abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88507419
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:46 schreef mlg het volgende:

[..]

Nee, begrijp er niks van!
Dat blijkt. Je hebt geen idee waar je het over hebt.

quote:
Er wordt verkeerd les gegeven op deze scholen, die de integratie bemoeilijkt.
Hoe bedoel je, 'verkeerd'?

quote:
Het kost ons geld, omdat je niet kunt verwachten dat leerlingen van een islamitische school goed integreren en je weet wat voor effect dat op de samenleving heeft.
Waarom zou dat elkaar uitsluiten?
pi_88507474
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:50 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nee, de kweekvijver voor die ideeën moet een stokje voor worden gestoken. Toegegeven, ze hoeven maar een radicale website in te tikken en zich te goed doen aan al die onzin, maar daarom hoeft het nog niet en publique in het onderwijs.

Bovendien kan je het ook doortrekken naar andere aspecten van de samenleving, zoals het verbieden en uitzetten van de radicalere Imams. Het gebeurt op kleine schaal, maar er is niks mis met meer controle erop.
Flauwekul joh, er is helemaal geen kweekvijver.
Dit soort berichten worden rondgestrooid om bij ons een bepaalde sfeer op te roepen. En daar hebben sommigen belang bij.
Wat telt is dat je gewoon nuchter blijft en je niet gek laat maken door allerlei ongestaafde geruchten en insinuaties.
I´m back.
pi_88507601
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Flauwekul joh, er is helemaal geen kweekvijver.
Dit soort berichten worden rondgestrooid om bij ons een bepaalde sfeer op te roepen. En daar hebben sommigen belang bij.
Wat telt is dat je gewoon nuchter blijft en je niet gek laat maken door allerlei ongestaafde geruchten en insinuaties.
Correct, maar wat me niet bevalt is dat eenzelfde 'sfeer' wordt opgeroepen aan de andere kant van het spectrum. Wat nou als er daadwerkelijk mensen opgroeien met het idee dat het goed is joden te haten? Je kan het ze niet verbieden dat ze thuis opgevoed worden op een dergelijke manier, maar daarom hoeft het nog niet maatschappelijk geaccepteerd te zijn.

En al helemaal niet in Nederland.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88507611
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:48 schreef mlg het volgende:

[..]

Nee, van de KNVB respecteren we het, van islamitische scholen niet. Groot verschil.
Lang leve de onderbuikgevoelens. *O*
  dinsdag 9 november 2010 @ 11:00:02 #80
165633 eriksd
The grand facade...
pi_88507722
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lang leve de onderbuikgevoelens. *O*
Ieder mens heeft zo zijn voorkeuren hé.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_88507739
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:56 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Correct, maar wat me niet bevalt is dat eenzelfde 'sfeer' wordt opgeroepen aan de andere kant van het spectrum. Wat nou als er daadwerkelijk mensen opgroeien met het idee dat het goed is joden te haten? Je kan het ze niet verbieden dat ze thuis opgevoed worden op een dergelijke manier, maar daarom hoeft het nog niet maatschappelijk geaccepteerd te zijn.

En al helemaal niet in Nederland.
Op school wordt iig niet beweerd dat de Holocaust niet heeft plaatsgevonden, ook op een Islamitische (middelbare) school niet, wat denk jij zelf?
En verder ja het staat mensen vrij om te denken dat de Holocaust niet heeft plaatsgevonden, toch? Ik bedoel mesjoggenen kom je echt overal tegen, niet bij uitzondering alleen bij moslims.
I´m back.
pi_88507764
quote:

[..]

Nee, van de KNVB respecteren we het, van islamitische scholen niet. Groot verschil.
"we"?
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_88507807
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Op school wordt iig niet beweerd dat de Holocaust niet heeft plaatsgevonden, ook op een Islamitische (middelbare) school niet, wat denk jij zelf?
En verder ja het staat mensen vrij om te denken dat de Holocaust niet heeft plaatsgevonden, toch? Ik bedoel mesjoggenen kom je echt overal tegen, niet bij uitzondering alleen bij moslims.
Ik doelde meer op antisemitische sentimenten die niet afgekeurd worden. Ik weet honderd procent zeker dat als ik enig woord over de Holocaust of Joden zou reppen als minderwaardig volk dat ik er niet mee weg zou komen. Het staat me gewoon tegen dat op Islamitische scholen dat principe wat achterblijft.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88507970
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:03 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik doelde meer op antisemitische sentimenten die niet afgekeurd worden. Ik weet honderd procent zeker dat als ik enig woord over de Holocaust of Joden zou reppen als minderwaardig volk dat ik er niet mee weg zou komen. Het staat me gewoon tegen dat op Islamitische scholen dat principe wat achterblijft.
Ik weet niet of de scholen de leerlingen onderwijzen dat 1) wij (als niet-moslims) minderwaardig zijn en 2) antisemitisme goed is.
Dat deel je nu mede, maar ik bijv. -- weet -- dat niet. Ik moet dat blijkbaar maar aannemen. Waar blijkt dat uit?
I´m back.
pi_88508008
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik weet niet of de scholen de leerlingen onderwijzen dat 1) wij (als niet-moslims) minderwaardig zijn en 2) antisemitisme goed is.
Dat deel je nu mede, maar ik bijv. -- weet -- dat niet. Ik moet dat blijkbaar maar aannemen. Waar blijkt dat uit?
Ik zeg nergens dat ze dat onderwijzen, ik zeg dat ze sentimenten als die niet onderdrukken. En die stelling haal ik gewoon uit de OP.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 9 november 2010 @ 11:20:23 #86
104871 remlof
Europees federalist
pi_88508351
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:03 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Sommige partijen in de samenleving bagatelliseren het wegzetten van moslims als minderwaardig ook. Dat vind ik net zo erg.
pi_88508375
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:20 schreef remlof het volgende:

[..]

Sommige partijen in de samenleving bagatelliseren het wegzetten van moslims als minderwaardig ook. Dat vind ik net zo erg.
Dan zijn we het daar tenminste over eens.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 9 november 2010 @ 11:52:54 #88
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_88509529
quote:

[..]

Spreek voor jezelf.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:00:23 #89
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_88509764
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:52 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf.
Ik sprak ook niet voor jou, maar voor de grote mensen wereld.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_88509823
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:00 schreef mlg het volgende:

[..]

Ik sprak ook niet voor jou, maar voor de grote mensen wereld.
:D ... én is het een beetje spannend om al écht voor de Grote Mensen te mogen spreken, knul?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:03:03 #91
294269 mlg
pi_88509850
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:02 schreef RM-rf het volgende:

[..]

:D ... én is het een beetje spannend om al écht voor de Grote Mensen te mogen spreken, knul?
Mijn nieuwe functie is even wennen, maar ik zit hier wel goed. In de grote mensen wereld mogen alleen maar hooggeschoolden komen, dus als je behoefte hebt om deel te nemen, dan zal ik je over pm even een registratieformulier sturen en dan kun je binnen 5 dagen je visum ontvangen.
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:19:16 #92
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_88510403
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:03 schreef mlg het volgende:

[..]

Mijn nieuwe functie is even wennen, maar ik zit hier wel goed. In de grote mensen wereld mogen alleen maar hooggeschoolden komen, dus als je behoefte hebt om deel te nemen, dan zal ik je over pm even een registratieformulier sturen en dan kun je binnen 5 dagen je visum ontvangen.
Dus je bent zelf niet lid?
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:22:26 #93
294269 mlg
pi_88510518
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:19 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Dus je bent zelf niet lid?
Nee, ik heb geen diploma's :'( ;(
pi_88510530
Pas op! De grote boze moslim neemt ons land over. Over tien jaar dragen we allemaal een hoofddoek. Inclusief de mannen! Red ons!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:23:20 #95
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_88510554
quote:
13s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:56 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Sharia is slechts een onderdeel van een groter geheel aan rotzooi, kijk ook eens naar de andere voorbeelden die Frits voorlegt. En als 'niet moslim' ondervind je daar wel degelijk problemen van.
Hmm die Roemeense zakenrollers die we toegelaten hebben tot de EU leren dat wel af met hun afgehakte handjes. Op dat gebied zou de sharia wetgeving een zegen zijn. :')
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_88510611
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:23 schreef Megumi het volgende:

[..]

Hmm die Roemeense zakenrollers die we toegelaten hebben tot de EU leren dat wel af met hun afgehakte handjes. Op dat gebied zou de sharia wetgeving een zegen zijn. :')
Het valt mij altijd op dat de grootste tegenstanders van immigratie zich enorm aangetrokken voelen door de barbaarse wetgeving in islamitische landen. Kunnen deze twee groepen niet gewoon samen in een land gaan wonen? Dan kan het fatsoenlijke deel van de wereld elders leven.
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:26:48 #97
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_88510687
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het valt mij altijd op dat de grootste tegenstanders van immigratie zich enorm aangetrokken voelen door de barbaarse wetgeving in islamitische landen. Kunnen deze twee groepen niet gewoon samen in een land gaan wonen? Dan kan het fatsoenlijke deel van de wereld elders leven.
Welk fatsoenlijk deel? :') Een fatsoenlijk land en of politicus denkt alleen maar aan het eigenbelang.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_88510850
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:26 schreef Megumi het volgende:

[..]

Welk fatsoenlijk deel? :') Een fatsoenlijk land en of politicus denkt alleen maar aan het eigenbelang.
Het deel dat niet is te porren voor Middeleeuwse straffen.
pi_88510910
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 12:23 schreef Megumi het volgende:

[..]

Oh, valt dat onder de sharia?
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:08:00 #100
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_88512213
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Oh, valt dat onder de sharia?
k denk dat de meeste mensen denken dat sharia alleen maar lichamelijke straffen omvat. Daarom is het zo hilarisch om te zien dat mensen bang zijn voor moslims die onderling een erfenis willen regelen volgens eigen regels, want zulke dingen zijn een veel groter onderdeel ervan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')