd, volgens Bolkestein, om niet in de Holocaust te geloven?
Volgens mij wordt er geen les gegeven in de geschiedenis van de Holocaust op basisscholen, ook op die overige niet-Islamitische basisscholen.
Je leert er rekenen, lezen, schrijven, wat basis dingetjes over geschiedenis, aardrijkskunde en natuurkunde.
Ik weet niet welke school jij geweest bent, maar ik kreeg wel onderwijs in de Tweede Wereldoorlog en de Holocaust, op de basisschool(!).
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:04:03 #28
pi_88506049
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:55 schreef linkse_proleet het volgende:

[..]

wat is er liberaal aan godsdienstvrijheid verbieden?
Wat is er liberaal aan het van overheidswege sponsoren van andermans religie?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:04:26 #29
294269 mlg
pi_88506062
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Liberaal en principes :D Je weet wat een principe is? Kijk maar even de vandale, en herhaal je zin nog maar is.
pi_88506068
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:02 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik weet niet welke school jij geweest bent, maar ik kreeg wel onderwijs in de Tweede Wereldoorlog en de Holocaust, op de basisschool(!).
Ik niet.
En jij wrs ook niet.
I´m back.
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:04:43 #31
pi_88506070
quote:

[..]

Sharia is slechts een onderdeel van een groter geheel aan rotzooi, kijk ook eens naar de andere voorbeelden die Frits voorlegt. En als 'niet moslim' ondervind je daar wel degelijk problemen van.
Ik heb meer problemen met de verplichte zondagsrust.
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:04:53 #32
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_88506078
Je zegt dat in Nederland gewoon de Nederlandse wet geldt, de wet zorgt voor eenduidigheid. En dan stel je daarna voor een conflict oplossing tussen 2 muzelmannen. Is dat geen discriminatie? Je kunt niet met 2 maten meten, het is het één of het ander.

Ik wil niet zeggen dat de Sharia geldt in Nederland, maar als we steeds meer van die "Gouda" praktijken en ghetto's krijgen dat dit soort onzin ook deze kant op komt. In het Verenigd Koninkrijk geldt zoiets al. Misselijkmakend hoe dat volk onze staat indoctrineerd, en de dhimmi's knikken maar allemaal ja, want die willen niemand beledigen. Maar ze hebben zelf niet door dat ze het Nederlandse volk beledigen.
To doom or not to doom
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:05:12 #33
165633 eriksd
The grand facade...
pi_88506088
Ik zag hem laatst nog zitten. Een symbool :Y
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_88506111
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik niet.
En jij wrs ook niet.
Ik weet zeker van wel, bovendien zijn er ook middelbare scholen en universiteiten blijkbaar.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88506142
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wat is er liberaal aan het van overheidswege sponsoren van andermans religie?
niet tornen aan godsdienstvrijheid is wat anders dan blijven subsidieren daarnaast heeft de vvd ook compromissen moeten sluiten natuurlijk
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:07:47 #36
294269 mlg
pi_88506145
In ieder geval moeten we preventieve maatregelen nemen. Islamitische scholen sluiten lijkt me een goed begin voor deze maand.
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:07:54 #37
104871 remlof
Europees federalist
pi_88506147
De manier om dit te voorkomen is het insluiten van moslims in de samenleving en juist niet het uitsluiten ervan, zoals de PVV wil.
pi_88506153
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:01 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ongelijkheid tussen man/vrouw, als Jood is antisemitisme ook niet echt geweldig te noemen, het negeren van vaderlandse geschiedenis is een teloorgang, en bovendien creëert het een samenleving die totaal niet stroopt met de Nederlandse, en zal het alleen maar meer botsingen veroorzaken dan dat we nu al hebben.
dat wakkert alleen maar nationalisme aan :r
pi_88506158
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:00 schreef mlg het volgende:

[..]

Bolkestein is niet bepaald een fan van Wilders,
:? ik heb wilders verder niet genoemd ? het mekkeren over moslims en ebweren dat die de 'wereld overnemen' is volgens mij niet iets waarop wilders een monopolie heeft, al zal hij daar ook vast een poging toie willen doen, maar in dit geval hebben we het over een uitspraak van Bolkesetin, iemand die vroeger liberaal was.

quote:
maar los daarvan: Moslims die volgens de sharia regels leven staat mij niet aan. Ze doen iets wat volgens onze wet niet goed is.
grote bullshit.... moslims die op een bepaalde wijze willen leven, mogen dat gewoon, ook volgens onze wet...

Waar ze wetten overtreden kunnen ze daarvoor aangepakt en bv veroordeeld worden maar dat heeft verder geen ene flikker met 'sharia-levensregels' te maken...
het leven volgends een bepaalde religieuze richtlijn is juist iets dat in onze grondwet als 'grondrecht' gezien wordt
.

Overigens is het bijna eng hoeveel mensen schijnbaar niet het geringste bergip hebben van het verschil tussen strafrecht, privaatrecht en ook bepaalde 'religieuze levensrichtlijnen' via 'religieuze wetten'...

het woord 'wet' kent daarbij een heel verschillende betekenis.
pi_88506171
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:01 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

En hoe kom je er bij dat deze zaken worden geleerd op islamitische basisscholen?

Overigens is dit weer gehuil om niets, het toepassen van sharia wetgeving kun je zien als mediation en vindt plaats binnen de huidige juridische 'kaders'. Doorlopen maar mensen.
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:09:06 #41
294269 mlg
pi_88506185
Het valt me op dat moslima's een stuk liberaler zijn dan de mannelijke conservatieve moslims. Vrouwen eerst toch?
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:09:49 #42
294269 mlg
pi_88506209
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En hoe kom je er bij dat deze zaken worden geleerd op islamitische basisscholen?

Overigens is dit weer gehuil om niets, het toepassen van sharia wetgeving kun je zien als mediation en vindt plaats binnen de huidige juridische 'kaders'. Doorlopen maar mensen.
Daarom moeten we de wetgeving aanpassen, zodat dit niet meer binnen de juridische kaders past.
pi_88506216
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:08 schreef linkse_proleet het volgende:

[..]

dat wakkert alleen maar nationalisme aan :r
Ja precies, dat zegt Bolkestein dus ook, een gesegregeerde samenleving.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:10:45 #44
104871 remlof
Europees federalist
pi_88506235
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:09 schreef mlg het volgende:

[..]

Daarom moeten we de wetgeving aanpassen, zodat dit niet meer binnen de juridische kaders past.
Waarom? Sharia vervangt de Nederlandse rechtspraak niet.
pi_88506243
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

idd sharia _O_
pi_88506260
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:06 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik weet zeker van wel, bovendien zijn er ook middelbare scholen en universiteiten blijkbaar.
Nee, volgens mij niet, dude, misschien dat WO2 een keer genoemd is, maar daar krijg je geen les over.
Ja, er zijn welgeteld blijkbaar 2 Islamitische middelbare scholen en geen Islamitische universiteiten.
En op die Islamitische middelbare scholen zullen ze gewoon het Nederlandse leerplan moeten aanhouden, en niet dat van meneer Ahmadinedjad. Daar hebben we de inspectie voor.
Flauwekul van Bolkestein. Ik denk bijna dat Bolkestein dit ook nooit gezegd heeft.
I´m back.
pi_88506271
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:09 schreef mlg het volgende:

[..]

Lolwut?
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:12:59 #48
104871 remlof
Europees federalist
pi_88506296
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, volgens mij niet, dude, misschien dat WO2 een keer genoemd is, maar daar krijg je geen les over.
Ja, er zijn welgeteld blijkbaar 2 Islamitische middelbare scholen en geen Islamitische universiteiten.
En op die Islamitische middelbare scholen zullen ze gewoon het Nederlandse leerplan moeten aanhouden, en niet dat van meneer Ahmadinedjad. Daar hebben we de inspectie voor.
Flauwekul van Bolkestein. Ik denk bijna dat Bolkestein dit ook nooit gezegd heeft.
Misschien was ie dronken :+
pi_88506334
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:07 schreef remlof het volgende:
De manier om dit te voorkomen is het insluiten van moslims in de samenleving en juist niet het uitsluiten ervan, zoals de PVV wil.
Behalve dan dat de observatie van Bolkestein geheel onaannemelijk is.
I´m back.
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:14:55 #50
pi_88506353
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:07 schreef linkse_proleet het volgende:

[..]

niet tornen aan godsdienstvrijheid is wat anders dan blijven subsidieren daarnaast heeft de vvd ook compromissen moeten sluiten natuurlijk
De verplichte zondagsrust is geen subsidiëring van het Gristendom?

Ik kots op compromissen. Als je een land bestuurd moet je goede beslissingen nemen.
pi_88506396
Natuurlijk leer je op de basisschool al het een en ander over WOII. Watvoor debiele basisschool heb jij op gezeten dan. Ik denk dat ik zeker zo'n 2 boeken moest lezen over WOII, en zeker dat het behandelt is, al was dat dan niet in detail.
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:17:05 #52
pi_88506418
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:10 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja precies, dat zegt Bolkestein dus ook, een gesegregeerde samenleving.
Ik wil me wel segregeren van de gristenen.
pi_88506420
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De verplichte zondagsrust is geen subsidiëring van het Gristendom?

Ik kots op compromissen. Als je een land bestuurd moet je goede beslissingen nemen.
verplichte zondagsrust O+ goed tegen die 24 uurs economie waar het alleen maar om geld draait :r
pi_88506423
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En op die Islamitische middelbare scholen zullen ze gewoon het Nederlandse leerplan moeten aanhouden, en niet dat van meneer Ahmadinedjad.
Alsof dat ook daadwerkelijk gebeurd, de inspectie stelt geen reet voor en de meest halfbakken scholen krijgen bestaansrecht omdat ze anders huilie doen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88506476
quote:
13s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:17 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Alsof dat ook daadwerkelijk gebeurd, de inspectie stelt geen reet voor en de meest halfbakken scholen krijgen bestaansrecht omdat ze anders huilie doen.
Vandaar dat er in het verleden om die reden al een aantal scholen zijn gesloten.
pi_88506500
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:00 schreef mlg het volgende:

[..]

Bolkestein is niet bepaald een fan van Wilders, maar los daarvan: Moslims die volgens de sharia regels leven staat mij niet aan. Ze doen iets wat volgens onze wet niet goed is. Ze komen hier om verwend te worden, dan moeten ze ook maar de consequenties aanvaarden als ze iets doen wat volgens onze wet niet mag. Ik respecteer deze non-aanpassers niet, en ze respecteren onze wet niet, en daarom juich ik het toe als deze mensen slecht worden behandeld. Waarom in godsnaam respecteren dat iemand de Sharia aanhangt, die de Nederlandse wet niet respecteert. We hebben niet voor niks 'in' Nederland een wet, om dit soort figuren te weren. Dus laten we dat maar doen ook.
Je raaskalt, mlg.
pi_88506508
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Vandaar dat er in het verleden om die reden al een aantal scholen zijn gesloten.
En nog steeds is het standaard belabberd, schaf gewoon die hele zooi af.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:20:30 #58
pi_88506512
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:17 schreef linkse_proleet het volgende:

[..]

verplichte zondagsrust O+ goed tegen die 24 uurs economie waar het alleen maar om geld draait :r
Die is er al, we gaan er alleen heel hypocriet mee om.
pi_88506532
quote:
13s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:17 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dankzij bezuinigingen op onderwijs idd, waar dit kabinet volgens mij ook aan meedoet.
Maar er wordt wel gewoon geïnspecteerd, en dit soort draken worden er subiet uitgefilterd. Dat soort scholen gaan meteen onder curatèle.
I´m back.
pi_88506554
quote:
4s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:20 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

En nog steeds is het standaard belabberd,
Bron?

quote:
schaf gewoon die hele zooi af.
:')
pi_88506593
Nog even en dan gaan de Boze Mannen (en enkele vrouwelijke usuals) weer te keer in dit topic. :D.
I´m back.
pi_88506660
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dankzij bezuinigingen op onderwijs idd, waar dit kabinet volgens mij ook aan meedoet.
Maar er wordt wel gewoon geïnspecteerd, en dit soort draken worden er subiet uitgefilterd. Dat soort scholen gaan meteen onder curatèle.
Het gaat ook om het denkpatroon van de leerlingen, als basisschool leerling worden je ideeën nog gevormd door je directe omgeving. Inspecteurs kunnen een "sfeer" van antisemitisme en vrouw onvriendelijkheid niet verwijderen, noch 100% van de tijd aanwezig zijn.

Het zijn gewoon kweekvijvers.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:27:07 #63
294269 mlg
pi_88506717
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lolwut?
Gewoon zoals ik het zeg. Ik zit niet te wachten op het eindproduct wat uit die islamitsche scholen komt rollen. Dat gaat ons weer handenvol geld en slachtoffers kosten, en in een maatschappij waar wij financieel voor het falen van iemand anders opdraaien, mag ik hier gewoon mee instemmen.
pi_88506888
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:25 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Het gaat ook om het denkpatroon van de leerlingen, als basisschool leerling worden je ideeën nog gevormd door je directe omgeving. Inspecteurs kunnen een "sfeer" van antisemitisme en vrouw onvriendelijkheid niet verwijderen, noch 100% van de tijd aanwezig zijn.

Het zijn gewoon kweekvijvers.
Valt wel mee denk ik; er zijn bijv. nog altijd geen Islamitische pedagogische academies hè. En die komen er wrs ook niet.
Je ziet toch vooral bij Islamitische mensen een tendering naar wat gebruikelijk is in Westerse samenlevingen.
Behalve bij jonge mannen die geen werk en vriendin kunnen krijgen. Die zijn vatbaar voor fundamentalisme.
I´m back.
pi_88506953
quote:

[..]

Om veel geld te (kunnen) verdienen dien je behoorlijk principeloos te zijn
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_88507005
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:27 schreef mlg het volgende:

[..]

Gewoon zoals ik het zeg.
Begrijp je eigenlijk wel wat je zelf zegt? :+

quote:
Het vervangt de wetgeving niet, maar maakt alleen gebruik van de bestaande vrijheid. Wil je van die vrijheid af? :D

quote:
Ik zit niet te wachten op het eindproduct wat uit die islamitsche scholen komt rollen. Dat gaat ons weer handenvol geld en slachtoffers kosten, en in een maatschappij waar wij financieel voor het falen van iemand anders opdraaien, mag ik hier gewoon mee instemmen.
En dat zou ons handenvol geld kosten omdat? Kosten de duizenden leerlingen die uit reformatorische scholen komen rollen je zoveel?
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:44:39 #67
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_88507205
Moeten ook maar de KNVB verbieden, beetje eigen regels en straffen mogen opleggen. :(
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:46:19 #68
294269 mlg
pi_88507261
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Begrijp je eigenlijk wel wat je zelf zegt? :+

Nee, begrijp er niks van!

quote:
Het vervangt de wetgeving niet, maar maakt alleen gebruik van de bestaande vrijheid. Wil je van die vrijheid af? :D

Er wordt verkeerd les gegeven op deze scholen, die de integratie bemoeilijkt.

quote:
En dat zou ons handenvol geld kosten omdat? Kosten de duizenden leerlingen die uit reformatorische scholen komen rollen je zoveel?
Het kost ons geld, omdat je niet kunt verwachten dat leerlingen van een islamitische school goed integreren en je weet wat voor effect dat op de samenleving heeft.
pi_88507269
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Valt wel mee denk ik; er zijn bijv. nog altijd geen Islamitische pedagogische academies hè. En die komen er wrs ook niet.
Je ziet toch vooral bij Islamitische mensen een tendering naar wat gebruikelijk is in Westerse samenlevingen.
Behalve bij jonge mannen die geen werk en vriendin kunnen krijgen. Die zijn vatbaar voor fundamentalisme.
Daarom is een dergelijke sfeer nog niet welkom in Nederland, ik vind dat er best een stokje voor gestoken mag worden. Niemand word wijzer van een omgeving waarin antisemitisme en vrouwenhaat als normaal wordt gezien.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:46:57 #70
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_88507281
:'( Mensen vinden dingen die ik niet leuk vindt, nu moet die andere mening verboden worden anders word ik een bang burgermannetje. :'(
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:48:01 #71
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_88507329
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:21 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

bron

Waarom word er niet harder opgetreden hiertegen, en worden Islamitische scholen niet onder curatele gezet? Streng toezicht op welke onzin ze uitkramen en welke richting ze de jeugd op sturen met hun haat.
Als dat ook voor de christelijke scholen gaat gelden is het prima idee.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_88507337
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:46 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Daarom is een dergelijke sfeer nog niet welkom in Nederland, ik vind dat er best een stokje voor gestoken mag worden. Niemand word wijzer van een omgeving waarin antisemitisme en vrouwenhaat als normaal wordt gezien.
Dat jonge moslimmannen zonder vrouw en baan fundamentalistisch neigen te worden, daar moet een stokje voor gestoken worden?
I´m back.
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:48:21 #73
294269 mlg
pi_88507340
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:44 schreef ethiraseth het volgende:
Moeten ook maar de KNVB verbieden, beetje eigen regels en straffen mogen opleggen. :(
Nee, van de KNVB respecteren we het, van islamitische scholen niet. Groot verschil.
pi_88507384
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:48 schreef Megumi het volgende:

[..]

Als dat ook voor de christelijke scholen gaat gelden is het prima idee.
Neem alle andere scholen inclusief openbare er ook maar bij dan, want die hebben ook allerlei vreemde idee-fixes, die ik, ik spreek nu uit ervaring, totaal niet onderschrijf.
I´m back.
pi_88507398
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat jonge moslimmannen zonder vrouw en baan fundamentalistisch neigen te worden, daar moet een stokje voor gestoken worden?
Nee, de kweekvijver voor die ideeën moet een stokje voor worden gestoken. Toegegeven, ze hoeven maar een radicale website in te tikken en zich te goed doen aan al die onzin, maar daarom hoeft het nog niet en publique in het onderwijs.

Bovendien kan je het ook doortrekken naar andere aspecten van de samenleving, zoals het verbieden en uitzetten van de radicalere Imams. Het gebeurt op kleine schaal, maar er is niks mis met meer controle erop.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88507419
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:46 schreef mlg het volgende:

[..]

Nee, begrijp er niks van!
Dat blijkt. Je hebt geen idee waar je het over hebt.

quote:
Er wordt verkeerd les gegeven op deze scholen, die de integratie bemoeilijkt.
Hoe bedoel je, 'verkeerd'?

quote:
Het kost ons geld, omdat je niet kunt verwachten dat leerlingen van een islamitische school goed integreren en je weet wat voor effect dat op de samenleving heeft.
Waarom zou dat elkaar uitsluiten?
pi_88507474
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:50 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nee, de kweekvijver voor die ideeën moet een stokje voor worden gestoken. Toegegeven, ze hoeven maar een radicale website in te tikken en zich te goed doen aan al die onzin, maar daarom hoeft het nog niet en publique in het onderwijs.

Bovendien kan je het ook doortrekken naar andere aspecten van de samenleving, zoals het verbieden en uitzetten van de radicalere Imams. Het gebeurt op kleine schaal, maar er is niks mis met meer controle erop.
Flauwekul joh, er is helemaal geen kweekvijver.
Dit soort berichten worden rondgestrooid om bij ons een bepaalde sfeer op te roepen. En daar hebben sommigen belang bij.
Wat telt is dat je gewoon nuchter blijft en je niet gek laat maken door allerlei ongestaafde geruchten en insinuaties.
I´m back.
pi_88507601
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Flauwekul joh, er is helemaal geen kweekvijver.
Dit soort berichten worden rondgestrooid om bij ons een bepaalde sfeer op te roepen. En daar hebben sommigen belang bij.
Wat telt is dat je gewoon nuchter blijft en je niet gek laat maken door allerlei ongestaafde geruchten en insinuaties.
Correct, maar wat me niet bevalt is dat eenzelfde 'sfeer' wordt opgeroepen aan de andere kant van het spectrum. Wat nou als er daadwerkelijk mensen opgroeien met het idee dat het goed is joden te haten? Je kan het ze niet verbieden dat ze thuis opgevoed worden op een dergelijke manier, maar daarom hoeft het nog niet maatschappelijk geaccepteerd te zijn.

En al helemaal niet in Nederland.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88507611
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:48 schreef mlg het volgende:

[..]

Nee, van de KNVB respecteren we het, van islamitische scholen niet. Groot verschil.
Lang leve de onderbuikgevoelens. *O*
  dinsdag 9 november 2010 @ 11:00:02 #80
165633 eriksd
The grand facade...
pi_88507722
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lang leve de onderbuikgevoelens. *O*
Ieder mens heeft zo zijn voorkeuren hé.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_88507739
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:56 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Correct, maar wat me niet bevalt is dat eenzelfde 'sfeer' wordt opgeroepen aan de andere kant van het spectrum. Wat nou als er daadwerkelijk mensen opgroeien met het idee dat het goed is joden te haten? Je kan het ze niet verbieden dat ze thuis opgevoed worden op een dergelijke manier, maar daarom hoeft het nog niet maatschappelijk geaccepteerd te zijn.

En al helemaal niet in Nederland.
Op school wordt iig niet beweerd dat de Holocaust niet heeft plaatsgevonden, ook op een Islamitische (middelbare) school niet, wat denk jij zelf?
En verder ja het staat mensen vrij om te denken dat de Holocaust niet heeft plaatsgevonden, toch? Ik bedoel mesjoggenen kom je echt overal tegen, niet bij uitzondering alleen bij moslims.
I´m back.
pi_88507764
quote:

[..]

"we"?
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_88507807
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Op school wordt iig niet beweerd dat de Holocaust niet heeft plaatsgevonden, ook op een Islamitische (middelbare) school niet, wat denk jij zelf?
En verder ja het staat mensen vrij om te denken dat de Holocaust niet heeft plaatsgevonden, toch? Ik bedoel mesjoggenen kom je echt overal tegen, niet bij uitzondering alleen bij moslims.
Ik doelde meer op antisemitische sentimenten die niet afgekeurd worden. Ik weet honderd procent zeker dat als ik enig woord over de Holocaust of Joden zou reppen als minderwaardig volk dat ik er niet mee weg zou komen. Het staat me gewoon tegen dat op Islamitische scholen dat principe wat achterblijft.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88507970
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:03 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik doelde meer op antisemitische sentimenten die niet afgekeurd worden. Ik weet honderd procent zeker dat als ik enig woord over de Holocaust of Joden zou reppen als minderwaardig volk dat ik er niet mee weg zou komen. Het staat me gewoon tegen dat op Islamitische scholen dat principe wat achterblijft.
Ik weet niet of de scholen de leerlingen onderwijzen dat 1) wij (als niet-moslims) minderwaardig zijn en 2) antisemitisme goed is.
Dat deel je nu mede, maar ik bijv. -- weet -- dat niet. Ik moet dat blijkbaar maar aannemen. Waar blijkt dat uit?
I´m back.
pi_88508008
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik weet niet of de scholen de leerlingen onderwijzen dat 1) wij (als niet-moslims) minderwaardig zijn en 2) antisemitisme goed is.
Dat deel je nu mede, maar ik bijv. -- weet -- dat niet. Ik moet dat blijkbaar maar aannemen. Waar blijkt dat uit?
Ik zeg nergens dat ze dat onderwijzen, ik zeg dat ze sentimenten als die niet onderdrukken. En die stelling haal ik gewoon uit de OP.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 9 november 2010 @ 11:20:23 #86
104871 remlof
Europees federalist
pi_88508351
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:03 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Sommige partijen in de samenleving bagatelliseren het wegzetten van moslims als minderwaardig ook. Dat vind ik net zo erg.
pi_88508375
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:20 schreef remlof het volgende:

[..]

Sommige partijen in de samenleving bagatelliseren het wegzetten van moslims als minderwaardig ook. Dat vind ik net zo erg.
Dan zijn we het daar tenminste over eens.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 9 november 2010 @ 11:52:54 #88
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_88509529
quote:

[..]

Spreek voor jezelf.
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:00:23 #89
294269 mlg
pi_88509764
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:52 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf.
Ik sprak ook niet voor jou, maar voor de grote mensen wereld.
pi_88509823
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:00 schreef mlg het volgende:

[..]

Ik sprak ook niet voor jou, maar voor de grote mensen wereld.
:D ... én is het een beetje spannend om al écht voor de Grote Mensen te mogen spreken, knul?
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:03:03 #91
294269 mlg
pi_88509850
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:02 schreef RM-rf het volgende:

[..]

:D ... én is het een beetje spannend om al écht voor de Grote Mensen te mogen spreken, knul?
Mijn nieuwe functie is even wennen, maar ik zit hier wel goed. In de grote mensen wereld mogen alleen maar hooggeschoolden komen, dus als je behoefte hebt om deel te nemen, dan zal ik je over pm even een registratieformulier sturen en dan kun je binnen 5 dagen je visum ontvangen.
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:19:16 #92
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_88510403
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:03 schreef mlg het volgende:

[..]

Mijn nieuwe functie is even wennen, maar ik zit hier wel goed. In de grote mensen wereld mogen alleen maar hooggeschoolden komen, dus als je behoefte hebt om deel te nemen, dan zal ik je over pm even een registratieformulier sturen en dan kun je binnen 5 dagen je visum ontvangen.
Dus je bent zelf niet lid?
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:22:26 #93
294269 mlg
pi_88510518
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:19 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Dus je bent zelf niet lid?
Nee, ik heb geen diploma's :'( ;(
pi_88510530
Pas op! De grote boze moslim neemt ons land over. Over tien jaar dragen we allemaal een hoofddoek. Inclusief de mannen! Red ons!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:23:20 #95
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_88510554
quote:

[..]

Hmm die Roemeense zakenrollers die we toegelaten hebben tot de EU leren dat wel af met hun afgehakte handjes. Op dat gebied zou de sharia wetgeving een zegen zijn. :')
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_88510611
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:23 schreef Megumi het volgende:

[..]

Hmm die Roemeense zakenrollers die we toegelaten hebben tot de EU leren dat wel af met hun afgehakte handjes. Op dat gebied zou de sharia wetgeving een zegen zijn. :')
Het valt mij altijd op dat de grootste tegenstanders van immigratie zich enorm aangetrokken voelen door de barbaarse wetgeving in islamitische landen. Kunnen deze twee groepen niet gewoon samen in een land gaan wonen? Dan kan het fatsoenlijke deel van de wereld elders leven.
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:26:48 #97
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_88510687
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het valt mij altijd op dat de grootste tegenstanders van immigratie zich enorm aangetrokken voelen door de barbaarse wetgeving in islamitische landen. Kunnen deze twee groepen niet gewoon samen in een land gaan wonen? Dan kan het fatsoenlijke deel van de wereld elders leven.
Welk fatsoenlijk deel? :') Een fatsoenlijk land en of politicus denkt alleen maar aan het eigenbelang.
pi_88510850
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:26 schreef Megumi het volgende:

[..]

Welk fatsoenlijk deel? :') Een fatsoenlijk land en of politicus denkt alleen maar aan het eigenbelang.
Het deel dat niet is te porren voor Middeleeuwse straffen.
pi_88510910
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 12:23 schreef Megumi het volgende:

[..]

Oh, valt dat onder de sharia?
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:08:00 #100
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_88512213
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Oh, valt dat onder de sharia?
k denk dat de meeste mensen denken dat sharia alleen maar lichamelijke straffen omvat. Daarom is het zo hilarisch om te zien dat mensen bang zijn voor moslims die onderling een erfenis willen regelen volgens eigen regels, want zulke dingen zijn een veel groter onderdeel ervan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')