watquote:Op maandag 8 november 2010 21:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vond die andere foto van je erg leuk.
Ach, wd is labiel als het kan, laat haar.quote:Op maandag 8 november 2010 21:25 schreef reetveter het volgende:
wat de fuckIk vroeg eigenlijk gewoon serieus of ze oorbellen aan het maken was omdat ze dat laatst ook deed.
Kankerginger, beter move je dat assloze lichaam weg van hier als je toch zo begint te drammen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hou je kankersmoel gewoon
kankerstoker
Chai backed mij upquote:Op maandag 8 november 2010 21:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HAHAHAH Allure is alleen!
Hey Allure, kom eens op mij zitten, liev![]()
Echt hequote:Op maandag 8 november 2010 21:25 schreef Chai het volgende:
Waarom jagen jullie meisjes weg uit de SC.
Je moet je kankersmoel houden. Echt. Jij bent serieus de grootste kankermongool die op dit forum rondloopt.quote:Op maandag 8 november 2010 21:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kankerginger, beter move je dat assloze lichaam weg van hier als je toch zo begint te drammen.
Oh mja, sindsdien ook niet meer gezien eh.quote:Op maandag 8 november 2010 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik dacht mais alleen als er kleine meisjes gepost werden?
Bois only?quote:Op maandag 8 november 2010 21:25 schreef Chai het volgende:
Waarom jagen jullie meisjes weg uit de SC.
Ik dacht dat je weg ging Sanna?quote:Op maandag 8 november 2010 21:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moet je kankersmoel houden. Echt. Jij bent serieus de grootste kankermongool die op dit forum rondloopt.
Het was toch vandaag dat ze dat zei of gister. Dus lijkt me dat ze op andere momenten nog wel weer komt.quote:Op maandag 8 november 2010 21:27 schreef Sok. het volgende:
[..]
Oh mja, sindsdien ook niet meer gezien eh.
Nog niet weg? Beetje wispelturig voor zo'n volwassen dame.quote:Op maandag 8 november 2010 21:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moet je kankersmoel houden. Echt. Jij bent serieus de grootste kankermongool die op dit forum rondloopt.
Laat het me nou even aandikkenquote:Op maandag 8 november 2010 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was toch vandaag dat ze dat zei of gister. Dus lijkt me dat ze op andere momenten nog wel weer komt.
Hahaha zegt er ook 1 watquote:Op maandag 8 november 2010 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
Als jullie me zo graag willen zieken en zo, doe dat gewoon over PM of zo. Maar laat me hier ook gewoon posten. Als jullie me elke keer gaan lopen bashen en gaan kankeren tegen me en zo dan is er ook gewoon niks leuks meer voor mij aan. Ik ben geen stuk Lamon of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |