Ik quote dat plaatje ook, toevallig hadden we dezelfde reactie. Wat ook vrij logisch is, want hoe kún je daar anders op reageren?quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Kijk dat plaatje dan.
Zeer terechte klacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:47 schreef zquing het volgende:
TS is niet hip genoeg om dit aan te kunnenZquing heeft een man-bagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Die trenchcoat is zo erg nog niet (tenzij je er zoals die gast niks onder draagt, dan zie je eruit als een potloodventer), het gaat meer om het handtasje en de latex handschoentjes.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:49 schreef Seam het volgende:
Trenchcoats gay noemen
Je hebt dus zeker geen swagger nigger.
Ik een van FPquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:50 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik heb een vrij mooie lederen schoudertas ja
Nee oke daar heb je wel gelijk in, dat begrijp ik ook niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:52 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Die trenchcoat is zo erg nog niet (tenzij je er zoals die gast niks onder draagt), het gaat meer om het handtasje en de latex handschoentjes.
Jij draagt hem ook met zo'n leder riempje?quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:49 schreef Seam het volgende:
Trenchcoats gay noemen
Die trenchcoat, met die riem, is echt een wijven trenchcoat. Er zijn zat andere trenchcoats die wel mooi zijn maar dit is echtquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:49 schreef Seam het volgende:
Trenchcoats gay noemen
Oh ja, die riem is ook best fucked up inderdaad.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jij draagt hem ook met zo'n leder riempje?
WTFquote:
Ik had alsnog een abortus gepleegd.quote:
Als het een vrouw was, dan zal ze echt uitstraling hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:20 schreef VuilnisMetaal het volgende:
OMFGToen ik dit droeg vroeg m'n moeder of ik een nieuwe hobby hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als mijn zoon gay zou zijn zou ik daar totaal geen problemen mee hebben. Als hij hakken *seriously wtf en een handtas zou dragen dan zou ik hem toch een goede schup verkopen.quote:
Ja dacht eerst ook dat TS zich weer aan 't aanstellen was, maar als ik die foto's in dit topic bekijk zit ik te denken "hmm zit best wel leuk spul voor mij tussen" en ik ben 'n vrouw, dan klopt er toch iets echt niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 03:15 schreef Levolution het volgende:
Voordat ik op het topic klikte dacht ik dat TS zich aanstelde. Immers, in deze tijden mag een man best wat aan zijn uiterlijk doen.
Maar toen ik de screenshot zag: terechte klacht gast.![]()
Helaas welquote:Op dinsdag 9 november 2010 08:10 schreef Alouette het volgende:
Zijn al die dingen naast de foto ook voor mannen?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |