Nee!quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:10 schreef Alouette het volgende:
Zijn al die dingen naast de foto ook voor mannen?!
Alleen wat?quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:32 schreef Shispeed het volgende:
ik dacht dat de H&M serieus alleen vrouwentoei vrouwentoei verkocht, en ik ben er toch redelijk vaak geweest
Komt dat niet gewoon omdat ze daar geen zwarte bandshirts hebben?quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:54 schreef laforest het volgende:
Ja ik denk gewoon dat je onbewust gay bent knul. Ik winkel niet eens bij H&M.
mehehequote:Op dinsdag 9 november 2010 10:01 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik vind ze enig! [ afbeelding ]
Tering.. enig fatsoen ontbreekt bij die gasten.quote:
man-bag. HOLY FUCKquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:37 schreef Drinky het volgende:
Zoals de mensen die buiten komen gemerkt hebben is het de afgelopen dagen wat kouder geworden. Mijn dunne zomerjas volstaat niet meer in deze weersomstandigheden, ergo, ik heb een nieuwe jas nodig.
Helaas is het zo dat ik vanwege mijn studie geen tijd heb om de shops te hitten dus ik moet online wat zien te regelen.
Dus ik besloot een kijkje op H&M(![]()
) te nemen maar toen ik op het tabblad van "heren" klikte kreeg ik een venster met allemaal wijvenkledij.
Ik dacht dat ik per ongeluk op "dames" had geklikt dus ik klik weer op "heren", weer hetzelfde plaatje. Wat is dit voor gaytrend die ze aan het doorzetten zijn?
Een handtas, vrouwenschoenen, vrouwen trui/jas en dergelijken, wat is hier aan de hand, heb ik iets gemist?
Ter illustratie
[ afbeelding ]
Is een echte must-have. In 2011 gaat de man-bag het helemaal worden!quote:
De 'mode' van nu is twee jaar geleden al vastgesteld.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:09 schreef IkHeb2Vaders het volgende:
Het ergste is, Niemand die ik ook maar ooit gesproken heb vind het mooi.
Maar toch is het ''de mode'' blijkbaar.
waar word dat nog op gebaseerd? op hoe lelijk je je zelf kan maken?
die mannen mogen van mij een body-bag krijgenquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Is een echte must-have. In 2011 gaat de man-bag het helemaal worden!
Dat is zó 2010.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:09 schreef wise het volgende:
[..]
die mannen mogen van mij een body-bag krijgen
Doodsverwensing, mod gepmdquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:09 schreef wise het volgende:
[..]
die mannen mogen van mij een body-bag krijgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |