Dat heb ik dus serieus wel eens, niet alleen bij H&M trouwens.quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:36 schreef Leipo666 het volgende:
loop je binnen in die zaak opzoek naar de herenafdeling en dan kun je hem niet vinden
New Yorker? Jack and Jones? 1982?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
weet iemand waar je kleding kan kopen zoals express.com? als ik naar de binnenstad ga zie ik alleen maar gay kleding, of te oudbollig. Of gewoonweg kinderachtig.
Jezelf ''modebewust'' noemen omdat je een body bag draagt? Onzin. En nee dat is niet ''in'' de mode. Mode op zich totaal geen bezwaar tegen. Maar mannen moeten zich niet te verwijfd gaan voordoen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik troll? Puur omdat ik modebewust ben?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:17 schreef WeirdMicky het volgende:
Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months. - Oscar Wilde -
QFTquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:17 schreef WeirdMicky het volgende:
Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months. - Oscar Wilde -
quote:
nee, behalve de persoon die het draagt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:53 schreef Halve_Maen het volgende:
Is er eigenlijk een verschil tussen de 'gay' look en de 'metroseksueel' look?
Haha ik moest lachen om je post, en toen nog een keer lachen omdat er body bag staat.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jezelf ''modebewust'' noemen omdat je een body bag draagt? Onzin. En nee dat is niet ''in'' de mode. Mode op zich totaal geen bezwaar tegen. Maar mannen moeten zich niet te verwijfd gaan voordoen.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha iemand die over andermans stijl gaat praten terwijl het zelf een kraker met dreadlocks is![]()
GET REAL.
Idd, mannen met sokken, bahquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:10 schreef Sapstengel het volgende:
H&M is echt voor van die lookbook-gasten. Je weet wel, van die mannen met hoedjes, rare korte broeken en sokken. Van die indieluisteraars en modestudenten. En het erge is nog, die vrouwenkliek in "wat draag je vandaag met pics" vind die stijl helemaal geweldig.
moar like:quote:
Ojee, we hebben een hipperd in ons middenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:57 schreef DasApart het volgende:
Dit topic bewijst meer dan eens dat Fokkers! andere stijlen niet tolereren of open staan voor smaken voor andere mensen.
Daarnaast is het altijd nog een beter zicht dan die paupers met doorsnee winterjassen, gerafelde spijkerbroek een lange mouwen t-shirt en van die nep sportschoenen.
"Mannen" die meedoen aan deze "modetrend"quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:06 schreef fs180 het volgende:
Ts is verkapt homo, zijn geaardheid wordt in twijfel getrokken wanneer hij mode ziet
Eerst janken dat FOK!kers andere stijlen niet accepteren en dan vervolgens klagen over de 'mislukte' stijl van anderen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:57 schreef DasApart het volgende:
Dit topic bewijst meer dan eens dat Fokkers! andere stijlen niet tolereren of open staan voor smaken voor andere mensen.
Daarnaast is het altijd nog een beter zicht dan die paupers met doorsnee winterjassen, gerafelde spijkerbroek een lange mouwen t-shirt en van die nep sportschoenen.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:57 schreef DasApart het volgende:
Nee, jij wel inderdaadquote:Daarnaast is het altijd nog een beter zicht dan die paupers met doorsnee winterjassen, gerafelde spijkerbroek een lange mouwen t-shirt en van die nep sportschoenen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |