abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88506396
Natuurlijk leer je op de basisschool al het een en ander over WOII. Watvoor debiele basisschool heb jij op gezeten dan. Ik denk dat ik zeker zo'n 2 boeken moest lezen over WOII, en zeker dat het behandelt is, al was dat dan niet in detail.
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:17:05 #52
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_88506418
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:10 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja precies, dat zegt Bolkestein dus ook, een gesegregeerde samenleving.
Ik wil me wel segregeren van de gristenen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_88506420
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De verplichte zondagsrust is geen subsidiëring van het Gristendom?

Ik kots op compromissen. Als je een land bestuurd moet je goede beslissingen nemen.
verplichte zondagsrust O+ goed tegen die 24 uurs economie waar het alleen maar om geld draait :r
“The basic law of capitalism is you or I, not both you and I.”
pi_88506423
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En op die Islamitische middelbare scholen zullen ze gewoon het Nederlandse leerplan moeten aanhouden, en niet dat van meneer Ahmadinedjad.
Alsof dat ook daadwerkelijk gebeurd, de inspectie stelt geen reet voor en de meest halfbakken scholen krijgen bestaansrecht omdat ze anders huilie doen.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_88506476
quote:
13s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:17 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Alsof dat ook daadwerkelijk gebeurd, de inspectie stelt geen reet voor en de meest halfbakken scholen krijgen bestaansrecht omdat ze anders huilie doen.
Vandaar dat er in het verleden om die reden al een aantal scholen zijn gesloten.
pi_88506500
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:00 schreef mlg het volgende:

[..]

Bolkestein is niet bepaald een fan van Wilders, maar los daarvan: Moslims die volgens de sharia regels leven staat mij niet aan. Ze doen iets wat volgens onze wet niet goed is. Ze komen hier om verwend te worden, dan moeten ze ook maar de consequenties aanvaarden als ze iets doen wat volgens onze wet niet mag. Ik respecteer deze non-aanpassers niet, en ze respecteren onze wet niet, en daarom juich ik het toe als deze mensen slecht worden behandeld. Waarom in godsnaam respecteren dat iemand de Sharia aanhangt, die de Nederlandse wet niet respecteert. We hebben niet voor niks 'in' Nederland een wet, om dit soort figuren te weren. Dus laten we dat maar doen ook.
Je raaskalt, mlg.
pi_88506508
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Vandaar dat er in het verleden om die reden al een aantal scholen zijn gesloten.
En nog steeds is het standaard belabberd, schaf gewoon die hele zooi af.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:20:30 #58
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_88506512
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:17 schreef linkse_proleet het volgende:

[..]

verplichte zondagsrust O+ goed tegen die 24 uurs economie waar het alleen maar om geld draait :r
Die is er al, we gaan er alleen heel hypocriet mee om.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_88506532
quote:
13s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:17 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dankzij bezuinigingen op onderwijs idd, waar dit kabinet volgens mij ook aan meedoet.
Maar er wordt wel gewoon geïnspecteerd, en dit soort draken worden er subiet uitgefilterd. Dat soort scholen gaan meteen onder curatèle.
I´m back.
pi_88506554
quote:
4s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:20 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

En nog steeds is het standaard belabberd,
Bron?

quote:
schaf gewoon die hele zooi af.
:')
pi_88506593
Nog even en dan gaan de Boze Mannen (en enkele vrouwelijke usuals) weer te keer in dit topic. :D.
I´m back.
pi_88506660
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dankzij bezuinigingen op onderwijs idd, waar dit kabinet volgens mij ook aan meedoet.
Maar er wordt wel gewoon geïnspecteerd, en dit soort draken worden er subiet uitgefilterd. Dat soort scholen gaan meteen onder curatèle.
Het gaat ook om het denkpatroon van de leerlingen, als basisschool leerling worden je ideeën nog gevormd door je directe omgeving. Inspecteurs kunnen een "sfeer" van antisemitisme en vrouw onvriendelijkheid niet verwijderen, noch 100% van de tijd aanwezig zijn.

Het zijn gewoon kweekvijvers.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:27:07 #63
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_88506717
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lolwut?
Gewoon zoals ik het zeg. Ik zit niet te wachten op het eindproduct wat uit die islamitsche scholen komt rollen. Dat gaat ons weer handenvol geld en slachtoffers kosten, en in een maatschappij waar wij financieel voor het falen van iemand anders opdraaien, mag ik hier gewoon mee instemmen.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_88506888
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:25 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Het gaat ook om het denkpatroon van de leerlingen, als basisschool leerling worden je ideeën nog gevormd door je directe omgeving. Inspecteurs kunnen een "sfeer" van antisemitisme en vrouw onvriendelijkheid niet verwijderen, noch 100% van de tijd aanwezig zijn.

Het zijn gewoon kweekvijvers.
Valt wel mee denk ik; er zijn bijv. nog altijd geen Islamitische pedagogische academies hè. En die komen er wrs ook niet.
Je ziet toch vooral bij Islamitische mensen een tendering naar wat gebruikelijk is in Westerse samenlevingen.
Behalve bij jonge mannen die geen werk en vriendin kunnen krijgen. Die zijn vatbaar voor fundamentalisme.
I´m back.
pi_88506953
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De VVD heeft geen principes.
Om veel geld te (kunnen) verdienen dien je behoorlijk principeloos te zijn
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_88507005
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:27 schreef mlg het volgende:

[..]

Gewoon zoals ik het zeg.
Begrijp je eigenlijk wel wat je zelf zegt? :+

quote:
Daarom moeten we de wetgeving aanpassen, zodat dit niet meer binnen de juridische kaders past.
Het vervangt de wetgeving niet, maar maakt alleen gebruik van de bestaande vrijheid. Wil je van die vrijheid af? :D

quote:
Ik zit niet te wachten op het eindproduct wat uit die islamitsche scholen komt rollen. Dat gaat ons weer handenvol geld en slachtoffers kosten, en in een maatschappij waar wij financieel voor het falen van iemand anders opdraaien, mag ik hier gewoon mee instemmen.
En dat zou ons handenvol geld kosten omdat? Kosten de duizenden leerlingen die uit reformatorische scholen komen rollen je zoveel?
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:44:39 #67
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_88507205
Moeten ook maar de KNVB verbieden, beetje eigen regels en straffen mogen opleggen. :(
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:46:19 #68
294269 mlg
pi_88507261
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Begrijp je eigenlijk wel wat je zelf zegt? :+

Nee, begrijp er niks van!

quote:
Het vervangt de wetgeving niet, maar maakt alleen gebruik van de bestaande vrijheid. Wil je van die vrijheid af? :D

Er wordt verkeerd les gegeven op deze scholen, die de integratie bemoeilijkt.

quote:
En dat zou ons handenvol geld kosten omdat? Kosten de duizenden leerlingen die uit reformatorische scholen komen rollen je zoveel?
Het kost ons geld, omdat je niet kunt verwachten dat leerlingen van een islamitische school goed integreren en je weet wat voor effect dat op de samenleving heeft.
pi_88507269
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Valt wel mee denk ik; er zijn bijv. nog altijd geen Islamitische pedagogische academies hè. En die komen er wrs ook niet.
Je ziet toch vooral bij Islamitische mensen een tendering naar wat gebruikelijk is in Westerse samenlevingen.
Behalve bij jonge mannen die geen werk en vriendin kunnen krijgen. Die zijn vatbaar voor fundamentalisme.
Daarom is een dergelijke sfeer nog niet welkom in Nederland, ik vind dat er best een stokje voor gestoken mag worden. Niemand word wijzer van een omgeving waarin antisemitisme en vrouwenhaat als normaal wordt gezien.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:46:57 #70
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_88507281
:'( Mensen vinden dingen die ik niet leuk vindt, nu moet die andere mening verboden worden anders word ik een bang burgermannetje. :'(
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:48:01 #71
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_88507329
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:21 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

bron

Waarom word er niet harder opgetreden hiertegen, en worden Islamitische scholen niet onder curatele gezet? Streng toezicht op welke onzin ze uitkramen en welke richting ze de jeugd op sturen met hun haat.
Als dat ook voor de christelijke scholen gaat gelden is het prima idee.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_88507337
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:46 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Daarom is een dergelijke sfeer nog niet welkom in Nederland, ik vind dat er best een stokje voor gestoken mag worden. Niemand word wijzer van een omgeving waarin antisemitisme en vrouwenhaat als normaal wordt gezien.
Dat jonge moslimmannen zonder vrouw en baan fundamentalistisch neigen te worden, daar moet een stokje voor gestoken worden?
I´m back.
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:48:21 #73
294269 mlg
pi_88507340
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:44 schreef ethiraseth het volgende:
Moeten ook maar de KNVB verbieden, beetje eigen regels en straffen mogen opleggen. :(
Nee, van de KNVB respecteren we het, van islamitische scholen niet. Groot verschil.
pi_88507384
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:48 schreef Megumi het volgende:

[..]

Als dat ook voor de christelijke scholen gaat gelden is het prima idee.
Neem alle andere scholen inclusief openbare er ook maar bij dan, want die hebben ook allerlei vreemde idee-fixes, die ik, ik spreek nu uit ervaring, totaal niet onderschrijf.
I´m back.
pi_88507398
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat jonge moslimmannen zonder vrouw en baan fundamentalistisch neigen te worden, daar moet een stokje voor gestoken worden?
Nee, de kweekvijver voor die ideeën moet een stokje voor worden gestoken. Toegegeven, ze hoeven maar een radicale website in te tikken en zich te goed doen aan al die onzin, maar daarom hoeft het nog niet en publique in het onderwijs.

Bovendien kan je het ook doortrekken naar andere aspecten van de samenleving, zoals het verbieden en uitzetten van de radicalere Imams. Het gebeurt op kleine schaal, maar er is niks mis met meer controle erop.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')