Precies. Welke man (man, een echte) denkt nou "oh ik moet nieuwe kleding hebben, laat ik eens bij de h&m kijken'quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
"Mannen" die meedoen aan deze "modetrend"![]()
_____!
quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:22 schreef luckass het volgende:
Sowieso al die nichten in de mode-industrie die die bagger aan de man proberen te brengen.
Los van je kortzichtigheid en totaal niet weten wat de daadwerkelijke definitie van mode inhoudt kom je ook nog eens dom over. En nee een manbag is geen mode, maar een accessoire dat gebruikt kan worden voor het ''vervoeren'' van relatief kleine spullen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha ik moest lachen om je post, en toen nog een keer lachen omdat er body bag staat.
Mode == gay.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Los van je kortzichtigheid en totaal niet weten wat de daadwerkelijke definitie van mode inhoudt kom je ook nog eens dom over. En nee een manbag is geen mode, maar een accessoire dat gebruikt kan worden voor het ''vervoeren'' van relatief kleine spullen.
Daarvoor bestond al zoiets als een broek- dan wel jaszak.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Los van je kortzichtigheid en totaal niet weten wat de daadwerkelijke definitie van mode inhoudt kom je ook nog eens dom over. En nee een manbag is geen mode, maar een accessoire dat gebruikt kan worden voor het ''vervoeren'' van relatief kleine spullen.
Prachtig moet dat zijn, om in staat te zijn die eerste alinea te typen en er daarna meteen die 2e achteraan te gooien. En dan toch nog doodserieus op 'invoeren' drukkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:57 schreef DasApart het volgende:
Dit topic bewijst meer dan eens dat Fokkers! andere stijlen niet tolereren of open staan voor smaken voor andere mensen.
Daarnaast is het altijd nog een beter zicht dan die paupers met doorsnee winterjassen, gerafelde spijkerbroek een lange mouwen t-shirt en van die nep sportschoenen.
Waar het hart vol van is...quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:03 schreef kingmob het volgende:
[..]
Prachtig moet dat zijn, om in staat te zijn die eerste alinea te typen en er daarna meteen die 2e achteraan te gooien. En dan toch nog doodserieus op 'invoeren' drukken
Nouja, op zich bewijs je eigenlijk je eigen stelling, dus ik neem het terug. je bent immers ook een fokkerquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:04 schreef DasApart het volgende:
Naja, hersenloos posten bleek toch niet zo slim te zijn. Paradoxaal inderdaad. Gelukkig zijn er meer tegenstrijdige mensen op dit forum die op mijn misstap afgeven.
Ik moest alweer lachen. Denk je serieus dat ik zo'n ding heb?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
We denken het niet...quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik moest alweer lachen. Denk je serieus dat ik zo'n ding heb?
gay als in de 'trenchcoat' met leren riempje, bijpassende handschoentjes, met detail, en een zeer bijpassende tas, in de zelfde ton sur ton tinten, uiteraard....quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:52 schreef Loodje het volgende:
Ik houd wel van (gay) goed gekleede mannen. Die zijn tenmniste ijdel, lopen niet in hun wow of ander drakenshirt rond die 2 weken geleden wel een wasje had kunnen gebruiken. Niet van die pakjes shag onder de armen en iemand die gewoon zijn haar doet;)
juist...quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:54 schreef OMGitsNoelle het volgende:
Je hebt het ene uiterste (onverzorgd en gekleed in een drakenshirt) en je hebt het andere uiterste (handtasje en hakjes met rhinestones...). Maar ergens daartussen zit ook nog een goed geklede en verzorgde man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |