H&M moet je gewoon vermijden... Kleding voor mannen kan je ook bij de C&A vinden, gewoon sportief inderdaad. Shirt met print, vest. Gewoon mannelijk en niks dat glimt. 10x NEE.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:04 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
juist...
trouwens, ik had dat ook pas bij h&m, voor mijn vriend eventjes kijken... een leuk shirtje, sportief vestje ofzo... neej.. serieus, alleen maar v hals shirtjes... en truitjes, en vestjes met knoopjes en v hals..
wat noem je subtiel? dat het meer op een U lijkt dan op een scherpe V, dat kan best. en als het maar niet te diep is. diep uitgesneden topjes zijn voor dames (met decollete).quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:24 schreef DasApart het volgende:
Wat is er mis met een subtiele V-hals? Ik heb dat liever dat het lijkt dat mijn nek uit een gat in mijn shirt groeit.
jij bent een vrouw naar mijn hart, vrouwen zoals jij zouden kleding moeten ontwerpen, ik word ook schijtziek van al die homofiele v-hals truitjes.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:04 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
trouwens, ik had dat ook pas bij h&m, voor mijn vriend eventjes kijken... een leuk shirtje, sportief vestje ofzo... neej.. serieus, alleen maar v hals shirtjes... en truitjes, en vestjes met knoopjes en v hals..
gewoon naar heteroseksuele winkels gaan (die zijn er ook best hoor.) en je niet laten verblinden door *ahum* "mode".quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
jij bent een vrouw naar mijn hart, vrouwen zoals jij zouden kleding moeten ontwerpen, ik wordt ook schijtziek van al die homofiele v-hals truitjes.
ik weet het, maar ook winkels die in mijn ogen vrij normaal zijn verkopen momenteel erg veel van dat gay spul.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:28 schreef OMGitsNoelle het volgende:
[..]
gewoon naar heteroseksuele winkels gaan (die zijn er ook best hoor.) en je niet laten verblinden door *ahum* "mode".
quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:11 schreef Mozy het volgende:
TS volgt de laatste trends niet, daarom heeft hij ook geen knappe vriendin.
Dat soort winkels volgen ook de "mode". En de "mode" is tegenwoordig nou eenmaal een beetje gay :/ Het moet je ding maar zijn...quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik weet het, maar ook winkels die in mijn ogen vrij normaal zijn verkopen momenteel erg veel van dat gay spul.
Winkels zoals Bijenkorf of de Sting
ja want wat je draagt bepaalt je seksualiteitquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
jij bent een vrouw naar mijn hart, vrouwen zoals jij zouden kleding moeten ontwerpen, ik word ook schijtziek van al die homofiele v-hals truitjes.
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want wat je draagt bepaalt je seksualiteit_!
Als een vrouw zo'n filmpje maakt vind ik het al zwaar irritant, maar een man....quote:
Het kan je seksualiteit wel weerspiegelen.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want wat je draagt bepaalt je seksualiteit_!
Oh God, Gregory..............quote:Op woensdag 10 november 2010 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als een vrouw zo'n filmpje maakt vind ik het al zwaar irritant, maar een man....
goede toevoeging, echtquote:
dat klopt maar als ik een shirt met een v halsje zie hangen en zou denken wat gay dan zegt dat meer over mij dan over dat shirtje niet waar.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het kan je seksualiteit wel weerspiegelen.
Niet alleen fabrikanten en cremetjes maar als je de TV aanzet heb je 9 van de 10 keer een programma vol met homo's of mannetjes die glimmen van de huidcreme en zich zichbaar epileren en bijna het haar op armen nog verwijderen ookquote:Op woensdag 10 november 2010 12:14 schreef psaexorp het volgende:
Niet alleen winkels, ook fabrikanten. al die crèmetjes, shampoo for men en andere rotzooi die je niet eens nodig hebtMet dat geld wat ik daaraan bespaar door het niet te kopen besteed ik liever aan lekker bier.
Look whos talking, mr Tramplookquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:10 schreef Sapstengel het volgende:
H&M is echt voor van die lookbook-gasten. Je weet wel, van die mannen met hoedjes, rare korte broeken en sokken. Van die indieluisteraars en modestudenten. En het erge is nog, die vrouwenkliek in "wat draag je vandaag met pics" vind die stijl helemaal geweldig.
Het staat verwijfd, dus zo vreemd vind ik die associatie met gay niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:25 schreef PeZu het volgende:
dat klopt maar als ik een shirt met een v halsje zie hangen en zou denken wat gay dan zegt dat meer over mij dan over dat shirtje niet waar.
hetzelfde geldt als ik een man zou zien met een roze v hals, en ik zou denken ooh wat een homo, dan ben je echt beperkt in je denkvermogen.
verwijfd? ja maar goed at ik dat dan nu weet dat de vorm van de hals van mijn kleding mijn geslacht bepaaldquote:Op woensdag 10 november 2010 12:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het staat verwijfd, dus zo vreemd vind ik die associatie met gay niet.
Dus homos zijn verwijfd, en hetero's dragen spijkerbroeken en slepen hun vingers over de vloer en houden van voetbal..quote:Op woensdag 10 november 2010 12:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het staat verwijfd, dus zo vreemd vind ik die associatie met gay niet.
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:26 schreef Aloulou het volgende:
Terug naar de jaren 60 waar een vrouw nog een vrouw was en man een man en geen gekkigheid verder.
ahh er is weer een homo op z'n poepstamper getraptquote:Op woensdag 10 november 2010 12:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Look whos talking, mr Tramplook
want als je niet eens bent met deze beperkte visie ben je gelijk homoquote:Op woensdag 10 november 2010 12:37 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ahh er is weer een homo op z'n poepstamper getrapt![]()
Nee, maar de homo's die opvallen zijn wel vaak verwijfd en dat is eenmaal het stereotype, kan ik ook niets aan doen. Komt nog eens bij dat ik een V-hals bij mannen (al helemaal met borsthaarquote:Op woensdag 10 november 2010 12:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus homos zijn verwijfd, en hetero's dragen spijkerbroeken en slepen hun vingers over de vloer en houden van voetbal..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |