ik mag datquote:Op maandag 8 november 2010 21:22 schreef Potloodvis het volgende:
VRAAG NIET WAT ZE AAN HET MAKEN IS. RED ALERT RED ALERT!
hahahahahahahahahquote:
kk spelquote:Op maandag 8 november 2010 21:22 schreef Potloodvis het volgende:
Ga dat doen dan.quote:Op maandag 8 november 2010 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dus ik wil gewoon iets doen wat ik altijd elke dag kan doen zodat ik hier dus niet meer elke dag hoef te posten en dat jullie ook niet van mijn aanwezigheid een issue kunnen maken.
Daar heb ik nu toch niks aanquote:Op maandag 8 november 2010 21:22 schreef RickoKun het volgende:
't is niet koud bij mij in de buurt zeg ik je.
hou je kankersmoel gewoonquote:Op maandag 8 november 2010 21:22 schreef Potloodvis het volgende:
Echt hequote:Op maandag 8 november 2010 21:22 schreef Potloodvis het volgende:
Het was een normale vraag hoor..quote:Op maandag 8 november 2010 21:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hahahahahahahahah
ahahahaha
hahaha
ahahahaha
hahaha
aha
aha
ha
ahah
nee.
wie zijn er weg dan?quote:Op maandag 8 november 2010 21:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kom er maar in, boi. 2 zijn er al weg sinds vandaag, nummer 3 volgt spoedig.
Ik vond die andere foto van je erg leuk.quote:Op maandag 8 november 2010 21:23 schreef Sok. het volgende:
He jongens, ik ben wat aan het doen, vraag even wat zodat ik aandacht krijg.
Wij weten wat je doet u_uquote:Op maandag 8 november 2010 21:23 schreef Sok. het volgende:
He jongens, ik ben wat aan het doen, vraag even wat zodat ik aandacht krijg.
watquote:Op maandag 8 november 2010 21:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vond die andere foto van je erg leuk.
Ach, wd is labiel als het kan, laat haar.quote:Op maandag 8 november 2010 21:25 schreef reetveter het volgende:
wat de fuckIk vroeg eigenlijk gewoon serieus of ze oorbellen aan het maken was omdat ze dat laatst ook deed.
Kankerginger, beter move je dat assloze lichaam weg van hier als je toch zo begint te drammen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hou je kankersmoel gewoon
kankerstoker
Chai backed mij upquote:Op maandag 8 november 2010 21:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HAHAHAH Allure is alleen!
Hey Allure, kom eens op mij zitten, liev![]()
Echt hequote:Op maandag 8 november 2010 21:25 schreef Chai het volgende:
Waarom jagen jullie meisjes weg uit de SC.
Je moet je kankersmoel houden. Echt. Jij bent serieus de grootste kankermongool die op dit forum rondloopt.quote:Op maandag 8 november 2010 21:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kankerginger, beter move je dat assloze lichaam weg van hier als je toch zo begint te drammen.
Oh mja, sindsdien ook niet meer gezien eh.quote:Op maandag 8 november 2010 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik dacht mais alleen als er kleine meisjes gepost werden?
Bois only?quote:Op maandag 8 november 2010 21:25 schreef Chai het volgende:
Waarom jagen jullie meisjes weg uit de SC.
Ik dacht dat je weg ging Sanna?quote:Op maandag 8 november 2010 21:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moet je kankersmoel houden. Echt. Jij bent serieus de grootste kankermongool die op dit forum rondloopt.
Het was toch vandaag dat ze dat zei of gister. Dus lijkt me dat ze op andere momenten nog wel weer komt.quote:Op maandag 8 november 2010 21:27 schreef Sok. het volgende:
[..]
Oh mja, sindsdien ook niet meer gezien eh.
Nog niet weg? Beetje wispelturig voor zo'n volwassen dame.quote:Op maandag 8 november 2010 21:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moet je kankersmoel houden. Echt. Jij bent serieus de grootste kankermongool die op dit forum rondloopt.
Laat het me nou even aandikkenquote:Op maandag 8 november 2010 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was toch vandaag dat ze dat zei of gister. Dus lijkt me dat ze op andere momenten nog wel weer komt.
Hahaha zegt er ook 1 watquote:Op maandag 8 november 2010 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
Als jullie me zo graag willen zieken en zo, doe dat gewoon over PM of zo. Maar laat me hier ook gewoon posten. Als jullie me elke keer gaan lopen bashen en gaan kankeren tegen me en zo dan is er ook gewoon niks leuks meer voor mij aan. Ik ben geen stuk Lamon of zo.
Vandaag. Ynuhh was er net nog. Nu is het gewoon even boyzone en Chai hier.quote:Op maandag 8 november 2010 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was toch vandaag dat ze dat zei of gister. Dus lijkt me dat ze op andere momenten nog wel weer komt.
Hm klopt ja.quote:Op maandag 8 november 2010 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het door hebt, stuk zeikmajoor dat je bent, maar elke mongool hier springt elke keer bovenop me. En jij bent een van die grootste mongolen.quote:
Dit, ja. Beter stel je gewoon in dat je posts van sommige users niet meer kunt lezen ofzo. Ik snap dat gekanker ook niet.quote:Op maandag 8 november 2010 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
Als jullie me zo graag willen zieken en zo, doe dat gewoon over PM of zo. Maar laat me hier ook gewoon posten. Als jullie me elke keer gaan lopen bashen en gaan kankeren tegen me en zo dan is er ook gewoon niks leuks meer voor mij aan. Ik ben geen stuk Lamon of zo.
Beter dat Chai ook weggaat, anders gaan jullie allemaal op haar hitten.quote:Op maandag 8 november 2010 21:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vandaag. Ynuhh was er net nog. Nu is het gewoon even boyzone en Chai hier.
Ja dan moet je een abonnement hebben. En daar ga ik dus ammenooitniet voor betalen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dit, ja. Beter stel je gewoon in dat je posts van sommige users niet meer kunt lezen ofzo. Ik snap dat gekanker ook niet.
Ik zou ook best op je willen springen, maar op een andere manierquote:Op maandag 8 november 2010 21:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het door hebt, stuk zeikmajoor dat je bent, maar elke mongool hier springt elke keer bovenop me. En jij bent een van die grootste mongolen.
Ik ben hier pas net en ik heb je keizerlijk behandeld. Lui zijn mag ook jij niet.quote:Op maandag 8 november 2010 21:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het door hebt, stuk zeikmajoor dat je bent, maar elke mongool hier springt elke keer bovenop me. En jij bent een van die grootste mongolen.
Ja toch.quote:Op maandag 8 november 2010 21:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Beter dat Chai ook weggaat, anders gaan jullie allemaal op haar hitten.
Lamon, Japsnars en Mouzur delen zelf net zo goed uit, dus dan moeten ze ook kunnen incasseren.quote:Op maandag 8 november 2010 21:29 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik zou ook best op je willen springen, maar op een andere manier
En wat dacht je van Lamon, Japsnars en Mouzur dan?
Daar loop/liep jij net zo hard op te kankeren.
Oh, maar dat gaat dus niet op voor wd?quote:Op maandag 8 november 2010 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Lamon, Japsnars en Mouzur delen zelf net zo goed uit, dus dan moeten ze ook kunnen incasseren.
Tik hem aan. Boks Chai.quote:Op maandag 8 november 2010 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Lamon, Japsnars en Mouzur delen zelf net zo goed uit, dus dan moeten ze ook kunnen incasseren.
Joh ik lach me kapot om die eerste opmerking.quote:Op maandag 8 november 2010 21:29 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik zou ook best op je willen springen, maar op een andere manier
En wat dacht je van Lamon, Japsnars en Mouzur dan?
Daar loop/liep jij net zo hard op te kankeren.
Jongen ze zei alleen dat ze weg ging en gelijk wordt ze van 2 kanten aangevallen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:31 schreef Sok. het volgende:
[..]
Oh, maar dat gaat dus niet op voor wd?
Je bent geboren voor een stoot op je muil.quote:Op maandag 8 november 2010 21:32 schreef Potloodvis het volgende:
Ik vind dat meestal wel relaxt. Ik ben geboren voor sensatie.
Dit dus.quote:Op maandag 8 november 2010 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jongen ze zei alleen dat ze weg ging en gelijk wordt ze van 2 kanten aangevallen.
In het begin was het voor mouzur geen grap, en dat heeft ie ook een tijd laten weten dat hij t niet kon waarderen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Joh ik lach me kapot om die eerste opmerking.
Lamon. Nee daar noem je ook wat. De grootste fucking troll van heel fok. Wat denk je nou joh? Mouz weet dat ik hem pest voor de grap en Japsnars heb ik ook heel veel mee gepmt dus die weet zelf echt wel dat ik dat niet meen. Als je er niks van weet moet je je mond er gewoon over houden.
Het viel verkeerd omdat iemand anders daarvoor een soort gelijke opmerking maakte waar ik totaal niet om kon lachen ook.quote:Op maandag 8 november 2010 21:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dit dus.
Al vroeg ik wel gewoon wat aan haar. Zonder sarcastisch te zijn.
Waarom maak je je eigenlijk zo druk om WD?quote:Op maandag 8 november 2010 21:33 schreef Sok. het volgende:
[..]
In het begin was het voor mouzur geen grap, en dat heeft ie ook een tijd laten weten dat hij t niet kon waarderen.
Jij vindt dat Lamon een troll is.
Oh, daarom is Japsnars dus vertrokken hier, je hebt met m gepmd dus dan mag je inderdaad zeggen wat je wilt
Oh en dan zeg ik nog maar niks over bepaalde users uit PUB.
japsnars is weg door iets anders hoor.quote:Op maandag 8 november 2010 21:33 schreef Sok. het volgende:
[..]
In het begin was het voor mouzur geen grap, en dat heeft ie ook een tijd laten weten dat hij t niet kon waarderen.
Oh, daarom is Japsnars dus vertrokken hier, je hebt met m gepmd dus dan mag je inderdaad zeggen wat je wilt
die heb ik niet gelezenquote:Op maandag 8 november 2010 21:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het viel verkeerd omdat iemand anders daarvoor een soort gelijke opmerking maakte waar ik totaal niet om kon lachen ook.
Ja, en morgen valt zij met iemand anders weer iemand aan, zonder dat diegene erom vraagt.quote:Op maandag 8 november 2010 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jongen ze zei alleen dat ze weg ging en gelijk wordt ze van 2 kanten aangevallen.
Grote mond, klein hartje.quote:Op maandag 8 november 2010 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent geboren voor een stoot op je muil.
Ik ookquote:Op maandag 8 november 2010 21:33 schreef Mozy het volgende:
echt he, zoveel gekanker en gezeik om helemaal NIKS
ik word depressief van jullie
Japsnars is vertrokken omdat hij zelf de kankerlijer ging uithangen en toen we dat tegen hem zeiden is hij gevlogen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:33 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk hoor.quote:Op maandag 8 november 2010 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom maak je je eigenlijk zo druk om WD?
Hihi, krijg ik nu een knuffel?quote:Op maandag 8 november 2010 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ook. Kom in mijn cuddle kring of love
Gast, waarom praat je als je er niks van weet? Kanker op joh.quote:Op maandag 8 november 2010 21:33 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ohja, want hij gedroeg zich totaal niet om wat jullie over hem zeiden.quote:Op maandag 8 november 2010 21:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Japsnars is vertrokken omdat hij zelf de kankerlijer ging uithangen en toen we dat tegen hem zeiden is hij gevlogen.
Het is hier lekker warm inderdaad.quote:Op maandag 8 november 2010 21:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ook. Kom in mijn cuddle kring of love
Jij bent degene die ondertussen al 100 keer heeft aangekondigd weg te gaan, hou je eens aan je woord labiele trut.quote:Op maandag 8 november 2010 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, waarom praat je als je er niks van weet? Kanker op joh.
Hij heeft zelf meerdere malen toegegeven dat hij zelf ook vond dat hij aan het kankeren was om niks en dat hij gewoon chagrijnig was.quote:Op maandag 8 november 2010 21:35 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ohja, want hij gedroeg zich totaal niet om wat jullie over hem zeiden.
Ik ben geen balquote:Op maandag 8 november 2010 21:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het is hier lekker warm inderdaad.
* Panzermaus rolt Allure_ heen en weer
Jaquote:
Ik kon het best goed vinden met Japsnars, dus begin niet. Ik heb toen zelfs nog zijn gewonnen Musica Republica kaartje gekregen voor drie keer niks.quote:Op maandag 8 november 2010 21:35 schreef Sok. het volgende:
[..]
Klopt, dat was een misverstand. En ja misschien doet ze dat, maar dan wel een op een.quote:Op maandag 8 november 2010 21:34 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja, en morgen valt zij met iemand anders weer iemand aan, zonder dat diegene erom vraagt.
En die reactie op Rv sloeg ook nergens op.
Pfoe. ik krijg het er warm van :$quote:Op maandag 8 november 2010 21:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja. Beetje liefde uitwisselen afentoe
Ik heb daarnet NIET aangekondigd weg te gaan. En daar loop jij zo kankerhard op te trippen. Hou gewoon je smoel dicht als je niet kan lezen en dingen gaat verdraaien.quote:Op maandag 8 november 2010 21:35 schreef Sok. het volgende:
[..]
Jij bent degene die ondertussen al 100 keer heeft aangekondigd weg te gaan, hou je eens aan je woord labiele trut.
Alle vrouwen hebben hun speelgoedkant. En jij hebt wieltjes, remember? Een plank met vier wielen. Skateboard extraordinaire.quote:
wd mag dat wel bij mij.quote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt, dat was een misverstand. En ja misschien doet ze dat, maar dan wel een op een.
Praat zelf ook normaal dan, gedrocht.quote:Op maandag 8 november 2010 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast, waarom praat je als je er niks van weet? Kanker op joh.
Ik zou haar doen, maar het afzeiken meen ik soms ook wel. Soms beetje troll, jwz.quote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef reetveter het volgende:
Sok. ik weet niet wanneer ik je serieus moet nemen. Als wd afzeikt of als je zegt dat je der zou doen.
Geloof je jezelf nu?quote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt, dat was een misverstand. En ja misschien doet ze dat, maar dan wel een op een.
Maak je maar niet druk om Rv, die weet wel beter gelukkig.quote:Op maandag 8 november 2010 21:34 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja, en morgen valt zij met iemand anders weer iemand aan, zonder dat diegene erom vraagt.
En die reactie op Rv sloeg ook nergens op.
Ik heb t niet alleen over net.quote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb daarnet NIET aangekondigd weg te gaan. En daar loop jij zo kankerhard op te trippen. Hou gewoon je smoel dicht als je niet kan lezen en dingen gaat verdraaien.
Heel veel users vonden hem eerst aardig, maar hij ging steeds vaker super raar doen en op iedereen kankeren uit het niets. Tja logisch dat je dan commentaar krijgt.quote:Op maandag 8 november 2010 21:35 schreef Sok. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |