Vandaag. Ynuhh was er net nog. Nu is het gewoon even boyzone en Chai hier.quote:Op maandag 8 november 2010 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was toch vandaag dat ze dat zei of gister. Dus lijkt me dat ze op andere momenten nog wel weer komt.
Hm klopt ja.quote:Op maandag 8 november 2010 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was toch vandaag dat ze dat zei of gister. Dus lijkt me dat ze op andere momenten nog wel weer komt.
Ik weet niet of je het door hebt, stuk zeikmajoor dat je bent, maar elke mongool hier springt elke keer bovenop me. En jij bent een van die grootste mongolen.quote:
Dit, ja. Beter stel je gewoon in dat je posts van sommige users niet meer kunt lezen ofzo. Ik snap dat gekanker ook niet.quote:Op maandag 8 november 2010 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
Als jullie me zo graag willen zieken en zo, doe dat gewoon over PM of zo. Maar laat me hier ook gewoon posten. Als jullie me elke keer gaan lopen bashen en gaan kankeren tegen me en zo dan is er ook gewoon niks leuks meer voor mij aan. Ik ben geen stuk Lamon of zo.
Beter dat Chai ook weggaat, anders gaan jullie allemaal op haar hitten.quote:Op maandag 8 november 2010 21:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vandaag. Ynuhh was er net nog. Nu is het gewoon even boyzone en Chai hier.
Ja dan moet je een abonnement hebben. En daar ga ik dus ammenooitniet voor betalen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dit, ja. Beter stel je gewoon in dat je posts van sommige users niet meer kunt lezen ofzo. Ik snap dat gekanker ook niet.
Ik zou ook best op je willen springen, maar op een andere manierquote:Op maandag 8 november 2010 21:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het door hebt, stuk zeikmajoor dat je bent, maar elke mongool hier springt elke keer bovenop me. En jij bent een van die grootste mongolen.
Ik ben hier pas net en ik heb je keizerlijk behandeld. Lui zijn mag ook jij niet.quote:Op maandag 8 november 2010 21:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het door hebt, stuk zeikmajoor dat je bent, maar elke mongool hier springt elke keer bovenop me. En jij bent een van die grootste mongolen.
Ja toch.quote:Op maandag 8 november 2010 21:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Beter dat Chai ook weggaat, anders gaan jullie allemaal op haar hitten.
Lamon, Japsnars en Mouzur delen zelf net zo goed uit, dus dan moeten ze ook kunnen incasseren.quote:Op maandag 8 november 2010 21:29 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik zou ook best op je willen springen, maar op een andere manier
En wat dacht je van Lamon, Japsnars en Mouzur dan?
Daar loop/liep jij net zo hard op te kankeren.
Oh, maar dat gaat dus niet op voor wd?quote:Op maandag 8 november 2010 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Lamon, Japsnars en Mouzur delen zelf net zo goed uit, dus dan moeten ze ook kunnen incasseren.
Tik hem aan. Boks Chai.quote:Op maandag 8 november 2010 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Lamon, Japsnars en Mouzur delen zelf net zo goed uit, dus dan moeten ze ook kunnen incasseren.
Joh ik lach me kapot om die eerste opmerking.quote:Op maandag 8 november 2010 21:29 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik zou ook best op je willen springen, maar op een andere manier
En wat dacht je van Lamon, Japsnars en Mouzur dan?
Daar loop/liep jij net zo hard op te kankeren.
Jongen ze zei alleen dat ze weg ging en gelijk wordt ze van 2 kanten aangevallen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:31 schreef Sok. het volgende:
[..]
Oh, maar dat gaat dus niet op voor wd?
Je bent geboren voor een stoot op je muil.quote:Op maandag 8 november 2010 21:32 schreef Potloodvis het volgende:
Ik vind dat meestal wel relaxt. Ik ben geboren voor sensatie.
Dit dus.quote:Op maandag 8 november 2010 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jongen ze zei alleen dat ze weg ging en gelijk wordt ze van 2 kanten aangevallen.
In het begin was het voor mouzur geen grap, en dat heeft ie ook een tijd laten weten dat hij t niet kon waarderen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Joh ik lach me kapot om die eerste opmerking.
Lamon. Nee daar noem je ook wat. De grootste fucking troll van heel fok. Wat denk je nou joh? Mouz weet dat ik hem pest voor de grap en Japsnars heb ik ook heel veel mee gepmt dus die weet zelf echt wel dat ik dat niet meen. Als je er niks van weet moet je je mond er gewoon over houden.
Het viel verkeerd omdat iemand anders daarvoor een soort gelijke opmerking maakte waar ik totaal niet om kon lachen ook.quote:Op maandag 8 november 2010 21:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dit dus.
Al vroeg ik wel gewoon wat aan haar. Zonder sarcastisch te zijn.
Waarom maak je je eigenlijk zo druk om WD?quote:Op maandag 8 november 2010 21:33 schreef Sok. het volgende:
[..]
In het begin was het voor mouzur geen grap, en dat heeft ie ook een tijd laten weten dat hij t niet kon waarderen.
Jij vindt dat Lamon een troll is.
Oh, daarom is Japsnars dus vertrokken hier, je hebt met m gepmd dus dan mag je inderdaad zeggen wat je wilt
Oh en dan zeg ik nog maar niks over bepaalde users uit PUB.
japsnars is weg door iets anders hoor.quote:Op maandag 8 november 2010 21:33 schreef Sok. het volgende:
[..]
In het begin was het voor mouzur geen grap, en dat heeft ie ook een tijd laten weten dat hij t niet kon waarderen.
Jij vindt dat Lamon een troll is.
Oh, daarom is Japsnars dus vertrokken hier, je hebt met m gepmd dus dan mag je inderdaad zeggen wat je wilt
Oh en dan zeg ik nog maar niks over bepaalde users uit PUB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |