Ik quote dat plaatje ook, toevallig hadden we dezelfde reactie. Wat ook vrij logisch is, want hoe kún je daar anders op reageren?quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Kijk dat plaatje dan.
Zeer terechte klacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:47 schreef zquing het volgende:
TS is niet hip genoeg om dit aan te kunnenZquing heeft een man-bagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Die trenchcoat is zo erg nog niet (tenzij je er zoals die gast niks onder draagt, dan zie je eruit als een potloodventer), het gaat meer om het handtasje en de latex handschoentjes.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:49 schreef Seam het volgende:
Trenchcoats gay noemen
Je hebt dus zeker geen swagger nigger.
Ik een van FPquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:50 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik heb een vrij mooie lederen schoudertas ja
Nee oke daar heb je wel gelijk in, dat begrijp ik ook niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:52 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Die trenchcoat is zo erg nog niet (tenzij je er zoals die gast niks onder draagt), het gaat meer om het handtasje en de latex handschoentjes.
Jij draagt hem ook met zo'n leder riempje?quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:49 schreef Seam het volgende:
Trenchcoats gay noemen
Die trenchcoat, met die riem, is echt een wijven trenchcoat. Er zijn zat andere trenchcoats die wel mooi zijn maar dit is echtquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:49 schreef Seam het volgende:
Trenchcoats gay noemen
Oh ja, die riem is ook best fucked up inderdaad.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jij draagt hem ook met zo'n leder riempje?
WTFquote:
Ik had alsnog een abortus gepleegd.quote:
Als het een vrouw was, dan zal ze echt uitstraling hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:20 schreef VuilnisMetaal het volgende:
OMFGToen ik dit droeg vroeg m'n moeder of ik een nieuwe hobby hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als mijn zoon gay zou zijn zou ik daar totaal geen problemen mee hebben. Als hij hakken *seriously wtf en een handtas zou dragen dan zou ik hem toch een goede schup verkopen.quote:
Ja dacht eerst ook dat TS zich weer aan 't aanstellen was, maar als ik die foto's in dit topic bekijk zit ik te denken "hmm zit best wel leuk spul voor mij tussen" en ik ben 'n vrouw, dan klopt er toch iets echt niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 03:15 schreef Levolution het volgende:
Voordat ik op het topic klikte dacht ik dat TS zich aanstelde. Immers, in deze tijden mag een man best wat aan zijn uiterlijk doen.
Maar toen ik de screenshot zag: terechte klacht gast.![]()
Helaas welquote:Op dinsdag 9 november 2010 08:10 schreef Alouette het volgende:
Zijn al die dingen naast de foto ook voor mannen?!
Nee!quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:10 schreef Alouette het volgende:
Zijn al die dingen naast de foto ook voor mannen?!
Alleen wat?quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:32 schreef Shispeed het volgende:
ik dacht dat de H&M serieus alleen vrouwentoei vrouwentoei verkocht, en ik ben er toch redelijk vaak geweest
Komt dat niet gewoon omdat ze daar geen zwarte bandshirts hebben?quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:54 schreef laforest het volgende:
Ja ik denk gewoon dat je onbewust gay bent knul. Ik winkel niet eens bij H&M.
mehehequote:Op dinsdag 9 november 2010 10:01 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik vind ze enig! [ afbeelding ]
Tering.. enig fatsoen ontbreekt bij die gasten.quote:
man-bag. HOLY FUCKquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:37 schreef Drinky het volgende:
Zoals de mensen die buiten komen gemerkt hebben is het de afgelopen dagen wat kouder geworden. Mijn dunne zomerjas volstaat niet meer in deze weersomstandigheden, ergo, ik heb een nieuwe jas nodig.
Helaas is het zo dat ik vanwege mijn studie geen tijd heb om de shops te hitten dus ik moet online wat zien te regelen.
Dus ik besloot een kijkje op H&M(![]()
) te nemen maar toen ik op het tabblad van "heren" klikte kreeg ik een venster met allemaal wijvenkledij.
Ik dacht dat ik per ongeluk op "dames" had geklikt dus ik klik weer op "heren", weer hetzelfde plaatje. Wat is dit voor gaytrend die ze aan het doorzetten zijn?
Een handtas, vrouwenschoenen, vrouwen trui/jas en dergelijken, wat is hier aan de hand, heb ik iets gemist?
Ter illustratie
[ afbeelding ]
Is een echte must-have. In 2011 gaat de man-bag het helemaal worden!quote:
De 'mode' van nu is twee jaar geleden al vastgesteld.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:09 schreef IkHeb2Vaders het volgende:
Het ergste is, Niemand die ik ook maar ooit gesproken heb vind het mooi.
Maar toch is het ''de mode'' blijkbaar.
waar word dat nog op gebaseerd? op hoe lelijk je je zelf kan maken?
die mannen mogen van mij een body-bag krijgenquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Is een echte must-have. In 2011 gaat de man-bag het helemaal worden!
Dat is zó 2010.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:09 schreef wise het volgende:
[..]
die mannen mogen van mij een body-bag krijgen
Doodsverwensing, mod gepmdquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:09 schreef wise het volgende:
[..]
die mannen mogen van mij een body-bag krijgen
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat is zó 2010. [ afbeelding ]
quote:
Dat is waar, ik ging met een modelletje en die deed deze zomer een fotoshoot voor lente 2012quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
De 'mode' van nu is twee jaar geleden al vastgesteld.
Aan users die een man-bag dragen, waaronder ikzelf dusquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:12 schreef wise het volgende:
[..]
mafkees
doodsverwensing aan welke user dan?
fail.
Remlof en Ritmo.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:12 schreef wise het volgende:
[..]
mafkees
doodsverwensing aan welke user dan?
fail.
Wat voor een ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Aan users die een man-bag dragen, waaronder ikzelf dus.
gtfo trollquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik troll? Puur omdat ik modebewust ben?
draag jij serieus zo'n fag-bag?quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:51 schreef Sapstengel het volgende:
H&M voor vrouwen is okay.
H&M voor mannen is gay.
Datquote:
Zoquote:
eerste winkel waar ik op keek was asosquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:02 schreef TigerXtrm het volgende:
Dus om ff terug te komen op het topic... TS heeft kleding nodig en de eerste winkel waar hij kijkt is de H&M? Zegt meer over TS dan de winkel, om eerlijk te zijn
Manquote:
Jij verpest 't weerquote:
Sapstengel kent zequote:Op dinsdag 9 november 2010 11:10 schreef Sapstengel het volgende:
H&M is echt voor van die lookbook-gasten. Je weet wel, van die mannen met hoedjes, rare korte broeken en sokken. Van die indieluisteraars en modestudenten. En het erge is nog, die vrouwenkliek in "wat draag je vandaag met pics" vind die stijl helemaal geweldig.
Haha dit.quote:
Haha iemand die over andermans stijl gaat praten terwijl het zelf een kraker met dreadlocks isquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:10 schreef Sapstengel het volgende:
H&M is echt voor van die lookbook-gasten. Je weet wel, van die mannen met hoedjes, rare korte broeken en sokken. Van die indieluisteraars en modestudenten. En het erge is nog, die vrouwenkliek in "wat draag je vandaag met pics" vind die stijl helemaal geweldig.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha iemand die over andermans stijl gaat praten terwijl het zelf een kraker met dreadlocks is![]()
GET REAL.
Dat heb ik dus serieus wel eens, niet alleen bij H&M trouwens.quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:36 schreef Leipo666 het volgende:
loop je binnen in die zaak opzoek naar de herenafdeling en dan kun je hem niet vinden
New Yorker? Jack and Jones? 1982?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
weet iemand waar je kleding kan kopen zoals express.com? als ik naar de binnenstad ga zie ik alleen maar gay kleding, of te oudbollig. Of gewoonweg kinderachtig.
Jezelf ''modebewust'' noemen omdat je een body bag draagt? Onzin. En nee dat is niet ''in'' de mode. Mode op zich totaal geen bezwaar tegen. Maar mannen moeten zich niet te verwijfd gaan voordoen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik troll? Puur omdat ik modebewust ben?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:17 schreef WeirdMicky het volgende:
Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months. - Oscar Wilde -
QFTquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:17 schreef WeirdMicky het volgende:
Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months. - Oscar Wilde -
quote:
nee, behalve de persoon die het draagt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:53 schreef Halve_Maen het volgende:
Is er eigenlijk een verschil tussen de 'gay' look en de 'metroseksueel' look?
Haha ik moest lachen om je post, en toen nog een keer lachen omdat er body bag staat.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jezelf ''modebewust'' noemen omdat je een body bag draagt? Onzin. En nee dat is niet ''in'' de mode. Mode op zich totaal geen bezwaar tegen. Maar mannen moeten zich niet te verwijfd gaan voordoen.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha iemand die over andermans stijl gaat praten terwijl het zelf een kraker met dreadlocks is![]()
GET REAL.
Idd, mannen met sokken, bahquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:10 schreef Sapstengel het volgende:
moar like:quote:
Ojee, we hebben een hipperd in ons middenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:57 schreef DasApart het volgende:
Dit topic bewijst meer dan eens dat Fokkers! andere stijlen niet tolereren of open staan voor smaken voor andere mensen.
Daarnaast is het altijd nog een beter zicht dan die paupers met doorsnee winterjassen, gerafelde spijkerbroek een lange mouwen t-shirt en van die nep sportschoenen.
"Mannen" die meedoen aan deze "modetrend"quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:06 schreef fs180 het volgende:
Ts is verkapt homo, zijn geaardheid wordt in twijfel getrokken wanneer hij mode ziet
Eerst janken dat FOK!kers andere stijlen niet accepteren en dan vervolgens klagen over de 'mislukte' stijl van anderen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:57 schreef DasApart het volgende:
Dit topic bewijst meer dan eens dat Fokkers! andere stijlen niet tolereren of open staan voor smaken voor andere mensen.
Daarnaast is het altijd nog een beter zicht dan die paupers met doorsnee winterjassen, gerafelde spijkerbroek een lange mouwen t-shirt en van die nep sportschoenen.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:57 schreef DasApart het volgende:
Nee, jij wel inderdaadquote:Daarnaast is het altijd nog een beter zicht dan die paupers met doorsnee winterjassen, gerafelde spijkerbroek een lange mouwen t-shirt en van die nep sportschoenen.
Precies. Welke man (man, een echte) denkt nou "oh ik moet nieuwe kleding hebben, laat ik eens bij de h&m kijken'quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
"Mannen" die meedoen aan deze "modetrend"![]()
_____!
quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:22 schreef luckass het volgende:
Sowieso al die nichten in de mode-industrie die die bagger aan de man proberen te brengen.
Los van je kortzichtigheid en totaal niet weten wat de daadwerkelijke definitie van mode inhoudt kom je ook nog eens dom over. En nee een manbag is geen mode, maar een accessoire dat gebruikt kan worden voor het ''vervoeren'' van relatief kleine spullen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha ik moest lachen om je post, en toen nog een keer lachen omdat er body bag staat.
Mode == gay.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Los van je kortzichtigheid en totaal niet weten wat de daadwerkelijke definitie van mode inhoudt kom je ook nog eens dom over. En nee een manbag is geen mode, maar een accessoire dat gebruikt kan worden voor het ''vervoeren'' van relatief kleine spullen.
Daarvoor bestond al zoiets als een broek- dan wel jaszak.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Los van je kortzichtigheid en totaal niet weten wat de daadwerkelijke definitie van mode inhoudt kom je ook nog eens dom over. En nee een manbag is geen mode, maar een accessoire dat gebruikt kan worden voor het ''vervoeren'' van relatief kleine spullen.
Prachtig moet dat zijn, om in staat te zijn die eerste alinea te typen en er daarna meteen die 2e achteraan te gooien. En dan toch nog doodserieus op 'invoeren' drukkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:57 schreef DasApart het volgende:
Waar het hart vol van is...quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:03 schreef kingmob het volgende:
[..]
Prachtig moet dat zijn, om in staat te zijn die eerste alinea te typen en er daarna meteen die 2e achteraan te gooien. En dan toch nog doodserieus op 'invoeren' drukken
Nouja, op zich bewijs je eigenlijk je eigen stelling, dus ik neem het terug. je bent immers ook een fokkerquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:04 schreef DasApart het volgende:
Naja, hersenloos posten bleek toch niet zo slim te zijn. Paradoxaal inderdaad. Gelukkig zijn er meer tegenstrijdige mensen op dit forum die op mijn misstap afgeven.
Ik moest alweer lachen. Denk je serieus dat ik zo'n ding heb?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
We denken het niet...quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik moest alweer lachen. Denk je serieus dat ik zo'n ding heb?
gay als in de 'trenchcoat' met leren riempje, bijpassende handschoentjes, met detail, en een zeer bijpassende tas, in de zelfde ton sur ton tinten, uiteraard....quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:52 schreef Loodje het volgende:
Ik houd wel van (gay) goed gekleede mannen. Die zijn tenmniste ijdel, lopen niet in hun wow of ander drakenshirt rond die 2 weken geleden wel een wasje had kunnen gebruiken. Niet van die pakjes shag onder de armen en iemand die gewoon zijn haar doet;)
juist...quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:54 schreef OMGitsNoelle het volgende:
Je hebt het ene uiterste (onverzorgd en gekleed in een drakenshirt) en je hebt het andere uiterste (handtasje en hakjes met rhinestones...). Maar ergens daartussen zit ook nog een goed geklede en verzorgde man.
H&M moet je gewoon vermijden... Kleding voor mannen kan je ook bij de C&A vinden, gewoon sportief inderdaad. Shirt met print, vest. Gewoon mannelijk en niks dat glimt. 10x NEE.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:04 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
juist...
trouwens, ik had dat ook pas bij h&m, voor mijn vriend eventjes kijken... een leuk shirtje, sportief vestje ofzo... neej.. serieus, alleen maar v hals shirtjes... en truitjes, en vestjes met knoopjes en v hals..
wat noem je subtiel? dat het meer op een U lijkt dan op een scherpe V, dat kan best. en als het maar niet te diep is. diep uitgesneden topjes zijn voor dames (met decollete).quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:24 schreef DasApart het volgende:
Wat is er mis met een subtiele V-hals? Ik heb dat liever dat het lijkt dat mijn nek uit een gat in mijn shirt groeit.
jij bent een vrouw naar mijn hart, vrouwen zoals jij zouden kleding moeten ontwerpen, ik word ook schijtziek van al die homofiele v-hals truitjes.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:04 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
trouwens, ik had dat ook pas bij h&m, voor mijn vriend eventjes kijken... een leuk shirtje, sportief vestje ofzo... neej.. serieus, alleen maar v hals shirtjes... en truitjes, en vestjes met knoopjes en v hals..
gewoon naar heteroseksuele winkels gaan (die zijn er ook best hoor.) en je niet laten verblinden door *ahum* "mode".quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
jij bent een vrouw naar mijn hart, vrouwen zoals jij zouden kleding moeten ontwerpen, ik wordt ook schijtziek van al die homofiele v-hals truitjes.
ik weet het, maar ook winkels die in mijn ogen vrij normaal zijn verkopen momenteel erg veel van dat gay spul.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:28 schreef OMGitsNoelle het volgende:
[..]
gewoon naar heteroseksuele winkels gaan (die zijn er ook best hoor.) en je niet laten verblinden door *ahum* "mode".
quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:11 schreef Mozy het volgende:
TS volgt de laatste trends niet, daarom heeft hij ook geen knappe vriendin.
Dat soort winkels volgen ook de "mode". En de "mode" is tegenwoordig nou eenmaal een beetje gay :/ Het moet je ding maar zijn...quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik weet het, maar ook winkels die in mijn ogen vrij normaal zijn verkopen momenteel erg veel van dat gay spul.
Winkels zoals Bijenkorf of de Sting
ja want wat je draagt bepaalt je seksualiteitquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
jij bent een vrouw naar mijn hart, vrouwen zoals jij zouden kleding moeten ontwerpen, ik word ook schijtziek van al die homofiele v-hals truitjes.
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want wat je draagt bepaalt je seksualiteit_!
Als een vrouw zo'n filmpje maakt vind ik het al zwaar irritant, maar een man....quote:
Het kan je seksualiteit wel weerspiegelen.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want wat je draagt bepaalt je seksualiteit_!
Oh God, Gregory..............quote:Op woensdag 10 november 2010 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als een vrouw zo'n filmpje maakt vind ik het al zwaar irritant, maar een man....
goede toevoeging, echtquote:
dat klopt maar als ik een shirt met een v halsje zie hangen en zou denken wat gay dan zegt dat meer over mij dan over dat shirtje niet waar.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het kan je seksualiteit wel weerspiegelen.
Niet alleen fabrikanten en cremetjes maar als je de TV aanzet heb je 9 van de 10 keer een programma vol met homo's of mannetjes die glimmen van de huidcreme en zich zichbaar epileren en bijna het haar op armen nog verwijderen ookquote:Op woensdag 10 november 2010 12:14 schreef psaexorp het volgende:
Niet alleen winkels, ook fabrikanten. al die crèmetjes, shampoo for men en andere rotzooi die je niet eens nodig hebtMet dat geld wat ik daaraan bespaar door het niet te kopen besteed ik liever aan lekker bier.
Look whos talking, mr Tramplookquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:10 schreef Sapstengel het volgende:
Het staat verwijfd, dus zo vreemd vind ik die associatie met gay niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:25 schreef PeZu het volgende:
dat klopt maar als ik een shirt met een v halsje zie hangen en zou denken wat gay dan zegt dat meer over mij dan over dat shirtje niet waar.
hetzelfde geldt als ik een man zou zien met een roze v hals, en ik zou denken ooh wat een homo, dan ben je echt beperkt in je denkvermogen.
verwijfd? ja maar goed at ik dat dan nu weet dat de vorm van de hals van mijn kleding mijn geslacht bepaaldquote:Op woensdag 10 november 2010 12:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het staat verwijfd, dus zo vreemd vind ik die associatie met gay niet.
Dus homos zijn verwijfd, en hetero's dragen spijkerbroeken en slepen hun vingers over de vloer en houden van voetbal..quote:Op woensdag 10 november 2010 12:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het staat verwijfd, dus zo vreemd vind ik die associatie met gay niet.
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:26 schreef Aloulou het volgende:
Terug naar de jaren 60 waar een vrouw nog een vrouw was en man een man en geen gekkigheid verder.
ahh er is weer een homo op z'n poepstamper getraptquote:Op woensdag 10 november 2010 12:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Look whos talking, mr Tramplook
want als je niet eens bent met deze beperkte visie ben je gelijk homoquote:Op woensdag 10 november 2010 12:37 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ahh er is weer een homo op z'n poepstamper getrapt![]()
Nee, maar de homo's die opvallen zijn wel vaak verwijfd en dat is eenmaal het stereotype, kan ik ook niets aan doen. Komt nog eens bij dat ik een V-hals bij mannen (al helemaal met borsthaarquote:Op woensdag 10 november 2010 12:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus homos zijn verwijfd, en hetero's dragen spijkerbroeken en slepen hun vingers over de vloer en houden van voetbal..
nee hij IS homoquote:Op woensdag 10 november 2010 12:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
want als je niet eens bent met deze beperkte visie ben je gelijk homo_!
en nu? is zijn mening minder waard? is hij een minder persoon?quote:
wtf gastquote:Op woensdag 10 november 2010 12:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
en nu? is zijn mening minder waard? is hij een minder persoon?
ja wat wil je er dan mee zeggen ongekende droeftoeter?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:43 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
wtf gastwat probeer je nou weer allemaal achter mijn opmerking te zoeken wat ik helemaal niet gezegt heb?
Je zoekt het gewoon op ofnietquote:Op woensdag 10 november 2010 12:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
en nu? is zijn mening minder waard? is hij een minder persoon?
Dus omdat het een afwijking is, is hij een minder persoon en minder waard?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:47 schreef IkHeb2Vaders het volgende:
[..]
Je zoekt het gewoon op ofniet
Ja, dat is hij.
Homo zijn is een afwijking in je genen, zoals ook gehandicapten dat hebben. Dus in feite is het een beperking.
Nou alstublieft hier heb je het dan
Ik heb niks tegen homo's ofzo, ik ken er ook en zijn gewoon relax in omgang.
ja erg feitelijk en ook echt van belang hehquote:Op woensdag 10 november 2010 12:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was gewoon een feitelijke uitspraak gast.![]()
[..]
ik zoek niks op, maar zulke domme uitspraken slaan toch nergens op.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:47 schreef IkHeb2Vaders het volgende:
[..]
Je zoekt het gewoon op ofniet
Ja, dat is hij.
Homo zijn is een afwijking in je genen, zoals ook gehandicapten dat hebben. Dus in feite is het een beperking.
Nou alstublieft hier heb je het dan
Ik heb niks tegen homo's ofzo, ik ken er ook en zijn gewoon relax in omgang.
dat is dus wat ik bedoel.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:48 schreef -Strawberry- het volgende:
edit; ik ga hem niet meer verdedigen na die laatste uitspraak
wie is hier nu de droeftoeterquote:Op woensdag 10 november 2010 12:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wat wil je er dan mee zeggen ongekende droeftoeter?
wat doet zijn geaardheid er toe als hij zijn mening over iets geeft? alle homo's zijn verwijfde mietjes?
Als hij hier het felst reageert en zelf homo is....dan kan dat wel een verklaring zijn ja.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja erg feitelijk en ook echt van belang heh_!
ik ben er lang uitquote:Op woensdag 10 november 2010 12:50 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
wie is hier nu de droeftoeter
ik zeg nergens dat een homo minder waard is of een afwijking, dus dan moet je ook niet proberen dat soort woorden in mijn mond te leggen. blijkbaar denk je dat zelf wel of ben je zelf niet echt zeker over je eigen geaardheid: is niet erg. je komt er vast en zeker nog wel een keer achter
Ik haalde jullie ook per ongeluk door elkaar.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:50 schreef Leipo666 het volgende:
BTW: ik heb niets van doen met die uitspraken van ikheb2vaders!
omdat Piet dat altijd zo lekker fel nichterig kan doenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben er lang uit![]()
maar waarom moet JIJ zo nodig op iemands zijn geaardheid wijzen als iemand een mening geeft? wat voor belang dient dat dan?
ik vond zijn mr tramplook opmerking alles behalve nichterigquote:Op woensdag 10 november 2010 12:53 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
omdat Piet dat altijd zo lekker fel nichterig kan doen![]()
jij maakt er meteen weer een heel drama van
Dat is er al, en veel mannen vinden dat ook niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:07 schreef sjoemie1985 het volgende:
komt er dan ook mannen kleding voor vrouwen uit?
ik vind dat persoonlijk een veel slechtere ontwikkelingquote:Op woensdag 10 november 2010 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is er al, en veel mannen vinden dat ook niet aantrekkelijk.
Meh een chick in een mannen boxer met een mannen shirt dat dan een beetje ruim zit soort van rokachtig dan, das toch best sexy. En je hebt meiden waar die brede broeken ook goed bij staan. Zolang ze maar geen kort pittig kapsel erbij hebben en er echt als een vent uit zien.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind dat persoonlijk een veel slechtere ontwikkeling
weet je hoe melig dat is als je gezopen hebtquote:Op woensdag 10 november 2010 13:19 schreef Vleyczejtur het volgende:
handjeklap liedjes met elkaar zingen
mwa daar doelde ik niet op, een vrouw met een mooi kort kapsel kan ook sexy zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 13:22 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Meh een chick in een mannen boxer met een mannen shirt dat dan een beetje ruim zit soort van rokachtig dan, das toch best sexy. En je hebt meiden waar die brede broeken ook goed bij staan. Zolang ze maar geen kort pittig kapsel erbij hebben en er echt als een vent uit zien.
quote:Op woensdag 10 november 2010 13:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwa daar doelde ik niet op, een vrouw met een mooi kort kapsel kan ook sexy zijn(ooh fok wat zehg ik nu dat kan niet bah foei ) maar ik bedoel meer kleding die zit als een hobbezak
hobbezakquote:Op woensdag 10 november 2010 13:26 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Wat bedoel je met Hobbezak?
Vind ik ook hoor, mits het staatquote:Op woensdag 10 november 2010 13:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwa daar doelde ik niet op, een vrouw met een mooi kort kapsel kan ook sexy zijn
Bij sommigen staat het wel stoer, als ze dan ook nog eens een los karakter hebben dat lijkt op just on of the guys, maar dan wel een chick.quote:maar ik bedoel meer kleding die zit als een hobbezak
Liefhebber van Ma Flodder kledingquote:Op woensdag 10 november 2010 13:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
hobbezak
hob - be - zak de -woord (mannelijk) hobbezakken veel te ruim kledingstuk; iem. die zulk een kledingstuk draagt, lompe en flodderige verschijning; ` hob - be - zak - kig , ` hob - be - zak - ke - rig bijvoeglijk naamwoord en bijwoord '
hobbezak
1) Jodenbed 2) Persoonsbenaming 3) Slodderjurk '
ja juist niet dus faalkaasquote:Op woensdag 10 november 2010 13:31 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Liefhebber van Ma Flodder kleding
Als je gedronken hebt, mwah. Maar niet nadat je een slokje van je thee met melk hebt genomen. Dat is gewoon verkeerd.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:22 schreef zquing het volgende:
[..]
weet je hoe melig dat is als je gezopen hebt
Voor een homo heeft hij een bijzonder smakeloos ingerichte kamer.quote:
Whahaquote:Op woensdag 10 november 2010 21:56 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Voor een homo heeft hij een bijzonder smakeloos ingerichte kamer.
quote:
Maar dan écht bij de vrouwen afdelingquote:Op donderdag 11 november 2010 01:15 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Zo te zien koopt hij zijn kleren bij H&M
Echte bazen zijn niet bang voor de Bieber-do.quote:
Jij hebt duidelijk geen mensenkennis:) Ik houd van verzorgde mannen, goed gekleed, wat ik bedoel is dat er niets mis is met gay mannen, dat wilde ik zeggen. Die verzorgen zichzelf tenmnistequote:Op dinsdag 9 november 2010 17:04 schreef Wing het volgende:
Loodje is dus overduidelijk een man. Of een autist die nooit naar mannen durft te kijken.
Omdat die kleren toch vuil worden tijdens de jacht op bizons.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:31 schreef Loodje het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen mensenkennis:) Ik houd van verzorgde mannen, goed gekleed, wat ik bedoel is dat er niets mis is met gay mannen, dat wilde ik zeggen. Die verzorgen zichzelf tenmnisteUnlike een hoop mannen die ongekamd of vettig in hun haar mooi vinden, in een spijkerbroek aankomen met een bijpassend shirt
Op jeans staan vrijwel alle shirtjes. Maar veel mannen hebben eigenlijk geen verstand van kleding dat is het punt. Veel mannen die een vriendin hebben, laten hun vriendin shoppen.
Vrouwen moeten altijd verzorgd eruit zien, waarom mannen niet?
dan weten we nu ook waar L-ascorbinezuur van houd.quote:
Een interessante misvatting. Mannen hebben vaak een andere smaak en minder interesse in mode. De mode wordt gedomineerd door homo's, vrouwen en vrouwelijk kleding. Stel je voor dat er praktisch alleen mannenkleding en een enkel topje (in elke winkel dezelfde) in de winkels lag, zo voelt het ongeveer voor een man om te shoppen...quote:Op donderdag 11 november 2010 09:31 schreef Loodje het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen mensenkennis:) Ik houd van verzorgde mannen, goed gekleed, wat ik bedoel is dat er niets mis is met gay mannen, dat wilde ik zeggen. Die verzorgen zichzelf tenmnisteUnlike een hoop mannen die ongekamd of vettig in hun haar mooi vinden, in een spijkerbroek aankomen met een bijpassend shirt
Op jeans staan vrijwel alle shirtjes. Maar veel mannen hebben eigenlijk geen verstand van kleding dat is het punt. Veel mannen die een vriendin hebben, laten hun vriendin shoppen.
holy fuckquote:
nou ik vind dat ik smaak heb als het op kleding aankomt. maar ik houd niet van homokleding. en ik ben geen wijf, dus zo wens ik me ook niet te kleden. ik houd van jeans en capuchons.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:31 schreef Loodje het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk veel beter geweest ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:52 schreef A-noniem het volgende:
[..]
dan weten we nu ook waar L-ascorbinezuur van houd.
ik lees jouw naam trouwens altijd als L-acobinezuur
Ze is echt!quote:
hahahaquote:Op donderdag 11 november 2010 10:07 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk veel beter geweest ja.![]()
H&M verkoopt amper mannenkleding, dus dat zal wel meevallen. En het zal je verbazen hoe 'gek' veel grote bedrijven zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 10:17 schreef female81 het volgende:
En nu is het afwachten tot er hordes mannen overstag gaan voor deze trend, ondanks dat ze er nu nog op kotsen, want:
-Mensen zijn kuddedieren, als iets 'hip' verklaard wordt is het een kwestie van tijd voor het gros van de natie voor de bijl gaat. Kwestie van gewenning.
-H&M is nou typisch zo'n bedrijf dat precies weet wat het doet. Ze zijn heus niet gek.
gelukkig ben jij de alles bepaalde factor in dit universum en telt alleen jouw mening voor iedereenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:23 schreef piekartz87 het volgende:
wat een gezeik hier..
sorry maar als je hakken hebt, een heel lage v-hals, zo'n bril zonder glazen ,zo'n riem om je jasje en een handtas.
dan ben je gay. wellicht weten sommigen dat hier nog niet.
niet dat er iets mis is met gay zijn persé. maar: als grote winkelketens alleen nog maar die shit gaan aanbieden als dat het de algemene mode is voor mannen dan gaat er wat mij betreft iets fout.
sowieso als mannen iets zonder functionaliteit gaan dragen is het eigenlijk al niet echt mannelijk. en dan doel ik op de bril zonder glazen.
iedereen moet doet wat die wil maar als mensen die zich zo kleden tegen andere mannen gaan zeiken dat hun kleding niet in de mode is hebben ze nog niet echt goed in de spiegel gekeken.
die mode van nu... het ziet er niet uit
Dat zijn gewoon studs hoor, geen blingbling glimmertjes, vind ik dus wel meevallen. Op zich zijn die schoenen nog het minst erge van het stel, al vraag me wel af wat ze in godsnaam tussen al die gayzooi te zoeken hebben. De beschrijving klopt immers wel, het zijn punk boots.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:12 schreef lipppie het volgende:
die schoenen dan ook omg... Punked up boots er zitten diamantjes op er zijn zelfs dingen uitverkocht
Dit heeft niks met gay te maken. Ik ken er genoeg, maar werkelijk niemand van hen zal het wagen in dit soort kleding rond te lopen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:23 schreef piekartz87 het volgende:
wat een gezeik hier..
sorry maar als je hakken hebt, een heel lage v-hals, zo'n bril zonder glazen ,zo'n riem om je jasje en een handtas.
dan ben je gay. wellicht weten sommigen dat hier nog niet.
niet dat er iets mis is met gay zijn persé. maar: als grote winkelketens alleen nog maar die shit gaan aanbieden als dat het de algemene mode is voor mannen dan gaat er wat mij betreft iets fout.
Idd, trouwens welke gast behalve dragqueens lopen op hakken? Daar hoef je niet eens gay voor te zijn om daar over uit te zijn!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:16 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dit heeft niks met gay te maken. Ik ken er genoeg, maar werkelijk niemand van hen zal het wagen in dit soort kleding rond te lopen.
jij draagt zeker ook deze gaykleren?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
gelukkig ben jij de alles bepaalde factor in dit universum en telt alleen jouw mening voor iedereen
ik haat die sjaaltjes.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:07 schreef Vleyczejtur het volgende:
Stel je voor, je zoon zit over 30 jaar op je facebook te kijken. Dan wil je toch niet dat je zoon je als een mietje met een handtas ziet poseren? Het is net als met die homosjaaltjes in de zomer, ik ken geen enkele kerel die daarmee loopt. Het zijn altijd een beetje kleinzerige doetjes die een dun sjaaltje dragen in de zomer. Het is een beetje de ''in de starbucks zitten met je macbook en een sjaaltje om'' -scene ofzo. Bah.
mag ik je nu aanraken ?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:20 schreef DasApart het volgende:
Haters Gonna Hate
Hoge hakken, sjerp over de lange jas en hoge kousen. Top that! En meer pussy gehad dan menig fokker in dit topique.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 04:10 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja dacht eerst ook dat TS zich weer aan 't aanstellen was, maar als ik die foto's in dit topic bekijk zit ik te denken "hmm zit best wel leuk spul voor mij tussen" en ik ben 'n vrouw, dan klopt er toch iets echt niet.
Dude, een revolver, porno snor. mannelijkheid ten top.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:54 schreef Pulzzar het volgende:
Aan de andere kant...
Sean Connery, de alpha man onder de alpha male, draagt ook dit soort kleding.
[ afbeelding ]
Nou, ik wil ook ff lachen dus ik ga ook eens kijken.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:55 schreef mymoodfentje het volgende:
ik kijk dus net effe voor de grap op die site en dan online shop...ik zie 2 chinese meisjes wat uberhaubt al vreemd is want het is toch echt de NLse site, vervolgens klik ik op Mannen en zie 2 negers in een pak waardoor ik denk dat HM toch racistischer is dan ik had gedacht en een 1 of andere italiaan met een apensmoel...vervolgens klik ik nog effe op bovenkleding en zie een fking dude van rond de 27 met een zielige Barney van de flintstones tshirt aan![]()
wat de fuck is er aan de hand met die winkel
Als iemand er zo uitziet:quote:Op donderdag 11 november 2010 12:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
gelukkig ben jij de alles bepaalde factor in dit universum en telt alleen jouw mening voor iedereen
Maar dit zijn toch ook gewoon vrouwenkleren.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:46 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Als iemand er zo uitziet: [ afbeelding ]
dan is het een feit dat het er gay uitziet. heeft niks met mijn mening te maken.
dat is nou eenmaal kleding die leuk wordt bevonden bij vrouwen. niet voor een man. een lage v hals is gemaakt voor het decolleté van vrouwen.
iemand die kan beweren dat dit niet gay is zal volgens mij een homo zijn die er zelf nog niks van wil weten
jouw mening is geen feit, dat is een feitquote:Op donderdag 11 november 2010 17:46 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Als iemand er zo uitziet: [ afbeelding ]
dan is het een feit dat het er gay uitziet. heeft niks met mijn mening te maken.
dat is nou eenmaal kleding die leuk wordt bevonden bij vrouwen. niet voor een man. een lage v hals is gemaakt voor het decolleté van vrouwen.
iemand die kan beweren dat dit niet gay is zal volgens mij een homo zijn die er zelf nog niks van wil weten
bijzonder verwijfd, maar niet gayquote:Op donderdag 11 november 2010 17:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
jouw mening is geen feit, dat is een feit
ik vind de derde er bijzonder verwijfd uitzien maar gay niet.
ja mag ik vinden dat niet iedere verwijfde man een homo is?quote:Op donderdag 11 november 2010 17:53 schreef A-noniem het volgende:
[..]
bijzonder verwijfd, maar niet gaywat een ideeën heb jij.
ik zeg altijd maar; niet alle homo's zijn verwijfd, maar alle verwijfde mannen zijn homo.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja mag ik vinden dat niet iedere verwijfde man een homo is?
en niet iedere stoere bink is hetero hoor![]()
mensen met beperkt zicht en denkvermogen_!
ja beetje scheef hehquote:Op donderdag 11 november 2010 17:57 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ik zeg altijd maar; niet alle homo's zijn verwijfd, maar alle verwijfde mannen zijn homo.
waar heb je het over?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:54 schreef lipppie het volgende:
pezu stop met die kut posticon mensen die tong80 dingen overnemen_______!
dat je mij net kent zegt meer over jou dan over mijquote:Op donderdag 11 november 2010 23:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar heb je het over?
en wie ben jij in godsnaam?
nee hoor dat zegt dat jij er niet doet en zeurt over zaken die je niks aangaanquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:01 schreef lipppie het volgende:
[..]
dat je mij net kent zegt meer over jou dan over mij
Ik hoef er toch geen reden voor te hebben domme droeftoeterquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:10 schreef lipppie het volgende:
haha dit al zeuren vinden en wat voor prive reden heb je om met dat posticon te posten?
je zeurt over zaken die je niks aangaan, dan lijkt het me logisch dat je er een reden voor hebt en schelden met droeftoeter......quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor dat zegt dat jij er niet doet en zeurt over zaken die je niks aangaan
het is goed met je, ga maar lekker slapen pitjequote:Op vrijdag 12 november 2010 00:16 schreef lipppie het volgende:
[..]
je zeurt over zaken die je niks aangaan, dan lijkt het me logisch dat je er een reden voor hebt en schelden met droeftoeter......
knulquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is goed met je, ga maar lekker slapen pitje
jij zegt hetquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:28 schreef Seam het volgende:
Haha die Vhals discussie weer. De eckte boys in de clubs weten wel beter dan de autism boys hiero.
Weet je het zeker? Ik had eens een studiegenoot die nogal verwijfd was en ook zelf dacht dat 'ie homo was, maar toen had 'ie ineens een vriendinnetje.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:57 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ik zeg altijd maar; niet alle homo's zijn verwijfd, maar alle verwijfde mannen zijn homo.
Dus? Alsof dat iets wil zeggenquote:Op zaterdag 13 november 2010 01:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik had eens een studiegenoot die nogal verwijfd was en ook zelf dacht dat 'ie homo was, maar toen had 'ie ineens een vriendinnetje.
Wat is volgens jou dan de betekenis van 'homo'? Of van het woord 'alle'?quote:
Ik ken homo's die een vriendin hebben gehad, zijn er zelfs zat met een vrouwquote:Op zaterdag 13 november 2010 01:25 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan de betekenis van 'homo'? Of van het woord 'alle'?
P.S. Het kan natuurlijk de uitzondering zijn die de regel bevestigt en op zich ben ik het ook wel helemaal eens met de OP hoor.
En waren die dan ook al uit de kast gekomen voordat ze die vriendin kregen / voordat ze trouwden?quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik ken homo's die een vriendin hebben gehad, zijn er zelfs zat met een vrouw
aangezien hij dacht dattie homo was/is zal hij al wel wat met een jongen gedaan hebben. wat hem nogal gay maakt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik had eens een studiegenoot die nogal verwijfd was en ook zelf dacht dat 'ie homo was, maar toen had 'ie ineens een vriendinnetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |