ik mag datquote:Op maandag 8 november 2010 21:22 schreef Potloodvis het volgende:
VRAAG NIET WAT ZE AAN HET MAKEN IS. RED ALERT RED ALERT!
hahahahahahahahahquote:
kk spelquote:Op maandag 8 november 2010 21:22 schreef Potloodvis het volgende:
Ga dat doen dan.quote:Op maandag 8 november 2010 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dus ik wil gewoon iets doen wat ik altijd elke dag kan doen zodat ik hier dus niet meer elke dag hoef te posten en dat jullie ook niet van mijn aanwezigheid een issue kunnen maken.
Daar heb ik nu toch niks aanquote:Op maandag 8 november 2010 21:22 schreef RickoKun het volgende:
't is niet koud bij mij in de buurt zeg ik je.
hou je kankersmoel gewoonquote:Op maandag 8 november 2010 21:22 schreef Potloodvis het volgende:
Echt hequote:Op maandag 8 november 2010 21:22 schreef Potloodvis het volgende:
Het was een normale vraag hoor..quote:Op maandag 8 november 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hahahahahahahahah
ahahahaha
hahaha
ahahahaha
hahaha
aha
aha
ha
ahah
nee.
wie zijn er weg dan?quote:Op maandag 8 november 2010 21:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kom er maar in, boi. 2 zijn er al weg sinds vandaag, nummer 3 volgt spoedig.
Ik vond die andere foto van je erg leuk.quote:Op maandag 8 november 2010 21:23 schreef Sok. het volgende:
He jongens, ik ben wat aan het doen, vraag even wat zodat ik aandacht krijg.
Wij weten wat je doet u_uquote:Op maandag 8 november 2010 21:23 schreef Sok. het volgende:
He jongens, ik ben wat aan het doen, vraag even wat zodat ik aandacht krijg.
watquote:Op maandag 8 november 2010 21:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vond die andere foto van je erg leuk.
Ach, wd is labiel als het kan, laat haar.quote:Op maandag 8 november 2010 21:25 schreef reetveter het volgende:
wat de fuckIk vroeg eigenlijk gewoon serieus of ze oorbellen aan het maken was omdat ze dat laatst ook deed.
Kankerginger, beter move je dat assloze lichaam weg van hier als je toch zo begint te drammen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hou je kankersmoel gewoon
kankerstoker
Chai backed mij upquote:Op maandag 8 november 2010 21:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HAHAHAH Allure is alleen!
Hey Allure, kom eens op mij zitten, liev![]()
Echt hequote:Op maandag 8 november 2010 21:25 schreef Chai het volgende:
Waarom jagen jullie meisjes weg uit de SC.
Je moet je kankersmoel houden. Echt. Jij bent serieus de grootste kankermongool die op dit forum rondloopt.quote:Op maandag 8 november 2010 21:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kankerginger, beter move je dat assloze lichaam weg van hier als je toch zo begint te drammen.
Oh mja, sindsdien ook niet meer gezien eh.quote:Op maandag 8 november 2010 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik dacht mais alleen als er kleine meisjes gepost werden?
Bois only?quote:Op maandag 8 november 2010 21:25 schreef Chai het volgende:
Waarom jagen jullie meisjes weg uit de SC.
Ik dacht dat je weg ging Sanna?quote:Op maandag 8 november 2010 21:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moet je kankersmoel houden. Echt. Jij bent serieus de grootste kankermongool die op dit forum rondloopt.
Het was toch vandaag dat ze dat zei of gister. Dus lijkt me dat ze op andere momenten nog wel weer komt.quote:Op maandag 8 november 2010 21:27 schreef Sok. het volgende:
[..]
Oh mja, sindsdien ook niet meer gezien eh.
Nog niet weg? Beetje wispelturig voor zo'n volwassen dame.quote:Op maandag 8 november 2010 21:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moet je kankersmoel houden. Echt. Jij bent serieus de grootste kankermongool die op dit forum rondloopt.
Laat het me nou even aandikkenquote:Op maandag 8 november 2010 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was toch vandaag dat ze dat zei of gister. Dus lijkt me dat ze op andere momenten nog wel weer komt.
Hahaha zegt er ook 1 watquote:Op maandag 8 november 2010 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
Als jullie me zo graag willen zieken en zo, doe dat gewoon over PM of zo. Maar laat me hier ook gewoon posten. Als jullie me elke keer gaan lopen bashen en gaan kankeren tegen me en zo dan is er ook gewoon niks leuks meer voor mij aan. Ik ben geen stuk Lamon of zo.
Vandaag. Ynuhh was er net nog. Nu is het gewoon even boyzone en Chai hier.quote:Op maandag 8 november 2010 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was toch vandaag dat ze dat zei of gister. Dus lijkt me dat ze op andere momenten nog wel weer komt.
Hm klopt ja.quote:Op maandag 8 november 2010 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het door hebt, stuk zeikmajoor dat je bent, maar elke mongool hier springt elke keer bovenop me. En jij bent een van die grootste mongolen.quote:
Dit, ja. Beter stel je gewoon in dat je posts van sommige users niet meer kunt lezen ofzo. Ik snap dat gekanker ook niet.quote:Op maandag 8 november 2010 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
Als jullie me zo graag willen zieken en zo, doe dat gewoon over PM of zo. Maar laat me hier ook gewoon posten. Als jullie me elke keer gaan lopen bashen en gaan kankeren tegen me en zo dan is er ook gewoon niks leuks meer voor mij aan. Ik ben geen stuk Lamon of zo.
Beter dat Chai ook weggaat, anders gaan jullie allemaal op haar hitten.quote:Op maandag 8 november 2010 21:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vandaag. Ynuhh was er net nog. Nu is het gewoon even boyzone en Chai hier.
Ja dan moet je een abonnement hebben. En daar ga ik dus ammenooitniet voor betalen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dit, ja. Beter stel je gewoon in dat je posts van sommige users niet meer kunt lezen ofzo. Ik snap dat gekanker ook niet.
Ik zou ook best op je willen springen, maar op een andere manierquote:Op maandag 8 november 2010 21:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het door hebt, stuk zeikmajoor dat je bent, maar elke mongool hier springt elke keer bovenop me. En jij bent een van die grootste mongolen.
Ik ben hier pas net en ik heb je keizerlijk behandeld. Lui zijn mag ook jij niet.quote:Op maandag 8 november 2010 21:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het door hebt, stuk zeikmajoor dat je bent, maar elke mongool hier springt elke keer bovenop me. En jij bent een van die grootste mongolen.
Ja toch.quote:Op maandag 8 november 2010 21:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Beter dat Chai ook weggaat, anders gaan jullie allemaal op haar hitten.
Lamon, Japsnars en Mouzur delen zelf net zo goed uit, dus dan moeten ze ook kunnen incasseren.quote:Op maandag 8 november 2010 21:29 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik zou ook best op je willen springen, maar op een andere manier
En wat dacht je van Lamon, Japsnars en Mouzur dan?
Daar loop/liep jij net zo hard op te kankeren.
Oh, maar dat gaat dus niet op voor wd?quote:Op maandag 8 november 2010 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Lamon, Japsnars en Mouzur delen zelf net zo goed uit, dus dan moeten ze ook kunnen incasseren.
Tik hem aan. Boks Chai.quote:Op maandag 8 november 2010 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Lamon, Japsnars en Mouzur delen zelf net zo goed uit, dus dan moeten ze ook kunnen incasseren.
Joh ik lach me kapot om die eerste opmerking.quote:Op maandag 8 november 2010 21:29 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik zou ook best op je willen springen, maar op een andere manier
En wat dacht je van Lamon, Japsnars en Mouzur dan?
Daar loop/liep jij net zo hard op te kankeren.
Jongen ze zei alleen dat ze weg ging en gelijk wordt ze van 2 kanten aangevallen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:31 schreef Sok. het volgende:
[..]
Oh, maar dat gaat dus niet op voor wd?
Je bent geboren voor een stoot op je muil.quote:Op maandag 8 november 2010 21:32 schreef Potloodvis het volgende:
Ik vind dat meestal wel relaxt. Ik ben geboren voor sensatie.
Dit dus.quote:Op maandag 8 november 2010 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jongen ze zei alleen dat ze weg ging en gelijk wordt ze van 2 kanten aangevallen.
In het begin was het voor mouzur geen grap, en dat heeft ie ook een tijd laten weten dat hij t niet kon waarderen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Joh ik lach me kapot om die eerste opmerking.
Lamon. Nee daar noem je ook wat. De grootste fucking troll van heel fok. Wat denk je nou joh? Mouz weet dat ik hem pest voor de grap en Japsnars heb ik ook heel veel mee gepmt dus die weet zelf echt wel dat ik dat niet meen. Als je er niks van weet moet je je mond er gewoon over houden.
Het viel verkeerd omdat iemand anders daarvoor een soort gelijke opmerking maakte waar ik totaal niet om kon lachen ook.quote:Op maandag 8 november 2010 21:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dit dus.
Al vroeg ik wel gewoon wat aan haar. Zonder sarcastisch te zijn.
Waarom maak je je eigenlijk zo druk om WD?quote:Op maandag 8 november 2010 21:33 schreef Sok. het volgende:
[..]
In het begin was het voor mouzur geen grap, en dat heeft ie ook een tijd laten weten dat hij t niet kon waarderen.
Jij vindt dat Lamon een troll is.
Oh, daarom is Japsnars dus vertrokken hier, je hebt met m gepmd dus dan mag je inderdaad zeggen wat je wilt
Oh en dan zeg ik nog maar niks over bepaalde users uit PUB.
japsnars is weg door iets anders hoor.quote:Op maandag 8 november 2010 21:33 schreef Sok. het volgende:
[..]
In het begin was het voor mouzur geen grap, en dat heeft ie ook een tijd laten weten dat hij t niet kon waarderen.
Oh, daarom is Japsnars dus vertrokken hier, je hebt met m gepmd dus dan mag je inderdaad zeggen wat je wilt
die heb ik niet gelezenquote:Op maandag 8 november 2010 21:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het viel verkeerd omdat iemand anders daarvoor een soort gelijke opmerking maakte waar ik totaal niet om kon lachen ook.
Ja, en morgen valt zij met iemand anders weer iemand aan, zonder dat diegene erom vraagt.quote:Op maandag 8 november 2010 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jongen ze zei alleen dat ze weg ging en gelijk wordt ze van 2 kanten aangevallen.
Grote mond, klein hartje.quote:Op maandag 8 november 2010 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent geboren voor een stoot op je muil.
Ik ookquote:Op maandag 8 november 2010 21:33 schreef Mozy het volgende:
echt he, zoveel gekanker en gezeik om helemaal NIKS
ik word depressief van jullie
Japsnars is vertrokken omdat hij zelf de kankerlijer ging uithangen en toen we dat tegen hem zeiden is hij gevlogen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:33 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk hoor.quote:Op maandag 8 november 2010 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom maak je je eigenlijk zo druk om WD?
Hihi, krijg ik nu een knuffel?quote:Op maandag 8 november 2010 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ook. Kom in mijn cuddle kring of love
Gast, waarom praat je als je er niks van weet? Kanker op joh.quote:Op maandag 8 november 2010 21:33 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ohja, want hij gedroeg zich totaal niet om wat jullie over hem zeiden.quote:Op maandag 8 november 2010 21:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Japsnars is vertrokken omdat hij zelf de kankerlijer ging uithangen en toen we dat tegen hem zeiden is hij gevlogen.
Het is hier lekker warm inderdaad.quote:Op maandag 8 november 2010 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ook. Kom in mijn cuddle kring of love
Jij bent degene die ondertussen al 100 keer heeft aangekondigd weg te gaan, hou je eens aan je woord labiele trut.quote:Op maandag 8 november 2010 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, waarom praat je als je er niks van weet? Kanker op joh.
Hij heeft zelf meerdere malen toegegeven dat hij zelf ook vond dat hij aan het kankeren was om niks en dat hij gewoon chagrijnig was.quote:Op maandag 8 november 2010 21:35 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ohja, want hij gedroeg zich totaal niet om wat jullie over hem zeiden.
Ik ben geen balquote:Op maandag 8 november 2010 21:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het is hier lekker warm inderdaad.
* Panzermaus rolt Allure_ heen en weer
Jaquote:
Ik kon het best goed vinden met Japsnars, dus begin niet. Ik heb toen zelfs nog zijn gewonnen Musica Republica kaartje gekregen voor drie keer niks.quote:Op maandag 8 november 2010 21:35 schreef Sok. het volgende:
[..]
Klopt, dat was een misverstand. En ja misschien doet ze dat, maar dan wel een op een.quote:Op maandag 8 november 2010 21:34 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja, en morgen valt zij met iemand anders weer iemand aan, zonder dat diegene erom vraagt.
En die reactie op Rv sloeg ook nergens op.
Pfoe. ik krijg het er warm van :$quote:Op maandag 8 november 2010 21:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja. Beetje liefde uitwisselen afentoe
Ik heb daarnet NIET aangekondigd weg te gaan. En daar loop jij zo kankerhard op te trippen. Hou gewoon je smoel dicht als je niet kan lezen en dingen gaat verdraaien.quote:Op maandag 8 november 2010 21:35 schreef Sok. het volgende:
[..]
Jij bent degene die ondertussen al 100 keer heeft aangekondigd weg te gaan, hou je eens aan je woord labiele trut.
Alle vrouwen hebben hun speelgoedkant. En jij hebt wieltjes, remember? Een plank met vier wielen. Skateboard extraordinaire.quote:
wd mag dat wel bij mij.quote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt, dat was een misverstand. En ja misschien doet ze dat, maar dan wel een op een.
Praat zelf ook normaal dan, gedrocht.quote:Op maandag 8 november 2010 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, waarom praat je als je er niks van weet? Kanker op joh.
Ik zou haar doen, maar het afzeiken meen ik soms ook wel. Soms beetje troll, jwz.quote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef reetveter het volgende:
Sok. ik weet niet wanneer ik je serieus moet nemen. Als wd afzeikt of als je zegt dat je der zou doen.
Geloof je jezelf nu?quote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt, dat was een misverstand. En ja misschien doet ze dat, maar dan wel een op een.
Maak je maar niet druk om Rv, die weet wel beter gelukkig.quote:Op maandag 8 november 2010 21:34 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja, en morgen valt zij met iemand anders weer iemand aan, zonder dat diegene erom vraagt.
En die reactie op Rv sloeg ook nergens op.
Ik heb t niet alleen over net.quote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb daarnet NIET aangekondigd weg te gaan. En daar loop jij zo kankerhard op te trippen. Hou gewoon je smoel dicht als je niet kan lezen en dingen gaat verdraaien.
Heel veel users vonden hem eerst aardig, maar hij ging steeds vaker super raar doen en op iedereen kankeren uit het niets. Tja logisch dat je dan commentaar krijgt.quote:Op maandag 8 november 2010 21:35 schreef Sok. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 november 2010 21:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maak je maar niet druk om Rv, die weet wel beter gelukkig.
Wat is er precies ongeloofwaardig.quote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik zou haar doen, maar het afzeiken meen ik soms ook wel. Soms beetje troll, jwz.
[..]
Geloof je jezelf nu?
Gelukkig werd hij al gebashed voordat hij begon te kankeren.quote:Op maandag 8 november 2010 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Heel veel users vonden hem eerst aardig, maar hij ging steeds vaker super raar doen en op iedereen kankeren uit het niets. Tja logisch dat je dan commentaar krijgt.
Hehe, ojaquote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alle vrouwen hebben hun speelgoedkant. En jij hebt wieltjes, remember? Een plank met vier wielen. Skateboard extraordinaire.
Nee, maar daar begin je wel door te kankeren op me. Serieus. Kanker. Een. Eind. Op. En doe normaal als je weer normaal kan doen. Want ik kan normaal tegen jou doen, maar jij begin altijd uit het niets zo te doen tegen me, dus dan houdt het voor mij ook op.quote:
Nou en ofquote:
Prima wat jij wilt. Gelukkig weet ik het zelf wel van 'm.quote:Op maandag 8 november 2010 21:37 schreef Sok. het volgende:
[..]
ik maak me niet druk om rv hoor.
Oh en "die weet wel beter", vandaar dat hij ook dacht 'wtf' toen jij m zo tegen hem tripte
quote:Op maandag 8 november 2010 20:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik kwam net de gekste neger ooit tegen, what the fuck. Hij riep zo m'n naam, geeft me een boks en vraagt me hoe het met D (mijn neef) gaat. Toen ontpopte zich het volgende gesprek.
neger:"Spreek je hem nog vaak?"
ik: "Nee niet echt"
neger: "Vind je hem gay ofzo dan?"
ik: "Nee hoezo?"
neger: "Nee zomaar. Hey je bent toch indo?"
ik: "Nee man."
neger: "Hoezo dan die huidskleur?"
ik: "wtfeuh mijn oma is surinaams man"
neger: "Oh aaaaiittt surinaams."
ik: "ja man."
neger: "Ja ik was in de vakantie in Suriname bij dat ene Chinese restaurant je weet wel toch?"
ik: "Nee kom er niet zo vaak."
neger: "Oh ja ik was daar met vrienden en ineens kwam er zo'n gay een praatje maken dus een vriend zegt zo ja hij is gay en ineens beginnen ze met z'n allen hem in elkaar te slaan enzo dus ik voel wel die adrenaline en hun beginnen hem zo te djoeken."
ik: "Hahahaha oke oke wel lastig man."
neger: "Ja man maarja ik heb dat nog nooit gedaan wel lastig man zomaar jeweetoch"![]()
quote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, maar daar begin je wel door te kankeren op me. Serieus. Kanker. Een. Eind. Op. En doe normaal als je weer normaal kan doen. Want ik kan normaal tegen jou doen, maar jij begin altijd uit het niets zo te doen tegen me, dus dan houdt het voor mij ook op.
Jij bent echt de enige die dit stug blijft volhouden, want het is gewoon niet waar.quote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef Sok. het volgende:
[..]
Gelukkig werd hij al gebashed voordat hij begon te kankeren.
dat is wel waar. Vooral tegen wd. Dat valt niet te ontkennen. Maar ook wel tegen Lamon. maar die verdient hetquote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef Sok. het volgende:
[..]
Dat als 1 iemand uit deze SC op iemand in gaat hakken de hele SC mee doet.
Als Mozy je tekst quote, weet je gewoon dat je een rasartiest bent.quote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Schat was is je ping, ik heb je zo erg gemist ga met me mee
Net zo voorzichtig als gisteren. Je bent zo lief wanneer je slaapt.quote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe, oja. Wel voorzichtig dan, ik ben kwetsbaar
.
Dit valt niet meer onder een beetje kuttenquote:Op maandag 8 november 2010 21:39 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik liep alleen maar beetje te kutten met Potloodvis, dat jij alles zo serieus moet nemen hiero
reppa voor dezequote:Op maandag 8 november 2010 21:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als Mozy je tekst quote, weet je gewoon dat je een rasartiest bent.
Ja dat wel, maar dat is vaak niet aan WD's kant.quote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef Sok. het volgende:
[..]
Dat als 1 iemand uit deze SC op iemand in gaat hakken de hele SC mee doet.
Ik ook hoor, maar ik heb gelukkig back-up van Sky.quote:Op maandag 8 november 2010 21:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
dat is wel waar. Vooral tegen wd. Dat valt niet te ontkennen. Maar ook wel tegen Lamon. maar die verdient het
Ehm sorry hoor, maar jullie twee lopen altijd op me te kankeren en het is niet te onderscheiden wanneer het sarcastisch is en wanneer niet. Waarom denk je dat ik zo reageer, slappe zak.quote:Op maandag 8 november 2010 21:39 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik liep alleen maar beetje te kutten met Potloodvis, dat jij alles zo serieus moet nemen hiero
Dit is waar. Bijna iedereen kon wel goed opschieten met Japsnars, mits hij gewoon normaal deed.quote:Op maandag 8 november 2010 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent echt de enige die dit stug blijft volhouden, want het is gewoon niet waar.Iedereen die erbij was zal dit beamen.
Ik zeg toch ook niet dat het niet is?quote:Op maandag 8 november 2010 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent echt de enige die dit stug blijft volhouden, want het is gewoon niet waar.Iedereen die erbij was zal dit beamen.
Vaak niet, maar soms wel.quote:Op maandag 8 november 2010 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat is vaak niet aan WD's kant.
Nee jij zei dat hij al gebashed werd voordat hij daar zelf aanleiding toe gaf.quote:Op maandag 8 november 2010 21:41 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het niet is?
Ik zeg dat jullie hem net zo hard af hebben lopen kankeren, ook nadat hij weg was.
Maar goed, dat telt niet mee want hij gaf het zelf toe
Ik heb nog twee vuisten om in je smoel te planten. Dat zou de enige reden zijn waarom ik naar een meet zou gaan waar jij ook zou zijn.quote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef Potloodvis het volgende:
Hoeveel HP heb je nog, WD? Anders gooi ik zo mijn Brutality eruit.
quote:Op maandag 8 november 2010 21:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb nog twee vuisten om in je smoel te planten. Dat zou de enige reden zijn waarom ik naar een meet zou gaan waar jij ook zou zijn.
Je moet gewoon normaal doen, dan heb ik ook niks om zo op te reageren.quote:Op maandag 8 november 2010 21:41 schreef Sok. het volgende:
[..]
Vaak niet, maar soms wel.
Ze moet gewoon niet zo huilen.
Je kan het ook gewoon negeren?quote:Op maandag 8 november 2010 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ehm sorry hoor, maar jullie twee lopen altijd op me te kankeren en het is niet te onderscheiden wanneer het sarcastisch is en wanneer niet. Waarom denk je dat ik zo reageer, slappe zak.
Ik was ook niet aan het grappen, bloedserieus.quote:Op maandag 8 november 2010 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ehm sorry hoor, maar jullie twee lopen altijd op me te kankeren en het is niet te onderscheiden wanneer het sarcastisch is en wanneer niet. Waarom denk je dat ik zo reageer, slappe zak.
Jullie blijven bashen. Bash niet bij elke post die ik post, opgelost.quote:Op maandag 8 november 2010 21:42 schreef Sok. het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon negeren?
Otis, Laki en Sky proberen mij ook zo vaak te trollen, negeer ik af en toe toch ook gewoon
sure =$quote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Schat was is je ping, ik heb je zo erg gemist ga met me mee
Ik trollenquote:Op maandag 8 november 2010 21:42 schreef Sok. het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon negeren?
Otis, Laki en Sky proberen mij ook zo vaak te trollen, negeer ik af en toe toch ook gewoon
ik bash nooit babygirl <3quote:Op maandag 8 november 2010 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jullie blijven bashen. Bash niet bij elke post die ik post, opgelost.
Anyway, wat ik bedoelde is dat hij nadat die foto van hem gepost werd regelmatig werd gebashed, logisch dat ie dan als ie keer chagie is zich afreageert.quote:Op maandag 8 november 2010 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee jij zei dat hij al gebashed werd voordat hij daar zelf aanleiding toe gaf.
Als ik een lieve post maak negeer je hem.quote:Op maandag 8 november 2010 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jullie blijven bashen. Bash niet bij elke post die ik post, opgelost.
Hahaha, deal? Dan doe ik wel een keertje mee als er een KLB SC komt.quote:Op maandag 8 november 2010 21:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb nog twee vuisten om in je smoel te planten. Dat zou de enige reden zijn waarom ik naar een meet zou gaan waar jij ook zou zijn.
Ja want: "Ik zou je wel willen geven." is inderdaad erg lief.quote:Op maandag 8 november 2010 21:44 schreef Sok. het volgende:
[..]
Als ik een lieve post maak negeer je hem.
Bewaar deze post WD. je kan het tegen hem gebruiken als hij tegenstribbeld.quote:Op maandag 8 november 2010 21:44 schreef reetveter het volgende:
Ik wil wd wel eens doen als ze zo fury is.
Je bent niet uitgenodigd op mijn KLB SC barbecue hoor.quote:Op maandag 8 november 2010 21:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hahaha, deal? Dan doe ik wel een keertje mee als er een KLB SC komt.
Hoer, hahaha.quote:Op maandag 8 november 2010 21:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over jou.
Kus.
Maak ook wel eens andere posts.quote:Op maandag 8 november 2010 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja want: "Ik zou je wel willen geven." is inderdaad erg lief.
WTF ALSOF INTERNET VAN JOU IS IK TRAP JE KAPOT MIEN JONG!quote:Op maandag 8 november 2010 21:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
hahaa mensen die huilen.
HET IS INTERNET HOOR
RV moet gewoon verkracht worden door WD. zijn we daar ook weer vanaf.quote:Op maandag 8 november 2010 21:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bewaar deze post WD. je kan het tegen hem gebruiken als hij tegenstribbeld.
quote:Op maandag 8 november 2010 21:44 schreef Chriz2k het volgende:
huh ik lees in het vorige topic dat wd weg zou gaan en nu is ze er weer ik snap het niet
WAT KOM JE DOEN JONGE IK HEB MORGEN COLLEGE IN GRONINGEN IK MAAK JE KAPOTquote:Op maandag 8 november 2010 21:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WTF ALSOF INTERNET VAN JOU IS IK TRAP JE KAPOT MIEN JONG!
Oh, maar dat was na zijn vertrek. Dus daarvoor liep hij al te kankeren. En ja achteraf bashen was niet zo netjes, maar dat was gewoon stiekem grappig, omdat die foto echt niet matcht met zijn grote bek hier. Ik moet nog elke keer lachen als ik hem voor me zie.quote:Op maandag 8 november 2010 21:44 schreef Sok. het volgende:
[..]
Anyway, wat ik bedoelde is dat hij nadat die foto van hem gepost werd regelmatig werd gebashed, logisch dat ie dan als ie keer chagie is zich afreageert.
Omdat je door blijft drammen. Je bent net een marokkaan die om mijn ping komt vragen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:45 schreef Sok. het volgende:
[..]
Maak ook wel eens andere posts.
En de rest van de SC maken zulke opmerkingen ook, dus ga niet doen alsof je zulke posts alleen van mij krijgt
Ik zou niet bij je thuis durven komen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent niet uitgenodigd op mijn KLB SC barbecue hoor.
HA! IK ZIT IN DE VIERDE DUS IK HEB HEUL GEEN TENTAMENS DUS IK BLIJF LEKKER VEILIG IN MIJN HUISJE LEKKER AAN HET AFTREKKEN WHEHEHEHE LOSER!quote:Op maandag 8 november 2010 21:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
WAT KOM JE DOEN JONGE IK HEB MORGEN COLLEGE IN GRONINGEN IK MAAK JE KAPOT
Ja, het was ook wel grappig en terecht.quote:Op maandag 8 november 2010 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh, maar dat was na zijn vertrek. Dus daarvoor liep hij al te kankeren. En ja achteraf bashen was niet zo netjes, maar dat was gewoon stiekem grappig, omdat die foto echt niet matcht met zijn grote bek hier. Ik moet nog elke keer lachen als ik hem voor me zie.![]()
'ik sla je op je kkbek'
Echt hequote:Op maandag 8 november 2010 21:46 schreef Chai het volgende:
omdat die foto echt niet matcht met zijn grote bek hier. Ik moet nog elke keer lachen als ik hem voor me zie.![]()
'ik sla je op je kkbek'
Zou wel priceless zijn als je door de negers hier verkracht wordt inderdaad.quote:Op maandag 8 november 2010 21:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou niet bij je thuis durven komen.Achterbuurten.
watquote:Op maandag 8 november 2010 21:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat je door blijft drammen. Je bent net een marokkaan die om mijn ping komt vragen.
DE REST?!quote:Op maandag 8 november 2010 21:47 schreef Sok. het volgende:
[..]
wat
Ik maak eens in de zoveel tijd zo'n post, net zo vaak als dat ik een kutopmerking maak.
De rest van de SC loopt 24/7 te geilen
Nee. Gewoon neequote:Op maandag 8 november 2010 21:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
Laki, Sky, Otis, waar zijn ze? we hebben hun getroll nodig =$
Ik doe toch juist niet onschuldig? Ik geef toe dat hij achteraf gebasht is en dat dat misschien niet had moeten gebeuren. Alleen het leek alsof jij dacht dat hij daarom ging kankeren, maar dat was niet zo, dus vandaar.quote:Op maandag 8 november 2010 21:47 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja, het was ook wel grappig en terecht.
Maar ga dan niet zo fucking onschuldig doen.
apart dat je kutopmerkingen er dan toch altijd uitspringen he. waarschijnlijk omdat die elke dag wel voorbij komen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:47 schreef Sok. het volgende:
[..]
wat
Ik maak eens in de zoveel tijd zo'n post, net zo vaak als dat ik een kutopmerking maak.
De rest van de SC loopt 24/7 te geilen
Klopt Ricko, maar jij hebt haar al in de pocket, vandaar dat ik jou niet opnoem.quote:Op maandag 8 november 2010 21:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
DE REST?!
Alleen ik hoorMaar ik mag dat
Wat nee. Doe een (F) in je msn naam voor deze drama dan.quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Sok. het volgende:
[..]
Klopt Ricko, maar jij hebt haar al in de pocket, vandaar dat ik jou niet opnoem.
Ik sloop je jongen, ik sloop je.quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Catkiller het volgende:
Volgens mij moet er iemand hier eens goed geneukt worden
En ik ben een onbekende zonder vooroordelen dus, ik kan het weten.
Kan niet, want nieuwe msn.quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat nee. Doe een (F) in je msn naam voor deze drama dan.
In Roffa zijn ze inderdaad van de manlove.quote:Op maandag 8 november 2010 21:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zou wel priceless zijn als je door de negers hier verkracht wordt inderdaad.
Inderdaad en post plaatjes van je vlezige roosje, allure.quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik geniet daar wel vanquote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hm, zal ik de situatie wel verkeerd hebben begrepen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik doe toch juist niet onschuldig? Ik geef toe dat hij achteraf gebasht is en dat dat misschien niet had moeten gebeuren. Alleen het leek alsof jij dacht dat hij daarom ging kankeren, maar dat was niet zo, dus vandaar.
Ik ook Ricko.quote:Op maandag 8 november 2010 21:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
DE REST?!
Alleen ik hoorMaar ik mag dat
Sowieso: AZquote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Otis2.0 het volgende:
HAHAHA ZE MOETEN BIJ AZ DE CLUB 70 EURO BETALEN ALS ZE EEN SHIRTJE RUILEN NA EEN EUROPA LEAGUE WEDSTRIJD![]()
![]()
nog een keer?quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik geniet daar wel vanmaar anders gaat de SC als er teveel mensen gaan huilen.
Je mist alleen het punt dat ik niet in Rotterdam woon. Maar hey, dan ben je in ieder geval ook verkeerd als je toch die barbecue wil scoren.quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
In Roffa zijn ze inderdaad van de manlove.
Nee, die springen er niet uit, dat zijn de enige posts waar je op reageert.quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
apart dat je kutopmerkingen er dan toch altijd uitspringen he. waarschijnlijk omdat die elke dag wel voorbij komen.
Ohja dat is ook zo. Soms tracht mijn brein (lees: Eikel) dat te vergeten, mijn welgemeende excuses.quote:
Wat moet ik zeggen op: "ik zou je wel doen hoor"quote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef Sok. het volgende:
[..]
Nee, die springen er niet uit, dat zijn de enige posts waar je op reageert.
1tje met mn bebloede vingers erin? i know you like itquote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Inderdaad en post plaatjes van je vlezige roosje, allure.
ik heb de oude nog =$quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef Sok. het volgende:
[..]
Nee, die springen er niet uit, dat zijn de enige posts waar je op reageert.
wat.....wat is dit voor opmerking?quote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
1tje met mn bebloede vingers erin? i know you like it
Is niet erg mijnheer. Iedereen maak fouten.quote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ohja dat is ook zo. Soms tracht mijn brein (lees: Eikel) dat te vergeten, mijn welgemeende excuses.
oeeeh geil =$ =$quote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen op: "ik zou je wel doen hoor"
Ik heb ook wel eens gewoon aardig gedaan, interesse getoond, maar dat is geen rv post dus niet interessant.quote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen op: "ik zou je wel doen hoor"
Ik zie de hele tijd James Bond al posten.quote:Op maandag 8 november 2010 21:51 schreef RickoKun het volgende:
OH! jamesbond er weer op ok groetj0nsch!
Dat zal ze leren.quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Otis2.0 het volgende:
HAHAHA ZE MOETEN BIJ AZ DE CLUB 70 EURO BETALEN ALS ZE EEN SHIRTJE RUILEN NA EEN EUROPA LEAGUE WEDSTRIJD![]()
![]()
Allemaal praatjes hier in deze SC dus ik ben niet bang man.quote:
inderdaad. geen respect voor de slachtoffers van deze rampquote:Op maandag 8 november 2010 21:52 schreef Mozy het volgende:
Mensen die nu geen (F) in hun naam hebben, kkboelers.
Kan me eigenlijk niet herinneren dat jij normaal tegen mij gedaan hebt.quote:Op maandag 8 november 2010 21:51 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gewoon aardig gedaan, interesse getoond, maar dat is geen rv post dus niet interessant.
Kijk je voor James Bond of voor de "Bondgirl"?quote:Op maandag 8 november 2010 21:51 schreef RickoKun het volgende:
OH! jamesbond er weer op ok groetj0nsch!
Selectief lezen heet dat.quote:Op maandag 8 november 2010 21:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk niet herinneren dat jij normaal tegen mij gedaan hebt.
walgelijkquote:Op maandag 8 november 2010 21:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
inderdaad. geen respect voor de slachtoffers van deze ramp
Wie niet?quote:Op maandag 8 november 2010 21:52 schreef Allure_ het volgende:
AHA. Dus sok wil eigenlijk gewoon aandacht van WD?
Spijkenisse dan, en ik kom niet boven de rivieren.quote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je mist alleen het punt dat ik niet in Rotterdam woon. Maar hey, dan ben je in ieder geval ook verkeerd als je toch die barbecue wil scoren.
Kijk, deze man weet de ekten er weer uit te pikken.quote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hahaha niks tegen AZ maar ik moest wel lachen.
Graziano Pellè!
Jonathas!
bazen.
je moet ook altijd afsluiten met /rv. Zo antwoorden alle meiden.quote:Op maandag 8 november 2010 21:51 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gewoon aardig gedaan, interesse getoond, maar dat is geen rv post dus niet interessant.
Ik ben bang dat door je bashposts je aardige posts gewoon in het niet vallen.quote:
OH ECHT WAAR? ECHT WAAR? GEEF JE ADRES DAN IK MAAK JE KKAFquote:Op maandag 8 november 2010 21:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Allemaal praatjes hier in deze SC dus ik ben niet bang man.
Ik doe niet anders, G.quote:Op maandag 8 november 2010 21:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kijk, deze man weet de ekten er weer uit te pikken.
Ik woon dan ook nog onder de rivier. De maas wellicht. Maar ik woon er nog onder.quote:Op maandag 8 november 2010 21:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Spijkenisse dan, en ik kom niet boven de rivieren.
porno kijkenquote:Op maandag 8 november 2010 21:53 schreef Potloodvis het volgende:
Ik zoek ander tijdverdrijf naast deze SC. Het is steeds minder gezellig. Suggesties?
DEZE KILL IS REAL. WOLLAH IK ZWEER.quote:Op maandag 8 november 2010 21:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
OH ECHT WAAR? ECHT WAAR? GEEF JE ADRES DAN IK MAAK JE KKAF
Veren, heel veel veren.quote:Op maandag 8 november 2010 21:53 schreef Potloodvis het volgende:
Ik zoek ander tijdverdrijf naast deze SC. Het is steeds minder gezellig. Suggesties?
No shit? Dan kan ik het overwegen. Komt je nichtje?quote:Op maandag 8 november 2010 21:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik woon dan ook nog onder de rivier. De maas wellicht. Maar ik woon er nog onder.
Het volgende topic.quote:Op maandag 8 november 2010 21:53 schreef Potloodvis het volgende:
Die woont boven de rivieren, sorry.quote:Op maandag 8 november 2010 21:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
No shit? Dan kan ik het overwegen. Komt je nichtje?
Knutselen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:53 schreef Potloodvis het volgende:
Ik beschouw jou anders als mijn vriend. ik dacht dat jij er ook zo over dacht (U)?quote:Op maandag 8 november 2010 21:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die voor de gezelligheid naar de SC komenDaar heb je vrienden voor toch?
Ai.quote:Op maandag 8 november 2010 21:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die woont boven de rivieren, sorry.
Huh, jullie zijn mijn vrienden toch?quote:Op maandag 8 november 2010 21:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die voor de gezelligheid naar de SC komenDaar heb je vrienden voor toch?
Fuck it, je hebt een zusje.quote:Op maandag 8 november 2010 21:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die woont boven de rivieren, sorry.
Ik zie jou los van de SC [L]quote:Op maandag 8 november 2010 21:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik beschouw jou anders als mijn vriend. ik dacht dat jij er ook zo over dacht (U)?
Ja een select aantal users hier wel =$quote:Op maandag 8 november 2010 21:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Huh, jullie zijn mijn vrienden toch?
Alleen je innerlijk is vaker kut. Voor de rest is het wel oké.quote:Op maandag 8 november 2010 21:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Van dertien. Die nog erger dan ik is.
nee mar eerlyk jy bent egt myn enige matti hier <3 =$quote:Op maandag 8 november 2010 21:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik zie jou los van de SC [L]
Jammer dat ze niet op mij lijkt dan.quote:Op maandag 8 november 2010 21:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Alleen je innerlijk is vaker kut. Voor de rest is het wel oké.
Ga nu niet valse hoop geven aan die boy, je weet best dat ik handenvol dribbels op jou heb.quote:Op maandag 8 november 2010 21:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
nee mar eerlyk jy bent egt myn enige matti hier <3 =$
xoxoxoxo
ik vind het alleen minder dat je zoveel flirt met andere boys, dan voel ik me niet meer zo speciaalquote:Op maandag 8 november 2010 21:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
nee mar eerlyk jy bent egt myn enige matti hier <3 =$
xoxoxoxo
je bent ook niet speciaalquote:Op maandag 8 november 2010 21:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik vind het alleen minder dat je zoveel flirt met andere boys, dan voel ik me niet meer zo speciaal
Dus als ze niet op jou lijkt dan is ze lelijk? Don't think so.quote:Op maandag 8 november 2010 21:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet op mij lijkt dan.
Sorry, dat is gewoon mijn aardquote:Op maandag 8 november 2010 21:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik vind het alleen minder dat je zoveel flirt met andere boys, dan voel ik me niet meer zo speciaal
Maar jij wel. En ze valt niet op lelijke jongens.quote:Op maandag 8 november 2010 21:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dus als ze niet op jou lijkt dan is ze lelijk? Don't think so.
Ik ga 3 verslagen maken. doeiquote:Op maandag 8 november 2010 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga een powerpoint maken voor school. dag.
quote:Op maandag 8 november 2010 22:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry, dat is gewoon mijn aardik bedoel daar verder niks mee
ik zweer t
Zei ze ook tegen mij Chuck, trap er niet in.quote:Op maandag 8 november 2010 22:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik zweer t
ja en als ik lieve smsjes stuur zit jij te smushen met een ander halfbloedje hequote:Op maandag 8 november 2010 22:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik zweer t
nep-aziaatquote:
Ik heb nog een PM waarin jij zelf aangeeft dat ik knap ben, dus praat geen poep.quote:Op maandag 8 november 2010 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar jij wel. En ze valt niet op lelijke jongens.
succes babygirlquote:Op maandag 8 november 2010 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga een powerpoint maken voor school. dag.
Ik fix die shit wel. Ik ben koning in late night work.quote:
Ik laat jou ook 14 jarigen aanduwen. fok dat, ik ben gewoon niet zo moeilijkquote:Op maandag 8 november 2010 22:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja en als ik lieve smsjes stuur zit jij te smushen met een ander halfbloedje he
HARDE CHANTAGE HIERquote:Op maandag 8 november 2010 22:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb nog een PM waarin jij zelf aangeeft dat ik knap ben, dus praat geen poep.
In haar ogen ben je lelijk. Ik weet waar ze op valt.quote:Op maandag 8 november 2010 22:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb nog een PM waarin jij zelf aangeeft dat ik knap ben, dus praat geen poep.
belastend materiaal. Posten.quote:Op maandag 8 november 2010 22:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
deze man luistert diepe shitquote:Op maandag 8 november 2010 22:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik fix die shit wel. Ik ben koning in late night work.
Nu even wat lyrics voor mijn homies. en dan echt werken.
No one man should have all that power
The clock's tickin', I just count the hours
Stop trippin', I'm trippin' off the power
Haha je kijkt barend&barendquote:Op maandag 8 november 2010 22:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Gertjan Verbeek: 'Die Angelina Jolie.. die ken ik niet [ afbeelding ]'.
Jay Jayquote:
ok ok deze wending is plezant, we houden het op maximaal 3 anderen per maand ja? alleen de lusten en niet de lastenquote:Op maandag 8 november 2010 22:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik laat jou ook 14 jarigen aanduwen. fok dat, ik ben gewoon niet zo moeilijk
Straks UFCquote:Op maandag 8 november 2010 22:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ik kijk alles wat na VI komt. Ik mis Deadliest Warrior.
Je post een PM en iedereen weet dat ie van mij komt.quote:
quote:
Dan zeg je de volgende keer maar 'niet haar type' of zo.quote:Op maandag 8 november 2010 22:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In haar ogen ben je lelijk. Ik weet waar ze op valt.
En nu echt. Doei.
hopelijk moet die neger met die afro en attitudequote:
Held.quote:Op maandag 8 november 2010 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je post een PM en iedereen weet dat ie van mij komt.
Ban.
Maar je deed het ook. Dan ken je hem niet nog eens zeggen dat die lelijk is als je dat gepmd'hebt.quote:Op maandag 8 november 2010 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je post een PM en iedereen weet dat ie van mij komt.
Ban.
hendig saai?quote:Op maandag 8 november 2010 22:06 schreef PeZu het volgende:
hee vecht eens een beetje door, dit is me hendig saai aan het worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |